8 Edycja Warhammera I
Re: 8 Edycja Warhammera
Nie wiem na ile to fake a ile po części prawda, ale sobie ostatnio poczytałem temat na Warserze i TWF i z takich rzeczy powtarzających się:
- ruch: każdy się rusza na zasadzie chodzimy jak chcemy byle zmieścić się w (2x)M, czyli jak FC,
- szarża: będzie na zasadzie X*M + Yk6 (gdzie X = 1 albo 2, Y nie jest pewne, możliwe też np. że X=1, Y=2 ale wybieramy najwyższy z tego 2k6)
- fcg będzie wpływać na ruch, np. banner możliwie będzie dawał przerzut kości na zasięg szarży
- możliwe, że słaby dorzut np. 1 na zasięg szarży, będzie blokował szarże mimo, że jest zasięg (tutaj też command ma pomóc)
- ogry i kawaleria będą mieć impacty (pewnie będzie zasada że się o czołgi nie rozbijają)
- piechota będzie walić z dwóch szeregów
- straty w walce w miarę możliwości nie pochodzą z szeregów walczących
- raczej wraca % kompozycja armii
Podobno większość tego bazuje na nowym bitewniaku LOTRa.
Jak ktoś tu jest bardziej ogarnięty w temacie, niech potwierdzi lub zaprzeczy.
- ruch: każdy się rusza na zasadzie chodzimy jak chcemy byle zmieścić się w (2x)M, czyli jak FC,
- szarża: będzie na zasadzie X*M + Yk6 (gdzie X = 1 albo 2, Y nie jest pewne, możliwe też np. że X=1, Y=2 ale wybieramy najwyższy z tego 2k6)
- fcg będzie wpływać na ruch, np. banner możliwie będzie dawał przerzut kości na zasięg szarży
- możliwe, że słaby dorzut np. 1 na zasięg szarży, będzie blokował szarże mimo, że jest zasięg (tutaj też command ma pomóc)
- ogry i kawaleria będą mieć impacty (pewnie będzie zasada że się o czołgi nie rozbijają)
- piechota będzie walić z dwóch szeregów
- straty w walce w miarę możliwości nie pochodzą z szeregów walczących
- raczej wraca % kompozycja armii
Podobno większość tego bazuje na nowym bitewniaku LOTRa.
Jak ktoś tu jest bardziej ogarnięty w temacie, niech potwierdzi lub zaprzeczy.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Avian wydaje się być osobą, która cosik wie. I to chyba jedyna rzecz, która potwierdził. W sumie dwie: losowa szarża i że command pomaga przy tym (ale nie pisał jak, w LOTR sztandar daje przerzut kości więc może to samo). Ale nie śledze na tyle warseera i wtf, żeby wiedzieć czy Avian zawsze wszystko wie czy nie.
Linki:
Warsser
TWF
Linki:
Warsser
TWF
Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, o 11:35 przez MUKER, łącznie zmieniany 1 raz.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
W Wh40k to się świetnie sprawdza, więc może GW chce tą zasadę przenieść na pole WFB...choć nie wiem jak wtedy wyglądałaby ucieczka (przed czy po dorzucie cali)...Afro pisze:to z losowym zasięgiem szarży wydaje się być dosyć wątpliwe (mam nadzieję)
WFB: Ogre Kingdoms
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Chodzi raczej o to, ze jak atakujesz w trudny teren, to masz losowy zasieg szarży ( 2k6 i wybieramy wyższy ). Bieg/feet przed szarżą to już coś innego
.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na warseerze znalazłem zjechaną plotę, uwaga "interaktywne tereny"
- bedzie można podpalić lasek(co za tym idzie jednostki w nim)
- LT niszcżece murki i inne małe przeszkodzy terenowe. wywalanie bram
- Nowy rodzaj maszyn stosowanych podczas oblężeń "taran"
- Pociski z dział uszkadające kamienne impasy(6W T8 po zniszczeniu rozpryskuje się lub osouwa się w losowym kierunku), czyli krasnoludy bedą mogły zgodnie z fluffem zrzucać lawiny skalne na gobliny
- latacze będą mogły lądować na nowym rodzaju impasów i budynkach o płaskich dachach lub zawisnąć powietrzu(10cali ruchu po teście S) i potem spaść z większym impetem na wroga(na 10 cali po teście S)
- "dziury" płytkie i głębokie
- podpalanie i wyburzanie budynków(w tym LT)
- uciekające jednostki nie rozbijają się impasy(poza dziurą) tylko grzecznie je omijają
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- bedzie można podpalić lasek(co za tym idzie jednostki w nim)
- LT niszcżece murki i inne małe przeszkodzy terenowe. wywalanie bram
- Nowy rodzaj maszyn stosowanych podczas oblężeń "taran"
- Pociski z dział uszkadające kamienne impasy(6W T8 po zniszczeniu rozpryskuje się lub osouwa się w losowym kierunku), czyli krasnoludy bedą mogły zgodnie z fluffem zrzucać lawiny skalne na gobliny
- latacze będą mogły lądować na nowym rodzaju impasów i budynkach o płaskich dachach lub zawisnąć powietrzu(10cali ruchu po teście S) i potem spaść z większym impetem na wroga(na 10 cali po teście S)
- "dziury" płytkie i głębokie
- podpalanie i wyburzanie budynków(w tym LT)
- uciekające jednostki nie rozbijają się impasy(poza dziurą) tylko grzecznie je omijają
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Co oni sie nagrali w Bad Company 2? Wszystko ładnie pięknie ale jak ja schowam Bloodka albo lorda na smoczysku przed parkiem maszynowym jak mi osłone zjadą? I świetnie test T na harpiach, żeby wisiałylikaon pisze:Na warseerze znalazłem zjechaną plotę, uwaga "interaktywne tereny"![]()
- bedzie można podpalić lasek(co za tym idzie jednostki w nim)
- LT niszcżece murki i inne małe przeszkodzy terenowe. wywalanie bram
- Nowy rodzaj maszyn stosowanych podczas oblężeń "taran"
- Pociski z dział uszkadające kamienne impasy(6W T8 po zniszczeniu rozpryskuje się lub osouwa się w losowym kierunku), czyli krasnoludy bedą mogły zgodnie z fluffem zrzucać lawiny skalne na gobliny
- latacze będą mogły lądować na nowym rodzaju impasów i budynkach o płaskich dachach lub zawisnąć powietrzu(10cali ruchu po teście S) i potem spaść z większym impetem na wroga(na 10 cali po teście S)
- "dziury" płytkie i głębokie
- podpalanie i wyburzanie budynków(w tym LT)
- uciekające jednostki nie rozbijają się impasy(poza dziurą) tylko grzecznie je omijają
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
E tam zasłony, najbardizej leśniaki w dupę by dostały z racji popalania lasu
PS
+1 do trafiania jednostek które wiszą w powietrzu
PS
+1 do trafiania jednostek które wiszą w powietrzu
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Eee... raczej trudniej trafić coś co wisi w powietrzu w rozproszonej formacji.
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Interaktywne tereny akurat nie brzmią wg mnie źle , może wyżej wypisane do nich zasady są lekko durne ale sama idea dość mi się podoba. Co do losowego ruchu to myślę że ktoś się walnął i chodziło tak jak w 40K o ruch losowy ale w trudnym terenie( przynajmniej taką mam nadzieję)
taka zasada musi być grywalna...Mhroczny Rycerz pisze:Eee... raczej trudniej trafić coś co wisi w powietrzu w rozproszonej formacji.
smok wisi w powietrzu - nie da się go zaszarżować, ale łatwiej w niego trafić - wydaje się w miarę uczciwe
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Nie dla mnie. Gram DE czyli harpie i smok byłyby jeszcze lepszeAsassello pisze:taka zasada musi być grywalna...Mhroczny Rycerz pisze:Eee... raczej trudniej trafić coś co wisi w powietrzu w rozproszonej formacji.
smok wisi w powietrzu - nie da się go zaszarżować, ale łatwiej w niego trafić - wydaje się w miarę uczciwe
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dlatego jestem zdecydowanie na nie dla +1 do strzelania do wiszącego przeciwnika
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)