Używanie przedmiotów, zdolności a ucieczka
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Używanie przedmiotów, zdolności a ucieczka
Właściwie to tylko co by potwierdzić - czy jak slann ucieka to może w dalszym ciągu komuś odrzucać 6?
oraz czy uciekający heros z golden eye of tzeench dalej ma warda? I tym podobne, rzecz jasna.
pozdrawiam
Furion
oraz czy uciekający heros z golden eye of tzeench dalej ma warda? I tym podobne, rzecz jasna.
pozdrawiam
Furion
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Żaba pisze:działają wszystkie umiejętności i przedmioty poza tymi których użycie trzeba zadeklarować - było we Faq-u.
...
pozdro,
Ż.
Pamiętam parkę na Tropiku (Żabcia-Darek) która chciała żeby jej udowodnić, że sztandar uciekający nie działa - dałem radę.
Teraz nie mam czasu szukać.
@ Żabcia - Link or it never happened.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Czyli co, wychodzi na to, że wszystkie "bierne" umiejętności działają, a te "aktywne" nie działają? Mi to pasuje, tylko chciałbym znać jedną wersję, a nie inną co turniej.
macie FAQ-a
Fleeing models cannot use any magic items that are
one use only, bound items and similar magic items
that require a decision on when to activate their
powers. Only magic items whose effects are
permanent still work for fleeing models.
s. 120 RB
@ JJ - to była inna edycja
pozdro,
Ż.
Fleeing models cannot use any magic items that are
one use only, bound items and similar magic items
that require a decision on when to activate their
powers. Only magic items whose effects are
permanent still work for fleeing models.
s. 120 RB
@ JJ - to była inna edycja
pozdro,
Ż.
nie mogę znaleźć tego Faq-a - wydaje mi się że był to Direwolf Council, niestety ich strona nie ma już ogólnej części Faq-ów
zgodnie z sugestią JJ - czego nie zalinkujesz to nie istnieje
- widzę dwa rozwiązania: umiejętności działają zawsze bo nie ma nic w RB że nie albo rozwiązanie 2 analogia do przedmiotów magicznych.
które jest lepsze
niby pierwsza, ale swojego czasu był też inny Faq
w którym GW odpowiedziało że uciekający smok nie wzbudza terrora... z tymże była to bodajże 5 ed... warto byłoby nad tym podyskutować.
miłego,
Ż.
zgodnie z sugestią JJ - czego nie zalinkujesz to nie istnieje
które jest lepsze
miłego,
Ż.
bo nie wzbudzaw którym GW odpowiedziało że uciekający smok nie wzbudza terrora... z tymże była to bodajże 5 ed... warto byłoby nad tym podyskutować.
swoja droga czekam az udowodnicie, ze uciekajacy hero gubi swoja magiczna zbroje lub tarcze
Przeciez on przed ucieczką ściąga zbroje z siebie żeby szybciej mogl uciekacShino pisze:swoja droga czekam az udowodnicie, ze uciekajacy hero gubi swoja magiczna zbroje lub tarcze
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Żaba pisze:macie FAQ-a![]()
Fleeing models cannot use any magic items that are
one use only, bound items and similar magic items
that require a decision on when to activate their
powers. Only magic items whose effects are
permanent still work for fleeing models.
s. 120 RB![]()
@ JJ - to była inna edycja
pozdro,
Ż.
Merci cher Monsieur Grenouille. Vous avez raison.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
