Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
Strzał z balisty w harcowników może skutkować tylko śmiercią jednego modelu. Jako, że nie ma rzędów, nie ma też przebijania i ewentualnie ginie tylko jeden z harcowników.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
za cos takiego powinien powstac nowy wpis w ksiedze uraz.tomasso pisze:Maskami... bleeeh...
Już lepiej wyglądają bez, z brodami na biało po prostu.
nie dosc, ze tych masek nie da sie wyciac z wyprasek (moze ze trzy mi sie udalo) bo pekaja w pieciu miejscach, to jeszcze po przyklejeniu jej strasznie odstaje i sztucznie wyglada. :/
ja poprsotu zlozylem ich jak zwyklych warriorow i dalem im biale brody
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Właśnie próbuję ich zdobyćMac pisze:Zawsze jest opcja zamówienia modeli 6ed. z Mail Ordera (ja tak zdobyłem swoich).
Maski pasuja mi tylko do Ironbreakersów, więc pozostaja jako jedyna opcja metalowe Longi...
WFB: Ogre Kingdoms
- papa-smerf
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 134
Czy opłaca się dawać inżynierom w katapach 2xpis albo hundguna a jeśli tak to co bardziej i dlaczego ? Mam te 10 pkt i mogę wydać na nich albo na np muzyka w thundach i np runę ognia do bohatera wiec co się przyda bardziej ?
jak bedziesz przerzucal missfire to sobie nie postrzelasz ale bedziesz mogl zrobic s&s w reakcji na szarze, czyli masz szanse jednego/dwoch przeciwnikow ubic zanim dojada (moze nawet spanikowac ) i dostajesz dodatkowy atak na inzynierze (o czym ja osobiscie zawsze zapominam).
czyli imho oplaca sie brac 2xpistol.
czyli imho oplaca sie brac 2xpistol.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Jeśli już dawać jakąś broń strzelecką inżynierom to zdecydowanie 2xpistol. Ich zalety (tzn. możliwość zawsze wykonania stand&shoot, bonus +1A w cc) są idealnie przystosowane do tego co miały by czynić, czyli odpowiedź w reakcji na szarżę i dalsze wspomaganie w walce wręcz. Inżynier najprawdopodobniej nie będzie robił zbyt wiele poza byciem obsługantem machiny czy korzystaniem z zasady Artillery Specialist, a na pewno nie jest kupowany po to by wspomagać regularnym ostrzałem. W tym wypadku zalety handguna są nikłe w porównaniu do brace of pistols - zasięg jest nie ważny, ważne jest pewność czy będziesz mógł wykonać odpowiedź na szarżę, a takiej przy handgunie nie masz (zależy z jakiej odległości przeciwnik szarżował); w walce handgun nie daje Ci żadnych bonusów; jeśli chodzi o porównanie statystyczne handgun przeważa przy szansie trafienia, ale jeśli miałby w ogóle nie strzelać to jakie to ma znaczenie? Poza tym brace of pistols zapewnia Ci dwa razy tyle strzałów (większa szansa na trafienie, zranienie i spanikowanie małych oddziałów wroga).papa-smerf pisze:Czy opłaca się dawać inżynierom w katapach 2xpis albo hundguna a jeśli tak to co bardziej i dlaczego ? Mam te 10 pkt i mogę wydać na nich albo na np muzyka w thundach i np runę ognia do bohatera wiec co się przyda bardziej ?
Poza tym te 10 punktów bardziej wykorzystałbym na Rune Ognia na broń bohatera lub muzyków dla thundererów. Uważam, że te bonusy dadzą więcej niż pistolety na inżynierze. Kiedy twoją maszynę coś szarżuje, to albo to będzie coś łatwego do przetrzymania i poczekania na posiłki ze strony innych jednostek, albo to coś co zje twoich załogantów i inżyniera czy fear-outnumberuje ich niezależnie od tego czy będziesz miał pistolety czy też nie. Z własnego doświadczenia, wiem ile tak naprawdę mogą zrobić thundzi czy quarrelerzy i to nie tylko przy strzelaniu, ale także i w walce. Dlatego uważam, iż te oddziały zasługują na muzyków, szczególnie jeśli od tego miałoby zależeć wygrywanie combatów. Co do runy ognia - przyznam się, że nie używam jej za nadto, ale to z powodu przeciwników z jakimi gram - nie wymagają oni, aż takich ilości ognistych ataków, by wyposażać w nie bohaterów. Zwykle maszyna czy dwie z ognistymi atakami to aż za wiele. Myślę, że w tym wypadku, jeśli już dawać bohaterowi jakąś runkę za 5 pkt. to Rune of Furnance, daje o wiele przydatniejszy bonus, ogółem.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
5 lat temu za 20stkę metalowych Longów z 6 edycji zapłaciłem 100zł.
nikt ich wtedy nie kupował...teraz jestem na plusie
a na razie poluję na metalowe krasie z 4-5 edycji
20tkę etalowych warriorów, 20tkęstarych hamków i 38 starych ironów już mam
nikt ich wtedy nie kupował...teraz jestem na plusie
a na razie poluję na metalowe krasie z 4-5 edycji
20tkę etalowych warriorów, 20tkęstarych hamków i 38 starych ironów już mam
Może krótkobrody nie jestem, Orkowi gracze się golą , ale mam pytanie:
Czy hate względem zielonoskórych u Krasi dotyczy każdej jednostki wroga? Czyli przerzuca się też za nieudane trafienia w Wyvernę, trolle, giganta, Wielkiego Pająka i Squiga? Bo reszta jest raczej oczywista.
Czy hate względem zielonoskórych u Krasi dotyczy każdej jednostki wroga? Czyli przerzuca się też za nieudane trafienia w Wyvernę, trolle, giganta, Wielkiego Pająka i Squiga? Bo reszta jest raczej oczywista.
Czy booku do pokurczy jest coś ich flocie? Może jakaś grafika okrętu?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Jak już wchodzisz na to forum i zadajesz pytanie, to może z szacuneczkiem? No chyba, że chcesz strzelać sobie w stopę i pytanie zadajesz dla picu. Z Twojego pomysłu na "Seahammer'a" wnioskuje jednak, że nie...likaon pisze:Czy booku do pokurczy jest coś ich flocie? Może jakaś grafika okrętu?
W 6ed. booku jest więcej fluff'u niż w 5ed. czy 7ed. - jest tam opis na całą stronę i grafika portu Barak Varr. Co do wyglądu krasnoludzkich Dreadnaught'ów - jeśli grałeś w Warhammer Age of Reckoning - to wyglądają one właśnie mniej więcej tak jak ukazane w tej grze - metalowe kadłuby ledwie unoszące się nad wodą, pchane siłą dwóch potężnych kół z metalowymi wiosłami, napędzanych parą wodną - prawie, że łodzie podwodne. Sam pokład główny znajduje się wewnątrz żelaznego kadłuba. Na zewnątrz jest tylko śluza, parę pomostów do przejścia wokół konstrukcji i platforma wokół śluzy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."