"Jam Ciebie wybrał!" - Kielce (25.04.2010)
"Jam Ciebie wybrał!" - Kielce (25.04.2010)
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi WFB
1. Czas: 25.04.2010
2. Miejsce: Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach (pl. Wolności 2)
3. Godzina: zapisy od 9:30, start o 10:00
4. Format: 2210 punktów
5. Wpisowe: 8 zł od osoby (w tym symboliczna złotówka na Klub)
6. Zakaz stosowania proxów w większych ilościach (konwersje, fillery oraz figurki innych firm niż GW mieszczące się w klimacie dopuszczone)/dopuszczony jeden prox (jednostka, bohater, maszyna) w ramach przyzwoitości, np. Dragon Princes z Silver Helms
7. Zasady:
- 3 gry (6 tur lub 110 min.)
- tereny na stołach ustawione przed rozpoczęciem turnieju przez organizatorów, zakaz zmiany ustawienia terenów
- WE mają dodatkowy las
- zakaz stosowania rozpisek hobbystycznych, obowiązują tylko aktualne, podręcznikowe zasady GW oraz oficjalne FAQ i erraty (wyjątek Dwarfs of Chaos INDY GT - dopuszczone), jednostki najemników (DoW, RoR, itd...) zabronione w armiach z 7ed.
- zakaz stosowania bohaterów specjalnych
- obowiązują Polskie Uściślenia Sędziowskie
- obowiązuje BP+R (proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami: 12PD/12DD)
- gracze muszą posiadać wyraźne rozpiski (gracze z rozpiskami nieczytelnymi tracą -2DP) oraz zasady do swoich armii, wzorniki, miarki i kostki
„Jam Ciebie wybrał!”
W pierwszej bitwie dobór graczy losowo. Od drugiej bitwy obowiązuje zasada „Jam Ciebie wybrał!”. Poczynając od ostatniego gracza, poszczególne osoby dobierają sobie przeciwnika stojącego wyżej w rankingu po pierwszej bitwie. Maksymalna różnica w liczbie punktów to 10DP.
Przykład: Ostatni gracz (A) ma 2DP po pierwszej bitwie, jednakże wolałby zagrać z inną armią/graczem niż wynika to z systemu szwajcarskiego, więc wybiera gracza B, który ma 11DP po pierwszej bitwie.
8. Punktacja:
- zabicie/społowienie jednostki (jednostki uciekające liczy się jak zniszczone)
- 100 punktów za zabicie generała
- 50 punktów za zajęte ćwiartki
- 100 punktów za zdobyte i utrzymane sztandary (również BSB)
- brak oceny malowania
9. Nagrody:
Nagrody zamawiane będą w sklepie internetowym (oczywiście w zależności od dostępności/zachcianek indywidualnych trzeba będzie na nie poczekać).
I miejsce – 50% puli wpisowego
II miejsce – 30% puli wpisowego
III miejsce – 20% puli wpisowego
Ostatnie miejsce – darmowy wstęp na kolejny turniej
10. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (ew. nick jeśli nie chcecie podawać danych), miejscowość oraz nr ID ligowy należy wysyłać na adres ukalez@interia.pl, lub pisać w temacie poniżej.
Rozpiski nie są sprawdzane przed grą, ale rozpiski źle złożone tracą punkty z każdej bitwy a w przypadku większych przegięć gracze otrzymują bana (podobnie jak w przypadku nadużyć w czasie gry).
W kwestiach spornych decydują organizatorzy.
Na terenie muzeum obowiązuje zakaz picia alkoholu.
Mapka (from Google):
Ilość miejsc ograniczona
Lista zgłoszonych:
1. Karl Franz (Kielce)
2. Archaon95 (Kielce)
3. Pingu (Stąporków)
4. Warzywko (Kielce)
5. Kubon (Włoszczowa)
6. Rasti (Włoszczowa)
7. Archon (Kielce)
8. Niki (Mielec) / Lewa Flanka
9. Qba (Mielec) / Lewa Flanka
10. Bajbus (Mielec) / Lewa Flanka
11. Emilian (Skarżysko-Kamienna)
12. Rion (Włoszczowa)
13. Paweł (Kielce)
14. Wru (Kielce)
15. Valdee (Mielec) / Lewa Flanka
16. Murmandamus (Radom) / Progresor
17. PanBoryS (Mielec) / Lewa Flanka
18. Robo (Kielce)
19. Thorgrim (Radom) / Progresor
20. Gunnila (Mielec) / Lewa flanka
21. Hybrydzioch (Radom) / Progresor
22. Rakso_The_Slayer (Radom) / Progresor
23. Pieter (Radom) / Progresor
24. Bastor (Kielce)
...
28.
