Rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Rozpiski
zapomniałes o paymasterze...
(jeśli to rozpa na zasady euro)
(jeśli to rozpa na zasady euro)
Ostateczna wersja rozpiski. Po przemysleniach, jednak bez dobrej anty magii nie da się grac, ze skaevnami było ciężko, a co dopiero z demonami czy z he. Wole mniej, a pewniej.
Herling Wizard @ 135
Generał:Magic level 2
Loremaster Cloak[40]
Herling Wizard @ 140
Magic level 2
Pike of Reams[25]
Dispel Scroll[25]
Asarnil of the Dragonlord @ 460
15 Manflayer Mengils @ 458
3 Ogre Maneater @ 270
Brace of Pistols:Heavy Armour
3 Ogre Maneater @ 270
Brace of Pistols:Heavy Armour
9 Duelists @ 55
Musican
9 Duelists @ 55
Musican
9 Duelists @ 55
Musican
5 Fast Cavalery @ 55
5 Fast Cavalery @ 55
Wiem, wiem nie mam kawalerii, ale jest mi nie potrzebna. Mengile zabijają najpoważniejsze cele, wraz z maniterami, od 4 tury jakieś szarże i po zabawie. Fajnie się gra tą armią. Strasznie mi się podoba. Grając ze skavenami, unikałem cc aż do 5 tury, zapojsonowałem, zjadłem, wyzionołem. 20:0. Ale to oczywiście nic nie oznacza. Ale sądzę, ze na armie typu Demony, rozpiska ma coś do powiedzenia. Raport w niedziele.
Pozdrawiam
Herling Wizard @ 135
Generał:Magic level 2
Loremaster Cloak[40]
Herling Wizard @ 140
Magic level 2
Pike of Reams[25]
Dispel Scroll[25]
Asarnil of the Dragonlord @ 460
15 Manflayer Mengils @ 458
3 Ogre Maneater @ 270
Brace of Pistols:Heavy Armour
3 Ogre Maneater @ 270
Brace of Pistols:Heavy Armour
9 Duelists @ 55
Musican
9 Duelists @ 55
Musican
9 Duelists @ 55
Musican
5 Fast Cavalery @ 55
5 Fast Cavalery @ 55
Wiem, wiem nie mam kawalerii, ale jest mi nie potrzebna. Mengile zabijają najpoważniejsze cele, wraz z maniterami, od 4 tury jakieś szarże i po zabawie. Fajnie się gra tą armią. Strasznie mi się podoba. Grając ze skavenami, unikałem cc aż do 5 tury, zapojsonowałem, zjadłem, wyzionołem. 20:0. Ale to oczywiście nic nie oznacza. Ale sądzę, ze na armie typu Demony, rozpiska ma coś do powiedzenia. Raport w niedziele.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 mar 2010, o 11:57 przez Janiszek, łącznie zmieniany 3 razy.
Rozpa ma małe błędy
9 duelistów z muzykiem > 10 duelistów.
9 duelistów z muzykiem > 10 duelistów.
tylko, że 9 duelistów z muzykiem kosztuje 55 punktów...
a fast ze spearami 60...
Janiszek: żeby nie pisać drugiego posta w innym temacie:
Jednostki ze scoutem muszą być wystawione po herosach i tym samym herosów nie możesz wstawić do mengili.
a fast ze spearami 60...
Janiszek: żeby nie pisać drugiego posta w innym temacie:
Jednostki ze scoutem muszą być wystawione po herosach i tym samym herosów nie możesz wstawić do mengili.
Właśnie to jest najnudniejsze w tej armii. Brak combatów.Fajnie się gra tą armią. Strasznie mi się podoba. Grając ze skavenami, unikałem cc aż do 5 tury, zapojsonowałem, zjadłem, wyzionołem. 20:0.
A więc tak po przemyśleniach, w rozpisce jest za dużo "niczego". 3 oddziały duelistów to pomyłka, możliwośc spanikowania mengili jest, i w ogóle ich zalet osobiscie nie zauważam. Testowałem DoW i 3 razy wygrałem. Osobiście uważam, ze armia jest bardzo fajna. Mengile są the best, ale trzeba na nie uważac. Dodatkowo, smok jest super i maniterzy również są super. Ale potrzebuję czegos więcej. Czegoś z sejwem. Rozpiska wyglada tak jak wygląda, czekam na opinie,rady.
