Dobra szukając nowych koncepcji wpadłem na pomysł żeby zrobić Vampirzy Offens i wyszło mi coś takiego
Vampire Lord @ 725 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Sword of Might [15]
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
Cursed Book [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Zombie Dragon @ [275] Pts
Vampire @ 245 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Enchanted Shield [15]
Balefire Spike [10]
The Gem of Blood [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Hellsteed
Necromancer @ 105 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2 x 15 Crypt Ghouls @ 2 x 128 Pts
Ghast
20 Zombies @ 92 Pts
Standard; Musician
3 Fell Bats @ 60 Pts
20 Grave Guard @ 295 Pts
Heavy Armour; Shield;FCG
War Banner [25]
11 Black Knights @ 393 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield;FCG
Banner of the Barrows [45]
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6 + 2 DS
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2346
Myślę że spokojnie można pograć boli mnie jedynie brak psów , większej ilości batów .
Liczę na pomocne komentarze .
Pozdrawiam
H.
VC na smoku 2350
nie podoba mi się latające BSB
a tak to lord złożony fajnie aczkolwiek ja bym dał lance z płonącymi
a tak to lord złożony fajnie aczkolwiek ja bym dał lance z płonącymi
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Rozpa dosyć słaba.
Moje uwagi:
- na lordzie lepszy jest balefire spike zamiast Som. Twardzieli musisz zabic w szarzy a do tego S7 i plonace ataki sa niezbedne (np. hydra, abominacja, itp.). Do miekkich jednostek ze stubbornem/unbreakable wystarczy ci w kolejnych turach S5.
- głupota na lordzie to na dluzsza mete proszenie sie o maske w plecy. Slaby wybor. VC sa w 100% przedywalna armia. To jej moc. Po co samemu sobie to psuc?
- hellsteed? Wow... I jezdziec z Sv na 4+... Zamierzasz nim kazda bitwe siedziec za lasem? To jak juz koniecznie musisz miec helsteeda, ktory co by nie powiedziec, jest slaby do bolu, to lepiej daj mu flayed hauberk a lordowi wcisnij Walacha. Wtedy oba wampiry maja w miare sensowna ochronę. Moze jednemu daj Wristbands of Black Gold? To sie przydaje na solowych lataczach.
- gem of blood na malym wampirze? Slabe. Gdyby jeszcze dzialal tak, jak zeszlej edycji, kiedy byl rzucany po sejwach, to ok, ale teraz rzucasz go przed sejwem, wiec pierwsze drasniecie i masz szanse na spolowienie wampirka. Drugie sredniej mocy uderzenie go dobija. Mi sie GoB nie sprawdza w tej edycji.
- zombie? Slaby wybor. Szczegolnie ze sztadarem. To latwe 200pkt dla byle fasta, ktory tylko zda test feara przed szarzą. Lepiej wywalic te zombiaki i 2x15 ghouli rozbic na 3X10 ghouli. Za uzyskane z zombie punkty dokupic wilki i baty.
- 3 fell baty nie zrobia nic. Nie moga przyjac najmniejszego ostrzalu a nawet w pelnym skladzie beda mialy problem, by sie przebic przez wiele maszyn (np. krasnoludzkich)
- Grave Guard? Swietna piechota, ale w ogole sie nie kombuje z reszta rozpy. Sa za wolni.
- BK spoko. Tu wrzucilbym BSBka (oczywiscie po zdjeciu go z hellsteeda). Jesli wszedlby wampir BSB to zmienilbym jednak sztandar oddzialu na Warbanner, jesli Wight to Barrows moze zostac.
Ogolnie radze:
- przemyslec jeszcze raz przedmioty na herosach
- rezygnacje z helsteeda, zastapienie go zwyklym konikiem i wsadzenie BSB do kawalerii.
- wywalenie GG a za te punkty dokupienie drugiego Vargulfa lub Wraithów, oraz wilków i batów.
- dokupienie wilków i batów
Moje uwagi:
- na lordzie lepszy jest balefire spike zamiast Som. Twardzieli musisz zabic w szarzy a do tego S7 i plonace ataki sa niezbedne (np. hydra, abominacja, itp.). Do miekkich jednostek ze stubbornem/unbreakable wystarczy ci w kolejnych turach S5.
- głupota na lordzie to na dluzsza mete proszenie sie o maske w plecy. Slaby wybor. VC sa w 100% przedywalna armia. To jej moc. Po co samemu sobie to psuc?
- hellsteed? Wow... I jezdziec z Sv na 4+... Zamierzasz nim kazda bitwe siedziec za lasem? To jak juz koniecznie musisz miec helsteeda, ktory co by nie powiedziec, jest slaby do bolu, to lepiej daj mu flayed hauberk a lordowi wcisnij Walacha. Wtedy oba wampiry maja w miare sensowna ochronę. Moze jednemu daj Wristbands of Black Gold? To sie przydaje na solowych lataczach.
- gem of blood na malym wampirze? Slabe. Gdyby jeszcze dzialal tak, jak zeszlej edycji, kiedy byl rzucany po sejwach, to ok, ale teraz rzucasz go przed sejwem, wiec pierwsze drasniecie i masz szanse na spolowienie wampirka. Drugie sredniej mocy uderzenie go dobija. Mi sie GoB nie sprawdza w tej edycji.
- zombie? Slaby wybor. Szczegolnie ze sztadarem. To latwe 200pkt dla byle fasta, ktory tylko zda test feara przed szarzą. Lepiej wywalic te zombiaki i 2x15 ghouli rozbic na 3X10 ghouli. Za uzyskane z zombie punkty dokupic wilki i baty.
- 3 fell baty nie zrobia nic. Nie moga przyjac najmniejszego ostrzalu a nawet w pelnym skladzie beda mialy problem, by sie przebic przez wiele maszyn (np. krasnoludzkich)
- Grave Guard? Swietna piechota, ale w ogole sie nie kombuje z reszta rozpy. Sa za wolni.
- BK spoko. Tu wrzucilbym BSBka (oczywiscie po zdjeciu go z hellsteeda). Jesli wszedlby wampir BSB to zmienilbym jednak sztandar oddzialu na Warbanner, jesli Wight to Barrows moze zostac.
Ogolnie radze:
- przemyslec jeszcze raz przedmioty na herosach
- rezygnacje z helsteeda, zastapienie go zwyklym konikiem i wsadzenie BSB do kawalerii.
- wywalenie GG a za te punkty dokupienie drugiego Vargulfa lub Wraithów, oraz wilków i batów.
- dokupienie wilków i batów
Po bardzo trafnych radach Blessa wyszło coś takiego :
Vampire Lord @ 715 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Balefire Spike [10]
Flayed Hauberk [25]
Cursed Book [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Wristbands of Black Gold [30]
Zombie Dragon @ [275] Pts
Vampire @ 205 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
Enchanted Shield [15]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Black Periapt [15]
Barded Nightmare @ [0] Pts
Necromancer @ 105 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 x 10 Crypt Ghouls @ 3 x 88 Pts
Ghast
3 x 5 Dire Wolves @ 3 x 40 Pts
2 x 5 Fell Bats @ 2 x 100 Pts
11 Black Knights @ 373 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield;FCG
War Banner [25]
2 x Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6 + 2 DS
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2332
Vampire Lord @ 715 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Balefire Spike [10]
Flayed Hauberk [25]
Cursed Book [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Wristbands of Black Gold [30]
Zombie Dragon @ [275] Pts
Vampire @ 205 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
Enchanted Shield [15]
The Martialle: Dread Knight [25]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Black Periapt [15]
Barded Nightmare @ [0] Pts
Necromancer @ 105 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 1 Necro Spell
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 x 10 Crypt Ghouls @ 3 x 88 Pts
Ghast
3 x 5 Dire Wolves @ 3 x 40 Pts
2 x 5 Fell Bats @ 2 x 100 Pts
11 Black Knights @ 373 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield;FCG
War Banner [25]
2 x Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 6 + 2 DS
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2332
jeśli ten konny BSB ma być w rycerzach to ja polecam jednak Kinga
nie blokuje on eterycznego ruchu
ale tak to bardzo fajnie
lord różni się nico od standardowego smoczego jeźdźca ale też jest spoko
nie blokuje on eterycznego ruchu
ale tak to bardzo fajnie
lord różni się nico od standardowego smoczego jeźdźca ale też jest spoko
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Rozpa duuuuzo lepsza. Wywalilbym tylko jedne wilki, black periapta przerzucil z BSB na lorda (miesci sie bez problemu) a BSB-kowi dorzucil jeszcze DS. Za wolne punkty powiekszylbym wilki do 6 i dodał championów.
Wtedy bedzie juz prawie idealnie. Szybki ofens z dobrym jebnieciem i smieciami do omiatania maszyn. To co w ofensach najlepsze.
Wtedy bedzie juz prawie idealnie. Szybki ofens z dobrym jebnieciem i smieciami do omiatania maszyn. To co w ofensach najlepsze.
Ostatnio grałem sobie na turnieju czymś takim:
Smiechu2350 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Beguile [25]
Flayed Hauberk [25]
Balefire Spike [10]
Wristbands of Black Gold [30]
Book of Arkhan [35]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Helm of Commandment [30]
Black Periapt [15]
1 Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Severed: Goulkin [25]
The Master: Summon Ghouls [15]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
16 Crypt Ghouls @ 144 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2343
I powiem Ci że rozpa daje rade - szczególnie na teamówkach.
Smiechu2350 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Martialle: Red Fury [50]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Beguile [25]
Flayed Hauberk [25]
Balefire Spike [10]
Wristbands of Black Gold [30]
Book of Arkhan [35]
1 Zombie Dragon @ [275] Pts
1 Vampire @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Summon Ghouls [15]
Helm of Commandment [30]
Black Periapt [15]
1 Vampire @ 190 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Severed: Goulkin [25]
The Master: Summon Ghouls [15]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
16 Crypt Ghouls @ 144 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
9 Crypt Ghouls @ 88 Pts
1 Ghast @ [8] Pts
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
4 Dire Wolves @ 50 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
5 Fell Bats @ 100 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
1 Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 6
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2343
I powiem Ci że rozpa daje rade - szczególnie na teamówkach.