Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Wczoraj grałem turniej w babicach - drużynówka, tą rozpiską:
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 * Alter Noble @ 151 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts, czempion
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts, muzyk
6 Wild Riders @ 199 Pts, warbanner
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2350
1 bitwa z imperium na spamie kawy, pistolierach, 2 działach, 2 czołgach, altarze, 2 magach. Wynik 11:9, mogło być lepiej, ale kilka razy rzuciłem 1 na ranienie czołgu canonem.
2 bitwa z krasiami. 14:6, jeden hammerer i byłoby 15:5. Kowadło wybuchło w 5 turze, nie zmieniło to przebiegu bitwy. Straciłem 3x połówkę driad i połowę dużych wildów.
3 bitwa - Kaleson i TK, rozpiska standardowa. brak ogarnia z mojej strony z tą armią skutkował tym, że do 5 tury magowie byli w ciągłym zagrożeniu aż w końcu zostali zabici. Kaleson dał mi kilka cennych rad po bitwie i powiedział, że nie zagrałem źle poza jednym błędem, który nie był za bardzo istotny. Wynik 4:16.
Jestem bardzo zadowolony z tej rozpiski, mam nadzieję, że niedługo przetestuję ją z DoCH czy VC. Wildzi w takim zestawieniu mi się najlepiej sprawdzają. Canony znacznie ułatwiają grę.
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 * Alter Noble @ 151 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth [15]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts, czempion
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts, muzyk
6 Wild Riders @ 199 Pts, warbanner
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2350
1 bitwa z imperium na spamie kawy, pistolierach, 2 działach, 2 czołgach, altarze, 2 magach. Wynik 11:9, mogło być lepiej, ale kilka razy rzuciłem 1 na ranienie czołgu canonem.
2 bitwa z krasiami. 14:6, jeden hammerer i byłoby 15:5. Kowadło wybuchło w 5 turze, nie zmieniło to przebiegu bitwy. Straciłem 3x połówkę driad i połowę dużych wildów.
3 bitwa - Kaleson i TK, rozpiska standardowa. brak ogarnia z mojej strony z tą armią skutkował tym, że do 5 tury magowie byli w ciągłym zagrożeniu aż w końcu zostali zabici. Kaleson dał mi kilka cennych rad po bitwie i powiedział, że nie zagrałem źle poza jednym błędem, który nie był za bardzo istotny. Wynik 4:16.
Jestem bardzo zadowolony z tej rozpiski, mam nadzieję, że niedługo przetestuję ją z DoCH czy VC. Wildzi w takim zestawieniu mi się najlepiej sprawdzają. Canony znacznie ułatwiają grę.
Skomentowałem. Swoją drogą to bardzo mnie ciekawi sprawdzalność WE ofensu, chociaż na niektóre armie może być słabo. Z WoChem będzie wielka napierdalanka od 3iej rundy
Ja tymczasem odpieram teorie o samograjności WE w temacie o turnieju krakowskim na grunwaldzkiej. Jakby ktoś chciał looknoć - zachęcam - mamy no braina panowie w swoich rękach, tylko nie umiemy go dobrze użyć
Ja tymczasem odpieram teorie o samograjności WE w temacie o turnieju krakowskim na grunwaldzkiej. Jakby ktoś chciał looknoć - zachęcam - mamy no braina panowie w swoich rękach, tylko nie umiemy go dobrze użyć
To brzydko kłamać. Mama nie nauczyła?Ja tymczasem odpieram teorie o samograjności WE w temacie o turnieju krakowskim na grunwaldzkiej. Jakby ktoś chciał looknoć - zachęcam - mamy no braina panowie w swoich rękach, tylko nie umiemy go dobrze uży
Po pierwsze nie nazwałem WE armią no brainową,
Po drugie powiedziałem ze trudniej gra się klockiem piechoty niż chmara skirmiszujących łuczników w lesie,
Po trzecie nasmiewam się z przyjętch standardów,
Po czwarte, tylko zaproponowałem na turnieju jakąs zasadę wymuszającą wystawienie rankowej piechoty,
Po piąte, widzę że nie potrafisz się nawet sam obronic, tylko szukasz wsparcia i widowni
No comment
Pozdrawiam
Spellweaver @ 330
Magic lvl 4, Lore of Beast, General
-Wand od wych elm [55]
-dispel scroll [25]
Spellsinger @ 175
Magic lvl2, Lore of Ather Loren
- Calagiathor Stave [25]
- Dispel scroll [25]
Noble @ 158
Alter, GW, LA, Shiled
-Hail of doom arrow [30]
-helm of hunt [20]
Noble @ 158
Alter, GW, LA, Shiled
-Amarach Broch [35]
- Briarsheath [15]
Core:
10 GG @ 120
10 GG @ 120
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
Special :
5 WR @ 164
FCG
5 WR @ 164
FCG
7 WD @ 133
Musican
7 WD @ 133
Musican
Rare :
Treeman @ 285
5 WW @ 120
Mam zamiar zagrać czymś takim na lokalu
Ujdzie takie coś ? Jak nie to co zmienić ??
