FAQ do szczurów - tym razem naprawdę. ;)

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: FAQ do szczurów - tym razem naprawdę. ;)

Post autor: Myth »

Ma większą podstawkę i wszyscy się boją, że będzie można blokować jej ruch fastami/lataczami.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

wyjdę pewnie na laika, ale ciężko blokować ruch abomce, która idzie tak czy inaczej 3d6". Nie można jej tego ruchu skracać. Ona sobie wyznacza kierunek i po prostu idzie o te 3d6" bez obowiązku szarżowania w najbliższe oddziały.. A przed ruchem zawsze piwotujesz, więc tak naprawdę jeśli podstawka nie ma szerokości większej o wiele niż to początkowe 50mm to nic nie będzie się z nią działo..Prawda?
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Polecam temat w kwestii zasad oraz debatę na podforum LS, tam to jest w miarę przedstawione. Tutaj napiszę tylko, że abomka miałaby mieć podstawkę 6x10 cm, czyli znacznie większą niż do tej pory.

To jak to w końcu jest z tymi weapon teams? Ratling i miotacz strzelają jak chcą (360 stopni)? Proszę o szybką odpowiedź, zaraz gram, a nie wiem czy mam je brać do rozpiski ;-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Arbiter Elegancji pisze:
Lazur pisze:Zupełnie legalnie mogą tam siedzieć dopiero od faqa bo wcześniej nie było pewne czy bohaterowie mogą wchodzić do unita z unbreakiem.
Wcześniej było to uściślone, więc również legalnie sobie tam mogli siedzieć :wink:
Ale teraz to już tak najzupełniej legalnie i nawet jak se ćpają to się prokuratura nie może doczepić bo to do celów zdrowotnych :) (poza tym się nie zaciągają)
Obrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Pacek pisze:wyjdę pewnie na laika, ale ciężko blokować ruch abomce, która idzie tak czy inaczej 3d6". Nie można jej tego ruchu skracać. Ona sobie wyznacza kierunek i po prostu idzie o te 3d6" bez obowiązku szarżowania w najbliższe oddziały.. A przed ruchem zawsze piwotujesz, więc tak naprawdę jeśli podstawka nie ma szerokości większej o wiele niż to początkowe 50mm to nic nie będzie się z nią działo..Prawda?
jeżeli wchodzisz w styk z jakąś jednostką to się liczy za normalną szarżę, z tą różnicą, że palisz zawsze 3d6. Jakoś w tej kwestii abomka nie różni się od innych unitów.

Kasztan de True
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48

Post autor: Kasztan de True »

censerzy stubborn na 5 (damn)
bardziej mnie martwi sciaganie walczacych cencererow po testach tafa.
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Re Kasztan: Na podstawie czego to wnioskujesz?

Kasztan de True
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48

Post autor: Kasztan de True »

Re Kasztan: Na podstawie czego to wnioskujesz?
faq'a?

Q. Do models killed by ‘Maddening Fumes’,
‘Enshrouded by Fog’, plague censers’ fumes, magic
banners or indeed any other rule that has a
chance of causing damage on your own units
count against who can attack in combat? And how
about combat resolution – do these wounds
caused on your own unit count towards the
combat resolution score?
A. Yes, they do count, just like impact hits would.
The wounds caused by these rules on the enemy are added to your side’s combat resolution score,
while those caused on your own unit are added to the enemy’s combat resolution score. Note that this
answer covers everything that can cause wounds in combat both on the enemy and on its own side.
cencererzy od fume'ow schodzą jakby dostali impaktami,

również już w RB jest, iż casualty w walce mogą być tylko zdejmowane z fighting ranków a nie tak jak ostatnio graliśmy Cosmo- z tylu.

hmm dokładnie- removing casualties w hth - modele z tyłu tylko zastępuja martwych w pierwszym szeregu, wiec jeżeli cencererzy zgineli przed swoimi atakami - od oparów- to c'est la vie- nie atakują,

pozdro,
Kasztan
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Zawsze sie tak gralo :-) Ale jesli tak stawiasz sprawe to rzeczywiscie zal :/

Kasztan de True
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48

Post autor: Kasztan de True »

moze komus bedzie jakos nimi szło ale przy Twoich rzutach nikt z cencererow nie bedzie atakowal ;P

kurde znowu elektrownia sie robi... :(
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze

ODPOWIEDZ