Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: thurion »

Żaba pisze:w kwestii ograniczenia do dwóch w armii - czemu GD slanesza i korna zostały przycięta a GD te=zeencza już nie :?: :?: :?: :?: większość topowych graczy danonków gra na dużym tenczowcu z przeżutami - ze standardowego złożonego GD tylko nurgiel nie zasługuje na karę...

sprawa na 2 DOW - IMHO lepiej ciąć DOW w top 5 + mengili wszędzie - niech biedne We mają te swoje canony - ciekawe czemu nie gardłowali za balansem jak musiałem grać bretą przeciw ich monster trakom :?: :lol2: :wink:

3 - zmiana ogrów to na pierwszy rzut oka to duży plus - popieram (jak każdy krok zwiększający szanse pojawienia się większej różnorodności na turach)

pozdro,
Ż.

P.S. a ubiegając Thuriona nie, nie mam żadnych problemów z emonkami :wink: 8)
popieram w calej rozciaglosci ;)
nie wiem na czym mial polegac nowy zapis 'syrenowo-immortalowy', nie zmienia to absolutnie nic, lepiej bylo zostawic po staremu
nadal bardziej wole ECS

pzdr

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Ogre Magic In all applicable Gut magic spells, replace "remains in play" with "lasts one turn" - to jako potencjalny boost jest conajmniej dyskusyjne.
IMO jest baaaardzo dobre. dziala do twojej kolejnej fazy czarowania. wiec przeciwnik nie bedzie usuwal markerow przed swoim strzelaniem/walka. wiec magiczny boost zostanie.

z punktu widzenia zielonych:
zbroja +, xet +, banner ++ (eliminuje kilka bzdurnych sytuacji ktore wcale tak rzadko nie wystepuja)
grzybek-wtedy byl przesadzony teraz jakas forma DS wchodzaca z bp-itemami na szamanie. do rozwazenia ale nie "must have".

za to po chwili zastanowienia w ogrowych zapiskach jest kilka baboli-do poprawki (nie idea a zle sformuowane zapiski)

symek
Chuck Norris
Posty: 523

Post autor: symek »

Ogre Magic In all applicable Gut magic spells, replace "remains in play" with "lasts one turn" - to jako potencjalny boost jest conajmniej dyskusyjne.
jest dyskusyjny ponieważ niezawsze wyjdzie nam to na plus
jeśli zagramy z krasiam, TK, demonami na czystym khornie czy inną rozpiską nie posiadającą maga lub posiadającą jednego caddyego to wtedy leprzy byłby RIP

najleprzym wyjściem by było jakby przed rzuceniem danego czaru można by było zadeklarować czy ma on działać jako RIP na normalnych ogrzych zasadach czy jako jednoturowy czar

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

quas pisze:IMO jest baaaardzo dobre. dziala do twojej kolejnej fazy czarowania. wiec przeciwnik nie bedzie usuwal markerow przed swoim strzelaniem/walka. wiec magiczny boost zostanie
w tej kwestii odsyłam do http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 03#p537303
symek pisze:najleprzym wyjściem by było jakby przed rzuceniem danego czaru można by było zadeklarować czy ma on działać jako RIP na normalnych ogrzych zasadach czy jako jednoturowy czar
Ogre Magic In all applicable Gut magic spells, replace "remains in play" with "lasts one turn" - to jako potencjalny boost jest conajmniej dyskusyjne.
jest dyskusyjny ponieważ niezawsze wyjdzie nam to na plus
jeśli zagramy z krasiam, TK, demonami na czystym khornie czy inną rozpiską nie posiadającą maga lub posiadającą jednego caddyego to wtedy leprzy byłby RIP

najleprzym wyjściem by było jakby przed rzuceniem danego czaru można by było zadeklarować czy ma on działać jako RIP na normalnych ogrzych zasadach czy jako jednoturowy czar
Najlepszym rozwiązaniem byłoby to co napisał Xet w poście do którego linka zamieściłem powyżej. Bo wybieranie czy to ma byćRIP czy nieRIP wprowadziłoby tylko zamęt.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Mam pytanko - idac do strony PLS z linku Barbarossy, moge sciagnac/obejrzec BP v1.5. Widze ze inni moga obejrzec, wiec pytanie - co robie zle?