Magic lvl 4, Lore of Beast, General
-Wand od wych elm [55]
-dispel scroll [25]
Spellsinger @ 175
Magic lvl2, Lore of Ather Loren
- Calagiathor Stave [25]
- Dispel scroll [25]
Noble @ 158
Alter, GW, LA, Shiled
-Hail of doom arrow [30]
-helm of hunt [20]
Noble @ 158
Alter, GW, LA, Shiled
-Amarach Broch [35]
- Briarsheath [15]
Core:
10 GG @ 120
10 GG @ 120
8 Dryads @ 96
8 Dryads @ 96
Special :
5 WR @ 164
FCG
5 WR @ 164
FCG
7 WD @ 133
Musican
7 WD @ 133
Musican
Rare :
Treeman @ 285
5 WW @ 120
Mam zamiar zagrać czymś takim na lokalu
Ujdzie takie coś ? Jak nie to co zmienić ??
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Fluffy chill out człowieku - życia szkoda na takie ekscytacje. Nie wzywam żadnej pomocy po prostu piszę chłopakom, że jest temat, który może ich zainteresować Napisałem Ci dlaczego nie masz racji, Ty się do tego nie odniosłeś, więc dla mnie EOT, bo o czymże tu dywagować? Tak, jak napisał Kalesoner - lubisz grać klimatem w postaci kloców - Twój wybór, ale nie dziw się, że konsekwencje tego są takie, a nie inne. No i nie ma się co dziwić, że partyzantka nie leci na wymianę ciosów. Łaski.
Dobra. Mój komentarz poprzedni odnosił się do rozpiski Laika. Teraz wrzucił jakieś nowości Goboss i Kubon.
@Goboss
Rozpiska fajna, ale przegrać z gościem, któremu skórę przetrzepał Garg? Obciach panie A tak na serio to widzę potencjał, naprawdę dają mi te 3 oddziały WR do myślenia. Być może lepiej jest grać na nich niż na WD (1 oddział do trzymania tylko magów).
@Kubon
Ujdzie, bo jesteś bardzo uniwersalny, ale zastanawiam się, czy jest sens wrzucać 20 łuczników. Na duże pkt znikną w tłumie IMHO. Poza tym gites, chociaż Gobossowa rozpa IMO lepsza
Dobra. Mój komentarz poprzedni odnosił się do rozpiski Laika. Teraz wrzucił jakieś nowości Goboss i Kubon.
@Goboss
Rozpiska fajna, ale przegrać z gościem, któremu skórę przetrzepał Garg? Obciach panie A tak na serio to widzę potencjał, naprawdę dają mi te 3 oddziały WR do myślenia. Być może lepiej jest grać na nich niż na WD (1 oddział do trzymania tylko magów).
@Kubon
Ujdzie, bo jesteś bardzo uniwersalny, ale zastanawiam się, czy jest sens wrzucać 20 łuczników. Na duże pkt znikną w tłumie IMHO. Poza tym gites, chociaż Gobossowa rozpa IMO lepsza
Heh łuki to są u mnie przede wszystkim do trzymania magów Pozatym nieźle sciagają śmieci typu skinki, harpie, fasty. Sam nie wiem czy nie wrzucić do tej rozpiski zamiast WW jedno działko A z pozostałych pkt wyciągnąć jeszcze jedną 8-kę driadek Poza tym - ciesze się że mam rozpiskę uniwersalną ponieważ brałem to co mam (pierwotna rozpiska była na smoku )
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
6 z warbannerem rozkręca każdą maszynę w turę, a potem jak w coś wpada (kusze i tak dalej) to też się przebija. Warbanner sprawia, że prawie zawsze jest fear out number i wysoka liderka krasi na nic się nie zda.
Zrezygnowałem z bannerów przez co nie boję się szarżować wildami, w najgorszym razie stracę 130 punktów, a nie 248, co nie oznacza, że szarżuję nimi gdzie popadnie. W rozpisce mam 5 jednostek z 18 calową szarżą. Przeciwnik boi się podejść blisko. Powstaje bardzo fajne combo. WR z warbannerem i alter są w stanie przepchnąć się przez nie byle jaki klocek od przodu.
Zrezygnowałem z bannerów przez co nie boję się szarżować wildami, w najgorszym razie stracę 130 punktów, a nie 248, co nie oznacza, że szarżuję nimi gdzie popadnie. W rozpisce mam 5 jednostek z 18 calową szarżą. Przeciwnik boi się podejść blisko. Powstaje bardzo fajne combo. WR z warbannerem i alter są w stanie przepchnąć się przez nie byle jaki klocek od przodu.
Coś nowego i proszę o jakieś komenty.
Założenia rozpy - Noble ze szmatą w Wardancerów i przy nich Treeman, druga strona Glady z Dryadami, Czarodziejka w lesie samotnie schowana, GG wiadomo. Swój las jak najbliżej (do 18") innego lasu na stole - suwania z czarodziejki, kija i Drzewa.
1250 Pts - Wood Elves Army
1 Noble @ 142 Pts
Light Armour; Battle Standard
Annoyance of Netlings [25]
War Banner [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7 Dryads @ 108 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
6 Wardancers @ 147 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
6 Glade Riders @ 153 Pts
Musician
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 44
Założenia rozpy - Noble ze szmatą w Wardancerów i przy nich Treeman, druga strona Glady z Dryadami, Czarodziejka w lesie samotnie schowana, GG wiadomo. Swój las jak najbliżej (do 18") innego lasu na stole - suwania z czarodziejki, kija i Drzewa.
1250 Pts - Wood Elves Army
1 Noble @ 142 Pts
Light Armour; Battle Standard
Annoyance of Netlings [25]
War Banner [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7 Dryads @ 108 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
6 Wardancers @ 147 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
6 Glade Riders @ 153 Pts
Musician
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 44
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
ja jednak zmianiłem troche rozpiskę na krasi:
hero:
-noble tylko z hoda (stał w łukach jednych)
cory:
4x10 łuków
3x8 driad
5 gr
specjal:
5wildów ze sztandarem
5 wildow ze sztandarem (warbanner)
6 tancerzy
Rare:
orzełek
ogolnie jestem zadowolony, bo jak podliczylem punkty to wygrałem "masakra" (liczylem w domu bo sie troche spieszylismy wiec moglem sie o troche pomyslic)
przebieg walki: gosc mial:
organki, katapulte, działo, 10xthunderow, klocek lingbeardow z thanem w srodku, 20 ironow z runesmithem i klocek wariorow
tak jak mowiliscie organki sa zabojcze, wycieły mi prawie caly oddział driad za jednym razem w drugiej turze (w pierwszej nie dostrzelily), potem udało mi sie orzelkiem podleciec i przytrzymac do konca w walce wrecz). Obsługe katapulty wystrzelałem łukami. Z wildom udało sie złamać długobrodych i przebiegli sie po nich ... thunderow dopadli drydzy wildzi i driady jedne. Tancerze jedne driady i wildzi odbili sie od klocka ironow (chociaz z 7-8 zdjąłem).. ogólnie strasznie cięzko bylo mi sie wbic w te klocki...
zastanawiam sie czy nie powinienem klocków starac sie ominac wildami i dopasc do maszyn... bardzo jestem zadowolony z orzełka ktory spisał sie znakomicie no i z wildów ;p... zawiodłem sie na tancerzach ktorzy sie odbili od klocka ironow i łukach ktore sobie zupelnie nie radzily z ciężko opancerzonymi kraskami...
ogolnie bitwe moge uznac za udana, poza paroma glupi ruchami w moim wykonaniu, ale czlowiek uczy sie na bledach
pozdrawiam czerech
hero:
-noble tylko z hoda (stał w łukach jednych)
cory:
4x10 łuków
3x8 driad
5 gr
specjal:
5wildów ze sztandarem
5 wildow ze sztandarem (warbanner)
6 tancerzy
Rare:
orzełek
ogolnie jestem zadowolony, bo jak podliczylem punkty to wygrałem "masakra" (liczylem w domu bo sie troche spieszylismy wiec moglem sie o troche pomyslic)
przebieg walki: gosc mial:
organki, katapulte, działo, 10xthunderow, klocek lingbeardow z thanem w srodku, 20 ironow z runesmithem i klocek wariorow
tak jak mowiliscie organki sa zabojcze, wycieły mi prawie caly oddział driad za jednym razem w drugiej turze (w pierwszej nie dostrzelily), potem udało mi sie orzelkiem podleciec i przytrzymac do konca w walce wrecz). Obsługe katapulty wystrzelałem łukami. Z wildom udało sie złamać długobrodych i przebiegli sie po nich ... thunderow dopadli drydzy wildzi i driady jedne. Tancerze jedne driady i wildzi odbili sie od klocka ironow (chociaz z 7-8 zdjąłem).. ogólnie strasznie cięzko bylo mi sie wbic w te klocki...
zastanawiam sie czy nie powinienem klocków starac sie ominac wildami i dopasc do maszyn... bardzo jestem zadowolony z orzełka ktory spisał sie znakomicie no i z wildów ;p... zawiodłem sie na tancerzach ktorzy sie odbili od klocka ironow i łukach ktore sobie zupelnie nie radzily z ciężko opancerzonymi kraskami...
ogolnie bitwe moge uznac za udana, poza paroma glupi ruchami w moim wykonaniu, ale czlowiek uczy sie na bledach
pozdrawiam czerech
@Heptun
Myśle że GR są na tak małe pkt zbędni tak jak war banner na BSB, zamiast tego ja bym włożył tam hode i zmore żeby to wystrzelić. Zamiast GR postawił bym na WR. Reszta IMO w miare ok chociaż CG na driadkach i tancerzach tak do konca nie jest potrzebna - no chyba że chcesz przyjmowac/rzucać pojedynki
Myśle że GR są na tak małe pkt zbędni tak jak war banner na BSB, zamiast tego ja bym włożył tam hode i zmore żeby to wystrzelić. Zamiast GR postawił bym na WR. Reszta IMO w miare ok chociaż CG na driadkach i tancerzach tak do konca nie jest potrzebna - no chyba że chcesz przyjmowac/rzucać pojedynki
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Witam,
zazwyczaj chowam maszynki na górkach za morzem tarcz i bród, dlatego chciałem prosić o pomoc/radę.
Przymierzam się do gry z jaszczurami i o to jedna z moich pierwszych rozpisek WE.
1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Glamourweave [30]
2x10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
2x8 Dryads @ 96 Pts
2x5 Wild Riders @ 130 Pts
Musician
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1500
Będzie coś z tego? Bo szczerze nie mam pomysłu na rozkręcenie ewentualnego engina.
zazwyczaj chowam maszynki na górkach za morzem tarcz i bród, dlatego chciałem prosić o pomoc/radę.
Przymierzam się do gry z jaszczurami i o to jedna z moich pierwszych rozpisek WE.
1 Spellsinger @ 125 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Glamourweave [30]
2x10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
2x8 Dryads @ 96 Pts
2x5 Wild Riders @ 130 Pts
Musician
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 70
Total Army Cost: 1500
Będzie coś z tego? Bo szczerze nie mam pomysłu na rozkręcenie ewentualnego engina.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2010, o 00:07 przez Mintor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wybieram się na turniej lokalny na zasadach EU (mam nadzieje że je znacie ,a jeżeli nie to są w wątku tego turnieju).Oto moja propozycja
Lord Alter BoL, Boddkins ,sh,la,ward 3+ do pierwszej rany,gr=289
Caddy=140
Caddy=140
Alter Noble gr,la,sh,HoDA,helm of hunt=158
10 GG=120
10 GG=120
10 GG=120
8 Dryjad=96
8 Dryjad=96
5 Wild Riders=130
5 Wild Riders=130
7 WD=126
7 WD=126
7 WW=168
1 Treeman=285
_____________
2244 pkt.
To tyle ile wymyśliłem czekam na kreatywne komentarze
Lord Alter BoL, Boddkins ,sh,la,ward 3+ do pierwszej rany,gr=289
Caddy=140
Caddy=140
Alter Noble gr,la,sh,HoDA,helm of hunt=158
10 GG=120
10 GG=120
10 GG=120
8 Dryjad=96
8 Dryjad=96
5 Wild Riders=130
5 Wild Riders=130
7 WD=126
7 WD=126
7 WW=168
1 Treeman=285
_____________
2244 pkt.
To tyle ile wymyśliłem czekam na kreatywne komentarze
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
rozpa jak kto lubi, jak dla mnie BSB na duże pkt to mus dla drzewka, nawet gdy mamy jedno, przynajmniej ja tak gram
ostatnio z caddy robię 2 lvl, zawsze można rzucić te dwa czary na 3 kościach, lub tez zamieni skrola na kijaszka i trochę pobawić się lasami oczywiście + BS od treemena. I Jednych wildów zamieniłbym na łuki dodatkowe;) Lorda nie komentuje każdy gra jak lubi
codo rozpy na lizaki, troszkę inaczej składam rozpy na pułap 1500 a tak na szybko pewno jednych wildów bym zamienił na tancerzy
ostatnio z caddy robię 2 lvl, zawsze można rzucić te dwa czary na 3 kościach, lub tez zamieni skrola na kijaszka i trochę pobawić się lasami oczywiście + BS od treemena. I Jednych wildów zamieniłbym na łuki dodatkowe;) Lorda nie komentuje każdy gra jak lubi
codo rozpy na lizaki, troszkę inaczej składam rozpy na pułap 1500 a tak na szybko pewno jednych wildów bym zamienił na tancerzy
Unnamed2100 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Cluster of Radiants [25]
Annoyance of Netlings [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 72
Ja ostatnio pomykałem taką rozpą na wampiry i powiem że daje drzewka + przerzut BSB jest naprawdę fajną opcją,
tancerze troszkę mi słabo zagrali, jednych musiał poświęcić jako przynętę, może wymienię jednych na wildów zobaczy się jeszcze, co do modyfikacji rozpy na bardziej uniwersalną raczej wymienię ancienta, na normalne drzewko
1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Cluster of Radiants [25]
Annoyance of Netlings [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 72
Ja ostatnio pomykałem taką rozpą na wampiry i powiem że daje drzewka + przerzut BSB jest naprawdę fajną opcją,
tancerze troszkę mi słabo zagrali, jednych musiał poświęcić jako przynętę, może wymienię jednych na wildów zobaczy się jeszcze, co do modyfikacji rozpy na bardziej uniwersalną raczej wymienię ancienta, na normalne drzewko
Idealna rozpa na Anciencie. Jak spod linijki.
Nie mam nic do zarzucenia, bo grałem prawie identyczną około rok temu.
Aha, no i jeszcze tylko wrzucę moja chyba ostateczną rozpiskę na kozła.
WE+WE
Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Treeman @ 285 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts + muzyk
5 Wild Riders @ 130 Pts + muzyk (kontyngent)
6 Wardancers @ 115 Pts + muzyk
9 Dryads @ 120 Pts + czempion (kontyngent)
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 86
Total Army Cost: 1748
Lub zamiast tancerzy i 2 modeli driad wchodzą trzeci wildzi i konik pod bsb.
Nie mam nic do zarzucenia, bo grałem prawie identyczną około rok temu.
Aha, no i jeszcze tylko wrzucę moja chyba ostateczną rozpiskę na kozła.
WE+WE
Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
Treeman @ 285 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts + muzyk
5 Wild Riders @ 130 Pts + muzyk (kontyngent)
6 Wardancers @ 115 Pts + muzyk
9 Dryads @ 120 Pts + czempion (kontyngent)
9 Dryads @ 108 Pts
9 Dryads @ 108 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 86
Total Army Cost: 1748
Lub zamiast tancerzy i 2 modeli driad wchodzą trzeci wildzi i konik pod bsb.
Spoko, ale ja sobie Ciebie Kalesoner po prostu w grze na dobrego gracza armiami z doładowanymi LT nie widzę. Uważam, że coraz mocniej idziesz w efektowność rozpisek. Jasne - umiesz tym pomykać, ale wydaje mi się, że miejsca na miarę własnych aspiracji Ci to nie da. Oczywiście może (i oby tak było) się mylę.