pojedynki z dzwonkiem i furmanką

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Re: pojedynki z dzwonkiem i furmanką

Post autor: Hobbit »

bigpasiak pisze:Zacytuj to 8)
Strona 55: "Stegadons of both types are threated as mounstrous mounts with more than one raider"
bigpasiak pisze:Poproszę o zasady tego tworu.
Strony 42,43,48 podręcznika skavenów
Napisano:
1) jak się porusza
2) jak się do tego strzela
3) jak zachowuje się w walce
bigpasiak pisze:Chyba że znajdziesz w AB zwrot że stworzyli nowy typ jednostki poza tymi co są w RB :mrgreen:
"The plague furnace is special kind of mount"

Jak się nie przestaniesz kłócić to po udowodnieniu ci, że jest innym typem jednostki zacznę udowadniać, że killing blow nie działa na jeźdźca...
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

#-o

Już mi się nie chce...
Baw się dobrze.

Jeszcze tylko z przekory zapytam czym wg Ciebie jest Abominacja i Kółko?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Abotka jest ewidentnie monsterem. Wheel jest zawieszony w próżni, to akurat z nim jest większy problem niż z piecem, bo nie ma żadnej informacji do jakiego typu jednostek należy ;)
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Hobbit pisze:bo nie ma żadnej informacji do jakiego typu jednostek należy ;)
znaczy nie jest napisane, ze nie jest monsterem -> jest monsterem?
:wink:

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Jakiś tydzień temu też tak myślałem, ale...
FAQju pisze:Q. What is the Doomwheel's Unit Strength? Is it a
monster?
A. Even though it is quite monstrous, it is not a
monster, and its Unit Strength is 5.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

ten fak to sobie mogą pisać jeszcze raz najbardziej rozawiło mni toQ.
"What’s the base size of a Hell Pit Abomination?
A. We suggest 60 x 100 mm. However, do keep in
mind that, as for all conversions, there are no strict
rules about base size (other than: ‘Be reasonable!’),
and that any forthcoming Citadel miniature might
be different from this suggested size."
I tak z innej beczki ciekaw jestem gdzie taką podstawkę mogę dostać?

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

skleic z piechotnych 20x20 :D

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Zrobić z balsy, pasticardu czy czego tam jeszcze.
No FAQ ten jest cokolwiek śmieszny, co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości.

IMO, samej furmance i dzwonowi bliżej do machiny niż potwora. To tylko moje zdanie, ale commandment of brass (czy jak to szło) winien działać, ale beast covers już nie (musiałby on działać na klocek pchający przecież).
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Shino pisze:
Hobbit pisze:bo nie ma żadnej informacji do jakiego typu jednostek należy ;)
znaczy nie jest napisane, ze nie jest monsterem -> jest monsterem?
:wink:
8)
Hobbit pisze:Jakiś tydzień temu też tak myślałem, ale...
FAQju pisze:Q. What is the Doomwheel's Unit Strength? Is it a
monster?
A. Even though it is quite monstrous, it is not a
monster, and its Unit Strength is 5.
W takim razie jaka to kategoria?
Bo chyba już nie specjalny mount?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Zamiast starać się na silę przypisać furmanke do jakiejś kategorii może lepiej wylącznie ustalić co na nią działa a co nie? W końcu sami twórcy nie wiedzą co to dzwon i kółko (co można wywnioskować po odpowiedziach w FAQu)
Byro pisze:IMO, samej furmance i dzwonowi bliżej do machiny niż potwora. To tylko moje zdanie, ale commandment of brass (czy jak to szło) winien działać, ale beast covers już nie (musiałby on działać na klocek pchający przecież).
I to jak dla mnie jest bardzo sensowna propozycja, niech ludzie którzy mają moc sprawczą zastanowią się nad nią, zamiast pozwolą jej utonąć w kolejnych przepychankach Bigpasiaka i Hobbita [-o<
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Siwek
Falubaz
Posty: 1276
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Siwek »

Święte słowa :D
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.

ODPOWIEDZ