warto dać ich jeszcze 5. 10 IMO za szybko odnajduje przeznaczenie.- 10 slayers ( w tym 3 z.g. ) 155p
Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Re: Nasze dzieła i starania
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Dlaczego? Naprawde jest tak duza roznica miedzy dwoma szmitami posiadajacymi 3 scrolle a jednym z trzema scrollami? Wychodzi tak naprawde jedna kostka dispela za 75 punktow.Rakso_The_Slayer pisze:2 runesmithów to dla mnie obowiązek przy grze na Królu na tarczy.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
dokładnie... u mnie tak samo. Dwóch kowali, jeden z balancem i rozproszeniem, drugi z dwoma rozproszeniami lub zjadarką. Mamy wtedy 7 DD i 3 scrolle lub dwa scrolle i zjadarke co pozwala nam sie bronic przed wszelkimi armiami z wymaksowana magią.
Papa smerf poszedł w wariant mega ekonomiczny ale to i tak lepiej niż 1 runesmith bo ma 6 DD i 3 scrolle oraz dwóch hero, wprawdzie niezbyt mocnych, ale może ich np wsadzic do katapult i wtedy nie boi się zadnych fastów i ataczy typu harpie bo radzi sobie z nimi bez problemu.
Papa smerf poszedł w wariant mega ekonomiczny ale to i tak lepiej niż 1 runesmith bo ma 6 DD i 3 scrolle oraz dwóch hero, wprawdzie niezbyt mocnych, ale może ich np wsadzic do katapult i wtedy nie boi się zadnych fastów i ataczy typu harpie bo radzi sobie z nimi bez problemu.
as Rakso said...
a 10 warriorów to na taki format , z lordem na tarczy prawdziwy must have...
uwierz, od poczatku 7 edycji gram na lordzie albo demoniarzu....i często ta 10tka ratowała mi dupę...
to samo z dwoma szmitami...jak jest lord to musi byc 2 szmitów-chyb aże wiesz że natkniesz sie na armie mało magujące. zreszta szmit z dwurakiem wali nieźle
a 10 warriorów to na taki format , z lordem na tarczy prawdziwy must have...
uwierz, od poczatku 7 edycji gram na lordzie albo demoniarzu....i często ta 10tka ratowała mi dupę...
to samo z dwoma szmitami...jak jest lord to musi byc 2 szmitów-chyb aże wiesz że natkniesz sie na armie mało magujące. zreszta szmit z dwurakiem wali nieźle
- papa-smerf
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 134
Kurcze o tym nie pomyślałem żeby ich wsadzić do obsługi a to imo świetny pomysł teraz tylko pozostaje mi w tej rozpie znaleźć 24pkt na 1 hamaka i 1 dlugasa za miejsca obydwu szmitow co paradoksalnie nie będzie proste co do tych warriorow to zapomniałem ze tam siedzi jeszcze weteran dlatego się nie zgadzało no ale chyba to on właśnie zrobi dla mnie te pkt wiem ze to nie dział pytań ( wiec z góry przepraszam )ale zanim to przepadnie to jeśli kowal dołączy do załogi to może tam tylko siedzieć, podejrzewam bo nie ma zasad altarzysty wiec mam 2 pytania :
- jak rozdziela się wtedy obrażenia przy strzałach do maszyny w ktorej siedzi szmit?
- co jeśli zgina wszyscy z załogi oprócz kowala ( wiem ze strzelać nie będzie można ) ale czy jak gra się skończy tak ze w katalpie został tylko kowal to przeciwnik dostaje ze katape pkt czy nie ?
- jak rozdziela się wtedy obrażenia przy strzałach do maszyny w ktorej siedzi szmit?
- co jeśli zgina wszyscy z załogi oprócz kowala ( wiem ze strzelać nie będzie można ) ale czy jak gra się skończy tak ze w katalpie został tylko kowal to przeciwnik dostaje ze katape pkt czy nie ?
gromasów na kuszoli...i juz masz trochę punktów. zawsze jest to strzelanie na większy zasięg..no i można dać im dwuraki- robia się nagle fajnym oddziałem o wielu zastosowaniach...
gdyby jeszcze mieli ciężkie zbroje...
a zyrek, jak kiedys pisałem- 100 pts i dwa na slot...
gdyby jeszcze mieli ciężkie zbroje...
a zyrek, jak kiedys pisałem- 100 pts i dwa na slot...
