Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
You've gotta be kiddin' me. Przeciez to oczywiste jest Shino, nie robcie nastepnego absurdu. Teraz trzeba znowu pisac do GW FAQ zeby uscislili FAQ bo wymyslacie idiotyzmy? Co faza magii ma wspolnego z ruchem kurwa?? A tym bardziej z zasada unbreakable. Nadinterpretujesz wydaje mi sie. Gdzie jest ten mail do GW.. <rozglada sie>
+1Cosmo pisze:You've gotta be kiddin' me. Przeciez to oczywiste jest Shino, nie robcie nastepnego absurdu. Teraz trzeba znowu pisac do GW FAQ zeby uscislili FAQ bo wymyslacie idiotyzmy? Co faza magii ma wspolnego z ruchem kurwa?? A tym bardziej z zasada unbreakable. Nadinterpretujesz wydaje mi sie. Gdzie jest ten mail do GW.. <rozglada sie>
Przecież jest wyraźnie napisane, że dowolny model kładę gdzie chcę na stole.
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
tyle ma wspolnego ile popychaczki w fazie magii, gdzie rozgrywasz kolejną fazę ruchu...Cosmo pisze:You've gotta be kiddin' me. Przeciez to oczywiste jest Shino, nie robcie nastepnego absurdu. Teraz trzeba znowu pisac do GW FAQ zeby uscislili FAQ bo wymyslacie idiotyzmy? Co faza magii ma wspolnego z ruchem kurwa?? A tym bardziej z zasada unbreakable. Nadinterpretujesz wydaje mi sie. Gdzie jest ten mail do GW.. <rozglada sie>
Dla mnie to jest logiczne, ze teleport to też ruch
Sranie w banie. Napisalem do GW, mam nadzieje ze uda mi sie cos wiecej dowiedziec, bo poki co dostalem:
"Unfortunately, we cannot answer rules queries by email but if you would like to call the number below or your local Games Workshop, we should be able to help."
Popychaczka to zaklecie z zapisem 'make X move' w roznych wariacjach. A teleport ma zapis 'place model anywhere'. Place to nie jest move - wierze z eogarniasz na tyle angielski Morroki. Ale nie bede sie wdawal w jakas bezsensowna polemike jak Hobbit ;P Poczekam co odpisza. A poki Shino nie bedzie stal kolo mnie, na pewno bede sie teleportowal ;-P
"Unfortunately, we cannot answer rules queries by email but if you would like to call the number below or your local Games Workshop, we should be able to help."
Popychaczka to zaklecie z zapisem 'make X move' w roznych wariacjach. A teleport ma zapis 'place model anywhere'. Place to nie jest move - wierze z eogarniasz na tyle angielski Morroki. Ale nie bede sie wdawal w jakas bezsensowna polemike jak Hobbit ;P Poczekam co odpisza. A poki Shino nie bedzie stal kolo mnie, na pewno bede sie teleportowal ;-P
nie pamiętam jak dokładnie pisało w RB, ale idąc Twoim tokiem rozumowania spokojnie można by wyteleportować Grey Seera z dzwonu. Jeśli coś nie może opuścić oddziału, to nie może i kropka, jedyna opcja jaka mi się nasuwa to walka z gigantem, który łapie naszego szczurka i rzuca nim w inny oddział (tutaj widać od razu, że nie ma żadnej swobody w opuszczaniu oddziału)
edit:
pisałem @Cosmo, z Tobą się Lazur zgadzam
edit:
pisałem @Cosmo, z Tobą się Lazur zgadzam
Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, o 17:08 przez Afro, łącznie zmieniany 1 raz.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Nie wzywaj mojego imienia nadaremno Cosmo! Czy jakoś tak
Jak dla mnie obie hipotezy są prawdopodobne, jednak słaniałbym się ku temu, że nie można wyteleportowac herosa z oddziału. Zobaczymy co GW ci powie
Jak dla mnie obie hipotezy są prawdopodobne, jednak słaniałbym się ku temu, że nie można wyteleportowac herosa z oddziału. Zobaczymy co GW ci powie
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Re Morrok: Skleje Cie rece ;P
Re Afro: Masz racje, o tym nie pomyslalem. Przeciez w tej edycji zniknal zapis ze teleportowac nie mozna rowniez Seera na dzwonie ;P
Alez sie spinacie chlopcy. Nie twierdze ze mam na bank racje. Po prostu wedlug mnie to naciagane i juz ;P Mam nadizeje ze GW sie wypowie i bede mial spokoj ducha. Poki co to jalowa dyskusja.
