kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
to w przypadku szarży jest jak piszesz Garbin, jak bohater wyszarżowuje to oddział nie może deklarować osobnej szarży. Przy ruchu jak Byro
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Czy model będący Large Target'em może wybrać za cel (czaru lub zdolności) model będący w drugim lub kolejnym szeregu? Zakładam, że to, czego używa, pozwala mu wybrać dowolny model w LOS.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
czy jeśli champion z oddziału składającego się z 1 szeregu nie chce przyjmować pojedynku, może zostać wycofany?
Jeśli któryś z modeli w oddziale nie styka się z wrogiem, to champion może zostać wycofany w jego miejsce. Jeśli takiego nie ma, musi walczyć.
Edit: Gogol szybszy.
Edit: Gogol szybszy.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
mam przedmiot typu Power Familiar (dodaje kostkę do puli maga) i maga poziomu 2, z ilu kości może on rzucać czar? Kumple upierają się, że z 4, bo niby ta dodatkowa kość wchodzi w pulę spelli. Ja uważam, że z 3, bo level 2 normalnie ogranicza do 3 kości (nie biorąc pod uwagę power stonów). Proszę, żeby ktoś napisał tutaj jak jest naprawdę, bo im to tylko na piśmie da się tłumaczyć
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Afro jest dokładnie tak jak napisałeś, czarodziej może użyć do rzucenia jednego czaru maksymalnie x (= poziom maga)+ 1 kości (mały podręcznik, strona 107, tabela maksymalnej liczby kości przy rzucaniu czaru). Gdyby było tak jak mówią twoi koledzy (że mag może rzucić z tylu kości, ile ma w swoim poolu), to np. mag HE z BoS w armii mógłby rzucać czary na potencjalnie 9 kościach (4 swoje+2 wspólne+D3 ze sztandaru).
Regule tej nie podlegają niektórzy magowie (jak np. ci z DE), którzy mogą rzucać czary na ilu chcą kościach.
Regule tej nie podlegają niektórzy magowie (jak np. ci z DE), którzy mogą rzucać czary na ilu chcą kościach.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Masz rację 2lvlowi, nie mogą użyć więcej niż 3 kości na jeden czar niezależnie od tego ile sami by nie generowali. Wyjątkiem są Power Stony i podobne nim przedmioty. Dzięki nim można przekroczyć tę maksymalną liczbę.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Pociągnę temat. Jakie inne przedmioty pozwalają rzucać spelle większą ilością kości? (w szczególności u chaośników)Hobbit pisze:Wyjątkiem są Power Stony i podobne nim przedmioty. Dzięki nim można przekroczyć tę maksymalną liczbę.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Nie wiem jak chaośnicy, ale Imperium ma Wizard's Staff, który umożliwia użycie 1 kości więcej.
Chaośnicy mają dodatkowe d3 do rezultatu, ale nie wydaje mi się by mieli extra kości.
Chaośnicy mają dodatkowe d3 do rezultatu, ale nie wydaje mi się by mieli extra kości.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
W WoCh-u są power familiar i book of secrets, oba dają exstra kostkę do puli maga, ale na pewno nie zwiększają limitu kostek na jeden czar. Jest też homunculus ( dar ), ale ten pozwala na dodanie k3 do casta, nie jest więc dodatkową kostką jak taką.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Jednostki na rydwanach mają do Great Weapona +1 czy +2 do siły?
Niby nie są na piehcote, no ale nie są tez kawalerią. Army builder wskazuje ze +1, no ale wolę się upewnic.
Rulebook nie przyniusl upragnionej odpowiedzi a wyszukiwarka na forum robiła jakies sceny (ignorowała wszystkie wyrazy)
Niby nie są na piehcote, no ale nie są tez kawalerią. Army builder wskazuje ze +1, no ale wolę się upewnic.
Rulebook nie przyniusl upragnionej odpowiedzi a wyszukiwarka na forum robiła jakies sceny (ignorowała wszystkie wyrazy)
jest zamontowany bohater w oddziale z frenzy. on automatycznie tez dostaje frenzy.
przeciwnik stoi w tylko w zasiegu tego bohatera czyli musi on wyjsc z oddzialu i zaszarzowac. jak wyjdzie z oddzialu to traci frenzy.
czy musi kontynuowac szarze?
bo kumpel sie upiera, ze znalazl gdzies na tym forum, iz po wyjsciu z oddzialu nie musi szarzowac bo nie ma frenzy.
przeciwnik stoi w tylko w zasiegu tego bohatera czyli musi on wyjsc z oddzialu i zaszarzowac. jak wyjdzie z oddzialu to traci frenzy.
czy musi kontynuowac szarze?
bo kumpel sie upiera, ze znalazl gdzies na tym forum, iz po wyjsciu z oddzialu nie musi szarzowac bo nie ma frenzy.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Bohater w oddziale z frenzy, typu knightci z markiem khorne'a, nie dostaje frenzy. To po pierwsze.Morsereg pisze:jest zamontowany bohater w oddziale z frenzy. on automatycznie tez dostaje frenzy.
przeciwnik stoi w tylko w zasiegu tego bohatera czyli musi on wyjsc z oddzialu i zaszarzowac. jak wyjdzie z oddzialu to traci frenzy.
czy musi kontynuowac szarze?
bo kumpel sie upiera, ze znalazl gdzies na tym forum, iz po wyjsciu z oddzialu nie musi szarzowac bo nie ma frenzy.
Bohater w oddziale z frenzy dostaje frenzy, jeśli źródło tego efektu znajduje się np. w sztandarze - np. Banner of Rage.
W pierwszym wypadku bohater nie musi szarżować, bo sam frenzy nie posiada.
W drugim przypadku, bohater musi szarżować jeśli szarża jest możliwa i nie kończy ruchu szarży po wyjściu z oddziału. Był frenzy, musiał deklarować szarżę, a więc musi też ją dokończyć.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."