Re down: Wielkie dzieki, dziala oczywiscie :)
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, o 10:02 przez Ghaz, łącznie zmieniany 1 raz.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »


Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Super ze nic nie zrobiliscie z high elfami. Poł roku temu napisalem, ze zmiana book of hoeth z 2PD na 1PD delikatnie ugrywalniłaby magiczne rozpiski.
Ale po głębszym zastanowieniu stwierdzam ze moj postulat byl i jest bez sensu.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Zaskoczył mnie ten limit z cannonami na 2 sloty rare. Owszem rozumiem bezsens wzmacniania i tak silnych lizakow dwoma działkami itp, ale niektóre armie naprawde teraz mają gorzej.
Sam gram WoChe i mimo że to trochę nieklimatyczne na duże pkt zawsze mam helka + cannon bo inaczej nie mam co zrobić z LT sama helka nie wystarczy. Bez tego smoki, GD, czołgi robią co chcą, podobnie jest w WE choćby chociaż tam kilkadziesiąt strzał w turę usmaży wszystko;)
Zmieniłbym ograniczenie na 0-1 lub tylko do niektórych armii. Co do mengili popieram, chociaż może faktycznie byłoby lepiej żeby zajmowały rare + hero

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

albo imo najlepsze wyjście czyli 1 slot rare może być użyty na DoW :mrgreen:
Obrazek
T

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Wiem że to zapewne kolejny durny pomysł z mojej strony ale może ograniczyć DoW tylko w części armii?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1880
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

GD tzeentcha jest jako jedyny przyciety w magii.
Wrona gra mniej wiecej tyle topowych graczy co bloodkiem i keeperem, wiec jest ok.

W zalozeniu ta zmiana nie miala nic zmienic w balansie, ale odblokowac bloodcrusherow i bestie nurgla, ktorym sie niesprawiedliwie dostalo wczesniej. Taka lekka poprawka tego, co juz bylo.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Marek G pisze:
W zalozeniu ta zmiana nie miala nic zmienic w balansie, ale odblokowac bloodcrusherow i bestie nurgla, ktorym sie niesprawiedliwie dostalo wczesniej. Taka lekka poprawka tego, co juz bylo.
Nie rozumiem, w czym jest gorszy od tego co bylo.
nigdzie nie napisalem ze jest gorszy :)
dziex za wyjasnienia, troche wyszedl ze mnie PG bo o juggerach czy bestiach nawet nie pomyslalem :P
ale w sumie pojedynczy jugger tez moze dac rade :mrgreen:

pzdr

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1880
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

wlasnie zauwazylem, ze nie napisales, wiec wyedytowalem ;)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Zapomnieliście (?) odblokować pump wagony w dodatkowych slotach rare. Możnaby dać dopisek '(excluding Snotling Pump Wagons)' na końcu zasady Da Green Horde po słowie 'chariots'.

Pozdr :)

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Taka luźna uwaga, zamiast DoW zabierają 2 sloty rare, można było dać zapis że DoW mozna wystawić tylko gdy ma się już rare własnej armii. W chaosie i WE ratuje to sytuacje (chaos i tak stawia do kompletu helkę, WE też mają w rozpach swoje rary często), w lizakach zarówno salamandra jak i razordon nie są jakimś super marzeniem graczy w rozpach (a ancient stedziu też dupy nie urywa bez zawodnika na wierzchu), problemem tak naprawdę byłby powrót dział w VC. Pozostaje pytanie czy ta singlowa armata w VC aż tyle zmienia, bo innym armiom to pomoże.

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

kudłaty, chyba najlepszy pomysł jaki czytałem w sprawie DoW. W VC i innych armaich z top 5 moznaby było w ogóle zbanować DoW.

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Proponuje dodatkowy slot rare za DoW w top5 armiach,ew mengile za rare+hero ew za rare+special (albo wszystkie 3).Obecne BP jest bardzo dobre z wyjatkiem tych DoW.
Obrazek

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Czy po zmianie zasad działania magii u ogrów nadal obowiązuje zasada, że na jednej jednostce ogrów może być tylko jeden aktywny czar ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Taka luźna uwaga, zamiast DoW zabierają 2 sloty rare, można było dać zapis że DoW mozna wystawić tylko gdy ma się już rare własnej armii. W chaosie i WE ratuje to sytuacje (chaos i tak stawia do kompletu helkę, WE też mają w rozpach swoje rary często), w lizakach zarówno salamandra jak i razordon nie są jakimś super marzeniem graczy w rozpach (a ancient stedziu też dupy nie urywa bez zawodnika na wierzchu), problemem tak naprawdę byłby powrót dział w VC. Pozostaje pytanie czy ta singlowa armata w VC aż tyle zmienia, bo innym armiom to pomoże.
pytanie teraz czy WE/WoCh potrzebuja dzialko na <2k?

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Oni No Maćko pisze:Czy po zmianie zasad działania magii u ogrów nadal obowiązuje zasada, że na jednej jednostce ogrów może być tylko jeden aktywny czar ?
Tak jest.

ODPOWIEDZ