WoCh 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

WoCh 2350

Post autor: michus »

Taka rozpa na Puchar Szczecina:)

1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 434 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Spell Familiar [15]
The Black Tongue [50]
Power Stone [20]
Diabolic splendour [35]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Conjoined Humunculus [20]

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Enchanted shield [15]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Exalted Chaos Champion of Nurgle @ 221 Pts
Mark of Nurgle; Shield; Battle Standard; Barding
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Collar of Khorne [25]
Biting Blade [5]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes; Musician

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing axes

12 Chaos Warriors of Slaanesh @ 268 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20]
1 Champion @ [12] Pts

10 Marauders of Slaanesh @ 74 Pts
Mark of Slaanesh; Light Armour; Shield; Musician

6 Chaos Knights of Nurgle @ 365 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Lance; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Rage [35]

6 Chaos Knights of Slaanesh @ 305 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]

Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 64
Total Army Cost: 2349

Lance przy banner of rage powinny dać radę, nawet jak nie będą szarżować, a przy tym robi się oddział którego się każdy boi:) Psy i fasty do blokowania niewygodnych szarż, warriorzy do trzymania lorda i gościa z puppetem gdzieś za kawalerią, ewentualnie wabią smoka (wtedy bsb w środku). Duży mag rzuca 6 z nurgla, mali zapewne snajperki:) Na magię jestem w miarę odporny, dwa scrolle powinny tutaj starczyć:)

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

6 nurgla rewelacyjna nie jest, powiem wiece, wg mnie jest slaba... Lord zlozony dziwnie. Diabolic splendor czyli -1ld przy testach feara i terrora, ale hero nurgla terroru nie wzbudza, wiec po co? Do tego lance na knightach... wg mnie to zly wybor, masz albo s6 w sarzy i dalej s4 albo bez lancy masz punkt + magiczne ataki z s5. wg mnie w standardzie sa lepsi... Widze ze stawiasz na klimat, grasz duza iloscia nurglitow, ale nie masz czym zabic abomki ani hydry. na 2350 masz tylko 2 oddzialy do pierdolniecia, malo. Do tego fasty maja muzyka, po co? lepiej dac im flaile, wpadaja w jakas maszynke i zatrzymuja lub zjadaja.

to takie moje uwagi.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

michus
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin/ Wrocek

Post autor: michus »

Diabolic splendor daje też -1ld przy panikach, i nie tylko od niego samego, ale też od oddziału w którym jest. Jak dla mnie 6 jest mocna, nie zabije całej kawy na raz, ale osłabi wszystko wkoło. Nie łapie się na MR i ringa, co jest plusem. No i nie muszę widzieć. Jak w coś wpadam z siłą 6 to raczej nie grzęznę przy tylu atakach. A magiczne ataki są lepsze tylko na banshee. Na WE przebiję się ilością ataków.

Nad fastem pomyślę, przytnę ich, tylko co wrzucę za te pkt? Dużo ich nie ma.

ODPOWIEDZ