2250 Vampire infantry without Grave Guard
HEROES:
Vampire Lord lv3 mage
Sword of Might, Book of Arkhan, the Cadaverous Cuirass, Dread Knight, Forbidden Lore, Lord of the dead, Walkink Death
Vampire BSB
Dark Acolyte, Lord of the dead
the Drakenhoff Banner
Vampire
2x Dispell Scroll
Dark Acolyte, Awatar of death (GW)
Core Units:
18 skeletal warriors (FCG, War Banner)
19 skeletal warriors (FCG, Banner of the endless nightmare)
20 skeletal warriors (FCG)
corpse cart (balefire)
corpse cart (balefire)
special units:
3 fell bats
3 fell bats
rare units:
vargulf
banshee + 4 wrights (5 modeli)
taktyka: 3 oddziały szkieletów trzymają się razem. vampir caddy i bsb do jednego oddziału, lord do drugiego.
vampiry nabijają cr, i staramy się zrobić fear outnamber.
banshee z wrightami i vargulfem idą sobie którąś flanką (banshee dzięki vargulfowi maszeruje). Myślę, że razem mogą zdjąć nawet jakieś twardsze cele.
fell batsy - wiadomo.
proszę o oceny
2250 Vampire infantry
2250 Vampire infantry
Ostatnio zmieniony 13 mar 2010, o 00:15 przez janq79, łącznie zmieniany 2 razy.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
tak zeby zbyt duzo Ci nie zmieniac w rozpisce:
-bsb jest mimo regenki za miekki, wiec albo dread knight albo zrezygnuj z banerka i wystawiaj popularna kombinacje:Hauvberk, Periapt, Lycni, avatar of death i infinite hatred. koles wtedy sie dobrze bije, jest mobilny, i daje Ci kostke dla lorda periaptem
-nie rozumiem zbytnio sensu lord of the dead jesli masz juz pelne oddzialy szkieletow. mozesz jedne zmniejszyc do 10 i wrzucic za to 2x5wilkow, ktore sa w sumie niezbedne w wampirkach
-ja preferuje jednak ghule zamiast szkieli-4 wytrzymalosci robi jednak swoje a na dodatek nie trzeba sie martwic o stracone sztandary. nie mowiac o tym ze 2A z poisonem stwarzaja jakies zagrozenie dla np. demonicznych pieskow czy monsterow bez sva. ale to juz jak kto lubi
a i tak na marginesie-jednostka nie marszuje tylko maszeruje
-bsb jest mimo regenki za miekki, wiec albo dread knight albo zrezygnuj z banerka i wystawiaj popularna kombinacje:Hauvberk, Periapt, Lycni, avatar of death i infinite hatred. koles wtedy sie dobrze bije, jest mobilny, i daje Ci kostke dla lorda periaptem
-nie rozumiem zbytnio sensu lord of the dead jesli masz juz pelne oddzialy szkieletow. mozesz jedne zmniejszyc do 10 i wrzucic za to 2x5wilkow, ktore sa w sumie niezbedne w wampirkach
-ja preferuje jednak ghule zamiast szkieli-4 wytrzymalosci robi jednak swoje a na dodatek nie trzeba sie martwic o stracone sztandary. nie mowiac o tym ze 2A z poisonem stwarzaja jakies zagrozenie dla np. demonicznych pieskow czy monsterow bez sva. ale to juz jak kto lubi
a i tak na marginesie-jednostka nie marszuje tylko maszeruje
dzięki za rady... zmieniłem temat, żeby nie zakładać nowego
ciekawi mnie, co sądzicie o czymś takim.
wampiry oczywiście do oddziału gg, za oddziałem wleczą się nekromanci na corps cartach
vargulf i banshee - jak poprzednio. Ktoś pytał po co SoM na lordzie, skoro ma lance. Zakładam, że nie zawsze uda mi się zaszarżować (w końcu siedzi w piechocie), poza tym - magiczne ataki. Dread Knighta dostał po to, żeby mieć AS 2+.
Wiem, że cholernie dużo pkt mam w bohaterach, ale chyba da się tym coś ugrać. Jak myślicie ?
HEROES:
lord wampir 420
Sword of might
the cadaverous cuirass
Skull Staff
Summon Ghouls
Dark Acolyte
dread Knight
wampir BSB 275 pkt
dread knight
the drakenhoff banner
necro 2xds 205 pkt
corpse cart
(balefire)
necro 190 pkt
book of arkhan
corpse cart
(balefire)
Core Units:
12 ghouls + ghast 104 pkt
12 ghouls + ghast 104 pkt
12 ghouls + ghast 104 pkt
7 dire wolves 66 pkt
doom wolf
Special Units:
18 gg (FCG)+ war banner 271 pkt
3 fell bats 60 pkt
Rare Units:
vargulf 175 pkt
banshee +4 wrighte 275 pkt
9PD + 3 bound spelle /7DD + 2DS
total 2249
ciekawi mnie, co sądzicie o czymś takim.
wampiry oczywiście do oddziału gg, za oddziałem wleczą się nekromanci na corps cartach
vargulf i banshee - jak poprzednio. Ktoś pytał po co SoM na lordzie, skoro ma lance. Zakładam, że nie zawsze uda mi się zaszarżować (w końcu siedzi w piechocie), poza tym - magiczne ataki. Dread Knighta dostał po to, żeby mieć AS 2+.
Wiem, że cholernie dużo pkt mam w bohaterach, ale chyba da się tym coś ugrać. Jak myślicie ?
HEROES:
lord wampir 420
Sword of might
the cadaverous cuirass
Skull Staff
Summon Ghouls
Dark Acolyte
dread Knight
wampir BSB 275 pkt
dread knight
the drakenhoff banner
necro 2xds 205 pkt
corpse cart
(balefire)
necro 190 pkt
book of arkhan
corpse cart
(balefire)
Core Units:
12 ghouls + ghast 104 pkt
12 ghouls + ghast 104 pkt
12 ghouls + ghast 104 pkt
7 dire wolves 66 pkt
doom wolf
Special Units:
18 gg (FCG)+ war banner 271 pkt
3 fell bats 60 pkt
Rare Units:
vargulf 175 pkt
banshee +4 wrighte 275 pkt
9PD + 3 bound spelle /7DD + 2DS
total 2249
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
I była inna rozpa niż wszystkie
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...