PAVULANS [Łódź, 08.05.2010] - turniej WFB - 1750 pkt.
PAVULANS [Łódź, 08.05.2010] - turniej WFB - 1750 pkt.
Zapraszamy na leczniczy turniej Pavulon Teamu:
PAVULANS!
Gdzie?
Łódź, sklep Gamelord przy ul. Piotrkowskiej 101
Jak dotrzeć?
To tylko 15 minut piechotą od dworca PKP Łódź Fabryczna.
Kiedy?
08.05.2010
Za ile?
10 zeta za osobę (dla członków OŁ z opłaconą składką).
Osoby spoza OŁ +2 zł.
Te 2 zł przeznaczane są jako podatek za wypożyczoną bazę terenową.
Po co?
Dla wiecznej chwały i nagród - ufundowanych przez sklep Gamelord.
Jak?
- zapewniamy parzystą ilość graczy
- armie na 1750 punktów
- 3 bitwy
- stoły 60" x 48"
- Balancing Patch
- oryginalne scenariusze
- mapki z terenami - standard EURO
- sędziowie: Jacek Kaczmarski, Marcin Jakubowski
Skierowania:
Zgłoszenia przyjmujemy n a adres pavulonteam@gmail.com.
Zgłoszenia na maila proszę wysyłać tylko w formatach html, txt lub wklejone w treść maila.
Zgłoszenia muszą zawierać IMIĘ, NAZWISKO i NR ID, oraz rzecz jasna rozpiskę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń w temacie turnieju!
Turniej oczywiście będzie zgłoszony do ligi WFB.
Za poprawną rozpiskę dosłaną do dnia 06.05 do godziny 22.00: dodatkowe 5pkt do klasyfikacji końcowej.
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
- używamy Pavulonowej tablicy przyjęć:
10:00 - 10.25: - zapisy
10:30 - 13:00 - I bitwa
13:15 - 15:45 - II bitwa
16:00 - 18:30 - III bitwa
18.45 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Za przekraczanie czasu bitwy będą karniaki.
- używamy Pavulonowych limitów z NFZ:
0-175 - 10:10
176-350 - 11:9
351-525 - 12:8
526-700 - 13:7
701-875 - 14:6
876-1050 - 15:5
1051-1225 - 16:4
1226-1400 - 17:3
1401-1575 - 18:2
1576-1750 - 19:1
1751+ - 20:0
Scenariusze
Bitwa 1
KARETKA POGOTOWIA
Każda armia ma Karetkę pogotowia- która jest przedstawiana modelem rydwanu (jakiegokolwiek rydwanu bo są armie, które nie mają takich maszyn - np dwarfy, szczury, WE.)
Karetka jest warta 100 pkt i NIE wlicza się do limitu armii.
Statystyki karetki pogotowia
Karetka: S-5, T-5, Wo-4, A - specjalne SAVE KARETKI wynosi 4+
siła pociągowa: Mv-7, Ws-3, S-4, T-3, I- 3, A-1, Ld-5
obsługa karetki: Ws-4, Bs- 3, S-3, T-3, A-1, Ld-8
Siła pociągowa - to 2 wierzchowce, obsługa jest wyposażona we włócznie (+1 S w szarży)
Specjalne zasady-
POJAZD UPRZYWILEJOWANY - Karetka, który w wyniku ucieczki z paniki (albo reakcji flee) na szarżę nie taranuje własnych jednostek. Włącza "koguty" i wszyscy schodzą mu z drogi. Nie dotyczy to jednostek z zasadą "unbreakable" - jak się stoi to się stoi, nikt nie będzie schodził z drogi karetce. Zasady tej nie stosuje się jeżeli karetka ucieka w wyniku złamania w walce wręcz - kierowca nie ma czasu na włączenie "kogutów" - wieje ile pieprz rośnie. Poza tym jako pojazd uprzywilejowany karetka posiada Ward Save 5+.
RYDWAN - czyli trafienie w karetkę z S7 i więcej rozwala ją na kawałki.
KARETKA Z PAVULONEM - Karetka uderzając we wrogi oddział zadaje impakty - K6, trafienia te są magiczne i płonące. Ale! Ponieważ w karetce jest Pavulon, gracz rzuca dwoma kostkami i wybiera lepszy wynik. W przypadku wyrzucenia dwóch jedynek - karetka automatycznie zadaje 6 trafień z siłą 6,
Bitwa 2
LEKARZ "Zed Zszedł" DYŻURNY UPIŁ SIĘ
Noc była długa i lekarz dyżurny postawił osłodzić sobie jej trudy.
