Pytania krótkobrodego - stary temat

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

Zablokowany
Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Re: Pytania krótkobrodego

Post autor: Grazbird »

"a to temu że tron jest dość wysoki i jeszcze jest niesiony na plecach krasnoludów ... a ręka Thorgrima jakby nie patrzeć do najdłuższych nie należy , nawet z toporem ."

padłem :D

gdyby flejm miał -4 do pancerza...to byłby letko przegięty...

Awatar użytkownika
grb
Pseudoklimaciarz
Posty: 24

Post autor: grb »

Rakso_The_Slayer pisze:master-run-of-chono-tu
Buuuuuuuuuuuuhahahahahahahaha...
Rozwaliles mnie : )
We are the Dwarfs. You will be decapitated. Resistance is futile.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

Grazbird pisze:zresztą na turniej na 2700 i specjale we wrocku zabieram thorgrima...

thorgrim+kowadełko,+strolaz i po jednej fazie ruchu robi się ciepło :D
jak na 2,7k chcesz wstawic dwoch lordow?
thorgrima i runelorda z kowadlem?

moze sobie wpadne no turniej zobaczyc tron z bliska, bo zastanawialem sie jak wyglada "na zywo" :)
pomalowany??
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

na 2,7 dwóch lordów nie wcisnę, nie ma obaw :D
thorgrim 5 edycyjny, niestety, nie pomalowany...

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Czy jeżeli Generał w reakcji na szarże wejdzie na kamień to po rozstrzygnięciu combatu cały oddział musi już do końca gry stać w tym miejscu?

Gdzieś czytałem że nasze Bolty nie mają minusów przy strzelaniu takich jak np daleki zasięg?! Czy to prawda?
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

tak, musi stac w miejscu do konca gry, co wiecej jesli bohater ma kamien to przed bitwa musisz wyznaczyc jednostke, w ktorej go wystawisz i do konca gry nie bedzie on mogl jej opuscic i nie bedzie mogl do niej dolaczyc zaden inny bohater

maja normalne minusy do trafienia

Awatar użytkownika
Gremli
Mudżahedin
Posty: 327

Post autor: Gremli »

Mam pytanie odnośnie Rune of Brotherhood:
1. Czy bohater z tą runą musi być wystawiany z Minerami, Rengerami, czy może wejść do zwykłego oddziału?
2. Jeżeli może wybrać czy wejść do zwykłego oddziału to czy może wybrać w momencie wystawiania rengerów?

W praktyce chodzi o to czy mogę sobie poczekać z wyborem gdzie chce dać hero do momentu wystawienia rengerów, czy czy muszę odrazu przy pozostałych hero powiedzieć że gostek jest będzie z minerami np.
Ja tu tylko sprzątam.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Gremli pisze:Mam pytanie odnośnie Rune of Brotherhood:
1. Czy bohater z tą runą musi być wystawiany z Minerami, Rengerami, czy może wejść do zwykłego oddziału?
2. Jeżeli może wybrać czy wejść do zwykłego oddziału to czy może wybrać w momencie wystawiania rengerów?

W praktyce chodzi o to czy mogę sobie poczekać z wyborem gdzie chce dać hero do momentu wystawienia rengerów, czy czy muszę odrazu przy pozostałych hero powiedzieć że gostek jest będzie z minerami np.
1. Opis runy ewidentnie pozwala na wybór - albo ze zwykłymi oddziałami (warriorzy, hammererzy itd. + minerzy, którzy nie używają underground advance rule + rangerzy, którzy nie używają scout rule) lub z minerami / rangerami używającymi swoich specjalnych zasad wystawiania. W praktyce jednak bohater, który bierze tą runę zawsze będzie wystawiony z oddziałem minerów/rangerów - inaczej to trochę marnowanie punktów.
2. Bohaterów wystawiasz po wystawieniu wszystkich jednostek (nie licząc tych co używają zasady scout) - wtedy decydujesz czy Twój bohater będzie wystawiony czy też będzie dołączony do rangerów i razem z nimi wystawiony jak scoutci czy do minerów, razem z nimi wychodząc w którejś tam turze. Czy musisz o tym informować czy nie - zależy czy grasz na otwarte rozpiski czy na tajne.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Grunaldi
Mudżahedin
Posty: 313
Lokalizacja: Wrocław Castle Town

Post autor: Grunaldi »

Nie można nie korzystać z zasady scout .
runepriest pisze:
Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

