Turniej Strefa Zero
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Lokal
- Wielkość armii – 2150 punktów
- Data – 19.V.2007 (sobota)
- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
- Gramy 3 bitwy
- Wpisowe – 5zł dla klubowiczów Strefy Zero, 10zł dla pozostałych graczy
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe proszę nadsyłać na adres: michal_lama@op.pl do dnia 17.V. do godziny 0:00.
- Sędzia: Michał „Gobos” Konieczny
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ REWELACYJNY SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com
PLAN IMPREZY:
Sobota:
- 9.30 - 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00 - 12.45 I Bitwa
- 13.00 - 15.45 II Bitwa
- 16.00 - 18.45 III Bitwa
- ok. 19.00 – ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju
REGULAMIN:
W kompozycji armii obowiązują specjalne podmiankowe bonusy:
• Można zamiast slota Hero lub Rare wziąć dodatkowy Special
• Można zamiast slota Rare wziąć dodatkowego Hero
• Można zamiast slota Hero oraz Special wziąć dodatkowy Rare
Podmianki można kumulować wedle uznania. Jeśli ktoś chce grać jednym Hero i 7 specialami – droga wolna Very Happy
Z następującymi zastrzeżeniami:
• Najwyżej 4 bohaterów może być czarodziejami (mieć zasadę wizard – Tomb Prince czy Warrior Priest się tu nie kwalifikują)
• Nie można mieć 3 takich samych Rarów
• Nie można mieć więcej niż 3 takich samych Speciali
Można mieć max 6 slotów maszyn
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie
× Chorążowie Armii nie mogą używać tarcz, magicznych łuków ani kusz dopóki posiadają sztandar. Chorąży Armii Czarny Ork nie może dodatkowo używać broni dwuręcznej ani dwóch chopp dopóki posiada sztandar.
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook O&G, Imperium i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
× wszystkie armie ze Storm of Chaos są dozwolone http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm, za wyjątkiem tych, które mają już Army booka do 7 edycji (Orcs&Gobliny, Empire) oraz Krasnoludów Razz
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/chronicles/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dopuszczona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dopuszczeni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dopuszczone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dopuszczone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Mutacje Chaosu zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dopuszczone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dopuszczone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dopuszczone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dopuszczone
× dopuszczone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
x Proxy dopuszczone po konsultacjach z sędzią turnieju
- Wcześniejsze wysłanie rozpiski nie zwalnia z przyniesienia jej na turniej – Rozpiska musi być w pełni czytelna – powinna więc zawierać profile jednostek/bohaterów oraz opisy magicznych przedmiotów
- Rozpiski są jawne i przed rozpoczęciem wystawiana figurek należy przedstawić przeciwnikowi swoją armię, włącznie z zasadami specjalnymi armii, magicznymi przedmiotami, wyposażeniem bohaterów itp.
- Nie ma wymogu pomalowanych armii
- Każda bitwa trwa 2 godziny 45 minut lub 6 tur – za wykroczenie poza wyznaczony czas przewidziane są sankcje w postaci punktów karnych.
- z powodu ograniczonej liczby miejsc decyduje kolejność zgłoszeń.
Gracz powinien mieć ze sobą:
>Rulebook (wystarczy jeden na grupę)
>Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana
>Kostki do gry, miarkę calową, używane przez siebie wzorniki
>Adekwatne figurki (proxy są dopuszczane po uprzednim poinformowaniu sędziego i w rozsądnej ilości)
- Gramy na pełnowymiarowych stołach 72”x48”
- Tereny – zgodnie z uściśleniami
- Tereny zostaną rozstawione przed turniejem przez sędziego, po bitwie tereny powinny powrócić na swoje miejsce.
- Pary w pierwszej bitwie zostaną rozlosowane, z zastrzeżeniem, aby gracze z jednego miasta/klubu nie grali ze sobą w pierwszej bitwie (oczywiście w miarę możliwości). W kolejnych bitwach wg wyników z bitew.
- Bitwa rozstrzygana jest wg następującego schematu punktowego:
>Różnica punktowa 0-200 10:10
>Różnica punktowa 201-400 11:9
>Różnica punktowa 401-600 12:8
>Różnica punktowa 601-800 13:7
>Różnica punktowa 801-1000 14:6
>Różnica punktowa 1001-1200 15:5
>Różnica punktowa 1201-1400 16:4
>Różnica punktowa 1401-1600 17:3
>Różnica punktowa 1601-1800 18:2
>Różnica punktowa 1801-2000 19:1
>Różnica punktowa 2001+ 20:0
Ocena malowania.
Ilość pomalowanych modeli:
• Brak – 0 pkt.
• Kilka (do ok. 10%) – 1 pkt
• Do ok. 25% - 2 pkt
• Do 50% - 3 pkt
• Do 75% - 4 pkt
• Wszystkie bez wyjątku – 5 pkt.
Jakość malowania:
• Pomalowane podstawowe kolory – 1 pkt.
• Pomalowane z użyciem podstawowych technik – 2 pkt
• Starannie pomalowane kilkoma warstwami, widac detale – 3 pkt.
• Armia na turbo wypasie – 4 pkt.
Punkty z tych dwóch kategorii są mnożone, i dodajemy następujące modyfikatory:
• Konwersje – w zależności od ilości i jakości (0 – +5 pkt.)
• Wysłana w terminie rozpiska +3 pkt.
• Przyniesiona na turniej Rozpiska jest byle jak nabazgrana na świstku papieru -3 pkt.
• Brak Wysiwyga na herosach -1 pkt.
• Brak Wysiwyga na oddziałach -2 pkt.
• Proxy -3 pkt.
• Brak moving trayów -3pkt.
• Niewymodelowane podstawki -1pkt.
Następnie wszystkie punkty dzielimy przez 2 i mamy ostateczny wynik Very Happy razem do zdobycia zaledwie 14 pkt.
Scenariusze:
1. bitwa: Nie umarliśmy, to był żart!
Na początku swojej 5 tury każdy z graczy wybiera oddział (nie bohater) o wartości max. 200 pkt. który został już wyeliminowany z gry. Oddział ten wychodzi z losowej krawędzi (rzut kostką Scatter na środku stołu) tak jakby wybiegł za stół po pogoni. Nie może tego zrobić oddzial który sam z siebie nie ma możliwości ruchu (np. trebuszet) VP oraz wszystkie inne bonusy za ten oddział są przyznawane tylko w przypadku ponownego zabicia tego oddziału.
2. bitwa: Coś za coś
Przed bitwą jeden z bohaterów może podmienić sobie statystyki (tylko raz) – stracić 1 punkt z jednej żeby dostać 1 punkt z drugiej:
• WS na BS (lub odwrotnie)
• Wo na Ld (lub odwrotnie)
• St na To (lub odwrotnie)
• Mv na At (lub odwrotnie)
• Lub za darmo dostać +1 In
3. bitwa: Kości nam nie przeszkodzą
Przed bitwą wykonuje się rzut K6 (jeden dla obu armii). Każdy z graczy może zmienić wynik dowolnej swojej kości K6 o 1 (mniej lub więcej) tyle razy ile wypadło na rzucie (ale nie tą samą 2 lub więcej razy). Zmiana nie może zastopować Miscasta ani spowodować Irresistible Force’a, jak również Insane Courage.
Lista zgłoszonych osób:
1. Szymon Łężniak
Turniej Strefa Zero 2150 pkt 19.05.07
Turniej Strefa Zero 2150 pkt 19.05.07
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, o 17:46 przez Gobos, łącznie zmieniany 1 raz.
to byl jedyny wolny termin na maj - sam chcialem jechac na MB, ale trudno.Jankiel pisze:Ale fajni jesteście. Akurat w terminie Master Blastera.
Mógłbym to zrozumieć, gdyby jakiś lokal odbywał się w Krakowie czy Lublinie.
edit:
zreszta, czym sie rozni lokal poznanski od krakowskiego czy lubelskiego?
owszem. dla tych, ktorzy nie maja pomalowanych armii, dla tych, ktorzy wyzej cenia punkty w lidze wielkopolskiej niz ogolnopolskiej, i dla tych ktorym z roznych powodow nie chce sie ruszyc tylka do gorzowa. i dla jednej osoby, ktora musi odrobic sedziowska panszczyzneFurion pisze: Fajna, konkurencyjna alternatywa.