Re Afro: Masz racje, o tym nie pomyslalem. Przeciez w tej edycji zniknal zapis ze teleportowac nie mozna rowniez Seera na dzwonie ;P
Alez sie spinacie chlopcy. Nie twierdze ze mam na bank racje. Po prostu wedlug mnie to naciagane i juz ;P Mam nadizeje ze GW sie wypowie i bede mial spokoj ducha. Poki co to jalowa dyskusja.
przeciez seer na dzwonie jest mounted, więc nie możnaCosmo pisze:Re Afro: Masz racje, o tym nie pomyslalem. Przeciez w tej edycji zniknal zapis ze teleportowac nie mozna rowniez Seera na dzwonie ;P
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
dalej mnie ten przedmiot meczy,Dokładnie. W opisie przedmiotu jest wyraźnie napisane, ze aby zaszrzowac. A to czy szarża z popychaczki czy z głupoty to nie ma nic do rzeczy.
popychaczka a glupota to 2 rozne rzeczy, jedna to deklaracja druga to compulsory,
w opisie przedmiotu nic nie ma o przymusowych szarżach,
Jankiel zwrócił mi dzisiaj uwagę na jedno - czy robiąc overrun musisz testować żeby wjechać w ten twój oddział z pipami? dokładnie tak samo jest z innymi wymuszonymi szarżami- np frenzy stupidity czy innymi compulsory movementami- tu nie masz opcji, musisz tak zrobić a nie chcesz tak zrobić. wg mnie ten test robisz podczas deklaracji szarzy a nie przy zasadach, które szarże wymuszają, wszystko inne to nadinterpretacja.
najważniejsze by najważniejsze było najważniejsze
oj panowie
"In order to charge(...)"
Minimalna znajomość angielskiego- przy deklaracji szarży trzeba testować
Krótki opis frenzy (rb str. 52)- "MUST declare a charge(...)"- deklaracja po prostu jest wymuszona
Overrun- trzeba popatrzeć do pursuit into the fresh enemy (rb str. 43). I mamy, ze jeżeli rzucimy tyle zeby udało nam si dopaść przeciwnika liczy się to za nową szarżę, wg jej wszystkich zasad- czyli normalnie można ją deklarować, albo zatrzymać się cal od przeciwnika
stupidity (rb str 52)- identycznie jak pzy frenzy- ruch wymuszony, a jak dojdzie do kontaktu z przeciwnikiem to liczy się za normalną szarżę.
Wszędzie są deklaracje szarży więc Pipesy działają w każdej mozliwej sytuacji
pzdr 666
"In order to charge(...)"
Minimalna znajomość angielskiego- przy deklaracji szarży trzeba testować
Krótki opis frenzy (rb str. 52)- "MUST declare a charge(...)"- deklaracja po prostu jest wymuszona
Overrun- trzeba popatrzeć do pursuit into the fresh enemy (rb str. 43). I mamy, ze jeżeli rzucimy tyle zeby udało nam si dopaść przeciwnika liczy się to za nową szarżę, wg jej wszystkich zasad- czyli normalnie można ją deklarować, albo zatrzymać się cal od przeciwnika
stupidity (rb str 52)- identycznie jak pzy frenzy- ruch wymuszony, a jak dojdzie do kontaktu z przeciwnikiem to liczy się za normalną szarżę.
Wszędzie są deklaracje szarży więc Pipesy działają w każdej mozliwej sytuacji
pzdr 666