Zmień sztandary na oddziałach.
Na hamkach styka banner z +1 do wyniku walki (nie chcesz mieć na nich podwójnego US'a bo nie wejdą do domku gdy są w komplecie)
Na longach daj podwójny us i +1 do wyniku - lepiej żeby wygrywali combaty niż przegrywali i stali na 1k6 (Raz w grze)
taki myk oszczędza ci także 25 pkt
Na hamkach styka banner z +1 do wyniku walki (nie chcesz mieć na nich podwójnego US'a bo nie wejdą do domku gdy są w komplecie)
Na longach daj podwójny us i +1 do wyniku - lepiej żeby wygrywali combaty niż przegrywali i stali na 1k6 (Raz w grze)
taki myk oszczędza ci także 25 pkt
Na turnieju w Bydgoszczy zagrałem armią bez lorda (taki kaprys ) 2350. Generał runesmith z balancem i scrolem oraz runesmith z 2 scrolami i chellendzem (czyli własciwie standard przy grze na lordzie siepaczu ), na wsparcie w hth 2 kolckom longów(układ run na sztandarach standardowy) w tym rendzerzy z toporkami w sukurs szli dwaj Dragon Sleyerzy (goli). Flanki ubezpieczane przez 2 10 warriorów wspieranych przez 10 strzelców i 10 kusz. Panowanie nad polem walki zapewniał dość pokaźny park maszynowy 2 klopy 2 bolce, działo (minimalna ilość run + mali inż) i organy, "mobilność" i szybkość reagowanie na wszelakie zagrożenia dawał żyros . Wyniki: 16-4 z DE; 14-6 z Lizakami i 7-13 z WE. Ogólnie przeciwnagiczna obrona dawała radę w zasadzie , DS upierdliwi do bólu (blokowanie maszu, praktycznie niezniszczalni w domkach , wsparcie dla klocków nieocenione), potencjał parku maszyn bezcenny, przydałby się jeszcze jeden oddział kusz, w zasadzie przy modyfikacji wylatuje żyros i strzelcy oraz spadają randzerzy z longów w zamian organy i dodatkowo 2 10 kusz...
XIII Kohorta Bydgoszcz
WIem ze to moze i nie temat na to ale nie wiem dzie to wkleić.
Heroes:
Thane (BSB)
+ master rune of gromlid
+ Oath stone
+ Rune of resistance
+2x Rune of striking (8 WS)
Thane
+ GW
+ Rune of stone
+ Master rune of spite
+ rune of resistance
+ oath stone
Runesmith
+ 3x rune of spellbreaking
+shield
Core Units:
20 Warriors
+ Command Group
+ GW
10 Thunderers
+ shields
+ muzyk
10 Kusz
+ muzyk
+ shields
Special Units:
21 Hammerers
+ shields
+ Command Group
+ Rune of stoicism
+ Rune of Caurage
20 Ironbreakers
+ Command Group
+ Rune of stoicism
+ Rune of Battle
Grudge tower
+ enginer
+ 2x Rune of penetrating
+ rune of reloding
+ rune of accuracy
+ Master rune of immolation
Rare Units:
Oran Gun
Organizator wymyślił ze gramy na 1999pkt z 10 pd i 10dd
wiecie co ja o tym myśle
prosze o szybką odpowiedź
Heroes:
Thane (BSB)
+ master rune of gromlid
+ Oath stone
+ Rune of resistance
+2x Rune of striking (8 WS)
Thane
+ GW
+ Rune of stone
+ Master rune of spite
+ rune of resistance
+ oath stone
Runesmith
+ 3x rune of spellbreaking
+shield
Core Units:
20 Warriors
+ Command Group
+ GW
10 Thunderers
+ shields
+ muzyk
10 Kusz
+ muzyk
+ shields
Special Units:
21 Hammerers
+ shields
+ Command Group
+ Rune of stoicism
+ Rune of Caurage
20 Ironbreakers
+ Command Group
+ Rune of stoicism
+ Rune of Battle
Grudge tower
+ enginer
+ 2x Rune of penetrating
+ rune of reloding
+ rune of accuracy
+ Master rune of immolation
Rare Units:
Oran Gun
Organizator wymyślił ze gramy na 1999pkt z 10 pd i 10dd
wiecie co ja o tym myśle
prosze o szybką odpowiedź
BsB z siłą 4 nawet z takim wysokim ws mało co zrobi lepiej dać mu + 1 do siły.