1. Czas: 25.04.2010
2. Miejsce: Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach (pl. Wolności 2)
3. Godzina: zapisy od 9:30, start o 10:00
4. Format: 2210 punktów
5. Wpisowe: 8 zł od osoby (w tym symboliczna złotówka na Klub)
6. Zakaz stosowania proxów w większych ilościach (konwersje, fillery oraz figurki innych firm niż GW mieszczące się w klimacie dopuszczone)/dopuszczony jeden prox (jednostka, bohater, maszyna) w ramach przyzwoitości, np. Dragon Princes z Silver Helms
7. Zasady:
- 3 gry (6 tur lub 110 min.)
- tereny na stołach ustawione przed rozpoczęciem turnieju przez organizatorów, zakaz zmiany ustawienia terenów
- WE mają dodatkowy las
- zakaz stosowania rozpisek hobbystycznych, obowiązują tylko aktualne, podręcznikowe zasady GW oraz oficjalne FAQ i erraty (wyjątek Dwarfs of Chaos INDY GT - dopuszczone), jednostki najemników (DoW, RoR, itd...) zabronione w armiach z 7ed.
- zakaz stosowania bohaterów specjalnych
- obowiązują Polskie Uściślenia Sędziowskie
- obowiązuje BP+R (proszę o dokładne zapoznanie się z zasadami: 12PD/12DD)
- gracze muszą posiadać wyraźne rozpiski (gracze z rozpiskami nieczytelnymi tracą -2DP) oraz zasady do swoich armii, wzorniki, miarki i kostki
„Jam Ciebie wybrał!”
W pierwszej bitwie dobór graczy losowo. Od drugiej bitwy obowiązuje zasada „Jam Ciebie wybrał!”. Poczynając od ostatniego gracza, poszczególne osoby dobierają sobie przeciwnika stojącego wyżej w rankingu po pierwszej bitwie. Maksymalna różnica w liczbie punktów to 10DP.
Przykład: Ostatni gracz (A) ma 2DP po pierwszej bitwie, jednakże wolałby zagrać z inną armią/graczem niż wynika to z systemu szwajcarskiego, więc wybiera gracza B, który ma 11DP po pierwszej bitwie.
8. Punktacja:
- zabicie/społowienie jednostki (jednostki uciekające liczy się jak zniszczone)
- 100 punktów za zabicie generała
- 50 punktów za zajęte ćwiartki
- 100 punktów za zdobyte i utrzymane sztandary (również BSB)
- brak oceny malowania
9. Nagrody:
Nagrody zamawiane będą w sklepie internetowym (oczywiście w zależności od dostępności/zachcianek indywidualnych trzeba będzie na nie poczekać).
I miejsce – 50% puli wpisowego
II miejsce – 30% puli wpisowego
III miejsce – 20% puli wpisowego
Ostatnie miejsce – darmowy wstęp na kolejny turniej
10. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (ew. nick jeśli nie chcecie podawać danych), miejscowość oraz nr ID ligowy należy wysyłać na adres ukalez@interia.pl, lub pisać w temacie poniżej.
Rozpiski nie są sprawdzane przed grą, ale rozpiski źle złożone tracą punkty z każdej bitwy a w przypadku większych przegięć gracze otrzymują bana (podobnie jak w przypadku nadużyć w czasie gry).
W kwestiach spornych decydują organizatorzy.
Na terenie muzeum obowiązuje zakaz picia alkoholu.
Mapka (from Google):
Ilość miejsc ograniczona
Lista zgłoszonych:
1. Karl Franz (Kielce)
2. Archaon95 (Kielce)
3. Pingu (Stąporków)
4. Warzywko (Kielce)
5. Kubon (Włoszczowa)
6. Rasti (Włoszczowa)
7. Archon (Kielce)
8. Niki (Mielec) / Lewa Flanka
9. Qba (Mielec) / Lewa Flanka
10. Bajbus (Mielec) / Lewa Flanka
11. Emilian (Skarżysko-Kamienna)
12. Rion (Włoszczowa)
13. Paweł (Kielce)
14. Wru (Kielce)
15. Valdee (Mielec) / Lewa Flanka
16. Murmandamus (Radom) / Progresor
17. PanBoryS (Mielec) / Lewa Flanka
18. Robo (Kielce)
19. Thorgrim (Radom) / Progresor
20. Gunnila (Mielec) / Lewa flanka
21. Hybrydzioch (Radom) / Progresor
22. Rakso_The_Slayer (Radom) / Progresor
23. Pieter (Radom) / Progresor
24. Bastor (Kielce)
...
28.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, o 12:46 przez Ukalez, łącznie zmieniany 17 razy.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Bardzo podobną metodę mamy od prawie dwóch lat na jednym śląskim turnieju - "Haja na Grubie". Nazwana została "systemem Szmyta" od nicka autora. Widziałem go jeszcze w regulaminie bodajże jakiegoś turnieju w Nowym Sączu, jeśli mnie pamięć nie myli.
