Pytania wszelakie ... ;)

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Re: Pytania wszelakie ... ;)

Post autor: Durin »

Ostatnio była dyskusja nad robieniem maga z exalteda, a że wybieram się na turniej to chcę wiedzieć:

daje exaltedowi MOT.
Daje BOS (ma kość i czar z fire/death)
daje spell familiara, ma pocisk z thzeentcha
jako że jest od T to ma +1 do casta

Mam racje?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

mam takie pytanko (nie spam)

jak na mastera pojade z pomalą armią na kolorystyke nergla a wystawie ich jako np. slaneesh to nie będe mógł nimi grać bo zła kolorystyka??? bo tego nie kumam xD

z góry dzięx
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

Jugger pisze:Ostatnio była dyskusja nad robieniem maga z exalteda, a że wybieram się na turniej to chcę wiedzieć:

daje exaltedowi MOT.
Daje BOS (ma kość i czar z fire/death)
daje spell familiara, ma pocisk z thzeentcha
jako że jest od T to ma +1 do casta

Mam racje?
mhm co do 1 i 3 to napewno tak jest.... a co do spell familliara... mhm wg mnie powinno tak być, bo w końcu jest magiem 1 lvlowym z markiem tzeentcha... po prostu dostaje ten 1 czar tzeentcha;)
Mhm graty rozkminu:P

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

JarekK pisze:mam takie pytanko (nie spam)

jak na mastera pojade z pomalą armią na kolorystyke nergla a wystawie ich jako np. slaneesh to nie będe mógł nimi grać bo zła kolorystyka??? bo tego nie kumam xD

z góry dzięx
Tak, możesz.






Gott, gib mir Kraft.
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Zaklinacz Kostek pisze:Gott, gib mir Kraft.
wyobraź sobie znam niemiecki :D


Du hast viel Kraft und ich habe viele Fragen :D
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

siema, mam pytanie odnosnie czaru z lora nurgla Cloying Quagmire:

rzucam ten czar na typa ,ten nie zdal testu inicjatywy i NIE ma armor save, co sie z nim dzieje? jest traktowany tak jakby zdal tego AS i ginie czy jak?

pozdro

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

z tego co kiedys pytalem to nie mozna go rzucac na oddzialy bez save.... wtedy by wciagal kloc flagellantow z miejsca i bylby za mocny

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

ok dzieki, potwierdzi kto Juggera? czy jestes pewien?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

nie na 100% ale tak gram i tak bym zasędziował

żyraFFa
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: żyraFFa »

w opisie czaru jest napisane że jak model zda AS to ginie. modele bez AS go automatycznie nie zdają i ich nie wciąga. Jugg testuje normalnie, na 1 przeżywa.
Jest moc :D

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod340015a

przejdzie po drobnych modyfikacjach jako smok chaosu w armii slaanesha?

skrzydełka się dokleji jakieś drobne zmiany?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

no chyba nie :D

no weź to jest jakiś potwór bez nóg a smok jes ze 2 razy mniejszy :lol2:
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ze skrzydełkami i pewnymi zmianami jak najbardziej moim zdaniem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Post autor: Zaklinacz Kostek »

Zgadzam się z Raksem. Poza tym, że wyglądałoby to ciekawie, stanowiłoby to jakieś novum, przynajmniej dla mnie, bo nigdy z tego tyrandzikiego bydlaka podobnej konwersji nie widziałem.
BTW. jakie to cudo ma wymiary? Bo też chcę zainwestować w smoka i jeśli nie uda mi się dopaść chaosowego, będę musiał się rozejrzeć za czymś nadającym się na konwersję :wink:
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Dziś idę do sklepu sprawdzić jakie to duże (mam nadzieje ze mają od ręki). Jeżeli wystarczająco duże będzie wg. mnie, to kupie i zamieszczę fotki na forum obok np. wojownika chaosu żebyście mogli porównać.

kosztuje (na cytadeli) jakieś 125zł, także całkiem nieźle jak na "smoka" ;)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Rakso_The_Slayer pisze:ze skrzydełkami i pewnymi zmianami jak najbardziej moim zdaniem.
Zgadzam się, drobna modyfikacja, skrzydła musowo i jest super smoczek slanesza.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Marios
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marios »

Przypomnijcie mi, czy jak wezmę necrotic philactery to czy działanie przenosi się np. na smoka(odporność na poizony, zdawanie charakterystyk itd?).
Mariusz 'Marios' Krakowczyk
Inkwizytor Warszawa
Niekończąca się krucjata przeciw "wujkowi dobra rada".
trikk pisze:Z głupotą można żyć.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

W zasadzie na poison powinno działać bo on jest przed rozdzieleniem ale z testami nie wiem jak jest.

A apropo smoka to ja czekam na rozwój tych plot ze smokiem dla DE. On mógłby być fajny :roll:
Hordes of Chaos.... To było to....

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Nie, bo przedmioty ( nawet działajace na model ) nie działają na wierzchowca, o ile nie mają tego wprost zapisanego ( pytałem się kiedyś o to w kwestii collara ).
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

minus 150zł w kieszeni, ale mam te szczypawkę.

właśnie ją składam.

powiem tak.

wielkością się na smoka NADAJE.

jest wielka!

nazwę ją Małgorzatka.

Ide skleić swój kciuk, potem dokończę wyjmowanie reszty części z wyprasek jak mniej więcej to złoże w całość to wrzucę fotkę.

ODPOWIEDZ