Niestety przesadził z "dopalaczami". W efekcie biega oszołomiony po polu bitwy, "lecząc" na prawo i lewo bez opamiętania.
Każdy generał ma prawo wystawić na stole w dowolnym punkcie swojego Lekarza Dyżurnego.
Robi to, umieszczając najpierw (po wystawieniu jednostek, ale przed skautami) znacznik w dowolnym miejscu stołu.
Lekarz "wytacza się" na pole bitwy:
- 2. tura - na 4+
- 3. tura - na 3+
- 4. tura - na 2+
- 5. tura - automatycznie
Następnie należy rzucić kostkami SCATTER i ARTILLERY, żeby określić miejsce, w którym lekarz zacznie przyjmować pacjentów. W przypadku rzutu Misfire, Dyżurny wychodzi w miejscu, na którym leży marker, ale też każdy jego ruch jest dłuższy o dodatkowe k6".
Pijany lekarz porusza się w losowym kierunku o 2d6" (lub 3d6" w przypadku Misfire'a przy wyjściu).
Jeżeli w wyniku swojej szaleńczej chęci niesienia pomocy, dotknie jakiegokolwiek oddziału (wroga czy przyjaciela), powoduje (losowo - rzut k6) jeden z poniższych trwałych efektów:
1-2
Pavulonowy konował stwierdził
ZARAZA: „Pomór panoszy się Wasz Mości. Bedą ścierwem ludziska trącić, czyraczyć i dogorywać w męczarniach. My, światły w naukach medycyny, znalazł delikwenty, które roznoszą choróbsko. Trza ich zabrać, wywieźć i odseparować”- oddział traci k3 rany (bez armour save'ów).
3-4
Pavulonowy konował stwierdził
CZYRAKI, WYKWITY, WYPRYSKI, OWRZODZENIA!!!: „Wasz Mości w oddziale czyraków w onucach pełno! Trza zastosować smarowidło piekące!”- nogi całego oddziału posmarowane zostały piekącą maścią oddział dostaje -1 do Mv na 1 turę (kara dotyczy wszystkich typów jednostek).
5-6
Pavulonowy konował stwierdził
MY JUŻ WAM NIE POMOŻEMY ZDECHNĄC PORA, DAMY JENO WITAMINIZATOR NA ŁOBUDZENIE: „My światli w naukach medycyny nie dajemy szans na przeżycie do wschoda słońca. Jeno modlitwa wam Wasz Moście pozostała. My jeno coś na łobudzenie zaaplikujemy” - oddział w wyniku działania "dopalaczy" otrzymuje karę -1 WS/-1 BS.
Lekarz, przeświadczony o słuszności swojej diagnozy, nie spędza z żadnym oddziałem dłużej niż 1 turę.
Lekarza Dyżurnego można pozbawić prawa do wykonywania zawodu.
Jego statystyki to
M - losowy, WS5, BS5, S5, T5, Wo4, I5, A5, Ld8
Stubborn, magiczny kitel ochrony (5+ ward)
Lekarz wart jest 100 VP i NIE wlicza się do limitu armii.
Uwaga, model Lekarza Dyżurnego nie wpływa na możliwość marszowania jednostek przeciwnika oraz nie blokuje ruchu - można szarżować przez niego. Jednak kontakt w takiej sytuacji wiąże się z otrzymaniem jednego z powyższych efektów. Jeżeli oddział otrzymał już taki efekt w poprzedniej turze, nie jest karany drugi raz.
Bitwa 3
WYKWALIFIKOWANY PERSONEL MEDYCZNY
Zabicie każdego muzyka w armii przeciwnika daje dodatkowe +25 pkt.
Zabicie każdego czempiona w armii przeciwnika daje dodatkowe +50 pkt.
Przez "zabicie" rozumie się również zagonienie oddziału w pogoni, zniszczenie całego oddziału z muzykiem, a także jego ucieczkę poza stół czy ucieczkę na koniec ostatniej tury gry.
Tak, oznacza to, że można kierować ataki w muzyków.
W tym scenariuszu nie liczą się punkty za ćwiartki.
FAQ:
1. Czy mimo scenariuszy WE mają prawo wystawić dodatkowy las?
- tak
2. Ile VP daje zabicie generała/przejęcie sztandaru/zajęcie ćwiatki?
- odpowiednio 75/75/75
3. Czy mogę wystawić jednostki DoW i RoR w armii innej niż DoW?
- tak, wg nowego BP 1.6
4. Czy moja armia musi być pomalowana?
- nie, na turnieju nie będzie oceny malowania.
5. Czy mogę proxować?
- dopuszczone są lekkie proxy, tzn. za lekki proks będzie uznane wystawienie Silver Helmów jako Ellyrian Reavers, ale już nie Wystawienie Orków jako Horrorów. Można proxować co najwyżej 1 oddział w armii.
6. Czy muszę mieć ze sobą model rydwanu na potrzeby 1 scenariusza?
- tak, każdy gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą model rydwanu. Jeżeli Wasze armie z nich nie korzystają - pożyczcie od kolegi. W ostateczności - dajcie znać organizatorom - przed turniejem (do 06.05).
7. Czy muszę mieć ze sobą model Lekarza Dyżurnego na potrzeby 2 scenariusza?
- tak, może to być dowolny model na podstawce 20x20 mm.
8. Czy jeżeli postaram się i zrobię specjalne modele Karetki i Lekarza Dyżurnego, to mogę liczyć na jakiś bonus?
Jeżeli gracze przyniosą obydwa modele, wiernie oddające karetkę pogotowia i lekarza dyżurnego (może to być szczur w kitlu, rydwan z kogutem itd.), mogą liczyć na bonusowe duże punkty (od 2 do 4 punktów - wg uznania organizatorów).
Zgłoszeni:
1. Marcin "Zembol" Jakubowski - WE
2. Jacek Kaczmarski - VC
3. Mauler - O&G
4. Ostry - Dwarfs
5. Marek Olczak - HE
6. Bartosz Nowacki - DE
7. Urban - WE
8. Robert Biernacki - VC
9. Gutek
10. Bobik
11. Michał Łoin - VC
kolorowi nie mają sprawdzonych rozpisek
PAVULANS!
Gdzie?
Łódź, sklep Gamelord przy ul. Piotrkowskiej 101
Jak dotrzeć?
To tylko 15 minut piechotą od dworca PKP Łódź Fabryczna.
Kiedy?
08.05.2010
Za ile?
10 zeta za osobę (dla członków OŁ z opłaconą składką).
Osoby spoza OŁ +2 zł.
Te 2 zł przeznaczane są jako podatek za wypożyczoną bazę terenową.
Po co?
Dla wiecznej chwały i nagród - ufundowanych przez sklep Gamelord.
Jak?
- zapewniamy parzystą ilość graczy
- armie na 1750 punktów
- 3 bitwy
- stoły 60" x 48"
- Balancing Patch
- oryginalne scenariusze
- mapki z terenami - standard EURO
- sędziowie: Jacek Kaczmarski, Marcin Jakubowski
Skierowania:
Zgłoszenia przyjmujemy n a adres pavulonteam@gmail.com.
Zgłoszenia na maila proszę wysyłać tylko w formatach html, txt lub wklejone w treść maila.
Zgłoszenia muszą zawierać IMIĘ, NAZWISKO i NR ID, oraz rzecz jasna rozpiskę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń w temacie turnieju!
Turniej oczywiście będzie zgłoszony do ligi WFB.
Za poprawną rozpiskę dosłaną do dnia 06.05 do godziny 22.00: dodatkowe 5pkt do klasyfikacji końcowej.
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
- używamy Pavulonowej tablicy przyjęć:
10:00 - 10.25: - zapisy
10:30 - 13:00 - I bitwa
13:15 - 15:45 - II bitwa
16:00 - 18:30 - III bitwa
18.45 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Za przekraczanie czasu bitwy będą karniaki.
- używamy Pavulonowych limitów z NFZ:
0-175 - 10:10
176-350 - 11:9
351-525 - 12:8
526-700 - 13:7
701-875 - 14:6
876-1050 - 15:5
1051-1225 - 16:4
1226-1400 - 17:3
1401-1575 - 18:2
1576-1750 - 19:1
1751+ - 20:0
Scenariusze
Bitwa 1
KARETKA POGOTOWIA
Każda armia ma Karetkę pogotowia- która jest przedstawiana modelem rydwanu (jakiegokolwiek rydwanu bo są armie, które nie mają takich maszyn - np dwarfy, szczury, WE.)
Karetka jest warta 100 pkt i NIE wlicza się do limitu armii.
Statystyki karetki pogotowia
Karetka: S-5, T-5, Wo-4, A - specjalne SAVE KARETKI wynosi 4+
siła pociągowa: Mv-7, Ws-3, S-4, T-3, I- 3, A-1, Ld-5
obsługa karetki: Ws-4, Bs- 3, S-3, T-3, A-1, Ld-8
Siła pociągowa - to 2 wierzchowce, obsługa jest wyposażona we włócznie (+1 S w szarży)
Specjalne zasady-
POJAZD UPRZYWILEJOWANY - Karetka, który w wyniku ucieczki z paniki (albo reakcji flee) na szarżę nie taranuje własnych jednostek. Włącza "koguty" i wszyscy schodzą mu z drogi. Nie dotyczy to jednostek z zasadą "unbreakable" - jak się stoi to się stoi, nikt nie będzie schodził z drogi karetce. Zasady tej nie stosuje się jeżeli karetka ucieka w wyniku złamania w walce wręcz - kierowca nie ma czasu na włączenie "kogutów" - wieje ile pieprz rośnie. Poza tym jako pojazd uprzywilejowany karetka posiada Ward Save 5+.
RYDWAN - czyli trafienie w karetkę z S7 i więcej rozwala ją na kawałki.
KARETKA Z PAVULONEM - Karetka uderzając we wrogi oddział zadaje impakty - K6, trafienia te są magiczne i płonące. Ale! Ponieważ w karetce jest Pavulon, gracz rzuca dwoma kostkami i wybiera lepszy wynik. W przypadku wyrzucenia dwóch jedynek - karetka automatycznie zadaje 6 trafień z siłą 6,
Bitwa 2
LEKARZ "Zed Zszedł" DYŻURNY UPIŁ SIĘ
Noc była długa i lekarz dyżurny postawił osłodzić sobie jej trudy.
Niestety przesadził z "dopalaczami". W efekcie biega oszołomiony po polu bitwy, "lecząc" na prawo i lewo bez opamiętania.
Każdy generał ma prawo wystawić na stole w dowolnym punkcie swojego Lekarza Dyżurnego.
Robi to, umieszczając najpierw (po wystawieniu jednostek, ale przed skautami) znacznik w dowolnym miejscu stołu.
Lekarz "wytacza się" na pole bitwy:
- 2. tura - na 4+
- 3. tura - na 3+
- 4. tura - na 2+
- 5. tura - automatycznie
Następnie należy rzucić kostkami SCATTER i ARTILLERY, żeby określić miejsce, w którym lekarz zacznie przyjmować pacjentów. W przypadku rzutu Misfire, Dyżurny wychodzi w miejscu, na którym leży marker, ale też każdy jego ruch jest dłuższy o dodatkowe k6".
Pijany lekarz porusza się w losowym kierunku o 2d6" (lub 3d6" w przypadku Misfire'a przy wyjściu).
Jeżeli w wyniku swojej szaleńczej chęci niesienia pomocy, dotknie jakiegokolwiek oddziału (wroga czy przyjaciela), powoduje (losowo - rzut k6) jeden z poniższych trwałych efektów:
1-2
Pavulonowy konował stwierdził
ZARAZA: „Pomór panoszy się Wasz Mości. Bedą ścierwem ludziska trącić, czyraczyć i dogorywać w męczarniach. My, światły w naukach medycyny, znalazł delikwenty, które roznoszą choróbsko. Trza ich zabrać, wywieźć i odseparować”- oddział traci k3 rany (bez armour save'ów).
3-4
Pavulonowy konował stwierdził
CZYRAKI, WYKWITY, WYPRYSKI, OWRZODZENIA!!!: „Wasz Mości w oddziale czyraków w onucach pełno! Trza zastosować smarowidło piekące!”- nogi całego oddziału posmarowane zostały piekącą maścią oddział dostaje -1 do Mv na 1 turę (kara dotyczy wszystkich typów jednostek).
5-6
Pavulonowy konował stwierdził
MY JUŻ WAM NIE POMOŻEMY ZDECHNĄC PORA, DAMY JENO WITAMINIZATOR NA ŁOBUDZENIE: „My światli w naukach medycyny nie dajemy szans na przeżycie do wschoda słońca. Jeno modlitwa wam Wasz Moście pozostała. My jeno coś na łobudzenie zaaplikujemy” - oddział w wyniku działania "dopalaczy" otrzymuje karę -1 WS/-1 BS.
Lekarz, przeświadczony o słuszności swojej diagnozy, nie spędza z żadnym oddziałem dłużej niż 1 turę.
Lekarza Dyżurnego można pozbawić prawa do wykonywania zawodu.
Jego statystyki to
M - losowy, WS5, BS5, S5, T5, Wo4, I5, A5, Ld8
Stubborn, magiczny kitel ochrony (5+ ward)
Lekarz wart jest 100 VP i NIE wlicza się do limitu armii.
Uwaga, model Lekarza Dyżurnego nie wpływa na możliwość marszowania jednostek przeciwnika oraz nie blokuje ruchu - można szarżować przez niego. Jednak kontakt w takiej sytuacji wiąże się z otrzymaniem jednego z powyższych efektów. Jeżeli oddział otrzymał już taki efekt w poprzedniej turze, nie jest karany drugi raz.
Bitwa 3
WYKWALIFIKOWANY PERSONEL MEDYCZNY
Zabicie każdego muzyka w armii przeciwnika daje dodatkowe +25 pkt.
Zabicie każdego czempiona w armii przeciwnika daje dodatkowe +50 pkt.
Przez "zabicie" rozumie się również zagonienie oddziału w pogoni, zniszczenie całego oddziału z muzykiem, a także jego ucieczkę poza stół czy ucieczkę na koniec ostatniej tury gry.
Tak, oznacza to, że można kierować ataki w muzyków.
W tym scenariuszu nie liczą się punkty za ćwiartki.
FAQ:
1. Czy mimo scenariuszy WE mają prawo wystawić dodatkowy las?
- tak
2. Ile VP daje zabicie generała/przejęcie sztandaru/zajęcie ćwiatki?
- odpowiednio 75/75/75
3. Czy mogę wystawić jednostki DoW i RoR w armii innej niż DoW?
- tak, wg nowego BP 1.6
4. Czy moja armia musi być pomalowana?
- nie, na turnieju nie będzie oceny malowania.
5. Czy mogę proxować?
- dopuszczone są lekkie proxy, tzn. za lekki proks będzie uznane wystawienie Silver Helmów jako Ellyrian Reavers, ale już nie Wystawienie Orków jako Horrorów. Można proxować co najwyżej 1 oddział w armii.
6. Czy muszę mieć ze sobą model rydwanu na potrzeby 1 scenariusza?
- tak, każdy gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą model rydwanu. Jeżeli Wasze armie z nich nie korzystają - pożyczcie od kolegi. W ostateczności - dajcie znać organizatorom - przed turniejem (do 06.05).
7. Czy muszę mieć ze sobą model Lekarza Dyżurnego na potrzeby 2 scenariusza?
- tak, może to być dowolny model na podstawce 20x20 mm.
8. Czy jeżeli postaram się i zrobię specjalne modele Karetki i Lekarza Dyżurnego, to mogę liczyć na jakiś bonus?
Jeżeli gracze przyniosą obydwa modele, wiernie oddające karetkę pogotowia i lekarza dyżurnego (może to być szczur w kitlu, rydwan z kogutem itd.), mogą liczyć na bonusowe duże punkty (od 2 do 4 punktów - wg uznania organizatorów).
Zgłoszeni:
1. Marcin "Zembol" Jakubowski - WE
2. Jacek Kaczmarski - VC
3. Mauler - O&G
4. Ostry - Dwarfs
5. Marek Olczak - HE
6. Bartosz Nowacki - DE
7. Urban - WE
8. Robert Biernacki - VC
9. Gutek
10. Bobik
11. Michał Łoin - VC
kolorowi nie mają sprawdzonych rozpisek
Ostatnio zmieniony 6 maja 2010, o 12:04 przez JaceK, łącznie zmieniany 7 razy.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Co do proxu - przejdzie jeżeli będzie właściwa podstawka.Lazur pisze:Czy jako prox może być nowy dzwonek jako furmanka? Jak się wyrobie z powrotem z weekendu majowego to chetnie się wybiore.
Jeszcze jedno... czy lekarza i karetkę trzeba wliczać do armii czy jest to 1750 + lekarz/karetka ?
Lekarza dopisałem.Lekarz wart jest 100 VP i NIE wlicza się do limitu armii.
Zapis o karetce już był wcześniej
Czyli jest to 1750 + lekarz/karetka.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Czyżby Zembol zmienił imię? Ja go znam pod imieniem Marcin... chyba że sędzią ma być ktoś kto nosi takie samo nazwisko.
Taka mała uwaga.
Taka mała uwaga.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
oj tam, oj tamReyki pisze:Czyżby Zembol zmienił imię? Ja go znam pod imieniem Marcin... chyba że sędzią ma być ktoś kto nosi takie samo nazwisko.
Taka mała uwaga.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Wyniki i zdjęcia dostępne są już na www.osmiornica.info
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken