kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
No więc mamy taką sytuację
.......................................
..................... ....
........................ ....
- Zombie - Erranci - Knight of the realm - Wraithy
Czy jednostka Kotr'ów uciekająca przed Wraithami do punktu zaznaczonego strzałką rozbija sie o jednostkę Zombie wcześniej przechodząc przez Errantów ??
.......................................
..................... ....
........................ ....
- Zombie - Erranci - Knight of the realm - Wraithy
Czy jednostka Kotr'ów uciekająca przed Wraithami do punktu zaznaczonego strzałką rozbija sie o jednostkę Zombie wcześniej przechodząc przez Errantów ??
"JOIN OR DIE"
Ktory dziala tak samoAndrzej pisze:Uscislenie odnosi sie do czaru slanesha, a nie do bounda WE.
czy dobrze robiłem
w sytuacji kiedy oddział z wampirem się posypie i wampir przestaje być w walce po jej rozliczeniu (zostaje sam) nie stykając się z żadnym wrogiem, nie dostawiam go w żadnym wypadku do przeciwnika? po prostu wyszedł z walki i tyle.
w sytuacji kiedy oddział z wampirem się posypie i wampir przestaje być w walce po jej rozliczeniu (zostaje sam) nie stykając się z żadnym wrogiem, nie dostawiam go w żadnym wypadku do przeciwnika? po prostu wyszedł z walki i tyle.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Z tego co ja wiem, powinno sie zdejmowac modele tak, aby nie wylaczac innych modeli z walki. Czyli zdejmujesz modele najpierw z lewej strony, do chwili kiedy wampir bedzie stykal sie z trzema modelami. Potem dowolnie (poniewaz i tak pare modeli musi zostac wylaczonych)
Czyli tak to powinno wygladac:
...
@Lider
Jak ktos wystawi ten przedmiot w WE w walce ze mna, pozwole mu nawet z automatu zniszczyc mi maszyne A ze nikt go nie wystawi, to dyskusja jest jalowa. A w fanowych bitwach faktycznie mozna zastosowac analogie do czaru slanesha.
Czyli tak to powinno wygladac:
...
@Lider
Jak ktos wystawi ten przedmiot w WE w walce ze mna, pozwole mu nawet z automatu zniszczyc mi maszyne A ze nikt go nie wystawi, to dyskusja jest jalowa. A w fanowych bitwach faktycznie mozna zastosowac analogie do czaru slanesha.
Nie jestem tego taki pewien.
Popatrz w tej sytuacji:
---
po wysypaniu się model nie był by przestawiany był w styku corner to corner i tak by pozostał.
To co napisałeś jest na bank bardziej dżentelmeńskim zagraniem. Ale jak już mówiłem, nie wydaje mi się by gdziekolwiek w zasadach był taki nakaz.
Popatrz w tej sytuacji:
---
po wysypaniu się model nie był by przestawiany był w styku corner to corner i tak by pozostał.
To co napisałeś jest na bank bardziej dżentelmeńskim zagraniem. Ale jak już mówiłem, nie wydaje mi się by gdziekolwiek w zasadach był taki nakaz.
Dla mnie to niezbyt trafna interpretacja. Przewertowałem podręcznik, nic tam nie ma, wszystkie przykłady są na empire i goblinach w booku VC też nic, faq to samo.
Moim zdaniem w wyniku sypania undeadów oddziały normalnie mogą wyjść z walki jeśli istnieje taka możliwość. Nakaz dostawienia niósłby za sobą moim zdaniem istotną zmianę na polu bitwy w przypadku multi kombatów.
Jak Ghoule się posypią i zostanie wampir to oddział wychodzi z combatu.
Jak oddział Ghouli się posypie i zostanie 1 wampir po rozliczeniu walki, to co? oba oddziały przesuwamy po 2 cale w lewo/prawo żeby wampir nie uciekł? Albo wampira do jednego? którego? I czemu w środek tak żeby przeszedł 4 cale i stykał się z 3 modelami a nie corner to corner? bez sensu. Wampir wylatuje z walki.
Nie za duża ingerencja w stół? by była?
Jakby oddział był od boku to nie ma możliwości wyłączenia wampira, dosuwamy i tyle. Ale tak jak powyżej walki są od przodu. Więc moim zdaniem wampir wypada z walki w 2 przypadku a w 1 oddział
Moim zdaniem w wyniku sypania undeadów oddziały normalnie mogą wyjść z walki jeśli istnieje taka możliwość. Nakaz dostawienia niósłby za sobą moim zdaniem istotną zmianę na polu bitwy w przypadku multi kombatów.
Jak Ghoule się posypią i zostanie wampir to oddział wychodzi z combatu.
Jak oddział Ghouli się posypie i zostanie 1 wampir po rozliczeniu walki, to co? oba oddziały przesuwamy po 2 cale w lewo/prawo żeby wampir nie uciekł? Albo wampira do jednego? którego? I czemu w środek tak żeby przeszedł 4 cale i stykał się z 3 modelami a nie corner to corner? bez sensu. Wampir wylatuje z walki.
Nie za duża ingerencja w stół? by była?
Jakby oddział był od boku to nie ma możliwości wyłączenia wampira, dosuwamy i tyle. Ale tak jak powyżej walki są od przodu. Więc moim zdaniem wampir wypada z walki w 2 przypadku a w 1 oddział
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A co byście zrobili, gdyby analogiczna sytuacja przytrafiła się jako rezultat niefortunnego zniesienia trafienia katapulty czy jako rezultat czaru?
