może dołączyć do oddziału, czy nie ?
normalnie jest tak, że latacze nie mogą dołączać do nie-lataczy.
więc ciekawi mnie, czy taki wampir mógł by dołączyć do oddziału ?
pytanie o vampira z flying horror
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
pytanie o vampira z flying horror
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
Może dołączyć, tylko pamiętaj, że wg FAQ-a będąc w oddziale poruszającym się "na własnych nogach (czy też końskich
)" nie może używać lotu do poruszania się, dlatego np. dołączony do kawalerii będzie ją spowalniał.
ok, a wampir na heelsteedzie ? też mógł by dołączyć ? (zakładam, że poruszał by się ruchem "naziemnym" heelsteeda).
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
dzięki za odpowiedzi. 
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69
pozdrawiamy
Administracja
pozdrawiamy
Administracja
chyba, że wampir Lord posiada opcje Flying Horror i Dread Knight
wówczas na piechotkę chodzi z konikiem a jak chce to może polecieć razem ze swoim kucem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
