Propozycje zmian w OK w następnym BP
Moderator: Barbarossa
Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP
Wiesz, że nawet o tym dzisiaj pomyślałem? Ale nie pisałem, bo i tak kazdy by na mnie zlał.
też miałem podobny pomysł ale wtedy nie miałem dostepu do kompa a potem zapomniałem i dopiero teraz mi się przypomniało jak o tym przeczytałem
i sądzę że bardzo dobry pomysł
a mnie pozatym widzi się zasada spois ow war dla ogrów wtedy ogrzy BSB mógłby brać stormbanner i sprawa z strzelaniem załatwiona (ale to by było już zbyt mocne)
i sądzę że bardzo dobry pomysł
a mnie pozatym widzi się zasada spois ow war dla ogrów wtedy ogrzy BSB mógłby brać stormbanner i sprawa z strzelaniem załatwiona (ale to by było już zbyt mocne)
a to szkoda więc nici z tego genialnego planu
może jakaś zasada typu "twarda skóra" że wszystkie pociski (nie magic misle) mają -1 do siły z powodu grubej i twardej ogrzej skóry przez którą trudno im się przebić a strzały z poisonem po trafieniu na 6 muszą jeszcze na 4+ przebić skóre
może jakaś zasada typu "twarda skóra" że wszystkie pociski (nie magic misle) mają -1 do siły z powodu grubej i twardej ogrzej skóry przez którą trudno im się przebić a strzały z poisonem po trafieniu na 6 muszą jeszcze na 4+ przebić skóre
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
to by było coś bardzo pozytywnego ze względu na to co sam napisałeś odnośnie kosztu.Xet pisze:Każdy Ogrzy bohater może za darmo wybrać jedno dowolne imie
Swoją drogą dajcie jeszcze chociaż gorgery 2 za 1 slot i jakoś to będzie
niestety to prawda. Żałuje, że nie mamy choćby takich goblińskich bolców.symek pisze:problem z dodatkowymi slotami jest taki że wszytko w ograch jest drogie
Często niestety są pustawe. Ale problem też jest taki, że jak grasz z rozgarniętym przeciwnikiem to on już wie w co ma strzelać a co może olać itp. A my niestety, jak wszyscy doskonale wiedzą, nie wszystkim jesteśmyw stanie przeciwnikowi krzywdę zrobić.Brzuchacz pisze:Jedna rzecz mnie zastanawia:
Z tego co pisze większość ludzi na forum narzekając na okrutne fazy strzelania i magii wynikało by że większość gier odbywa sie na patelniach(stołach ubogich w teren). Jeżeli tak jest w rzeczywistości to żadne zmiany w stylu balancing patcha ogrom nie pomogą. Bo na pustych stolach premiowana jest tak zwana kostkologia a nie najważniejszy strategiczny aspekt gry(deployment i wykorzystanie terenu jest cholernie ważne).
pomysł zacny sam zazwyczaj wystawiam z dwa klocki gnoblarów i ile się da traperów dla zasłon itp. Problemem jest jednak to, ze ogry nie mają sposobu na animozję. A jak to boli w kluczowych momentach jako gracz o&g wiesz na pewno doskonaleSzemkel pisze:jak masz tylko kilka drogich jednostek to wywal jedna i kup dobra i tanią + gnoblary jako żywą tarczę. Ogry to nie masakratorzy. Nie gram nimi, ale O&G i z doświadczenia wiem, że kto kombinuje ten żyje.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
A ja ciągle uważam że danie popychaczki nieźle wzmocniłoby ogry. Większa ilość slotów dałaby więcej gorgerów, a przy zapowiadanym booście magii byłaby już spora szansa na to że czar wejdzie i popchnie wykopki w przeciwnika
I sold my soul for rock'n roll
