Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5354

Re: WE - horda w rajtuzach Bazyliszek :]

Post autor: Tutajec »

właśnie na pewno masz większego ^^.

a z woli ścisłości o co chodzi z tym wałowaniem ?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Szkoda, bo akurat z Tobą Żabulec mam rachunki do wyrównania za PGA. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

@ Kaleson - peace to co sądzę o rozpie i jej potencjale napisałem na samym początku, uważam też że dajesz radę i ogarniasz temat gry WE, nie ma się co spinać to tylko pacynki :wink: nie musimy sobie nic udowadniać :D

no offence i EOT.

miłego,
Ż.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

No offence wiadomo. Przecież to tak pół żartem pół serio było.
Jedyne co mamy sobie do udowodnienia drogi Michale, to to, że/czy możemy zagrać razem przyjemną i dobrą bitwę. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Z Żabcią? Oczywiście, że można! Wystarczy mu nawrzucać plagę z ifki w pierwszej turze aby mu przerzedziło pół armii i wtedy jest potulny jak baranek, o nic sę nie wykłuca, nawet podstawia smoki na boczną szarżę clanratów itd. ;)

To była przyjemna bitwa dla obu stron pomimo hoteka ;)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Wysłałem Holanowi do oceny takie dwie rozpy. Myślicie ze je dopuści na WI? Chwilowo jestem bardziej za opcją nr 2.
Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Oaken Armour [50] - regenka
Stone of the Crystal Mere [30] - wyczerpywalny ward
Sword of Might [20]
Green Dragon @ [320] Pts

Highborn @ 571 Pts
Spear; Longbow; Shield
Glamourweave [30] ward od magii i strzelania
Armour of the Fey [35] ward od magicznych ataków w CC
Bow of Loren [35]
Green Dragon @ [320] Pts

Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

3x Spellsinger @ 3x 140 - 25 Pts
5x Dispel Scroll

Treeman @ 285 Pts
3x 5 Waywatchers @ 3x 120 Pts
4x 5 Wild Riders @ 4x 130 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
14x 8 Dryads @ 14x 96 Pts

Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 163
Total Army Cost: 4299


LUB

Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
Green Dragon @ [320] Pts

Highborn @ 566 Pts
Spear; Longbow; Shield
Glamourweave [30]
Armour of the Fey [35]
Hail of Doom Arrow [30]
Green Dragon @ [320] Pts

Noble BSB @ 90 Pts

3x Spellsinger, lvl 1 @ 3x 140 Pts
6x Dispel Scroll [25]

4x 5 Waywatchers @ 4x 120 Pts
4x 5 Wild Riders @ 4x 130 Pts
2x 6 Wardancers @ 2x 108 Pts
15x 8 Dryads @ 15x 96 Pts

Models in Army: 180
Total Army Cost: 4300
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Wątpię. Gra z tym to minimalna przyjemność. Druga sprawa, że nie masz ani warhawków, ani treekinów, ani ethernali - czyli w żaden sposób nie korzystasz z tych punktów, by wziąć jednostki normalnie niespotykane.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

A to są kryteria kwalifikacji, przyjemność i rzadkie jednostki? Gdzieś to było napisane? Myślałem, że kryterium jest jedynie zbyt duża konkurencyjność jakichś kombosów (np książka plus star), a tutaj ich nie ma.
Przegięte to chyba nie jest, obsysa mocno od LT.
Gra z tym to sama przyjemność, same CC zero magii i strzelania. :D Z resztą wszyscy wiedzą, że przyjemność grania nie zależy od rozpy tylko od gracza.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Zdziwie sie jakby to dopuscil, imho nie musisz na sile te slabsze jednostki wystawiac , ale jakie zroznicowanie w armii, a 15x8 driad to slabe zroznicowanie , ale to wszystko od orgow i tak zalezy.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ja tam bym miał dużą przyjemność z grania czymś takim. Trzymam kciuki, żeby Holan dopuścił. Mocne jakieś przecież nie jest. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

To 15x 8 driad mnie rozbroiło :). Oldschool ;)

Szczerze mówiąc miałbym chyba lekki problem ogarnąć moją armią na WI takie morze drzewek :)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Chwilowo moja rozpa jest za mocna dla Holana. Naprawdę nie wiem czemu. :(
Jeszcze walczę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

imo ze ta rozpa jest klimatyczna i wcale nie jest za mocna , płynie z niektórymi armiami a niektóre ciśnie jak każda średnia armia

jak pomyśle o sojuszach typu demony i imperium na 2 tankach full magii i z syrenką : ]

nie wiem czemu tak ostro podchodzi się do signlowych rozpisek - największe przegięcia wychodzą i tak przy sojuszach
Obrazek
T

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Turniej parowy i nie dopuszczają armii singlowych :shock:

Łatwiej chyba znaleźć parę niż przejść pozytywnie weryfikacje :wink:

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5354

Post autor: Tutajec »

a gdyby przyszedł z kolegą i każdy z nich miałby swoją armię WE tylko okazało by się że koledze coś wypadło i kalesoner musi grać sam

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Okej, Holan pisze, ze armia nie jest zbyt mocna tylko, że nie jest klimatyczna. Mi się wydaje klimatyczna w cholerę. W każdym razie jest argument bardzo subiektywny i na pewno mnie nie przekonuje. Będę walczył dalej.

Tomek, Morgan,
Podobno nie można zagrać 2x tą samą armia w sojuszu i podobno jest to w regulaminie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Mi się wydaje klimatyczna w cholerę
A jaka myśle przewodnia stoi za tą armią? Dwóch lordów-gejów mocą swej miłości poderwało do walki zagajnik pełen młodych brzózek?

Jakoś za bardzo przypomina mi to "czterech magów wędrując przez las spotkało korpus artylerii"
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Gejów prędzej w swoich DE znajdziesz. :D

Myślę, że do każdej armii da się złożyć ciekawą i klimatyczna historię.
To naprawdę nie jest problem.

A słowo klimat jest chyba nawet bardziej subiektywne niż Twoje posty, drogi Jankielu.
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

są gorsze przegięcia - np. Bloodki wsparte ostrzałem 4 bolców HE - nic ich nie wyśle w las a jak dojdą to robią masakrę :)
za bardzo się nie zastanawiałem ale jak bym coś pokminił to na pewno bym znalazł takie przegięcie żebyście się wszyscy zesrali więc nie narzekajcie na 120 driad które nie są aż takie super...
no chociażby DE +Woch na 2 smokach, hoteku, 2xSzejds, 2xMengils, 2xBG, 3xCK .... jak dla mnie bomba :)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Bitwy:
- Gramy 4 bitwy: dwie w sobotę oraz dwie w niedzielę.
- Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 21.00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedziele bitwa trzecia rozpoczyna się o 8:30. Planowane zakończenie turnieju o godzinie 20.30.
- Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godziny (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
- Gramy na stołach 96”x 48”.
- Na turnieju gramy parami i każda armia może zagrać z każdą armią,(wyjątek : patrz ograniczenia) nawet armie które się nienawidzą np.: DE i HE. W sojuszu nie mogą grać dwie takie same armie. Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia dwoma armiami.
- Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika nie wzbudzają paniki. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia wtedy generał wart jest 200 pkt.) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników.
- Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.(Power Stone i Dispell Scroll bez ograniczeń)
- Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą być przesunięte przez WE.

ODPOWIEDZ