Rozpiski
Moderator: esgaroth
nipponese dow 2250 - podejscie drugie
1 Hireling Wizard Lord @ 275 Pts
Magic Level 3
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Asarnil the Dragonlord @ 460 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
#Amulet of Dragonheart [0]
1 Deathfang @ [330] Pts
1 * Mercenary Captain @ 151 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas [25]
Bright Helm of Myrmidia [20]
1 Pegasus @ [50] Pts
1 Paymaster @ 103 Pts
Barding; Heavy Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
1 Warhorse @ [0] Pts
8 Heavy Cavalry @ 234 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [15] Pts
9 Voland's Venators @ 315 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Voland @ [0] Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
5 Light Cavalry @ 60 Pts
Spear
5 Light Cavalry @ 60 Pts
Spear
5 Light Cavalry @ 60 Pts
Spear
10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow
12 Crossbowmen @ 96 Pts
Crossbow
1 Cannon @ 85 Pts
cannon do straszenia stworow wiekszych
capitan blokuje wroga kawaleria wlatujac przed nia
mag scrollue i tyle
bsb moze nawet cos zrobi z ta swoja slomka (choc watpie)
do tego 2 w miare mocne oddzialy i wsparcie ogniowe (i 3 zatrzymywajki w postaci maneaterow)
Magic Level 3
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Asarnil the Dragonlord @ 460 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
#Amulet of Dragonheart [0]
1 Deathfang @ [330] Pts
1 * Mercenary Captain @ 151 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas [25]
Bright Helm of Myrmidia [20]
1 Pegasus @ [50] Pts
1 Paymaster @ 103 Pts
Barding; Heavy Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
1 Warhorse @ [0] Pts
8 Heavy Cavalry @ 234 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [15] Pts
9 Voland's Venators @ 315 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Voland @ [0] Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater (heavy armour) @ 90 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
5 Light Cavalry @ 60 Pts
Spear
5 Light Cavalry @ 60 Pts
Spear
5 Light Cavalry @ 60 Pts
Spear
10 Crossbowmen @ 80 Pts
Crossbow
12 Crossbowmen @ 96 Pts
Crossbow
1 Cannon @ 85 Pts
cannon do straszenia stworow wiekszych
capitan blokuje wroga kawaleria wlatujac przed nia
mag scrollue i tyle
bsb moze nawet cos zrobi z ta swoja slomka (choc watpie)
do tego 2 w miare mocne oddzialy i wsparcie ogniowe (i 3 zatrzymywajki w postaci maneaterow)
Ostatnio zmieniony 19 gru 2006, o 08:42 przez Shino, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
rozpiska całkiem fajna tylko nie chcialbym widziec uciekającego tego od Pipes of Doom...Jak dla mnie to za dużo lekkiej kawy - wrzuciłbym kloc piechoty za to (ale co ja tam wiem - w końcu jestem brodatym krasnoludem )
wtedy nie ma 20" ruchu i nie blokuje tak pieknie chariotow kawalerii i herosow na moznterachHusiat pisze:Nie widzi mi się Generał na Pegazie.. Łatwo go zdjąć, a lepiej jakby na koniku gdzieś powedrował...
przyda sie dodatkowy mag. atak... poza tym lancy mu dawac nie chce....Po co Paymasterowi SoM? Strata punktów.
Pozatym chyba nawet dobrze...
jeśli chodzi o pikę na kapitanie... nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że jest nielegalne. Po pierwsze w opcjach kapitan nie może wziąść piki niemagicznej, a pike of remas ma w opisie "counts as pike". Po drugie, pika na pegazie?? Wiem, że tego zasady nie zabraniają, ale to jest totalnie wbrew klimatowi i zagrywka to jest czysto powergamerska.
Co do cannona, to moim zdaniem do nipponu może nawet pasować, przecież proch przybył do europy właśnie ze wschodu, co prawda z Chin, nie z Japonii, ale można to troszkę nagiąć
Co do cannona, to moim zdaniem do nipponu może nawet pasować, przecież proch przybył do europy właśnie ze wschodu, co prawda z Chin, nie z Japonii, ale można to troszkę nagiąć
taak chodzi o pike...