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Masz rację w 100%. Zwłaszcza w kwestii popychania gorgerów. Tylko nadal nie wiemy czy ten zapowiadany boost do magii spowoduje łatwiejsze rzucanie czarów przez nas czy tylko trudniejsze ich dispelowanie w fazie przeciwnika no i ta popychaczka to by był dodatkowy - 7 czar w lorze. Chyba, że faktycznie, jak wcześniej pisano, dać nam jeszcze dostęp do beasta.Master of reality pisze:A ja ciągle uważam że danie popychaczki nieźle wzmocniłoby ogry. Większa ilość slotów dałaby więcej gorgerów, a przy zapowiadanym booście magii byłaby już spora szansa na to że czar wejdzie i popchnie wykopki w przeciwnika
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
łatwiejsze rzucanie czarów? to co na 2+ czy jak inkantacje TK? szczeże wydaje mi sie ze łatwość rzucenia czaru mamu odpowiednią tylko własnie by trzeba coś zrobić z rozpraszaniem tego
a co beasta to moze i fajny pomysł ale trzeba by jedynke zmodyfikować żeby działa na US 3 wtedy była by jazda
dwa gorgery na slot albo szarża zaraz po wyjściu - obie opcje są dobre, jednak ja bym głosował na szarże z tego względu jak już wcześniej pisałem że po co nam dodatkowe sloty skoro mamu problem z kosztem naszych oddziało i może i gorger nie jest drogi w porównaniu do innych odziałow ale to kolejne punkty które trzeba wydać aby ten boost miał sens a szarża po wyjściu jest skuteczniejsza moim zdaniem i bardziej nas wzmocni
a co beasta to moze i fajny pomysł ale trzeba by jedynke zmodyfikować żeby działa na US 3 wtedy była by jazda
dwa gorgery na slot albo szarża zaraz po wyjściu - obie opcje są dobre, jednak ja bym głosował na szarże z tego względu jak już wcześniej pisałem że po co nam dodatkowe sloty skoro mamu problem z kosztem naszych oddziało i może i gorger nie jest drogi w porównaniu do innych odziałow ale to kolejne punkty które trzeba wydać aby ten boost miał sens a szarża po wyjściu jest skuteczniejsza moim zdaniem i bardziej nas wzmocni
Wiem wiem, zdarzyło mi sie nawet przegrać bitwe z powodu jednej niezdanej animozji zamiast wklepaćna na oko 15:5.Oni No Maćko pisze:pomysł zacny sam zazwyczaj wystawiam z dwa klocki gnoblarów i ile się da traperów dla zasłon itp. Problemem jest jednak to, ze ogry nie mają sposobu na animozję. A jak to boli w kluczowych momentach jako gracz o&g wiesz na pewno doskonaleSzemkel pisze:jak masz tylko kilka drogich jednostek to wywal jedna i kup dobra i tanią + gnoblary jako żywą tarczę. Ogry to nie masakratorzy. Nie gram nimi, ale O&G i z doświadczenia wiem, że kto kombinuje ten żyje.
Z animozją jest jak z głupotą. Trzeba brać pod uwagę co by było gdyby i zostawiać wyjście awaryjne.
Nie mamy armi, która wyciśnie sama niebotycznie wysoki wynik, więc trzeba czasem zaryzykować, jeśli nie starcza umiejętności/pomysłów/możliwości na bezpieczna grę.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
po przemyśleniu doszedłem do wniosku że takie zmiany by chyba wystarczyły:
-zwiększenie slotów rare i specjal (choć jak pisałem to akurad nie jest niezbędne, ale może być przydatne)
-gorger szarżujący po wyjściu (bardzo zmieni rozgrywke, sprawi że gogrer coś zrobi a nie wyjdzie tylko po to żeby zebrać salwe)
-traperzy nie są 0-1 (niezbyt mocne ale pomocne przeszkadzajki)
-imię za darmo dla herosów i lordów/niewliczane w koszt magicznych przedmiotów (nie jest niezbędne ale przydatne)
-rzeźnik na generała (bardzo pomocne, pozwala nam zagrać bardzej na magii i zwiększa antymagie)
-wspomniane boosty do magii (zapenwne się przydadzą)
-może dostęp do loru bestii(miłe urozmaicenie)
-połączenie z gnoblar horde (przedmioty jak i niektóre jednostki mogą okazać się bardzo pomocne)