Hamki mają za drogi sztandar 55 pkt wystarczy sama odporność.
Ironom daj też odporność na strach oraz runę determinacji.
Katapulta jest za droga wystarczy + 1 do siły i przerzut scatterki.
Zły dział http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=1060.
Hamki mają za drogi sztandar 55 pkt wystarczy sama odporność.
Ironom daj też odporność na strach oraz runę determinacji.
Katapulta jest za droga wystarczy + 1 do siły i przerzut scatterki.
Zły dział http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... start=1060.
Wywal oath stone to po 1
Po 2 tych tanów masz dziwnie złożonych i nie masz m.r. of challange
Po 3 katapulta tak jak inne maszyny może mieć max 3 runy twoja to ostry overkill w łamaniu tej zasady. 2x penetraiting i accuracy styknie
Po 4 Twoi hammerersi mają banner za 55 pkt 30+25 a mogą za 50 - kolejny wał
Po 5 20 warriorów z dwurakami to kupa - wywal dwuraki oni i tak nic nie zabiją a znacznie częściej będą się po prostu bronić tarczami.
Moja propozycja tej samej rozpy z poprawkami to:
Unnamed1999 Pts - Dwarfs Army
1 Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Runic Weapon [5]
Rune of Fire
1 * Thane @ 146 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [30]
Master Rune of Challenge
Rune of the Furnace
1 * Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking (x3)
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
20 Warriors @ 195 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
20 * Hammerers @ 320 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage
19 Ironbreakers @ 327 Pts
Gromril Armour; Shield; FCG
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
1 Grudge Thrower @ 170 Pts
Engineer
Engineering Runes [75]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
Dispel Pool: 5
Models in Army: 101
Total Army Cost: 1999
Po 2 tych tanów masz dziwnie złożonych i nie masz m.r. of challange
Po 3 katapulta tak jak inne maszyny może mieć max 3 runy twoja to ostry overkill w łamaniu tej zasady. 2x penetraiting i accuracy styknie
Po 4 Twoi hammerersi mają banner za 55 pkt 30+25 a mogą za 50 - kolejny wał
Po 5 20 warriorów z dwurakami to kupa - wywal dwuraki oni i tak nic nie zabiją a znacznie częściej będą się po prostu bronić tarczami.
Moja propozycja tej samej rozpy z poprawkami to:
Unnamed1999 Pts - Dwarfs Army
1 Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Runic Weapon [5]
Rune of Fire
1 * Thane @ 146 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [30]
Master Rune of Challenge
Rune of the Furnace
1 * Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking (x3)
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Quarrellers @ 125 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
20 Warriors @ 195 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
20 * Hammerers @ 320 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage
19 Ironbreakers @ 327 Pts
Gromril Armour; Shield; FCG
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
1 Grudge Thrower @ 170 Pts
Engineer
Engineering Runes [75]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
Dispel Pool: 5
Models in Army: 101
Total Army Cost: 1999
ja bym na katapulcie dal runy:
accuracy
penetration
fire
wydaje mi sie, ze 2x runa penetracji to duzo. wiem, ze roznica miedzy S5 a S6 to sporo ale nie wiem czy oplaca sie kolejne 25 punktow ladowac.
accuracy
penetration
fire
wydaje mi sie, ze 2x runa penetracji to duzo. wiem, ze roznica miedzy S5 a S6 to sporo ale nie wiem czy oplaca sie kolejne 25 punktow ladowac.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
Chłopaki w postaci herosów i dragon prince'ów mają dragon armoury, które dają odporność na ogniowe ataki. Czyli jednym słowem czymkolwiek z płonącymi atakami nic im nie możesz zrobić.
putoa alasti avantoon!