rozpiski elfów v2
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów v2
LC nie jest strasznie slaby
jest poprostu troszke gorszym wyborem od 5 gołych DP, ktorzy kosztuja prawie tyle samo.
Jego największym minusem jest właśnie troche za wysoki koszt. Porównujac z innymi chariotami (WoCh, DE) które mają 5To, większego Sv, +1 do impactów i jeszcze mniej kosztują ( ) LC wypada słabo, ale kopa ma podobnego do DP (umie uderzy nie tylko w pierwszej turze CC... i tym bije na głowe owych DP) oraz zajmuje mniej miejsca na stole i jest bardziej manewrowy
jest poprostu troszke gorszym wyborem od 5 gołych DP, ktorzy kosztuja prawie tyle samo.
Jego największym minusem jest właśnie troche za wysoki koszt. Porównujac z innymi chariotami (WoCh, DE) które mają 5To, większego Sv, +1 do impactów i jeszcze mniej kosztują ( ) LC wypada słabo, ale kopa ma podobnego do DP (umie uderzy nie tylko w pierwszej turze CC... i tym bije na głowe owych DP) oraz zajmuje mniej miejsca na stole i jest bardziej manewrowy
Masz racje magowie plewy, moim zdaniem powinni mieć po 2 Scrolle każdy, ale to takie bretońskie standardy.źle złożeni magowie
Dragon Prince w oku Bretończyka to dość plewna kawaleria (łatwo schodzi i jest ich mało) i zbyt ładnie wyglądają, więc z pewnością są kobietami.co to w ogóle ma znaczyć ?
To co w takim razie będzie trzymać pana maga i kosztować podobnie w punktach?9 WL ?
to nie ma szans
już lepiej coś za to dać innego
Na pewno nie ten mojego brata, przejechał tyle potworków, że nie zlicze .po co Ci LC - jest strasznie słaby
BoH jest zbyt losowy
Tak jak cały WH, albo przynajmniej nie jak rzuca się z niego czary na 5 kościach
Z resztą się jak najbardziej zgadzam, ale nadal nie wiem, która rozpa lepsza. W każdym razie dziękuje za komentarz, na pewno pomógł.
lepsza jest ta 1. (bo lubie smoki )
ale tak naprawde nie da sie konkretnie ocenic ktora rozpa lepsza, poniewaz jedna jest defensywna, druga ofensywna (czyli 2 różne style grania), wielkie znaczenie mają kostki jak grając BoH bedziesz walił same "6", a tą rozpą na smoku same "1" to powiesz ze ktora wersja lepsza ?
ale tak naprawde nie da sie konkretnie ocenic ktora rozpa lepsza, poniewaz jedna jest defensywna, druga ofensywna (czyli 2 różne style grania), wielkie znaczenie mają kostki jak grając BoH bedziesz walił same "6", a tą rozpą na smoku same "1" to powiesz ze ktora wersja lepsza ?
ja popieram pierwszą ale inaczej złożoną
1.
2lvl Mage@ 185
Scroll[20]
Scroll
Silver Wand [10]
2.
2lvl Mage@185
seer[30]
Scroll[20]
3.6 Dp@215
Banner[20]
Banner of Ellyrion[15]
4.5 Phoenix Guards@137
Banner[12]
Banner of Sorcery[50]
i tu trzymasz magów
lionki out
więcej dragonów
albo kloc piechoty
1.
2lvl Mage@ 185
Scroll[20]
Scroll
Silver Wand [10]
2.
2lvl Mage@185
seer[30]
Scroll[20]
3.6 Dp@215
Banner[20]
Banner of Ellyrion[15]
4.5 Phoenix Guards@137
Banner[12]
Banner of Sorcery[50]
i tu trzymasz magów
lionki out
więcej dragonów
albo kloc piechoty
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
a do 7 się nie da?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
mam pewien problem
a mianowicie za jakieś 2-3 tygodnie przyjdzie mi zagrać w takim towarzystwie :
orki
lizardmeni
he - Moje
woch
skaveny
we
i nie za bardzo wiem jak się na to przygotować
poradzicie coś ?
a mianowicie za jakieś 2-3 tygodnie przyjdzie mi zagrać w takim towarzystwie :
orki
lizardmeni
he - Moje
woch
skaveny
we
i nie za bardzo wiem jak się na to przygotować
poradzicie coś ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
hmmm a na jakie punkty i ograniczenia? gracie towarzysko czy na zasadach BP czy inaczej? no ogólnie np na 2250 to ja bym dawał smoka+magię - np na WE a co do reszty to musiałbyś powiedzieć jakie są ograniczenia.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
nieZwolin pisze:a do 7 się nie da?
1500 pts
gramy na BP i pewnie obetniemy do 1 LT żeby nie było 2 silników
gramy na BP i pewnie obetniemy do 1 LT żeby nie było 2 silników
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Witam, ostatnio naszła mnie potrzeba zagrania na małe pkt ... przekonałem moich przeciwników na 600 pkt no i w pierwszej bitce z chomikami srogo dostałem w du#@. Mój jedyny oddział SM(mialem jeszcze bolca maga i archerow) został zagoniony za stół przez slave i inne śmiecie. Do czwartej tury broniłem się dzielnie 10 łucznikami z magie, przerwałem to ratując honor(jeżeli coś z niego pozostało) ;] btw co powiecie na takie rozwianie:
Noble [143]
-Guardian Phoenix
-Armour of Caledor
-Great Weapon
10x Archers [110]
7x Swordmasters [111]
-Musican
12x White Lions [192]
-SB
-Eagle [50](tu uśmiech w stronę krasi)
albo
Mage [185]
- Seerstaff
-DS
10x Archers [110]
Tiranoc Chariot [85]
12x White Lions [204]
-SB
-Champion
Eagle [50]
Gramy bez magicznych szmat;)
Noble [143]
-Guardian Phoenix
-Armour of Caledor
-Great Weapon
10x Archers [110]
7x Swordmasters [111]
-Musican
12x White Lions [192]
-SB
-Eagle [50](tu uśmiech w stronę krasi)
albo
Mage [185]
- Seerstaff
-DS
10x Archers [110]
Tiranoc Chariot [85]
12x White Lions [204]
-SB
-Champion
Eagle [50]
Gramy bez magicznych szmat;)
elfy bez bolca a to ci
A Zwolin tobie proponuję ustawić rozpę odporną na strzelanie i potrafiacą szybko anihilować wrogie punkty ostrzału
ale moich sekretów na te armie ci nie zdradzę
no może jedną fajną rzecz..
Noble + shadow armour + GW + bow biegający z ekipą ok 6 Shadowsów z championem pieknie się tym gra
raz DElfom skosiłem tak bolca, czarodziejkę i jakiś tam jeszcze oddział albo 2 go bolca?.. nie pamietam w każdym bądź razie dobre do zatrzymania przeciwnika na jego stronie.. bo nie odważy się spuścić wszystkiego ze smyczy, albo zostawia odkrytych strzelaczy i leci do przodu
tak czy siak dobre do blokowania marszów, ataki w bok-tył po prostu miodzio maszynki nie mają lekko do tego strzelać..
jedyne co boli to skinki i kusze DE.. ale jednostka uber klimat i do tego się sprawdza (przynajmniej jak ja tym gram) ogólnie lubię SW
A Zwolin tobie proponuję ustawić rozpę odporną na strzelanie i potrafiacą szybko anihilować wrogie punkty ostrzału
ale moich sekretów na te armie ci nie zdradzę
no może jedną fajną rzecz..
Noble + shadow armour + GW + bow biegający z ekipą ok 6 Shadowsów z championem pieknie się tym gra
raz DElfom skosiłem tak bolca, czarodziejkę i jakiś tam jeszcze oddział albo 2 go bolca?.. nie pamietam w każdym bądź razie dobre do zatrzymania przeciwnika na jego stronie.. bo nie odważy się spuścić wszystkiego ze smyczy, albo zostawia odkrytych strzelaczy i leci do przodu
tak czy siak dobre do blokowania marszów, ataki w bok-tył po prostu miodzio maszynki nie mają lekko do tego strzelać..
jedyne co boli to skinki i kusze DE.. ale jednostka uber klimat i do tego się sprawdza (przynajmniej jak ja tym gram) ogólnie lubię SW
Tylko czemu oni też się uśmiechają?Taxor pisze:-Eagle [50](tu uśmiech w stronę krasi)
Ciekawa zabawka, dobrze zagrana może się sprawdzić, ale raczej się nie spłaci (przecież całość kosztuje jakieś 250-300 pkt )Proch pisze:Noble + shadow armour + GW + bow
dokładnie to 265pkt hero z feniksem (ward na 5+) ale to tylko papryczka do smaku..
bardzo fajna zabawka zwłaszcza jak przeciwnik zobaczy w oddziale SW herosa z GW i biega ich tam 7 typa.. w zasadzie to SW pełnią rolę obstawy herosa który jest tu hardkorem, to on ma za zadanie zamiatać cele, ale nie powiem postrzelać też potrafią..
polecam ja lubię od czasu do czasu hero z SW zazwyczaj na siebie zarabiają, a jeśli oni nie zarabiają to robią to inne jednostki które w tym czasie nie są ostrzeliwane, lub mają czas w spokoju kogoś zaszarżować
bardzo fajna zabawka zwłaszcza jak przeciwnik zobaczy w oddziale SW herosa z GW i biega ich tam 7 typa.. w zasadzie to SW pełnią rolę obstawy herosa który jest tu hardkorem, to on ma za zadanie zamiatać cele, ale nie powiem postrzelać też potrafią..
polecam ja lubię od czasu do czasu hero z SW zazwyczaj na siebie zarabiają, a jeśli oni nie zarabiają to robią to inne jednostki które w tym czasie nie są ostrzeliwane, lub mają czas w spokoju kogoś zaszarżować
fajne to by było gdyby taki heros miał możliwość snajperzenia
albo dania mu RB a zasadę zwiadowca z kindreda na przykład
ale my tak fajnie nie mamy jak WE
albo dania mu RB a zasadę zwiadowca z kindreda na przykład
ale my tak fajnie nie mamy jak WE
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
czy ja wiem czy RB jest taki super...
bez jakiegoś latania/scauta to on nie jest taki super
a orzeł swoje kosztuje i łatwo go zabić...
WE mają takie coś co pozwala wykonać tyle strzałów ile ataków się ma i mają HoDE
bez jakiegoś latania/scauta to on nie jest taki super
a orzeł swoje kosztuje i łatwo go zabić...
WE mają takie coś co pozwala wykonać tyle strzałów ile ataków się ma i mają HoDE
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
reaver bow na konnym BSB jest fajny. D
Dodatkowe wsparcie w strzelaniu,fasty zamiata jak chce, do tego mocny save, szybkość i bardzo dobra ochrona bolców przed ścierwem, które się nie udalo wystrzelać. Fajna opcja.
Dodatkowe wsparcie w strzelaniu,fasty zamiata jak chce, do tego mocny save, szybkość i bardzo dobra ochrona bolców przed ścierwem, które się nie udalo wystrzelać. Fajna opcja.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
To "coś" to Bow of Loren i rzeczywiście można wtedy wyciągnąć nawet 5 strzałów na turę, ale nadal jest to nędzne s3 co sprawia, że tak naprawde ten łuk opłaca się brać tylko z Arcane Bodkins dzięki czemu wali się bez AS'a, tylko że to już jest 60 pts więc w cenie Bow of Seafarer. HoDA jest niezła ale jednorazowa i mocno losowa, a reszta strzał i łuków jest raczej słaba. Dlatego HE chociaż mają tylko 2 łuki magiczne to moim zdaniem wygrywają na tym polu z WE, które dodatkowo cierpią na brak ataków zasięgowych z dużą siłą (max s5 na korzonkach Treemana, ale zasięg tylko 10 i cel musi stać w lesie) podczas gdy my mamy jeszcze bolce...
tak jest, luki HE mają naprawdę potęzne, tylko 2 ale są to bardzo mocne zabawki, inną sprawą jest, że tak naprawdę nie wkomonowują się aż tak w rozpiski, po prostu są inne, bardziej przydatne rzeczy dla HE od tych luków. Gdyby HE mialy jakiegoś biegacza to bow of seafer bylby ciekawą opcją, również reaver bow, tak to troszkę lipnie.