8 Edycja Warhammera I

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Re: 8 Edycja Warhammera

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Ja też myślę, że część zasad może być po prostu opcjonalnych jak np. zasady walk w zimie, czy army listy z tyłu AB. W końcu jeśli BRB ma mieć 528 stron to czymś to muszą zapełnić.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Szczerze mówiąc to takie udziwnianie terenów jest bue. Ja bym wolał proste fajne zasady: na oddział w lesie wolno szarżować i las nie ogranicza ruchu, ale oddział broniący lasu ma jakieś bonusy do CR albo trudniej go trafić w CC. Żeby można było wykorzystywać tereny obronnie (jako takie mini forty), a nie jako camping dla gej party i totalne bagno dla każdego normalnego oddziału, który tam wpadnie.

Rzucanie K6, na jedynce wessało ci herosa, na szóstce masz sword of deep czoko penetration, jest shitowe.

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Allied forces will not get a % allocation.

Rules for using allied forced (i.e. an updated allied forces chart) are in the rulebook.
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

nie do końca. może wygoni to wreszcie magusów z lasu?

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

Jeśli chodzi o dorzut na szarżę, to wydaje mi się , że piechota będzie rzucać 2D6 i wybierać wyższy, a nie sumować wyniki. Byłoby to sensowniejsze.

Garbin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Garbin »

Tak sobie czytam te ploty i staram sie nie przejmowac.. ale...

Horde - Still no closer to nailing this one down

* Fight in 3 ranks if 10+ wide (4 with spears). - Avian.
OR
Some benefit to fighting in large units, may automatically become stubborn beyond a certain unit size. – Harry - (edit) seemingly confirmed from another source).

Another edit: Seems this Horde rule may work like this:
If the unit is 10+ wide and 5 ranks deep (50+ models) the front 2 ranks may all fight, regardless of whether they are in base contact.
* Now it would explain how people have got up to 5 ranks in combat (2 front, Spears = 3, Citizen levy = 4, Horde = 5). At this stage just another rumour, but a little closer perhaps to the truth.

50 slavow ze spearami i rzuconym death frenzy.. 120 atakow... chryste.. jak ja mam tym rzucac? i kto to pomaluje? O.O

Awatar użytkownika
Azz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Azz »

Fajnie :D w koncu walka brutalniejsza niz w 40k a nie mizianie sie po jajkach.

Pozdro Azz

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tiaa hehe już do widzę :) trafiam 50 atakami ranię 25, niewybroniłeś 15 ściągasz 15 modeli z oddziału 50+ bosko.
Może na to konto GW wyprodukuje kostki w opakowaniach 50szt :lol2:
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

od kiedy slavy mają citizen levy??

Garbin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Garbin »

Jakby mialy, to bym mial o 30 atakow wiecej.. :) nie liczylem ze maja.. 10 x 4 (2 ranki, spear, horda) x 3 ataki kazdy..

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

a no racja z matmą jestem trochę na bakier :oops:

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

Ty ale nie skumaliście ze trzeba mieć zasadę "Horde" i na bank dobre piechoty Wysokich albo Darków ddostaną zasadę "Horde", to będzie dla goblinów i clan ratów slabych na maxa corowych shitów
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

nawet jeśli ... to nie wydaje mi się by ktoś wystawiał 50 BG

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

MORFI pisze:Ty ale nie skumaliście ze trzeba mieć zasadę "Horde" i na bank dobre piechoty Wysokich albo Darków ddostaną zasadę "Horde", to będzie dla goblinów i clan ratów slabych na maxa corowych shitów
Aktualnie z zapisu tych plotek, można stwierdzić coś innego, a mianowicie to, że zasada "Horde" wchodzi w grę przy spełnieniu przez jakikolwiek oddział, wymagań ilościowych - czy to ilości modeli w rzędzie, czy ogólnie modeli w oddziale. Dotyczy to zarówno skaven slaves czy goblins itd. jak i elitarnych piechot typu swordmasters, chosens, ironbreakers itd. Czynnikiem ograniczającym oczywiście będzie cena jaką będzie zapłacić w przypadku konkretnych oddziałów.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

To proponuję ranking najfajniejszych hord.
1. Ghule =P~

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

spirelfy HE
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Zombies. Ze względu na koszt i możliwośc błyskawicznego wskrzeszania. Slejvi są mniej atrakcyjni - niezdany break spowoduje pęknięcie klocuszka i niewielkie (ranków nadal będzie mało) obrażenia
Klocek 60 zombich kosztuje 240 pkt.. Z koroną juz teraz jest prawie nie do przejscia, a po zboostowaniu ilości ataków.. Yummy :mrgreen:

Dla porównania klocek dowolnej średniej piechoty o koszcie ok 8 pkt za model bedzie kosztował 500 pkt, co oznaczałoby że w armii będzie tylko ten oddzial, kilku herosów i niewiele więcej.. No chyba ze próg punktowy się znacznie zwiększy.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

podobno teraz standard będzie podwyższony do 3000, więc wystawianie takich klocy będzie całkiem możliwe
trzeba będzie gdzieś trzymać te 50% punktów armii, jeśli plotki o procentach się potwierdzą...

duuużo figurek trzeba będzie dokupić... :(

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

750 na hero i mounty (ledwo się smok i caddy mieszczą a to i tak nie te HE)
750 na specjale - u HE to dno dna
750 na rary - spoko, i tak 400 na bolce idzie
1500 na cory...

ok ja rozumiem że teraz może się opłacać wystawianie 14 łuków z muzykiem (159) ale 10 takich oddziałów to przesada
nawet jeśli dam SE to mogę max 2 klocki po 21 bo jeden będzie miał LS a drugi WB a to jest 200pts na oddział

tak więc nowa armia HE w moim wykonaniu:
smok + lord z Foe
caddy
(naginam nieco zasady bo to razem kosztuje 769pts)
14xłuki + m
14xłuki + m
14xłuki + m
14xłuki + m
14xłuki + m
14xłuki + m
21xSE + FCG + WB
21xSE + FCG + LS

6xDP
6xDP
6xDP
6xDP

4x bolce

Total:~2600

najs, ale różnorodność
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to pomyśl i zrób coś różnorodnego...

40 spearelfów z LS/WB daj. Luczników.
porządny kloc white lionów, dopchaj fastami
wywal SD i daj BSB i herosów, bolce i orly.

Może być różnorodność.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ODPOWIEDZ