"Niewybredni" Wrocław 27.03.10r. 1500 pts
Re: "Niewybredni" Wrocław 27.03.10r. 1500 pts
ej, 9 kostek na 3 tysiące? może zagramy bez magii w takim razie? czy ktos względnie potrafiący dodawać w zarkesie do dwudziestu moze się wypowiedzieć?
8 kostek ponizej 2k to oznacza
2(pula)+3x2lvl maga = 8
więc analogicznie powinno być 16PD ale że to juz sporo, a uwazam ze wymóg jednego BSB jest ok, to powinniśmy zmniejszyc do 14 kosci - proste?
8 kostek ponizej 2k to oznacza
2(pula)+3x2lvl maga = 8
więc analogicznie powinno być 16PD ale że to juz sporo, a uwazam ze wymóg jednego BSB jest ok, to powinniśmy zmniejszyc do 14 kosci - proste?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
biorąc pod uwagę że kości armijne według mnie powinny być wspólne to masz max tak:
10za magów i 2armijne czyli 12 to jest dużo a przecież nie gra się na samych herosach myślę że 3/4magów na sojusz jest ok i 12kości również jest ok. jak ktoś chce kombatową rozpiskę zrobić to umrze przy tysiącu pd
ja na początku myślałem o 10pd a jak zobaczyłem 8 jak zobaczyłem 14 więc proponuje 10-12 tak będzie dobrze nie samą magią człowiek żyje
10za magów i 2armijne czyli 12 to jest dużo a przecież nie gra się na samych herosach myślę że 3/4magów na sojusz jest ok i 12kości również jest ok. jak ktoś chce kombatową rozpiskę zrobić to umrze przy tysiącu pd
ja na początku myślałem o 10pd a jak zobaczyłem 8 jak zobaczyłem 14 więc proponuje 10-12 tak będzie dobrze nie samą magią człowiek żyje
ja jestem za:
- 12 koscmi, chociaz 14 tez sie nie obraze (im wiecej magii tym wiecej miscastow)
- obowiazkowy bsb na sojusz
- ograniczen sojuszow nie trzeba robic.
- armie nie moga duplikowac itemow (np, 1 slomka na sojusz, nie liczy sie do DS i PS)
- sojusznicze armie sie nie panikuja
- to samo z czarami, nie dzialaja na sojusznikow (takze efekty dzwonka, cauldrona)
- HE moga wystawic TECLISA :D:D (joke)
- 12 koscmi, chociaz 14 tez sie nie obraze (im wiecej magii tym wiecej miscastow)
- obowiazkowy bsb na sojusz
- ograniczen sojuszow nie trzeba robic.
- armie nie moga duplikowac itemow (np, 1 slomka na sojusz, nie liczy sie do DS i PS)
- sojusznicze armie sie nie panikuja
- to samo z czarami, nie dzialaja na sojusznikow (takze efekty dzwonka, cauldrona)
- HE moga wystawic TECLISA :D:D (joke)
to zróbmy ewentualnie pozwolenie na niektóre sojusze jeżeli są funowe
funowość będzie ustalał sędzia co wy na to?
a co do kostek to ja bym radził jakąś ankietę zrobić bo ja uważam że 12 to już ok.
bo im więcej kostek tym więcej szustek
funowość będzie ustalał sędzia co wy na to?
a co do kostek to ja bym radził jakąś ankietę zrobić bo ja uważam że 12 to już ok.
bo im więcej kostek tym więcej szustek
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
kostki będą 12 ale jedna armia będzie mogła zużyć max 8
nie będzie ograniczeń łączenia armii... ani gier solo
1 BsB na sojusz
armie nie panikują ( standard )
czary nie działają na sojusz, chyba że maja napisane że działają na wszystkie a nie na przyjacielskie jednostki
przedmioty nie mogą się powtarzać
HE tracą ASF ( żarcik )
jeszcze jakieś uwagi ?
pozdrawiam
nie będzie ograniczeń łączenia armii... ani gier solo
1 BsB na sojusz
armie nie panikują ( standard )
czary nie działają na sojusz, chyba że maja napisane że działają na wszystkie a nie na przyjacielskie jednostki
przedmioty nie mogą się powtarzać
HE tracą ASF ( żarcik )
jeszcze jakieś uwagi ?
pozdrawiam
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
rospiski solo proszę przesyłać na adres khumanor@o2.pl
nie będzie ograniczeń łączenia armii... ani gier solo
1 BsB na sojusz
armie nie panikują ( standard )
czary nie działają na sojusz, chyba że maja napisane że działają na wszystkie a nie na przyjacielskie jednostki
przedmioty nie mogą się powtarzać
kostki będą 12 ale jedna armia będzie mogła zużyć max 8
nie będzie ograniczeń łączenia armii... ani gier solo
1 BsB na sojusz
armie nie panikują ( standard )
czary nie działają na sojusz, chyba że maja napisane że działają na wszystkie a nie na przyjacielskie jednostki
przedmioty nie mogą się powtarzać
Dymitr proszę nie a feruj się ( max magów : 2 armijne 6 jedna strona 4 druga z BSB = 8/4 czy 6 /6, 7/5, )
nie chcę żeby żeby jedna strona przyszła z 10 PD a druga tylko 2 armijne... więcej luzu
nie będzie ograniczeń łączenia armii... ani gier solo
1 BsB na sojusz
armie nie panikują ( standard )
czary nie działają na sojusz, chyba że maja napisane że działają na wszystkie a nie na przyjacielskie jednostki
przedmioty nie mogą się powtarzać
kostki będą 12 ale jedna armia będzie mogła zużyć max 8
nie będzie ograniczeń łączenia armii... ani gier solo
1 BsB na sojusz
armie nie panikują ( standard )
czary nie działają na sojusz, chyba że maja napisane że działają na wszystkie a nie na przyjacielskie jednostki
przedmioty nie mogą się powtarzać
Dymitr proszę nie a feruj się ( max magów : 2 armijne 6 jedna strona 4 druga z BSB = 8/4 czy 6 /6, 7/5, )
nie chcę żeby żeby jedna strona przyszła z 10 PD a druga tylko 2 armijne... więcej luzu
@Thomas miałem na myśli akuratnio Enchanted shield na bsb BOrkowym, Welfickim, Pokurczowym, ale GW też mi wpadł do głowy, dlatego jest "itd.". BOBSB i tak może walić dwurakiem, tylko nigdy nie biega na piechotę...
Ja nie mam dalszych uwag, ewentualnie termin... kiedy by to miało być?
Ja nie mam dalszych uwag, ewentualnie termin... kiedy by to miało być?