Poradnik poczatkujacego lizaka
Moderator: Ziemko
Re: Poradnik poczatkujacego lizaka
tak się zastanawiałem czy dobrze zagraliśmy, a jako, że nie mam w ogóle obycia z tą armią to pytam by nie błądzić
1. czy skoro lizaki mają coldblooded i rzucają 3d6 na ld odrzucając największą wartość to przy breaku będąc przy slannie także mogą 3d6 przerzucić? (skinki mimo przegranej o 2-3 trzymały black coacha, tak samo inne z Vargulfem )
2. a jak Engine jest stubborn to nadal bierze Ld od Slanna i na jego Ld stubborna zdaje i przerzuca
3. Jak Engine odpala flarę to rozlosowuje się obrażenia jak przy strzelaniu? (mount/jeździeć)
4. Black Coach zasysa kostki, Czy dodatkowa kostka dorzucana do czaru również jest w puli?
5. Slann ma warbanner, Do wyniku walki doliczamy +3 ? (banner, warbanner, bsb? czy tylko +2 bsb warbanner) wydaje mi się, że +2.
chyba narazie tyle
dzięki za odpowiedź
1. czy skoro lizaki mają coldblooded i rzucają 3d6 na ld odrzucając największą wartość to przy breaku będąc przy slannie także mogą 3d6 przerzucić? (skinki mimo przegranej o 2-3 trzymały black coacha, tak samo inne z Vargulfem )
2. a jak Engine jest stubborn to nadal bierze Ld od Slanna i na jego Ld stubborna zdaje i przerzuca
3. Jak Engine odpala flarę to rozlosowuje się obrażenia jak przy strzelaniu? (mount/jeździeć)
4. Black Coach zasysa kostki, Czy dodatkowa kostka dorzucana do czaru również jest w puli?
5. Slann ma warbanner, Do wyniku walki doliczamy +3 ? (banner, warbanner, bsb? czy tylko +2 bsb warbanner) wydaje mi się, że +2.
chyba narazie tyle
dzięki za odpowiedź
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
może mi ktoś powiedzieć co uwarza za lepszą jednostke?
stegadon (oczywiście silniczek bo jakby inaczej )
cczy może
5chaos knightów z np. frenzy
??????????????/
to jest właśnie nurtujące mnie pytanie od którego zależy wybór 2 armii
stegadon (oczywiście silniczek bo jakby inaczej )
cczy może
5chaos knightów z np. frenzy
??????????????/
to jest właśnie nurtujące mnie pytanie od którego zależy wybór 2 armii
jednostek nie porównuję się pojedynczo tylko jako całą armię jeżeli woch dostał by skinki był by dużo bardziej szczęśliwy niż takie demony. Jeżeli się zastanawiasz czy woch czy lizaki to wiadomo że lepsze są lizaki .
PS porównaj koszt pkt tych jednostek
PS porównaj koszt pkt tych jednostek
jak gracie na defensy? mysle: HE na porno magii, dwarfach, imperium, ew. dark elfickiej gejowni.
Jest bardzo krucho...CzarnY pisze:jak gracie na defensy? mysle: HE na porno magii, dwarfach, imperium, ew. dark elfickiej gejowni.
Na dwarfy to jedyna opcja jaką widzę (a lizakami też kilka bitew zagrałem) to schować się, oddać pierwszą turę, przyjąć trochę strat z kowadła, walnąć kometę i w ostatniej turze zająć ćwiartki terradonami.
Z imperium jest ciutkę lepiej, zwłaszcza jak się ma lone slanna.
HE na porno magii raczej nie stanowią problemu, znacznie gorzej jest ze smokiem. Na "Porno magię" bierze się haeven i rzuca 3 groźne czary na turę + coś z engine'a. Stardragona z kolei po prostu nie ma jak zabić, chyba że jakiś cfaniak wpada w templi z przodu.
takie moje 3 grosze
pozdrawiam
Furion
Ja z krasiami lubie match-up. Biore zaczecie i shadowa na slannie - armia robi cala napor do przodu 2xterki plus hero latacz z BSem plus rzuconym steed - pozwoli mi ok 2-3 tury juz byc w czesci maszyn. Jednie trzeba uwazac na engina.
Z imperium jest w miare ciezko i imho to najgorsza armia dla lizakow w tej edycji.
Na DE tez napor na maxa , lore life.
Z He na porno magii nie gralem...
Z imperium jest w miare ciezko i imho to najgorsza armia dla lizakow w tej edycji.
Na DE tez napor na maxa , lore life.
Z He na porno magii nie gralem...
W lifie sa prawie same mega grywalne czary - aura odrzucania hitow z s4 i mniej , oba mastery, rain lord ( ktory dziala do konca gry na -2 do hita zawsze) , regeneracja w pelni ran - na priesta czy engina cudowne , no i jak jest jeziorko to spowolnienie. Imho lore idealny , a zeby bylo lepiej - wszystkie czary wychodza na ok 7 , wiec jak priest zmniejsyz poziom rzucania czarow to nawet 5 mozna na ture sieknac.
hmm... a pitka? chyba ze o czyms nie wiem i star dragon jest odporny na nia - zaczynam grac lizakami dopiero.Furion pisze: Stardragona z kolei po prostu nie ma jak zabić, chyba że jakiś cfaniak wpada w templi z przodu.