Kontakt z wrogiem zostałby zerwany czy nie?
Jak by nie było, tutaj należałoby chyba analogicznie postąpić.
Kontakt z wrogiem zostałby zerwany czy nie?
Jak by nie było, tutaj należałoby chyba analogicznie postąpić.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
true, popieram również dobry przykład Byro
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
oddział jest w walce. Wampir jest częścią oddziału. Z walki może wyjść tylko wtedy jak się ona skończy.
Czy dostanie z klopy czy wysypią mu się szkielety to nie ważne. Z walki nie wychodzi aż nie rozwali / pogoni wroga albo sam nie zginie.
To:
Nikt nie wychodzi, gdyż jest możliwość dosunięcia obu oddziałów i utrzymania ich w walce w przypadku gdyby z oddziałem ghuli walczyły 3 oddziały wtedy 1 z nich wypadł by z walki po tym jak został by sam wampir. Umarlak zostaje jednak w walce.
Czy dostanie z klopy czy wysypią mu się szkielety to nie ważne. Z walki nie wychodzi aż nie rozwali / pogoni wroga albo sam nie zginie.
To:
Nikt nie wychodzi, gdyż jest możliwość dosunięcia obu oddziałów i utrzymania ich w walce w przypadku gdyby z oddziałem ghuli walczyły 3 oddziały wtedy 1 z nich wypadł by z walki po tym jak został by sam wampir. Umarlak zostaje jednak w walce.
dwa pytania:
1) Czy jeśli połącze na chaos sorc. The Bronze armour of Zhrakk(odpornosc na KB Poison i ITP nie daje LD) + Conjoined Humunculus (raz na turę +D3 do spella, ale stupidity test w następnej turze) czy pierwszy przedmiotz racji dawania nosicielowi ITP nieweluje efekt podejmowania testu głupoty. Wydaje mi się że zdaje głupote tak czy siem bo podobnie jest z Perłą i Cokami
a) Tak, znosi efekt głupoty
b) Nie, nie znosi głupoty
2) Czy The Bronze armour of Zhrakk na ziomku Khorna niweluje u niego Frenzy?
Wydaje mi się że tak, ale wolę być pewien.
a) Tak, niweluje frenzy
b) Nie, nie niweluje frenzy
1) Czy jeśli połącze na chaos sorc. The Bronze armour of Zhrakk(odpornosc na KB Poison i ITP nie daje LD) + Conjoined Humunculus (raz na turę +D3 do spella, ale stupidity test w następnej turze) czy pierwszy przedmiotz racji dawania nosicielowi ITP nieweluje efekt podejmowania testu głupoty. Wydaje mi się że zdaje głupote tak czy siem bo podobnie jest z Perłą i Cokami
a) Tak, znosi efekt głupoty
b) Nie, nie znosi głupoty
2) Czy The Bronze armour of Zhrakk na ziomku Khorna niweluje u niego Frenzy?
Wydaje mi się że tak, ale wolę być pewien.
a) Tak, niweluje frenzy
b) Nie, nie niweluje frenzy
Dosunięcie, może i ok, ale o ile? Nie chce mi się dywagować czy 1 czy 3 cale to jest duża ingerencja w sytuację na stole. Moim zdaniem jest to zdecydowanie za duża ingerencja i tak.Gogol pisze:oddział jest w walce. Wampir jest częścią oddziału. Z walki może wyjść tylko wtedy jak się ona skończy.
Czy dostanie z klopy czy wysypią mu się szkielety to nie ważne. Z walki nie wychodzi aż nie rozwali / pogoni wroga albo sam nie zginie.
...
Nikt nie wychodzi, gdyż jest możliwość dosunięcia obu oddziałów i utrzymania ich w walce w przypadku gdyby z oddziałem ghuli walczyły 3 oddziały wtedy 1 z nich wypadł by z walki po tym jak został by sam wampir. Umarlak zostaje jednak w walce.
Gogol właśnie ważne o tyle, bo jeśli nawet dostanie z klopy czaru etc, to NIE MA fazy walki dla tych jednostek, ruszać się można w fazie ruchu, przesuwać oddziały po rozwiązaniue CR'a w fazie walki. A jeśli tak to analogicznie po sypaniu się w wyniku przegranej walki oddział wychodzi z walki. Nie uważasz, że przesunięcie oddziałów o 2-3 cale deko narusza sytuację na stole? Rozumiem dżentelmeńskie zachowania ale na turnieju takie nie istnieją a o interpretację turniejową mi chodzi.
Zresztą jak zauważyłeś wcześniej, nie ma do tego ani zasad, ani uściśleń sędziowskich, więc równie dobrze jak ktoś się będzie upierał rzut na 4+ albo ciśnięcie na turnieju sędziego.
Może ktoś z LS jeszcze by się wypowiedział jak wytrzeźwieje po świątecznych manewrach za stołem hehe
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
błąd Ice, błądIce-T pisze:moje wątpliwości wynikają z tego że kiedyś Banner of Balance HE dawał ITP zarówno jednostce jak i przeciwnikowi który się z nim stykał przez co niwelował Hate, frenzy i tym podobne
przy SoB masz napisane że dodatkowo niweluje Hate i Frenzy
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą