Wymyśliłem coś takiego na te punkty:
1 Death Hag @ 200 Pts
General; Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon
1 Cauldron of Blood @ [110] Pts
2 Hag
Frenzy; 2ndWeapon
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15]
Pendant of Khaeleth [35]
1 Cold One
5 Dark Riders @ 110 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
13 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 130 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour
11 Shades @ 187 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
5 Cold One Knights @ 252 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Dread Knight @ [41] Pts
Heavy Armour; Shield
Ring of Hotek [25]
1 War Hydra @ 175 Pts
2 Beastmaster
Beastmaster's Scourge
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 52
Total Army Cost: 1349
Pierwszy raz będę grać czymś bez magii, ale hotek wydaje się zwiększać przeżywalność oddziałów.
DE 1350
Z początku myślałem o czymś podobnym na sopocki klimat.
Na tak małe punkty jednak nie spodziewaj się jakiejś mocnej magii na więcej niż 2 kościach, więc szansa na utylizację hoteka raczej niewielka. Kawalerię też łatwo będzie wystrzelać i/lub zaszarżować, zwłaszcza na głupocie CO, a hoteka tam właśnie masz.
Poza tym opcja wydaje się dość dobrze złożona. Hotek dobrze się spisuje w BG. Ostatnio na 1999 dał na maxa radę. Chyba z 5 miscastów wygenerowałem w 3 bitwach.
Tarcze na kuszach się przydają
Na tak małe punkty jednak nie spodziewaj się jakiejś mocnej magii na więcej niż 2 kościach, więc szansa na utylizację hoteka raczej niewielka. Kawalerię też łatwo będzie wystrzelać i/lub zaszarżować, zwłaszcza na głupocie CO, a hoteka tam właśnie masz.
Poza tym opcja wydaje się dość dobrze złożona. Hotek dobrze się spisuje w BG. Ostatnio na 1999 dał na maxa radę. Chyba z 5 miscastów wygenerowałem w 3 bitwach.
Tarcze na kuszach się przydają
- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
ja bym zmniejszył kusze do 10 i dał im tarcze a CoKi zamienił na 14 gwardii z ASF i hotekiem i wtedy BSB na konika idzie
Nie widzę sensu dawać tu gwardii, jest słabo opancerzona, a jako że nie masz tutaj dużo śmieci nie osłonisz jej odpowiednio i przeciwnik ściągnie ją z pocisków/ostrzału.
Zostawiłbym tą gołą 5 COK, będą na siebie ściągać ostrzał, więc reszta armii będzie bezpieczna, a nawet jak ich stracisz to tylko 135p, a nie 270 jak w przypadku gwardii.
Zostawiłbym tą gołą 5 COK, będą na siebie ściągać ostrzał, więc reszta armii będzie bezpieczna, a nawet jak ich stracisz to tylko 135p, a nie 270 jak w przypadku gwardii.