Nie jest , czemu mialby byc , tylko nie wiem ile SD ma I. Star dragona da sie dziabnac jak kazdego innego smoka - duza liczba skinkow i splynie.
Pytanie natury technicznej: czy przyklejacie skinki do stegadona? Pytam, ponieważ jak sa nieprzyklejone to mozna łatwo je ściągać w przypadku strat, ale z drugiej strony lepiej prezentują się jak sa przymocowane...
WFB: Ogre Kingdoms
Ja przyklejam.
Czytam te wypowiedzi na temat imperium i czuję się dziwnie... Z tą armią grało i gra mi się zawsze dobrze, zdarzył mi się jeden remis z Rzymkiem 10-10, a tak to zwykle 13-18... Masakry raczej zrobić się nie da... I to nie Lone Slannem jak sugeruje Furion, tylko standardem.
z Dwarfami gra się bardzo ciężko, właśnie ze względu na Kowadło i wątpliwe czy Terki dotrwają do ostatniej tury by zająć ćwiartki, bo to one głównie z kowadła dostają...
z HE na magii gra się łatwiej niż z HE na smoku, chyba że lord mag z książką wylosuje Pitkę... to TG dość łatwo schodzą...
z DE na magii gra się dość ok, bo nie ma wtedy trudnego do zatrzymania smoczka i magia albo life jak mówi Ziemko, albo którą wolę- Fire... z Bane Headem magini-generał może mieć kiepsko, a też dość łatwo zmusić oddział w którym jest do rzucenia się w gonitwę w różnych kierunkach.
co do skinków na stedziu- tak przyklejam, straty zaznaczam kostką, a teraz w nowym stedziu przykleiłem je do jednej części lektyki i jak wszystkie spadną, to ściągam całą tą część
z Dwarfami gra się bardzo ciężko, właśnie ze względu na Kowadło i wątpliwe czy Terki dotrwają do ostatniej tury by zająć ćwiartki, bo to one głównie z kowadła dostają...
z HE na magii gra się łatwiej niż z HE na smoku, chyba że lord mag z książką wylosuje Pitkę... to TG dość łatwo schodzą...
z DE na magii gra się dość ok, bo nie ma wtedy trudnego do zatrzymania smoczka i magia albo life jak mówi Ziemko, albo którą wolę- Fire... z Bane Headem magini-generał może mieć kiepsko, a też dość łatwo zmusić oddział w którym jest do rzucenia się w gonitwę w różnych kierunkach.
co do skinków na stedziu- tak przyklejam, straty zaznaczam kostką, a teraz w nowym stedziu przykleiłem je do jednej części lektyki i jak wszystkie spadną, to ściągam całą tą część
Ciekawe podejście - muszę wytestować.Ziemko pisze:W lifie sa prawie same mega grywalne czary - aura odrzucania hitow z s4 i mniej , oba mastery, rain lord ( ktory dziala do konca gry na -2 do hita zawsze) , regeneracja w pelni ran - na priesta czy engina cudowne , no i jak jest jeziorko to spowolnienie. Imho lore idealny , a zeby bylo lepiej - wszystkie czary wychodza na ok 7 , wiec jak priest zmniejsyz poziom rzucania czarow to nawet 5 mozna na ture sieknac.
Z tego co mi wiadomo, smok testuje na inicjatywie jeźdźca. Czyli oblewa na szóstkach.CzarnY pisze:hmm... a pitka? chyba ze o czyms nie wiem i star dragon jest odporny na nia - zaczynam grac lizakami dopiero.Furion pisze: Stardragona z kolei po prostu nie ma jak zabić, chyba że jakiś cfaniak wpada w templi z przodu.
Czym chcesz rozwalić czołgi? Na poison są odporne, a nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby się kuźnia przebiła przez 7 kostek i 3 scrolle, chyba że na ifce ;/Pająk pisze:Czytam te wypowiedzi na temat imperium i czuję się dziwnie... Z tą armią grało i gra mi się zawsze dobrze, zdarzył mi się jeden remis z Rzymkiem 10-10, a tak to zwykle 13-18... Masakry raczej zrobić się nie da... I to nie Lone Slannem jak sugeruje Furion, tylko standardem.
na imperium najważniejsze są dwa działa
a kuźnia zawsze w końcu się przebija, scrolle się kończą, magowie też się kończą.
nawet jeden wound z małej mocno zmniejsza mobilność tanka.
poza tym można jeszcze go blokować skinkami i terkami.
ogólnie imperium to niezły matchup, na pewno dużo łatwiejszy niż krasnale.
a kuźnia zawsze w końcu się przebija, scrolle się kończą, magowie też się kończą.
nawet jeden wound z małej mocno zmniejsza mobilność tanka.
poza tym można jeszcze go blokować skinkami i terkami.
ogólnie imperium to niezły matchup, na pewno dużo łatwiejszy niż krasnale.