Herling Wizard @ 135
Generał:Magic level 2
Loremaster Cloak[40]
Herling Wizard @ 140
Magic level 2
Pike of Reams[25]
Dispel Scroll[25]
Asarnil of the Dragonlord @ 460
15 Manflayer Mengils @ 458
5 Voland's Venatoros @ 195
FCG
4 Ogre Maneater @ 360
3 Brace of Pistols: 1 Great Weapon:Heavy Armour
5 Heavy Cavalery @ 95
5 Heavy Cavalery @ 95
5 fast Cavalery @ 60
Spear
Total Cost: 1998
Power Pool: 6
Dispel Pool: 4 + Scrol
Herling Wizard @ 135
Generał:Magic level 2
Loremaster Cloak[40]
Herling Wizard @ 140
Magic level 2
Pike of Reams[25]
Dispel Scroll[25]
Asarnil of the Dragonlord @ 460
15 Manflayer Mengils @ 458
5 Voland's Venatoros @ 195
FCG
4 Ogre Maneater @ 360
3 Brace of Pistols: 1 Great Weapon:Heavy Armour
5 Heavy Cavalery @ 95
5 Heavy Cavalery @ 95
5 fast Cavalery @ 60
Spear
Total Cost: 1998
Power Pool: 6
Dispel Pool: 4 + Scrol
zamiast scrolla lepiej lightning staff, kawie dałbym barding, volandzi są średnio grywalni (jeżeli już to w liczbie 6 sztuk),
dueliści są do tej rozpy ultra potrzebni! ale jako screen dla maneaterów (których lepiej podzielić na trójkę z handgunami i pojedyńczego z dwurakiem)
powodzenia
dueliści są do tej rozpy ultra potrzebni! ale jako screen dla maneaterów (których lepiej podzielić na trójkę z handgunami i pojedyńczego z dwurakiem)
powodzenia
No jak dla mnie ten staff jest dośc kontrowersyjny, czy spisywało ci się granie bez scrola?
CO do bardingów, to przez to, ze dopiero ucze się tej armii. Chyba jednak wywale volandów, dam bardingi, 3 maniterów z BoP, i duelistów.
Tak by to wyglądało po Twojej propozycji:
Herling Wizard @ 135
Generał:Magic level 2
Loremaster Cloak[40]
Herling Wizard @ 140
Magic level 2
Pike of Reams[25]
Staff of Lightnings,
Asarnil of the Dragonlord @ 460
15 Manflayer Mengils @ 458
3 Ogre Maneater @ 270
Brace of Pistols: Great Weapon:Heavy Armour
1 Ogre Maneater @ 90
Great Weapon;heavy Armour
5 Heavy Cavalery @ 105
5 Heavy Cavalery @ 105
5 fast Cavalery @ 60
Spear
8 Duelists @ 40
10 Crossbowmen @ 80
9 Duelists @ 55
Musican
Total Cost: 1998
Power Pool: 6
Dispel Pool: 4
I jak?
CO do bardingów, to przez to, ze dopiero ucze się tej armii. Chyba jednak wywale volandów, dam bardingi, 3 maniterów z BoP, i duelistów.
Tak by to wyglądało po Twojej propozycji:
Herling Wizard @ 135
Generał:Magic level 2
Loremaster Cloak[40]
Herling Wizard @ 140
Magic level 2
Pike of Reams[25]
Staff of Lightnings,
Asarnil of the Dragonlord @ 460
15 Manflayer Mengils @ 458
3 Ogre Maneater @ 270
Brace of Pistols: Great Weapon:Heavy Armour
1 Ogre Maneater @ 90
Great Weapon;heavy Armour
5 Heavy Cavalery @ 105
5 Heavy Cavalery @ 105
5 fast Cavalery @ 60
Spear
8 Duelists @ 40
10 Crossbowmen @ 80
9 Duelists @ 55
Musican
Total Cost: 1998
Power Pool: 6
Dispel Pool: 4
I jak?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2010, o 13:34 przez Janiszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Największa siła DoW to niszowość tej armii i nieznajomość graczy w grze przeciwko Pike of Remas. No i jeszcze kilka mniejszych bug'ów, typu nadmierne skupienie się na Asarnilu.
Unnamed2350 Pts - Dogs of War Army
1 Hireling Wizard Lord @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
(SoW HE) Book of Hoeth [100.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Asarnil the Dragonlord @ 460.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
#Amulet of Dragonheart [0.0]
1 Deathfang @ [330.0] Pts
1 Hireling Wizard @ 155.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Hireling Wizard @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Mage's Tome [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Heavy Cavalry @ 105.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Heavy Cavalry @ 105.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Heavy Cavalry @ 105.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
5 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
5 Light Cavalry @ 55.0 Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Light Cavalry @ 55.0 Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Maneater (heavy armour) @ 180.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater #1 @ [90.0] Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater (heavy armour) @ 180.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater #1 @ [90.0] Pts
Great Weapon; Heavy Armour
3 Ironguts @ 199.0 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2349.0
Testowałem dzisiaj tą o to rozpe z VC na 48 calach ale udało mi się wygrać 17:3 wiec jakiś potencjał ma, niestety Asarnil jest wielką mega plewą za 460 pkt, jednak tak jak mówicie straszy na tyle że się zwraca.
Book of Hoeth wiem że to przypadek ale miałem 5/6 IF z 4 kości w grze niestety największą wadą super lordów magów jest losowość czarów w ziołem Metal i gre wygrałem pociskiem 2d6 S 4 bo kuźni nie trafiłem.