DawiZharr pisze:tak, musi stac w miejscu do konca gry, co wiecej jesli bohater ma kamien to przed bitwa musisz wyznaczyc jednostke, w ktorej go wystawisz i do konca gry nie bedzie on mogl jej opuscic i nie bedzie mogl do niej dolaczyc zaden inny bohater

maja normalne minusy do trafienia
Czy to oznacza, ze nie wystawiam tego bohatera razem z innymi na początku gry i czekam z nim do momentu szarży na oddział? To chyba bez sensu.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

bohatera normalnie wystawiasz przed bitwa i nie moze on opuscic oddziału powierników ani żaden inny hero nie moze do tego oddziału dołączyc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

Grunaldi pisze:Nie można nie korzystać z zasady scout .
chodzilo o to, by scoutow wystawic w swoim deploy'u razem z innymi jednostkami (czyli przed bohaterami). jak by nie patrzec, wtedy nie kozystasz z zasady scout.

@up
wystawiasz typa z kamieniem normalnie, w czasie wystawiania bohaterow. chodzilo o to, ze jak wystawisz go, np: z hammererami to wyznaczyles ich i on nie moze od nich wyjsc ani zaden inny nie moze wejsc do tego oddzialu.
i pamietaj, ze nie mozesz sie ruszac/gonic tylko gdy postawilo sie kamien na ziemie, jak typ nosi go na plecach to spokojnie mozesz sie poruszac.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Rakso_The_Slayer pisze:bohatera normalnie wystawiasz przed bitwa i nie moze on opuscic oddziału powierników ani żaden inny hero nie moze do tego oddziału dołączyc.
Patrząc na rewelacje, które zaserwowało nam FAQ szczurów, można by się wykłócać o uściślenie, argumentując tym, iż GW rozróżnia znaczenia "deploy" i "join". No bo skoro, u szczurków można deployować bohaterów nie-unbreakable do oddziałów z furmanką czy też dzwonem, to czemu nie można by tak z krasnoludzkimi bohaterami do oddziału z oathstonem?

Gdyby to przeszło to oathstone, może byłby chociaż trochę bardziej funkcjonalny... jako trzymanie punktów... no i miałby taki oddział trochę większą moc przebicia, z bohaterami klepaczami... no i... właściwie oathstone... no cóż trudno dla niego o zastosowanie taktyczne, ale zawsze byłby to jakiś bonus dla krasi.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2010, o 22:26 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

jak tak dalej pójdzie to do klocka slayerów da rade wrzucić gostka z m.r of challenge..

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Grazbird pisze:jak tak dalej pójdzie to do klocka slayerów da rade wrzucić gostka z m.r of challenge..
Slayerzy to troszeczkę inny przypadek - oni sami z siebie są unbreakable, od początku do końca.
W przypadku oddziału z dzwonem/furmaną czy oathstonem, to właśnie dzwon/furmana/oathstone są czynnikami blokującymi, które dopiero po wsadzeniu uniemożliwiają dalsze opcje.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Mac pisze:właściwie oathstone... no cóż trudno dla niego o zastosowanie taktyczne,
no co Ty? oathstone to bardzo fajna zabawka ale nie do każdej rozpiski. U mnie pojawia sie zawsze jak mam mało klocków do walki i nie raz już tyłek ratował.
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

mam pytanie odnosnie mroc'a (czy inaczej zwana m.r.o.chono_tu).
kiedy dokladnie sie ona wyczerpuje? tylko jak przy uzyciu szarza doszla do skutku?
co jak oddzial spalil szarze albo stwierdzil, ze zdecydowal sie uciekac?
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

W opisie runy jest że musi mieć możliwość skutecznej szarży więc palenie odpada. Jak zdecyduje się na ucieczkę to runa też przepada.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

dwie możliwości wykorzystania i wypalenia runy, gdy szarża dochodzi i gdy przeciwnik ucieka. Po tych dwóch sytuacjach uznaje się, że runa została wykorzystana.
Obrazek

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Rakso_The_Slayer pisze:dwie możliwości wykorzystania i wypalenia runy, gdy szarża dochodzi i gdy przeciwnik ucieka. Po tych dwóch sytuacjach uznaje się, że runa została wykorzystana.
sa jeszcze 2:
-oddzial(lub sam heros) z runa moze uciec(nigdzie nie jest napisane, ze tak nie mozna :) ) w reakcji na wymuszona szarze - w momencie uzycia runy byla mozliwa skuteczna szarza wiec runa zostaje zuzyta
-no i MRoSlowness :)

w tych 2 przypadkach mozna spalic szarze wymuszona przez rune

Zablokowany