to chyba rzeczy które uważam za najciekawsze jednak nadal czegoś mi brakuje na latające LT (czyli najszą najwięszką bolączę bo co z tego że możemy złożyć tyrana tak ze w szarży sklepie blodzia jak go złapać nie może)
-zwiększenie slotów rare i specjal (choć jak pisałem to akurad nie jest niezbędne, ale może być przydatne)
-gorger szarżujący po wyjściu (bardzo zmieni rozgrywke, sprawi że gogrer coś zrobi a nie wyjdzie tylko po to żeby zebrać salwe)
-traperzy nie są 0-1 (niezbyt mocne ale pomocne przeszkadzajki)
-imię za darmo dla herosów i lordów/niewliczane w koszt magicznych przedmiotów (nie jest niezbędne ale przydatne)
-rzeźnik na generała (bardzo pomocne, pozwala nam zagrać bardzej na magii i zwiększa antymagie)
-wspomniane boosty do magii (zapenwne się przydadzą)
-może dostęp do loru bestii(miłe urozmaicenie)
-połączenie z gnoblar horde (przedmioty jak i niektóre jednostki mogą okazać się bardzo pomocne)
to chyba rzeczy które uważam za najciekawsze jednak nadal czegoś mi brakuje na latające LT (czyli najszą najwięszką bolączę bo co z tego że możemy złożyć tyrana tak ze w szarży sklepie blodzia jak go złapać nie może)
A co w tym zabawnego. Pierwszy raz wtedy miałem w zasięgu reki kumpla który gra lepiej ode mnie i dupa. Swoją droga jasne dostałem w dupe bo nie jestem wystarczająco dobry, ale jednak żal do tej jednej 1 pozostaje.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Czy jest szansa na zmianę, na której zapewne wszystkim graczom ogrów zależy najbardziej - szarża gorgera możliwa bezpośredno po wyjściu luba chociaż 2 za 1 slot ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
Wszystko fajnie, ale u was to... no delikatnie mówiąc nie za bardzo się przyda przy ksozcie waszych jednostek, gdzie unitu ogrowego nie da się sensownie złożyć poniżej 150pktsymek pisze:
-zwiększenie slotów rare i specjal
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
zdecydowanie, jednak 2za1 to uboższa alternatywa przedstawiona na zasadzie "jeśli nie to silne wzmocnienie to może chociaż to".symek pisze:lepsza by była szarża po wyjściu bo wzmacnia jednostke zachowując ten sam koszt co jest korzystniejsze
My to wiemy Ale ponoć się nie zagląda darowanemu koniowi. W co konkretnie to już każdy sobie dopisze według wolinindza77 pisze:Wszystko fajnie, ale u was to... no delikatnie mówiąc nie za bardzo się przyda przy ksozcie waszych jednostek, gdzie unitu ogrowego nie da się sensownie złożyć poniżej 150pkt
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem
— Stanisław Lem
z jednej strony narzekasz na dodatkowe sloty a z drugiej bys chcial 2za1 na dżordża.Oni No Maćko pisze:zdecydowanie, jednak 2za1 to uboższa alternatywa przedstawiona na zasadzie "jeśli nie to silne wzmocnienie to może chociaż to".symek pisze:lepsza by była szarża po wyjściu bo wzmacnia jednostke zachowując ten sam koszt co jest korzystniejsze
a przeciez dodatkowe sloty to w zasadzie to samo tylko troche lepiej
moim zdaniem dodatkowe sloty są zbędne ponieważ i tak ich potencjał nie zostanie wykozystany z powodu drogich jednostek/oddziałów
a jeśli chodzi o polepszenie gorgerów to zdecydowanie jestem za szarżą po wyjściu
jednak jełśi gorger dostanie takie ulepszenie to dodatkowe sloty zaczną być korzystne bo bo gorger będzie wtedy grany
i tak w kółko by mozna rozważać....
a jeśli chodzi o polepszenie gorgerów to zdecydowanie jestem za szarżą po wyjściu
jednak jełśi gorger dostanie takie ulepszenie to dodatkowe sloty zaczną być korzystne bo bo gorger będzie wtedy grany
i tak w kółko by mozna rozważać....