Smok WE to plewa. Co on tam ma ?? Sword of Might i S5 w związku z tym ?? Głupiej kawie tylko zbroje podrapie. A Wardancer Lord już ma na koncie parę smoków.BOGINS pisze:Daj spokój, bohater gen. wardancer plewka gdzie jest smok scimi, gdzie on się podział, albo już lepiej jakis rider...płacz
Wood Elves 2333 pkt.
Daj scimi spokój , kto ci podstawi smoka pod jedyną rzecz która może zagrozic smokowi w tej armii
spoko spoko mlody. sa jeszcze naganiacze... jak odpowiednio oddzialem zagrasz to i smoka dopadniesz
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Telnąłem się WD do lasu obok smoków. Wymagowali mi klocek i zaziali resztę - ostał się Lord na 1 ranie, ale szarżując zdołał napędzić stracha Chaos Lordowi (Tzeentch), który to ostał się na 1 ranie (niestety żaden KB nie poleciał, a było ciepło).Kacper pisze:Z własnej głupoty, czy po szczwanym, twoim zagraniu? Bo mi raczej tylko z głupoty takie rzeczy próbowali, a niestety na głupotę przeciwnika za często liczyć nie można
Kurde, nasze rozpy są coraz podobniejsze
A nie mają ?? Mi się wydaje, że napisałem tam - champion i 215 pkt. kosztują.SlanesH pisze:Nie chce mi sie czytac calego tematu moze ktos juz to napisal ale daj treekinom czempiona cobys w scenariuszu the One mial malego treemana
Rozpa po ostatnich doświadczeniach turniejowych (powrocie do maga-lorda) prezentuje się następująco
1 Spellweaver @ 315 Pts
General; 3 lvl, 4x DS
1 Noble @ 132 Pts
Battle Standard; light armour
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Branchwraith @ 115 Pts
Cluster of Radiants, Peagant of Shrikes
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts (mu)
10 Glade Guard @ 126 Pts (mu)
10 Glade Guard @ 126 Pts (mu)
3 Treekin @ 215 Pts
Champion
8 Wardancers @ 165 Pts
Champion; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician
6 Waywatchers @ 144 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2333
Jeszcze się zastanawiałem nad jakimś zabezpieczeniem dla Arcymaga lub też wyrzuceniem 1 Waya i dodaniem lvlu na Driadce (kosztem np. 1 DSa). Dałoby to 3x DS + 6 kostek.
1 Spellweaver @ 315 Pts
General; 3 lvl, 4x DS
1 Noble @ 132 Pts
Battle Standard; light armour
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Branchwraith @ 115 Pts
Cluster of Radiants, Peagant of Shrikes
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts (mu)
10 Glade Guard @ 126 Pts (mu)
10 Glade Guard @ 126 Pts (mu)
3 Treekin @ 215 Pts
Champion
8 Wardancers @ 165 Pts
Champion; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148 Pts
Standard; Musician
6 Waywatchers @ 144 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2333
Jeszcze się zastanawiałem nad jakimś zabezpieczeniem dla Arcymaga lub też wyrzuceniem 1 Waya i dodaniem lvlu na Driadce (kosztem np. 1 DSa). Dałoby to 3x DS + 6 kostek.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2007, o 17:51 przez Scimitar, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam taką rozpe i coś czuje, że w magi wymiękne;/:
Unnamed2333 Pts - Wood Elves Army
1 * Highborn @ 574 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 Treekin @ 195 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
9 Dryads @ 132 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
8 Dryads @ 120 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
9 Dryads @ 132 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
19 Eternal Guard @ 270 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [12] Pts
1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2333
Jak się trafi jakaś magiczna armia to lipa(ostatnio widziałem kolesia DE na 10 SCROLL'ACH!!!!)
Unnamed2333 Pts - Wood Elves Army
1 * Highborn @ 574 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 Treekin @ 195 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
9 Dryads @ 132 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
8 Dryads @ 120 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
9 Dryads @ 132 Pts
1 Branch Nymph @ [12] Pts
19 Eternal Guard @ 270 Pts
Standard; Musician
1 Guardian @ [12] Pts
1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2333
Jak się trafi jakaś magiczna armia to lipa(ostatnio widziałem kolesia DE na 10 SCROLL'ACH!!!!)
porobilbym tu pewne oszczednosci, ciecia (np lvl na magu, championow z driad).. i moze pkt starczyloby na jeszcze jeden oddzial (driady, lucznicy, warhawki - co tam lubisz) - bo masz bardzo malo oddzialów wspomagjacych w tej armii - a to moze przyczynic sie do wymanewrowanie Ciebie
To już przesada, czy wręcz głupota. Zakładam, że taki typ przez 2-3 tury scrolluje wszystko co leci, a później scrolli brak i się stresuje, że go magią cisną (i stąd się biorą opinie, że mało scrolli jest).Vanirh pisze:Jak się trafi jakaś magiczna armia to lipa(ostatnio widziałem kolesia DE na 10 SCROLL'ACH!!!!)
Co do rozpy - potnij te driady i myślę, że drugi mag jednak się przyda. Nie masz typu rozpiski, która w 3 turze łapie wroga w walce, więc do tej 4ej musisz jakoś wyczekać, a masz smoka i treemany wrażliwe na parę wrednych czarów.
Nie wiem czy ze 2 oddziałki Wild Raiderów nie byłyby tu przydatne.
Słabi WR słabi ?? Wytrzymają więcej niż Warhlaki i niewątpliwie są tańsi. Nie mówię już o sile przebicia.Vanirh pisze:ja w WE nie używam konnicy;/ są słabi i ich jedyną zaletą jest szybkość, a jak już coś szybkiego to tylko WH z tą ich HIT AND RUN jest miodzio, uwarzam że są lepsi od WR ale to kwestia gustów i guścików.
Wbrew pozorom czasem można nawet głupie silvery itp. brać na klatę.
No to pozostaje mi zyczyć powodzenia w szukaniu - BTW, po co lordowi dałeś GW ?? Przecież i tak musi magicznej broni używać.Vanirh pisze:dla mnie konnica w wr nie istnieje, szukam optymalna rozpe stawiającą na 1 miejscu siłe, a nie szybkość
Z tą rozpą to może przyjdzie się zobaczyć w Gorzowie Może być ciekawie.