2250 VC na kawie
2250 VC na kawie
lord wampir (3lv mage) 470pkt
helsteed
the balefire spike
the flayed hauberk
cursed book
wristbands of a black gold
beguiele
infinite hatred
red fury
wampir BsB 300
drakenhof banner
dread knight
walking death
wapmir 200pkt
2xDS
dread knight
walking death
wapmir 185pkt
book of arkhan
dread knight
walking death
8 BK FCG banner of strigos 299pkt (tu idą 2 wampiry)
5 BK, FCG Warbanner 205pkt (bsb idzie tu)
20 zombies 80pkt
20 zombies 80pkt
20 zombies 80pkt
3 fell bats 60pkt
wilki 66 pkt
wilki 50 pkt
vargulf 175pkt
total 2250 pkt
helsteed
the balefire spike
the flayed hauberk
cursed book
wristbands of a black gold
beguiele
infinite hatred
red fury
wampir BsB 300
drakenhof banner
dread knight
walking death
wapmir 200pkt
2xDS
dread knight
walking death
wapmir 185pkt
book of arkhan
dread knight
walking death
8 BK FCG banner of strigos 299pkt (tu idą 2 wampiry)
5 BK, FCG Warbanner 205pkt (bsb idzie tu)
20 zombies 80pkt
20 zombies 80pkt
20 zombies 80pkt
3 fell bats 60pkt
wilki 66 pkt
wilki 50 pkt
vargulf 175pkt
total 2250 pkt
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 23:58 przez janq79, łącznie zmieniany 2 razy.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
regenka dla 5 Bk?
i gdzie RF na lordzie ?
i gdzie RF na lordzie ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
mógłbyś to rozwinąć ?eliah91 pisze:Rozpa strasznie słaba.
Tak naprawdę nie ma w niej nic.
Zwolin pisze:regenka dla 5 Bk?
i gdzie RF na lordzie ?
ten oddział 5 bK ma +5 do CR.
jednym słowem może atakować duże oddziały piechoty od przodu, i jest duża szansa, że się przebije.
jeśli chodziło Ci o Red Fury, to po prostu się pomyliłem, i zapomniałem dopisać.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
Bez sensu robisz Vampira ze 2xDS => lepiej necrosa i zyskujesz pkt
Po co Ci wskrzeszanie Ghuli?? => lepiej zrobić walczących herosów a zamiast Ghuli wsadzić Zombiaki-Core który lepiej sie leczy i zajmuje sloty i przy okazji cięej go przepchnąć w 1-2 tury.
Co do reszty to nie mam zdania.
Po co Ci wskrzeszanie Ghuli?? => lepiej zrobić walczących herosów a zamiast Ghuli wsadzić Zombiaki-Core który lepiej sie leczy i zajmuje sloty i przy okazji cięej go przepchnąć w 1-2 tury.
Co do reszty to nie mam zdania.
masz rację z tymi zombiakami.
zmieniłem.
a jeśli chodzi o nekromate, to jednak wolę wampira.
niech ma te 2 dispele, ale przy okazji daje +1 do CR.
generalnie myślę, że te 2 oddziały BK są dosyć mocne.
są w stanie przebić się przez większość oddziałów piechoty,
lord kosi wszystkie adominacje, steam tanki, i smoki.
zmieniłem.
a jeśli chodzi o nekromate, to jednak wolę wampira.
niech ma te 2 dispele, ale przy okazji daje +1 do CR.
generalnie myślę, że te 2 oddziały BK są dosyć mocne.
są w stanie przebić się przez większość oddziałów piechoty,
lord kosi wszystkie adominacje, steam tanki, i smoki.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
-Słaba magia.janq79 pisze:mógłbyś to rozwinąć ?
-Lord w większości wypadków będzie się kisił za lasem.
-Mały oddział bk który łatwo zdjąć i duży z dwoma wampami za 700pkt który łatwo wymanewrować.
Siłą VC jest magia, hełm i piechota. Drakenhof jakoś nigdy mnie nie przekonywał.
Statystycznie masz jedną popychaczkę i książkę.
Pewnie teraz bardzo ci się podoba ta rospiska i masz na nią ciśnienie, ale po pewnym czasie przekonasz się że jest kiepska.
grałeś już czymś takim ?eliah91 pisze:-Słaba magia.janq79 pisze:mógłbyś to rozwinąć ?
-Lord w większości wypadków będzie się kisił za lasem.
-Mały oddział bk który łatwo zdjąć i duży z dwoma wampami za 700pkt który łatwo wymanewrować.