DoW gra się fajnie na pewno na stołach 72 cale robią ogień z dupy
Heavy Cavalry jest idealna, żadna ani razu nie walczyła a ustawiły całą gre
ale mam mieszane uczucia co do Ironguts zwrócili się z nawiązką pokonując 5 Black Knightów i 5 Blood Knightów od boku, ale coś czuje że można się na nich przejechać
Dużo piszecie o Dualistach jakoś nie umiem sie przekonać do tych siewców paniki.
No i chciałbym grać na Pikach ale jedyny słuszny odział na dzisiejsze czasy to Leopold Laopard Company jednak 25 kosztuje 390 pkt :> a na siłę chłopaki nic nie robią albo giną od ostrzału lub magi.
Jeśli chodzi o Lordów to wdaje mi się że jedynym słusznym wyborem jest Mag ale nie jestem pewien co mu dawać za przedmiot z innych armii.
1 Hireling Wizard Lord @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
(SoW HE) Book of Hoeth [100.0]
1 Pegasus @ [50.0] Pts
1 Asarnil the Dragonlord @ 460.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
#Amulet of Dragonheart [0.0]
1 Deathfang @ [330.0] Pts
1 Hireling Wizard @ 155.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Hireling Wizard @ 150.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Mage's Tome [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Heavy Cavalry @ 105.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Heavy Cavalry @ 105.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Heavy Cavalry @ 105.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
5 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
10 Crossbowmen @ 80.0 Pts
Crossbow
5 Light Cavalry @ 55.0 Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Light Cavalry @ 55.0 Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Maneater (heavy armour) @ 180.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater #1 @ [90.0] Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater (heavy armour) @ 180.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Maneater #1 @ [90.0] Pts
Great Weapon; Heavy Armour
3 Ironguts @ 199.0 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2349.0
Testowałem dzisiaj tą o to rozpe z VC na 48 calach ale udało mi się wygrać 17:3 wiec jakiś potencjał ma, niestety Asarnil jest wielką mega plewą za 460 pkt, jednak tak jak mówicie straszy na tyle że się zwraca.
Book of Hoeth wiem że to przypadek ale miałem 5/6 IF z 4 kości w grze niestety największą wadą super lordów magów jest losowość czarów w ziołem Metal i gre wygrałem pociskiem 2d6 S 4 bo kuźni nie trafiłem.
DoW gra się fajnie na pewno na stołach 72 cale robią ogień z dupy
Heavy Cavalry jest idealna, żadna ani razu nie walczyła a ustawiły całą gre
ale mam mieszane uczucia co do Ironguts zwrócili się z nawiązką pokonując 5 Black Knightów i 5 Blood Knightów od boku, ale coś czuje że można się na nich przejechać
Dużo piszecie o Dualistach jakoś nie umiem sie przekonać do tych siewców paniki.
No i chciałbym grać na Pikach ale jedyny słuszny odział na dzisiejsze czasy to Leopold Laopard Company jednak 25 kosztuje 390 pkt :> a na siłę chłopaki nic nie robią albo giną od ostrzału lub magi.
Jeśli chodzi o Lordów to wdaje mi się że jedynym słusznym wyborem jest Mag ale nie jestem pewien co mu dawać za przedmiot z innych armii.
Masz 5 specjali, a to jednak za dużo. Ironi to tak jak maneaterzy należą do speców.
Nie uważam, że mag lord jest jedynym słusznym wyborem. Meracenry General też jest dzięki s.o.w. grywalny. Może nie zabija lordów, ale jest dobrym wsparciem. I co najważniejsze to daje porządną liderkę armii. Ja sobie gram właśnie na mercenary geaneral.
Nie uważam, że mag lord jest jedynym słusznym wyborem. Meracenry General też jest dzięki s.o.w. grywalny. Może nie zabija lordów, ale jest dobrym wsparciem. I co najważniejsze to daje porządną liderkę armii. Ja sobie gram właśnie na mercenary geaneral.
- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
Kokesz: on ma dwie dwójki maneaterów i 3 irongutsów to razem 3 specjale
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Nie on ma 5 specjali . wypisał oddzielnie
Widzę Wszystko
Z całym szacunkiem dla Twojego przeciwnika, ale VC to jeden z najgorszych pairingów dla DoW.Solo SS pisze: Testowałem dzisiaj tą o to rozpe z VC na 48 calach ale udało mi się wygrać 17:3 wiec jakiś potencjał ma,
Wynik taki jest możliwy tylko wtedy, jeżeli przeciwnik wystawia się na 2d6s4 we wraithy. A tak się nie robi i bez większych problemów można tego uniknąć.
Więc Twój wynik uważam za niemiarodajny.
A co do rozpy, to będziesz miał problem ze skavenami.
pozdrawiam
Furion