O&G 1500pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

O&G 1500pkt.

Post autor: Franklin »

Orkowie
1xShaman(pieszo)
1xShaman(na dziku)
Gobliny
1xDuża Szef NG(chorąży)
--------------------------
16xOrkowie+tarcze(i grupa dowodzenia)
40xNG+3fanatyków :twisted: +sieci(i gr.dow.)
2x8Uczników(każdy z muzykiem)
---------------------------
16xBlack Orcs+tarcze(sztandar,muzyk)
1xRydwan orków
10xHop-Gobliny
---------------------------
3xRiver Troll
---------------------------
Szamani mają 2xzwój rozproszenia i 2xkamień mocy(do podziału)
Szaman na dziku 2lvl
Chorąży-magiczny sztandar ''Zły Ksienżyc''
Czekam na komentarze :D

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Rozumiem, że na dole napisałeś to co mają herosi.

1. Ekwpiunek herosów piszemi pod nimi. Łatwiej się czyta.
2. 7 Ld + trolle to zły pomysł. Weź pod uwagę, że masz wtedy prawdopodobieństwo 58,33%, że zdasz głupotę. Trole obowiązkowo od 8Ld.
3. Łucznicy są minimum 10 w oddziale.
4. Za dużo tych goblinów. Daj ich 30 góra.
5. Najlepiej miec w oddziale 20,żeby full statik był + kilku którzy spadną od strzelania.
6. Jesteś nowy więc zagraj kilka bitew, a zobaczysz gdzie sa największe blędy.
7. Rozpa for fun i nic więcej. Do gry z kolegami ok.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

jesli grasz na zasadach balcancing patch to rozdziel hoperow na 2 x5 . zyskasz dodatkowe wystawienie i o wiele wiecej mozliwosci taktycznych.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Dopiero teraz to zobaczyłem. Trole tylko zwykłe! Upgrade jest za drogi w stosunku do tego co daje.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Trolle są klimatyczne :twisted:
ucznicy fakt mój błąd,ale co do NG się nie zgodzę mają blokować flankę :D (zakladając że ktoś może je trafić z armaty lub katapulty 40 musi być)

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Zlikwiduj river na trollach i daj je zwykłe, a za to zrób 2 siódemki zamiast jednej 10tki hopków. Tak robię, sprawdza mi się wyśmienicie, posyłasz na flanki i masz takie mordercze fasty :P

Jak już chcesz tych BO to... poniżej 20tu się nie opłaca bo zejdą od strzelania jak muszki od kapcia, a wiesz jaka jest 20tka droga, mimo wszystko fajnie i klimatycznie, podoba mi się rozpiska :)

Coś zawsze można ugrać^ Ale zmien fanatyków na dwójeczkę, bo trójka robi zbyt duży tłok chyba, generalnie nie wyobrażam tego sobie.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

3 fanole nie sa złe nie ruszaj.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Trolle zostaną takie jakie są podobają mi się klimatycznie 8)
co do fastów....zastanowię się :wink:
jeśli chodzi o strzelanie do BO.....powiem tak w coś trzeba strzelać nie dojdą BO dojdzie coś innego :D liczę jednak że chłopaki dadzą sobię radę
jeśli chodzi o fanoli to widok takiej 3 masakrującej regiment wroga jest bezcenny :D

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

"jeśli chodzi o strzelanie do BO.....powiem tak w coś trzeba strzelać nie dojdą BO dojdzie coś innego :D "

Też tak myślałem baaardzo częęęśto z różnego rodzaju jednostkami, nie tak miękkimi jak to. I powiem teraz, że to guzik prawda, bo wystarczą krasnoludy lub imperium i papapa. Generalnie bolą Cię też wszelakie elfy.... no ogólnie wszystko co czymkolwiek strzela.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Dobra wprowadziłem pewne zmiany:
pomysł nr1:
----------------------------------------------------
1x10Uczników(wcześniejszy zapis był z błędem)
2x7 Hop-Goblinów
brak rydwanu za to orkowie awansują na debeściaków
----------------------------------------------------
pomysł nr2:
----------------------------------------------------
orkowie,ucznicy i rydwan-jak wyżej
10x Hop-Gobliny
2xDzidomiot(jako jedna jednostka)
----------------------------------------------------
oczywiście reszta pozostaje bez zmian

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Pokaż dwie opcje w całości jak to wygląda ;)

Na pierwszy rzut oka fajniejsza wg mnie jest 1sza opcja.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Opcja nr1:
-----------------------------
1xSzaman Orków + 2 zwoje rozproszenia(generał)
1xSzaman Orków + 2kamienie mocy 2lvl(na dziku)
1xDuża Szef NG(chorąży) + sztandar ''zły ksienżyc''
-----------------------------
16xOrkowie debeściaki + tarcze + grupa dowodzenia
40xNG + 3 fanole + sieci + gr.dow.
10xUcznicy + muzyk
-----------------------------
16xBO + tarcze + muzyk + sztandar
2x7Hop-Goblinów
-----------------------------
3xRiver Troll

Opcja nr.2
-----------------------------
1xSzaman Orków + 2 zwoje rozproszenia(generał)
1xSzaman Orków + 2kamienie mocy 2lvl(na dziku)
1xDuża Szef NG(chorąży) + sztandar ''zły ksienżyc''
-----------------------------
16xOrkowie debeściaki + tarcze + grupa dowodzenia
40xNG + 3 fanole + sieci + gr.dow.
10xUcznicy + muzyk
-----------------------------
16xBO + tarcze + muzyk + sztandar
2xDzidomiot(jako jedna jednostka)
10xHop-Gobliny
-----------------------------
3xRiver Troll
:D

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

1sza lepsza jak dla mnie taki stricte ofens :)

Szefa gobasów rozumiem że wrzucasz do tego turbokloca na wypasie?

A gdzie szamanów? Ja bym radził jednego dac samopas (lepiej tego na dziku, coby w razie zasiegowych mógł dojść na zasięg rzucanego czaru) z prostego względu: w oddziale z 1 na animozji nie możesz czarować. Drugiego, tego na piechotę daj do BO.

Mnie się podoba i sam chętnie bym sobie tym pograł ;) Masz dwa ciężkie orkowe uderzenia (pytanie czy dojdą i to Twoja największa bolączka, ale da się to zrobić, wiec nie bój pałki) i dwa Squigowe które bardzo szybko dochodzą gdzie chcesz i zamiatają niemal wszystko.

Druga opcja mi się nie podoba głównie dlatego, że ni to ofens ni defens, a pierwsza jest o wiele klarowniejsza i anstawiona stricte na walkę pośrodku pola gry jak sądzę.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Szaman na dziku miał robić za niańkę dla trolli :twisted:
a ten drugi to raczej do orków(chciałem ich bardziej wyrównać względem BO)

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Niańka - Dobrze! :D

Gorzej z drugim pomysłem. Powiedz mi co zrobisz jak wyrzucisz jeden na animozję w tym oddziale? Tura czarowania z only one shaman nie jest jednak zbyt wesoła.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

w odwodzie jest rozpa bez BO za to 2 regimenty orków dzidomioty i katapulta

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Nie, to zupełnie odpada IMO :) chyba ze zamierzasz grać na 100% defens... ale nie polecam.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Na takie sytuacje są zwoje a trolle bez niańki nie dojdą(nie zdadzą głupoty) a są główną siłą na prawej flance i mają za zadanie gromić przeciwników :twisted: (oczywiście nie myślę tu o głębokich klocach piechoty ale jakieś fasty powinni odstraszyć :D )

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Tak, ja rozumiem doskonale więc zaaprobowałem ten pomysł, dobrze mieć dla nich niańkę :)

Ale nie możesz pozwolić na to by drugi szaman nie czarował w którejś turze.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

musze się wtrącić troszkę

Poza tym co napisał Szemkel to jeszcze:
Franklin pisze:1xSzaman Orków + 2 zwoje rozproszenia(generał)
1xSzaman Orków + 2kamienie mocy 2lvl(na dziku)
Jak już 2 szamanów to 2 lvl na obydwu
nindza77 pisze:Ja bym radził jednego dac samopas (lepiej tego na dziku, coby w razie zasiegowych mógł dojść na zasięg rzucanego czaru) z prostego względu: w oddziale z 1 na animozji nie możesz czarować.
Strzał w stopę, szaman musi być ukryty w oddziale. Co z tego, że w oddziale nie czaruje jak jest squabble, ale poza oddziałem ginie w pierwszej turze od fasta/ostrzału/magii/zbyt mocnego wiatru
nindza77 pisze: Masz dwa ciężkie orkowe uderzenia
... które nie będą szarżować tylko będą szarżowane (należy to dodać)
nindza77 pisze: dwa Squigowe które bardzo szybko dochodzą gdzie chcesz i zamiatają niemal wszystko.
"Gdzie chcesz" o ile masz piłowane kości, losowość ich ruchu zawiedzie Cie zawsze w najgorszym momencie ... a to zmiatanie wszystkiego to pod warunkiem, żenie może s&s, nie jest pancerne, nie ma ASF itp.
Franklin pisze:Szaman na dziku miał robić za niańkę dla trolli
zły pomysł ... one nigdy nie zdadzą głupoty, więc szaman sobie nie poczaruje
nindza77 pisze:Gorzej z drugim pomysłem. Powiedz mi co zrobisz jak wyrzucisz jeden na animozję w tym oddziale? Tura czarowania z only one shaman nie jest jednak zbyt wesoła.
Nindza po raz drugi udzielasz zlej rady ... patrz wyzej
nindza77 pisze:chyba ze zamierzasz grać na 100% defens... ale nie polecam
ja zaś polecam. A co do tych defensów to najfajniejsze są te w których maszyny prują a Ty i tak przesz do przodu powoli i bawisz sie w szachy na środku przy ciągłym ostrzale
Franklin pisze:a trolle bez niańki nie dojdą(nie zdadzą głupoty)
Przy Ld 7 i tak żadko kiedy zdadzą. Pamiętaj, że nie musisz mieć w nich bohatera by mogły korzystać z Ld generała.
Franklin pisze:są główną siłą na prawej flance
Nie ustalaj nigdy na której flance mają stać jakie jednostki. Wszystkie twoje docyzje dot. rozstawienia wojsk powinny być odpowiedzią na to gdzie są jednostki przeciwnika i jak są ustawione tereny. A nie ustaloną z góry taktyką
nindza77 pisze:Ale nie możesz pozwolić na to by drugi szaman nie czarował w którejś turze
patrz wyżej

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