Siłą VC jest magia, hełm i piechota. Drakenhof jakoś nigdy mnie nie przekonywał.
Statystycznie masz jedną popychaczkę i książkę.
Pewnie teraz bardzo ci się podoba ta rospiska i masz na nią ciśnienie, ale po pewnym czasie przekonasz się że jest kiepska.
pozdrawiam.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
no z tym to kolego przesadziłeś. Po co to było ?eliah91 pisze:Chciałem ci pomóc, ale widzę że nie warto.
Nie upieram się, że ta rozpa jest super skutczna. Być może rzczywiście słabo będzie działać. Nie wiem, bo nie grałem jeszcze na czymś takim. Ale chciałem pograć na czymś innym, niż duże klocki piechoty, i trochę powalczyć lordem.
Tak, czy inaczej dzięki za komentarze.
Ale ten ostatni komentarz nie był potrzebny.
czyli jedyna słuszna rozpa wampirów, to na full piechocie, i z helmem ?
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
Gdyby mój kolega wystawiał takie rozpy byłbym szczęśliwszym człowiekiem.
Lord spoko, ale pozostałych trzech bochów można było spokojnie lepiej rozłożyć. Coś się tak uparł na to walkiing death? Ta 5 Bk z regenka wygląda na niedorozwiniętą. W wiekszym klocu byłoby lepiej. Poza tym czemu nie upiór BsB. Tak przynajmniej byś mógł przez jeziorko szarzować tą piątką czy coś, a tak oddział kompletnie z dupy.
Lord spoko, ale pozostałych trzech bochów można było spokojnie lepiej rozłożyć. Coś się tak uparł na to walkiing death? Ta 5 Bk z regenka wygląda na niedorozwiniętą. W wiekszym klocu byłoby lepiej. Poza tym czemu nie upiór BsB. Tak przynajmniej byś mógł przez jeziorko szarzować tą piątką czy coś, a tak oddział kompletnie z dupy.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
Szemkel pisze:Gdyby mój kolega wystawiał takie rozpy byłbym szczęśliwszym człowiekiem.
Lord spoko, ale pozostałych trzech bochów można było spokojnie lepiej rozłożyć. Coś się tak uparł na to walkiing death? Ta 5 Bk z regenka wygląda na niedorozwiniętą. W wiekszym klocu byłoby lepiej. Poza tym czemu nie upiór BsB. Tak przynajmniej byś mógł przez jeziorko szarzować tą piątką czy coś, a tak oddział kompletnie z dupy.
hmm sprawdziłem sobie... rzeczywiście BK tracą etheral move, jeśli dołączy do nich bohater bez skeletal steeda.
czyli przyznam Wam jednak racje...
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
żeby już nie zakładać kolejnego tematu, mogli byście mi ocenić też tą rozpę ?
Vampire Lord (3lv mage) 485pkt
Helsteed
The Balefire Spike
Book of Arkhan
Crown of the Damned
The Cursed Book
Beguile
Infinite Hatred
Red Fury
Vampire 190pkt
Black Periapt
Helm of Commandment
Dark Acolyte
Summon Ghouls
Vampire BSB 225pkt
sword of might
Flayed Hauberk
Tallisman of Lycni
Infinite Hatred
walking death
necromancer 120pkt
2xDS
invocation of nehek
vanhel's dance macabre
10 ghoul's (with ghast) 88pkt
zombies 80pkt
zombies 80pkt
7 wolves (z doom wolfem) 66pkt
20 GG (FCG), 270pkt
20 GG (FCG), 295pkt
war banner
vargulf 175pkt
Vargulf 175pkt
total:2250
Vampire Lord (3lv mage) 485pkt
Helsteed
The Balefire Spike
Book of Arkhan
Crown of the Damned
The Cursed Book
Beguile
Infinite Hatred
Red Fury
Vampire 190pkt
Black Periapt
Helm of Commandment
Dark Acolyte
Summon Ghouls
Vampire BSB 225pkt
sword of might
Flayed Hauberk
Tallisman of Lycni
Infinite Hatred
walking death
necromancer 120pkt
2xDS
invocation of nehek
vanhel's dance macabre
10 ghoul's (with ghast) 88pkt
zombies 80pkt
zombies 80pkt
7 wolves (z doom wolfem) 66pkt
20 GG (FCG), 270pkt
20 GG (FCG), 295pkt
war banner
vargulf 175pkt
Vargulf 175pkt
total:2250
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
ile w tym kawy...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą