VC na smoku 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

VC na smoku 2350

Post autor: Herkules »

Dobra szukając nowych koncepcji wpadłem na pomysł żeby zrobić Vampirzy Offens i wyszło mi coś takiego

Vampire Lord @ 725 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Sword of Might [15]
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
Cursed Book [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Zombie Dragon @ [275] Pts

Vampire @ 245 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Enchanted Shield [15]
Balefire Spike [10]
The Gem of Blood [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Hellsteed

Necromancer @ 105 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

2 x 15 Crypt Ghouls @ 2 x 128 Pts
Ghast

20 Zombies @ 92 Pts
Standard; Musician

3 Fell Bats @ 60 Pts

20 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield;FCG
War Banner [25]

11 Black Knights @ 393 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield;FCG
Banner of the Barrows [45]

1 Varghulf @ 175 Pts

Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6 + 2 DS
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2346

Myślę że spokojnie można pograć boli mnie jedynie brak psów , większej ilości batów .
Liczę na pomocne komentarze .
Pozdrawiam
H.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

nie podoba mi się latające BSB
a tak to lord złożony fajnie aczkolwiek ja bym dał lance z płonącymi
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

ano przydałoby się na abominację;) zmniejszybym bk o tego 1 chyba że jedziesz 6tka i jakos wytrzasnal punkty na 5tke fell batow :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Rozpa dosyć słaba.
Moje uwagi:
- na lordzie lepszy jest balefire spike zamiast Som. Twardzieli musisz zabic w szarzy a do tego S7 i plonace ataki sa niezbedne (np. hydra, abominacja, itp.). Do miekkich jednostek ze stubbornem/unbreakable wystarczy ci w kolejnych turach S5.
- głupota na lordzie to na dluzsza mete proszenie sie o maske w plecy. Slaby wybor. VC sa w 100% przedywalna armia. To jej moc. Po co samemu sobie to psuc?
- hellsteed? Wow... I jezdziec z Sv na 4+... Zamierzasz nim kazda bitwe siedziec za lasem? To jak juz koniecznie musisz miec helsteeda, ktory co by nie powiedziec, jest slaby do bolu, to lepiej daj mu flayed hauberk a lordowi wcisnij Walacha. Wtedy oba wampiry maja w miare sensowna ochronę. Moze jednemu daj Wristbands of Black Gold? To sie przydaje na solowych lataczach.
- gem of blood na malym wampirze? Slabe. Gdyby jeszcze dzialal tak, jak zeszlej edycji, kiedy byl rzucany po sejwach, to ok, ale teraz rzucasz go przed sejwem, wiec pierwsze drasniecie i masz szanse na spolowienie wampirka. Drugie sredniej mocy uderzenie go dobija. Mi sie GoB nie sprawdza w tej edycji.
- zombie? Slaby wybor. Szczegolnie ze sztadarem. To latwe 200pkt dla byle fasta, ktory tylko zda test feara przed szarzą. Lepiej wywalic te zombiaki i 2x15 ghouli rozbic na 3X10 ghouli. Za uzyskane z zombie punkty dokupic wilki i baty.
- 3 fell baty nie zrobia nic. Nie moga przyjac najmniejszego ostrzalu a nawet w pelnym skladzie beda mialy problem, by sie przebic przez wiele maszyn (np. krasnoludzkich)
- Grave Guard? Swietna piechota, ale w ogole sie nie kombuje z reszta rozpy. Sa za wolni.
- BK spoko. Tu wrzucilbym BSBka (oczywiscie po zdjeciu go z hellsteeda). Jesli wszedlby wampir BSB to zmienilbym jednak sztandar oddzialu na Warbanner, jesli Wight to Barrows moze zostac.


Ogolnie radze:
- przemyslec jeszcze raz przedmioty na herosach
- rezygnacje z helsteeda, zastapienie go zwyklym konikiem i wsadzenie BSB do kawalerii.
- wywalenie GG a za te punkty dokupienie drugiego Vargulfa lub Wraithów, oraz wilków i batów.
- dokupienie wilków i batów
Obrazek

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

Po bardzo trafnych radach Blessa wyszło coś takiego :


Vampire Lord @ 715 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Balefire Spike [10]
Flayed Hauberk [25]
Cursed Book [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Wristbands of Black Gold [30]
Zombie Dragon @ [275] Pts

Vampire @ 205 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
Enchanted Shield [15]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Black Periapt [15]
Barded Nightmare @ [0] Pts

Necromancer @ 105 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

3 x 10 Crypt Ghouls @ 3 x 88 Pts
Ghast

3 x 5 Dire Wolves @ 3 x 40 Pts


2 x 5 Fell Bats @ 2 x 100 Pts

11 Black Knights @ 373 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield;FCG
War Banner [25]

2 x Varghulf @ 175 Pts

Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6 + 2 DS
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2332

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

jeśli ten konny BSB ma być w rycerzach to ja polecam jednak Kinga
nie blokuje on eterycznego ruchu

ale tak to bardzo fajnie
lord różni się nico od standardowego smoczego jeźdźca ale też jest spoko
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Rozpa duuuuzo lepsza. Wywalilbym tylko jedne wilki, black periapta przerzucil z BSB na lorda (miesci sie bez problemu) a BSB-kowi dorzucil jeszcze DS. Za wolne punkty powiekszylbym wilki do 6 i dodał championów.

Wtedy bedzie juz prawie idealnie. Szybki ofens z dobrym jebnieciem i smieciami do omiatania maszyn. To co w ofensach najlepsze. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Wyszło podobnie jak miałeś na Draconie:) Słabi to wspominam :(


:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Ostatnio grałem sobie na turnieju czymś takim:

Smiechu2350 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Beguile [25]
Flayed Hauberk [25]
Balefire Spike [10]
Wristbands of Black Gold [30]
Book of Arkhan [35]

1 Zombie Dragon @ [275] Pts

1 Vampire @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Helm of Commandment [30]
Black Periapt [15]

1 Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Severed: Goulkin [25]
The Master: Summon Ghouls [15]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

16 Crypt Ghouls @ 144 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

9 Crypt Ghouls @ 88 Pts

1 Ghast @ [8] Pts

4 Dire Wolves @ 50 Pts

1 Doom Wolf @ [10] Pts

4 Dire Wolves @ 50 Pts

1 Doom Wolf @ [10] Pts

4 Dire Wolves @ 50 Pts

1 Doom Wolf @ [10] Pts

5 Fell Bats @ 100 Pts

5 Fell Bats @ 100 Pts

5 Fell Bats @ 100 Pts

1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]

1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 6

Models in Army: 83


Total Army Cost: 2343

I powiem Ci że rozpa daje rade - szczególnie na teamówkach.

ODPOWIEDZ