Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Panowie, nie mowie ze na obu magach, ale takie DM, SoS, uparciuch? do tego standardowy MM. jak dla mnie jeden z najlepszych lorów w grze właśnie dzięki uniwersalności. DM sprawia ze mamy najlepszego caddy'ego w grze, SoS pomaga przeciwko ostrzałowi a w walce też nie do pogardzenia. uparciuch każdy wie. MM normalka.
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
moze za krótko gram w tą gre, albo to wina braku angielskiego army booka i rule booka, że nie rozumiem skrótów tych angielskich nazw... MM, DM, SoS ?? tzw. wtf ? domyslam sie, że to nazwy czarów ^^?
chodzi o jakiegos skutecznego lora na skaveny mając 2x 2lvl mag(PS/Seer + DS/Corin) i arcy 4lvl (SW/DS/DS/RoF)
grałem na fire zawsze, z abomką jest łatwiej, ale jakoś nie ma jak ruszyć tych klocków najwiekszych z dzwonem/furmanką...
jakis pomysł ?
p.s. rozszyfrowałem SoS - shield of saphery?
chodzi o jakiegos skutecznego lora na skaveny mając 2x 2lvl mag(PS/Seer + DS/Corin) i arcy 4lvl (SW/DS/DS/RoF)
grałem na fire zawsze, z abomką jest łatwiej, ale jakoś nie ma jak ruszyć tych klocków najwiekszych z dzwonem/furmanką...
jakis pomysł ?
p.s. rozszyfrowałem SoS - shield of saphery?
Fajnie, ale to nnie zmienia faktu, że Twoje poprzednie stwierdzenie to bujda na resorach.Havelock pisze: jak dla mnie jeden z najlepszych lorów w grze właśnie dzięki uniwersalności
Rabsp, nie ma jednego lora. W każdym można znaleźć pozytywy. Zależy co przeciwnik ma w rozpie. Ja brałbym fajer ze względu na abomki. Ale na kółka to jeszcze nie grałem, musiałbym pokminić.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
wlasnie dlatego ze nie ma jednego lora i ze na kazdą jednostke (czyt. abomka, dzwon/furmanka, koło <- priorytety do zabicia) są inne czary i nie można sie zdecydować nie ma czarów z S6 ktorymi moznaby bylo latwo zniszczyc takiego doomwheela który jest 1000x lepszy od LC a kosztuje tylko 10 pkt więcej... (i gdzie tu sprawiedliwość... )
tak odbiegając od tematu... sądze (mam nadzieje ) że w 8 ed. u HE zdecydowanie poprawią stosunek cena/jakość u Lion Chariota... bo nikt go nie kupuje, mają tym zapełnione magazyny, więc muszą sie jakoś pozbyc nadmiaru, a jedynym sposobem jest poprawienie paru zasad
tak odbiegając od tematu... sądze (mam nadzieje ) że w 8 ed. u HE zdecydowanie poprawią stosunek cena/jakość u Lion Chariota... bo nikt go nie kupuje, mają tym zapełnione magazyny, więc muszą sie jakoś pozbyc nadmiaru, a jedynym sposobem jest poprawienie paru zasad
może za krótko jeszcze gram powinienem napisać że mnie ten lore się sprawdza zawszeSiweusz pisze:Fajnie, ale to nnie zmienia faktu, że Twoje poprzednie stwierdzenie to bujda na resorach.
@Rabsp - magic missile, drain magic, shield of saphery, odwaga aenariona, te miałem na mysli
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę
ja tam na te duże klocki lubię rzucać wall of fire... jak wejdzie to nawet jak nie zabije żadnego herosa to i tak przeciwnik się zastanowi dwa razy zanim ruszy się tym oddziałem, co daje nam niesamowita przewagę, bo można skupić się na rozwalaniu abomek albo samego dzwonu.
Witam.
Mam pytanie - możliwe, że jestem ślepy, albo ktoś zrobił mnie w konia - jaka jest (o ile jest?) maksymalna dozwolona liczba kostek w puli magii? Np mam 2 standardowo i 3 magów 2x po 2 lvl i raz 4 lvl. Rozumiem , że 4 lvl ma początkowo 4, 2ki mają po dwie. W puli magii mamy 2 kości i np: dorzucamy panom po 2 power stone i panowie używają tego naraz. Teraz mamy 4 kości przy lvl 4, po 2 przy lvl 2 i w puli 6 kości - czy są jakieś limity? Ktoś mi wciskał, że tak, że są w podręczniku ale ja tego nie mogłem znaleźć (ślepy jestem pewnie).
Drugie. Czy mogę wpakować silver wanda i seerstafa na 1 maga? To nielegalne , prawda?
Pozdrawiam i życzę miłego piątku, w końcu nadchodzi weekend;)
Mam pytanie - możliwe, że jestem ślepy, albo ktoś zrobił mnie w konia - jaka jest (o ile jest?) maksymalna dozwolona liczba kostek w puli magii? Np mam 2 standardowo i 3 magów 2x po 2 lvl i raz 4 lvl. Rozumiem , że 4 lvl ma początkowo 4, 2ki mają po dwie. W puli magii mamy 2 kości i np: dorzucamy panom po 2 power stone i panowie używają tego naraz. Teraz mamy 4 kości przy lvl 4, po 2 przy lvl 2 i w puli 6 kości - czy są jakieś limity? Ktoś mi wciskał, że tak, że są w podręczniku ale ja tego nie mogłem znaleźć (ślepy jestem pewnie).
Drugie. Czy mogę wpakować silver wanda i seerstafa na 1 maga? To nielegalne , prawda?
Pozdrawiam i życzę miłego piątku, w końcu nadchodzi weekend;)
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Obydwa są arcaną a więc jak powiedziałeś to nielegalnemeeks pisze:Drugie. Czy mogę wpakować silver wanda i seerstafa na 1 maga? To nielegalne , prawda?
W Rulebooku nie ma ograniczenia maksymalnej ilości kostek w rozpisce(to gwarantuje Balansing patch )meeks pisze:jaka jest (o ile jest?) maksymalna dozwolona liczba kostek w puli magii?
Chodziło pewnie o limity zużycia kości do jednego czaru.
Tzn. Arcymag 4lvl może użyć Maksymalnie 5 kości do rzucenia pojedynczego czaru,
mag 2lvl max 2 Kostki
Power stone nie daje kości do puli. Używasz go podczas rzucania czaru, i jeden mag dodaje +2 PD do tego jednego castu. Jest jednorazowymeeks pisze:dorzucamy panom po 2 power stone i panowie używają tego naraz. Teraz mamy 4 kości przy lvl 4, po 2 przy lvl 2 i w puli 6 kości
I sold my soul for rock'n roll
Dzięki serdeczne. Znajomy upierał się, że są określone limity (graliśmy na 4 kafle z bohaterami specjalnymi - zrobiłem magiczną rozpiskę) i coś mi tak wciskał, że limit kości w puli magii (nie przy pojedynczym magu) to 9 czy coś takiego.
Z innej beczki - 2 magów 2 lvl każdy osobno może mieć seerstaf?
Pozdrawiam.
Z innej beczki - 2 magów 2 lvl każdy osobno może mieć seerstaf?
Pozdrawiam.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Kolega pewnie czytał zasady Euro, w których jest ograniczenie do odpalania max 9 kości na turę.
Nie, każdy magiczny przedmiot może być dany tylko razmeeks pisze:Z innej beczki - 2 magów 2 lvl każdy osobno może mieć seerstaf?
I sold my soul for rock'n roll
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Wendigo pisze: trzema kostkami może rzucać czar...
Nie trafiłem w klawisz
I sold my soul for rock'n roll