Taka rozpa na Puchar Szczecina:)
1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 434 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Spell Familiar [15]
The Black Tongue [50]
Power Stone [20]
Diabolic splendour [35]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Conjoined Humunculus [20]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Enchanted shield [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
1 Exalted Chaos Champion of Nurgle @ 221 Pts
Mark of Nurgle; Shield; Battle Standard; Barding
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Collar of Khorne [25]
Biting Blade [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes
12 Chaos Warriors of Slaanesh @ 268 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20]
1 Champion @ [12] Pts
10 Marauders of Slaanesh @ 74 Pts
Mark of Slaanesh; Light Armour; Shield; Musician
6 Chaos Knights of Nurgle @ 365 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Lance; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Rage [35]
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 305 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 64
Total Army Cost: 2349
Lance przy banner of rage powinny dać radę, nawet jak nie będą szarżować, a przy tym robi się oddział którego się każdy boi:) Psy i fasty do blokowania niewygodnych szarż, warriorzy do trzymania lorda i gościa z puppetem gdzieś za kawalerią, ewentualnie wabią smoka (wtedy bsb w środku). Duży mag rzuca 6 z nurgla, mali zapewne snajperki:) Na magię jestem w miarę odporny, dwa scrolle powinny tutaj starczyć:)
WoCh 2350
6 nurgla rewelacyjna nie jest, powiem wiece, wg mnie jest slaba... Lord zlozony dziwnie. Diabolic splendor czyli -1ld przy testach feara i terrora, ale hero nurgla terroru nie wzbudza, wiec po co? Do tego lance na knightach... wg mnie to zly wybor, masz albo s6 w sarzy i dalej s4 albo bez lancy masz punkt + magiczne ataki z s5. wg mnie w standardzie sa lepsi... Widze ze stawiasz na klimat, grasz duza iloscia nurglitow, ale nie masz czym zabic abomki ani hydry. na 2350 masz tylko 2 oddzialy do pierdolniecia, malo. Do tego fasty maja muzyka, po co? lepiej dac im flaile, wpadaja w jakas maszynke i zatrzymuja lub zjadaja.
to takie moje uwagi.
to takie moje uwagi.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Diabolic splendor daje też -1ld przy panikach, i nie tylko od niego samego, ale też od oddziału w którym jest. Jak dla mnie 6 jest mocna, nie zabije całej kawy na raz, ale osłabi wszystko wkoło. Nie łapie się na MR i ringa, co jest plusem. No i nie muszę widzieć. Jak w coś wpadam z siłą 6 to raczej nie grzęznę przy tylu atakach. A magiczne ataki są lepsze tylko na banshee. Na WE przebiję się ilością ataków.
Nad fastem pomyślę, przytnę ich, tylko co wrzucę za te pkt? Dużo ich nie ma.
Nad fastem pomyślę, przytnę ich, tylko co wrzucę za te pkt? Dużo ich nie ma.