Od momentu powstania pewne modyfikacje i obecnie też stosujemy dopuszczalną 10-cio punktową granicę między wybierającym a wybierany. System co prawda może wypaczać wyniki, ale daje dużą frajdę i możliwość zgarania z kimś upatrzonym.
Od momentu powstania pewne modyfikacje i obecnie też stosujemy dopuszczalną 10-cio punktową granicę między wybierającym a wybierany. System co prawda może wypaczać wyniki, ale daje dużą frajdę i możliwość zgarania z kimś upatrzonym.
co przemawia za takim systemem doboru przeciwnikow? co, jesli wybrany przeciwnik wybierze sobie innego?
z ciekawosci
z ciekawosci
Urozmaicenie. Możesz sobe wybrać kolegę, z którym masz ochotę zagrać, z tych czy innych względów.CzarnY pisze:co przemawia za takim systemem doboru przeciwnikow?
Wybrani już nie wybierają. Biorą grzecznie armię i dreptają z przeciwnkiem do wskazanego stołu.CzarnY pisze:co, jesli wybrany przeciwnik wybierze sobie innego?
Krzysiu, też mi się wydaje że organizator tego turnieju mocno inspirował się moim systemem - wybór, kolejność i widełki takie same jak na Grubie
u nas to już działa od czerwca 2008 a pierwsza idea powstała pod koniec 2007 - widać trzeba było opatentować system żeby chociażby nazwa została zachowana przy stosowaniu na innych turniejach ;p
@CzarnY
nie załapałeś - gracz słabszy rzuca wyzwanie mocniejszemu i tamten nie ma nic do gadania... musi stawić się na ubitej ziemi
u nas to już działa od czerwca 2008 a pierwsza idea powstała pod koniec 2007 - widać trzeba było opatentować system żeby chociażby nazwa została zachowana przy stosowaniu na innych turniejach ;p
@CzarnY
nie załapałeś - gracz słabszy rzuca wyzwanie mocniejszemu i tamten nie ma nic do gadania... musi stawić się na ubitej ziemi
Nie ukrywam, inspirowałem i chwała Ci za to myślałem nad mniejszymi widełkami, ale skoro coś się sprawdza to po co to zmieniaćSzmyt pisze:też mi się wydaje że organizator tego turnieju mocno inspirował się moim systemem - wybór, kolejność i widełki takie same jak na Grubie
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Gracze słabsi wykazujący się jakąś tam wiedzą taktyczną czy szóstym zmysłem, którzy w bitwie z wybranym przeciwnikiem wysoko wygrali, dostają premię w postaci punktów z bitew.KrzysiekW pisze: Urozmaicenie. Możesz sobe wybrać kolegę, z którym masz ochotę zagrać, z tych czy innych względów.
Z kolei ci którzy wybierali i ponieśli porażkę, udowadniają że grać nie potrafią.
A najlepsi muszą udowodnić, że są najlepsi i stawiają czoła wyzywającym.
Tak więc system nie istnieje tylko do 'urozmaicenia' (choć rzeczywiście jest to poważna jego zaleta) ale też w pewnym sensie balansuje poziom turnieju - jeśli oczywiście nikt się nie 'podkłada' żeby kolega mógł zająć wysokie miejsce. A przynajmniej był taki zamysł przy tworzeniu tej metody.
Każdy system ma jakieś dziury tak jak i szwajcar tak samo szmyta, ale zabawa jest fajna.
Może właśnie losowanie w 1 bitwie jest sposobem na załatanie tej dziury, nikt nie nastawi się na ciebie z rozpiską.
Przetestujcie go i dajcie info jak wam poszło, u nas Cosmo ost wygrał 2 haje wiec system jak najbardziej wyłania najlepszego szczura pewnie i nawet gracza na Śląsku
Może właśnie losowanie w 1 bitwie jest sposobem na załatanie tej dziury, nikt nie nastawi się na ciebie z rozpiską.
Przetestujcie go i dajcie info jak wam poszło, u nas Cosmo ost wygrał 2 haje wiec system jak najbardziej wyłania najlepszego szczura pewnie i nawet gracza na Śląsku
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Dokupisz Slana i wyciągnieszRion pisze:Nie wiem czy wyciągnę tyle punktów
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Kolejny sługa Chaosu mile widzianyWarzywko pisze:Też wstępnie zakładam, że uda mi się wyciągnąć 2k i będę na turnieju
Może Marek, Dawid lub Emilian będzie cosik miał. Jeśli nie będę grał (zależy od liczby osób) to śmiało 4 bolce mogę Ci przynieść.Rasti pisze:Dobra, dzięki. To jeszcze jakieś rary
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...