Pytanie co do niejasności w zasadach
Moderator: misha
Re: Pytanie co do niejasności w zasadach
1. mozesz. jezeli banszi walczy to moze krzyczec tylko do tego. a jezeli banshee nie walczy to moze krzyczec wszedzie w zasiegu 8 ''
2. nie moze krzyknac jako reakcja na szarze gdy juz walczy, to wynika z normalnych zasad stand and shoota, ale w kolejnej swojej turze strzelania moze spokojnie krzyczec
2. nie moze krzyknac jako reakcja na szarze gdy juz walczy, to wynika z normalnych zasad stand and shoota, ale w kolejnej swojej turze strzelania moze spokojnie krzyczec
Ja mam takie pytanie bo chce zagrac na przed PGA turnieju Zombie pirates i mam pytanie co do podstawek:
czy queen bess jest na tej samej co helka?
czy bloated corpse sa na 20/20 czy 20/25?
i ostatnie to pytanie w miare modelarskie czy wiecie z kad wziasc czesci do gunnery mobs i deck gunners ?? chodzi o handguny i cos a la jezzailskie pistolety
???
czy queen bess jest na tej samej co helka?
czy bloated corpse sa na 20/20 czy 20/25?
i ostatnie to pytanie w miare modelarskie czy wiecie z kad wziasc czesci do gunnery mobs i deck gunners ?? chodzi o handguny i cos a la jezzailskie pistolety
???
Pytanko odnośnie wskrzeszania i zdejmowania jednostek. Daje odział szkieletów i wykupuje dla drugiego szeregu włócznie i wskrzeszam je ponad stan liczbowy początkowej jednostki. Co wskrzeszam włóczników czy mieczników. A I jak mam ściągać 3 szkielety po walce to co schodzi z mieczem w pierwszym szeregu na logikę czy normalnie zdejmuje włóczników.
Stary kurna.. nie osłabiaj proszę, pisze się przez "ó" zwłaszcza, że piętro wyżej masz poprawnie napisany wyraz, ciężko?Herkules pisze:włucznie wykupujesz dla całego oddziału , nie tylko dla 2 szeregu .
Dożywiasz ich z włuczniami .
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Czar Wind of Undeath.
„(…) a new Spirit Host unit is created within 12” of the Vampire (...)”
To znaczy, że:
a) wystarczy, że jeden model duchów jest nie dalej, niż 12” od rzucającego czar, ale pozostałe duchy mogą być dalej (analogia np. z obcinaniem marszu, testami paniki i terroru – np. w przypadku terroru sprawdzamy, czy jednostka znajduje się do 6” od terrorysty; jeśli choć jeden model jest w zasięgu, to cała jednostka testuje liderkę, itd.)
b) każdy model w stworzonej jednostce musi znajdować się nie dalej, niż 12” od rzucającego czar (pełna analogia do strefy rozstawienia 12”)
w zasadach terroru, paniki i obcinania marszu jest sens taki, że jeśli choć kawałek podstawki jednostki wpada w zasięg, to odpowiednia zasada obowiązuje. Nie dysponuję niestety angielskim Rulebookiem, więc nie wiem, czy jest to ujęte takimi słowami jak w czarze nr 5…
No i się zastanawiam
„(…) a new Spirit Host unit is created within 12” of the Vampire (...)”
To znaczy, że:
a) wystarczy, że jeden model duchów jest nie dalej, niż 12” od rzucającego czar, ale pozostałe duchy mogą być dalej (analogia np. z obcinaniem marszu, testami paniki i terroru – np. w przypadku terroru sprawdzamy, czy jednostka znajduje się do 6” od terrorysty; jeśli choć jeden model jest w zasięgu, to cała jednostka testuje liderkę, itd.)
b) każdy model w stworzonej jednostce musi znajdować się nie dalej, niż 12” od rzucającego czar (pełna analogia do strefy rozstawienia 12”)
w zasadach terroru, paniki i obcinania marszu jest sens taki, że jeśli choć kawałek podstawki jednostki wpada w zasięg, to odpowiednia zasada obowiązuje. Nie dysponuję niestety angielskim Rulebookiem, więc nie wiem, czy jest to ujęte takimi słowami jak w czarze nr 5…
No i się zastanawiam
cześć, grając dzisiaj z kolegą mieliśmy parę wątpliwości, a więc:
1.podczas walki ( dire wolves + wampir-general z flanki) padły wilki, analogicznie myśląc wampir powinien dostać obrażenia za przegraną ponieważ to jedna walka, jednak czy to ma sens że generał sypie się bo jego wojownicy giną?
2.czy dire wolves mogą uciekać w reakcji na szarżę jako lekka kawaleria pomimo braku psychologii?
3.nekromanta "dosiadający" corpse cart przy dostawaniu obrażeń liczy się tak jak jeździec na koniu czy dostaje obrażenia osobno?(podejrzewam że schodzi razem z corpsem i ma tyle samo żywotności co on)
z góry dzięki za odpowiedzi które ułatwią mi granie ^^
p.s. na usprawiedliwienie dodam ze grałem może 6 razy
1.podczas walki ( dire wolves + wampir-general z flanki) padły wilki, analogicznie myśląc wampir powinien dostać obrażenia za przegraną ponieważ to jedna walka, jednak czy to ma sens że generał sypie się bo jego wojownicy giną?
2.czy dire wolves mogą uciekać w reakcji na szarżę jako lekka kawaleria pomimo braku psychologii?
3.nekromanta "dosiadający" corpse cart przy dostawaniu obrażeń liczy się tak jak jeździec na koniu czy dostaje obrażenia osobno?(podejrzewam że schodzi razem z corpsem i ma tyle samo żywotności co on)
z góry dzięki za odpowiedzi które ułatwią mi granie ^^
p.s. na usprawiedliwienie dodam ze grałem może 6 razy
1. Nie ma sensu. Ale w takim przypadku wampir się sypie.
2. Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Immune to psychology = cannot flee
3.Corpse cart liczy się jako mostrous mount, więc dostaje obrażenia oddzielnie od nekromanty (zakładając, że gracie na 7ed.)
2. Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Immune to psychology = cannot flee
3.Corpse cart liczy się jako mostrous mount, więc dostaje obrażenia oddzielnie od nekromanty (zakładając, że gracie na 7ed.)
4x4 cm.