przeicez nie bede go wystawial na pierwsza linie... a jak zginie z lukow to trudno.. nie przewidze tego niezbyt inteligentnie mozna go wystawic.. hero jest calkiem mily na rozne kminy a 50 za hero bedacego generalem to wcale nie tak duzo punktow... (gdyby byl jakikolwiek ward to bym mu dal)
nie mowiac, ze to smok zazwyczaj jest wiekszym magnesem na strzelanie
@asarnil mozna brac dowolne bronie o ile w opisie nie maja, ze zauzmy model on foot only itd. pewnie gdyby pisotlety nie byly takie slabe to bym je bral ale tak zostaje pika i ciut wieksze lawirowanie herosem (zupelnie niczym, halabardy na herosach na mountach ) ake fakt czysto powergamerska.. chce zobaczyc jak bedzie dzialac na chaos (nic mnie nie szarzuje oprocz demona i furii) vc (trzymanie w szachu klockow bk to jest to ) i inne tego typu armie;] (ew. zawsze zostaja hero na rydwanach )
Japonczycy tez mieli proch co odzwierciedlaly teppou ("strzelby" z drewnianym stemplem) ale brakowalo tam jakichkolwiek maszyn obleziczych wiec dla tego mowie, ze to jest neklimatyczne.. poza tym samuraiowie byli stworzeni do walki konnej (piechotne oddzialy zarowno z gw, spearami jak i inne beda pozniej bo to wiecej modeli do zrobienia )
przeicez nie bede go wystawial na pierwsza linie... a jak zginie z lukow to trudno.. nie przewidze tego niezbyt inteligentnie mozna go wystawic.. hero jest calkiem mily na rozne kminy a 50 za hero bedacego generalem to wcale nie tak duzo punktow... (gdyby byl jakikolwiek ward to bym mu dal)
nie mowiac, ze to smok zazwyczaj jest wiekszym magnesem na strzelanie
@asarnil mozna brac dowolne bronie o ile w opisie nie maja, ze zauzmy model on foot only itd. pewnie gdyby pisotlety nie byly takie slabe to bym je bral ale tak zostaje pika i ciut wieksze lawirowanie herosem (zupelnie niczym, halabardy na herosach na mountach ) ake fakt czysto powergamerska.. chce zobaczyc jak bedzie dzialac na chaos (nic mnie nie szarzuje oprocz demona i furii) vc (trzymanie w szachu klockow bk to jest to ) i inne tego typu armie;] (ew. zawsze zostaja hero na rydwanach )
Japonczycy tez mieli proch co odzwierciedlaly teppou ("strzelby" z drewnianym stemplem) ale brakowalo tam jakichkolwiek maszyn obleziczych wiec dla tego mowie, ze to jest neklimatyczne.. poza tym samuraiowie byli stworzeni do walki konnej (piechotne oddzialy zarowno z gw, spearami jak i inne beda pozniej bo to wiecej modeli do zrobienia )
W imperium nie musisz przecież brać magii, a ta armia chyba by o wiele lepiej pasowała, by zrobić nippon: swordmasterzy jako samuraje, handgunnerzy jako teppou (słowa nie znam, ufam, że wiesz, co mówisz ), ciężka kawa jako ciężka kawa
Znajdz słowa które do siebie nie pasująAsarnil pisze:W imperium nie musisz przecież brać magii, a ta armia chyba by o wiele lepiej pasowała, by zrobić nippon: swordmasterzy jako samuraje, handgunnerzy jako teppou (słowa nie znam, ufam, że wiesz, co mówisz ), ciężka kawa jako ciężka kawa
Bum...!
oj no dobra, greatswordzi, zawsze mi się mylą
dwa slowa nodachi i wikipedia
jedno z dluzszych nodachi bedace w muzeum tokijskim ma glownie = 2.55 m wiec chyba nawet strike last jest uzasadnione
choc samuraiowie walczyli bardziej konno... (bo tylko oni byli na koniach.. nie mieli ashigaru konnych - a przeciez to oni byli nizej urodzeni...)
jedno z dluzszych nodachi bedace w muzeum tokijskim ma glownie = 2.55 m wiec chyba nawet strike last jest uzasadnione
choc samuraiowie walczyli bardziej konno... (bo tylko oni byli na koniach.. nie mieli ashigaru konnych - a przeciez to oni byli nizej urodzeni...)
Sklajając batalion ogrów i dumając przy tym długo i intensywnie (wiadomo - wycinanie i sklejanie batalionów sprzyja takim rozmyślaniom) wpadłem na pomysł armii, w której wszystkie 4 speciale zajmować będą ogry. Zaraz później zapytałem sam siebie: czego najbardziej brakuje w armii ogrów? Odpowiedź była prosta - shootingu
I tak oto urodziło mi się coś takiego:
Hireling Wizard, 2xds, gen, 110 pts
Hireling Wizard, 2xds, 110 pts
Paymaster, HA, helm of myrmidia, enchanted shield (po erracie GW ma 1+ save'a z hand weaponem ) - 89 pts
20 Ricco's Republican Guard - 300 pts
3x 10 Crossbowmen - 80 pts
2x 9 duellists, additional - 63 pts
2x 5 heavy cavalry (golutkie) - 95 pts
3x 3 ogre bulls, ironfisty, LA, muzyk - 139 pts
4x Ironguts, szt., muz, warbanner - 247 pts
2x Cannon
I tak oto urodziło mi się coś takiego:
Hireling Wizard, 2xds, gen, 110 pts
Hireling Wizard, 2xds, 110 pts
Paymaster, HA, helm of myrmidia, enchanted shield (po erracie GW ma 1+ save'a z hand weaponem ) - 89 pts
20 Ricco's Republican Guard - 300 pts
3x 10 Crossbowmen - 80 pts
2x 9 duellists, additional - 63 pts
2x 5 heavy cavalry (golutkie) - 95 pts
3x 3 ogre bulls, ironfisty, LA, muzyk - 139 pts
4x Ironguts, szt., muz, warbanner - 247 pts
2x Cannon
GT tym nie wygrasz ale bardzo ciekawie sie prezentuje. Pokarz jeszcze ta rozpe na magii z popychaczkami i ogrami
no wlasnie tez sie nad tym zastanawiałem, czy nie dać leadów. Ale sam nie wiem - w sumie mam dosc duzo strzelania, chyba wystarczy. zobaczymy, postestuje troche i zobaczymy czy warto wrzucic leadów