WoCh 2350 – do drużynówki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

WoCh 2350 – do drużynówki

Post autor: Laik »

Rozpiska do drużynówki – jako bloker:

Sorcerer Lord of Tzeentch
4lvl, infernal puppet, black tongue(zmienia nieudany casting roll na miscast a w zamian dostaje rane), konik, enchanted shield

Sorcerer of Tzeentch
2lvl, Skull of Katam, Conjoined hommulus, konik

Sorcerer of Tzeentch
2lvl, rod of torment, konik

Exalted Hero of Tzeentch
BSB, konik, tarcza, Collar of Khorne I słomka

3x5 Maruderów Slaanesha
Flail I shield

1xPieski

5 Rycerzy Slaanesha
Muzyk

2xDoW cannon

25 Chosenów Nurgla,
FCG, Raptorous Standard, czempion ma Favour of the Gods

Generalnie wszystko ma siedzieć w klocu który ma albo siedzieć u siebie i rzucać coś wychylając się zza lasu albo iść do przodu jak jeż, nawalając czarami, działa mają się spłacić:-), jazda ma jedynie osłaniać klocek żeby nie być za bardzo skanapkowany

Proszę o opinie

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Jabym widział tych chosenów jako Slaaneshowych. Wiem, ze nurglitów trudniej trafić itp. ale jedna nieszczęśliwa panika (skaveński scorch czy coś w ten deseń) i "wszystkie jajka w jednym koszyku szczaskane". ;)

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Ciekawa rospa ale Rot of turnament zamieniłbym na 2 scrole chosenów skrucił do do 17 i wstawił i wstawił kolejną jazdę

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

KrzysiekW pisze:Jabym widział tych chosenów jako Slaaneshowych. Wiem, ze nurglitów trudniej trafić itp. ale jedna nieszczęśliwa panika (skaveński scorch czy coś w ten deseń) i "wszystkie jajka w jednym koszyku szczaskane". ;)
trafic trudniej jezeli cos ma 7ws to na 4+ bedzie trafial (imo tez slaanesh lepszy)

sredni bloker z najwazniejszym klockiem z mv4 przeciwnik wybije ci wszystko i zrobi kanapke/ albo oleje chosenow, ale sam fakt ze sa to choseni nie czyni tego klocka imba.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

W skrajnym wypadku staną w rogu stołu, obróceni do krawędzi pod kątem 45 stopni nie dając się sflankować.
Sama rozpiska jest jeszcze do doszlifowania, generalnie idea jest nudna ale wydaje mi się że da się to dopracować :)

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

ja bym powiedział że dostanie szarże byle jakiego oddziału DE z kotłem i wywali wszystkie ataki z kb w 4 herosów po ponad 150 pkt każdy, to samo tyczy się WE, VC

Awatar użytkownika
Warzywko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Warzywko »

Już wyobrażam sobie deklaracje.
Ok więc ten canon w chosenów
Ten canon ... Hmm może też w chosenów
Helka sobie walnie w chosenów
W co sobie walnie 20 handgunnerów ? No może w chosenów ..., a czempioni po magu generale :)
Ci outriderzy sobie strzelą w chosenów
Mój waraltar strzeli sobie jedyneczkę z światła w chosenów
Mój mag z rod of power strzeli sobie szósteczkę z metalu po tych panach ...

Tak na początku też grałem 2 dużymi klockami wochem. Uwierz nie sprawdza się :). Jak ktoś wspomniał Choseni nie są na tyle mocni żeby ustać wszystko, a przy tej koncepcji powinni. Z tym, że mało temu sprzyja. Co tu komentować klocek bez stubborna nie postoi, uwierz, że byle flanka będzie mogła go złamać. Pozatym twój sojusznik musi się nieźle postarać. Zaużmy, że pokosisz swoją magią, ale nie masz czym dobijać, bo Przed tymi chosenami uciekną nawet krasie. A jeden oddział knightów to mało.

Może się mylę ale nigdy gra Wochem w koncepcji dużego klocka piechoty mi się nie sprawdziła (zakładając, że piechota wochu się do czegoś nadaje). Choseni to nie gobliny w 20+ to już wieeelki tłok.


Moim zdaniem dobrą koncepcją defensywną o ile sojusznik ma co pokazać w strzelaniu/magii może być rozpiska na trzech piątkach knightów i jakiejś trójce troli albo DO. Mają szansę zaszarżować przez co przeciwnik może być ostrożniejszy i przez błędy może dojść dużej. Poza tym obrona jest bardziej mobilna i jest tam gdzie jej potrzeba czego nie można powiedzieć o chaosowej piechocie szczególnie 20+. Kiedy okarze się prze przeciwnik ma przewagę ognia zawsze możesz jechać do przodu, co przy chosenach byłoby dość problematyczne ...
Statystyka to dziwka.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Warzywko pisze:Co tu komentować klocek bez stubborna nie postoi
:roll:

ot taki maly psikus wywinol PK.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Laik, grałem chosenami do bólu.
Klocek musi mieć ITP, więc polecam albo Slaneszowców albo ostatecznie Banner of Rage.
Jeżeli już bieżesz układ all-eggs-in-one-basket, to BotG na BSB jest musowy - inaczej kilkustronna kanapka i SCR cię składa.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

ja bym poszedł w kierunku chosenów tzeentha z banner of rage i war altarami
to zawsze moja ulubiona opcja z 12 na EoG

ODPOWIEDZ