Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1873
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: Marek G »

Argument WE vs. Empire mnie ostatecznie przekonal.
Mysle, ze zrobimy z armatami tak, ze wszyscy beda zadowoleni, ale beda rozpatrzone oznacza, ze nie wiadomo jak bedzie, wiec nie ma co mowic hop ;). W koncu jest nas 5 i nie kazdy akurat siedzi na forum.

Co do dodatkowego hero za mengile, to zrobilismy rare, bo uznalismy, ze co jak co, ale z herosa bedzie za latwo zrezygnowac na korzysc mengili ;).
Byla jeszcze opcja 2hero, ale to IMO przesada.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, o 23:08 przez Marek G, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

antonio pisze:btw. Czy jest szansa na pojawienie się odpowiedniego pliczku do AB? (Shino... [-o< :wink: )
daj mi tydzien na ogarniecie spraw swoich i zrobie plik do ab :) tylko z ogrami bedzie maly problem chyba, ze nie bedzie wam przeszkadzalo danie tylko armii bp (z darmowymi imionami)

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Ej, ale w którym miejscu ten Shino został aż tak bardzo okrojony? 1+ Sv i przerzuty Wardów/regenek, czyli dokładnie tak jak było oO
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

to gdzie to nowe BP?
linka może ktoś zapodać?
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2010, o 23:13 przez Zwolin, łącznie zmieniany 1 raz.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Koszt synu, koszt :D
Link na stronę jest w podpisie barba.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Zwolin pisze:to gdzie to nowe BP?
linka może ktoś zapodać?
Tam gdzie było stare. Obejrzyj dokładnie główne działy forum i ogarnij się nieco...

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1873
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Co do itemow orkow:
Zbroja i Broda sie nie roznia
w bannerze ataki dostaja tylko modele znajdujacy sie 'za tymi co walcza'
kamien ma jasniej napisana zasade eternal hate
dispel jest inny niz byl (sens tego itemu jest taki jak Kolata napisal, ale byl przedobrzony wczesniej).

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Shino pisze:
antonio pisze:btw. Czy jest szansa na pojawienie się odpowiedniego pliczku do AB? (Shino... [-o< :wink: )
daj mi tydzien na ogarniecie spraw swoich i zrobie plik do ab :) tylko z ogrami bedzie maly problem chyba, ze nie bedzie wam przeszkadzalo danie tylko armii bp (z darmowymi imionami)
Zawsze możesz dodać na tej zasadzie co mają bretońce, są te same cnoty powpisywane z różnymi kosztami.

Jak rozumiem skaveni nie mają przedmiotów wycenianych w PD i DD w rozpisce a limitów kompozycyjnych w armii nie trzeba wprowadzać?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

kudłaty pisze: Zawsze możesz dodać na tej zasadzie co mają bretońce, są te same cnoty powpisywane z różnymi kosztami.
problemem jest zeby nie bylo 2x tego samego. Pewnie troche wiecej posiedze i oprocz standard army zrobie opcje balancing patch
Jak rozumiem skaveni nie mają przedmiotów wycenianych w PD i DD w rozpisce a limitów kompozycyjnych w armii nie trzeba wprowadzać?
tak. Zarowno warpstone tokeny jak i boundy sa one use only wiec nie potrzebuja dodatkowych ograniczen magii
rozpatrzone czy rozważane bo to ogromna różnica.
nie wszystko musi byc rozpatrzone pozytywnie
Działka 0-1 i Mengile slot hero faktycznie wyeliminowałoby większość głupich rozpisek... A już na pewno Mengili w Mortalach...
co to jest glupia rozpiska i czemu jedno dzialko dow ma ja eliminowac?

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

ja mam pytanie czy nie da sie do ogrów tylko dopisać ze gorger szarzuje po wyjściu??

i jeszcze pytanie co do magii - jest zmieniona z RIP na do nastepnej tury magii tak?? a można zrobić tak że podczas rzucenia (przed rzutem) deklaruje się czy będzie RIP czy jedoturówka??

i czy darmowe imiona mogą się powtarzać na różnych herosach?

i to w sumie wszystko reszta w ograch jest naprawde super

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Shino pisze:
rozpatrzone czy rozważane bo to ogromna różnica
.
nie wszystko musi byc rozpatrzone pozytywnie
Dlatego pytam.
Shino pisze:
Działka 0-1 i Mengile slot hero faktycznie wyeliminowałoby większość głupich rozpisek... A już na pewno Mengili w Mortalach...
co to jest glupia rozpiska i czemu jedno dzialko dow ma ja eliminowac?
Głupia to taka która strzela 2 klopami 4 razy na turę...
Odpowiedz sobie sam dlaczego niektóre armie potrzebują tego jednego cannona a które wcale bo mają np wypasioną magie/swoje maszyny.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
antonio
Chuck Norris
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: antonio »

czy mogą się powtarzać no i czy można brać kineatera na kazdym hero a nie tylko tyrancie [-o< ( bo bez tego ten boost straciłby troche w moich oczach )

...


Prosimy o dopisek że limit 25ptk na imiona dla innych herosów jest zniesiony i będzie cacy :mrgreen: :wink:
Obrazek

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

i że gorger może szarżować po wyjściu i ogrom już niczego nie brakuje - ta opcja pozwala nam walczyć z defensami a nie ze gorger wyjdzie to bolec/organki/oddział kuszoli/strzelców sie odwroci i jedna salwa i prawdopodobnie nie ma gorgera

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3087
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Darmowe imiona dla bohaterów ogrzych z założenia nie miały mieć ograniczenia 25 pts. Powinna być pełna dowolność. Doprecyzujemy to.

Gorgery szarżujące po wyjściu są imo za mocne. Jest teraz dużo slotów. Można ich wystawić więcej. Koszt 75 pts jest w mojej ocenie ok.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, o 00:21 przez Xet, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
grb
Pseudoklimaciarz
Posty: 24

Post autor: grb »

symek pisze:ja mam pytanie czy nie da sie do ogrów tylko dopisać ze gorger szarzuje po wyjściu??
Zaraz po dopisaniu tego minerom : P
We are the Dwarfs. You will be decapitated. Resistance is futile.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Jasiuuu pisze:czy leadblecherzy działają tak klawo też brani jako DoW?
czemu nie ma beastmeńskich ograniczeń magii?
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1873
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

tak, dzialaja klawo :)
beda, dzieki za celna uwage

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

w kwestii ograniczenia do dwóch w armii - czemu GD slanesza i korna zostały przycięta a GD te=zeencza już nie :?: :?: :?: :?: większość topowych graczy danonków gra na dużym tenczowcu z przeżutami - ze standardowego złożonego GD tylko nurgiel nie zasługuje na karę...

sprawa na 2 DOW - IMHO lepiej ciąć DOW w top 5 + mengili wszędzie - niech biedne We mają te swoje canony - ciekawe czemu nie gardłowali za balansem jak musiałem grać bretą przeciw ich monster trakom :?: :lol2: :wink:

3 - zmiana ogrów to na pierwszy rzut oka to duży plus - popieram (jak każdy krok zwiększający szanse pojawienia się większej różnorodności na turach)

pozdro,
Ż.

P.S. a ubiegając Thuriona nie, nie mam żadnych problemów z emonkami :wink: 8)

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Rhinox horne - all greenskins (Gnoblars, Goblins, Ogres, etc.) - ogry nie liczą się jako greenskins więc inaczej ten przedmiot należy sformułować
Gnoblar Thiefstone - my już mamy ten przedmiot w Army Booku - niepotrzebnie go umieściliście
Ogre Magic In all applicable Gut magic spells, replace "remains in play" with "lasts one turn" - to jako potencjalny boost jest conajmniej dyskusyjne.
a tak poza tym
Slaughtermaster
A Slaughtermaster does not require a Tyrant or Bruiser - nigdy nie wymagał do wystawienia bruisera. Skoro może być sam generałem to nawet nie wiem po co taki zapisek o bruiserze.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

Thiefstone z BP jest trochę inny od tego z AB, tego nowego można dawać wielu character'om
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

ODPOWIEDZ