
Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania
Baaaardzo milo. w koncu nie bedzie chowania sie po lasach, troche ta zasada poprawia brak naszej mobilnosci, ale jak to dokladnie bedzie zobaczymy 

No to sprobuj teraz grac z imperium... jedno trafienie z hellstorma i nie ma pol linii obronnej... :/
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
Co o tym myślicie? Rozpa ogólna, nie nastawiająca się na konkretną armię.
1 Runelord @ 438 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom [0]
#Rune of Oath & Honour [0]
#Rune of Hearth & Hold [0]
#Rune of Wrath & Ruin [0]
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [100]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking (x2)
2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield
1 Thane @ 150 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [40]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving
1 Thane @ 147 Pts
Dwarf Handgun; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runic Weapon [25]
Rune of Fury
18 Longbeards @ 278 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [25]
Rune of Stoicism
1 Greatbeard @ [10] Pts
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Warriors @ 90 Pts
Heavy Armour; Shield
18 * Hammerers @ 307 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Gate Keeper @ [12] Pts
7 Miners @ 123 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Prospector @ [35] Pts
Steamdrill
14 Troll Slayers @ 206 Pts
2 Giant Slayer @ [52] Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 7
Casting Pool: 2
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2249
1 Runelord @ 438 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom [0]
#Rune of Oath & Honour [0]
#Rune of Hearth & Hold [0]
#Rune of Wrath & Ruin [0]
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [100]
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking (x2)
2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield
1 Thane @ 150 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [40]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving
1 Thane @ 147 Pts
Dwarf Handgun; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runic Weapon [25]
Rune of Fury
18 Longbeards @ 278 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [25]
Rune of Stoicism
1 Greatbeard @ [10] Pts
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Warriors @ 90 Pts
Heavy Armour; Shield
18 * Hammerers @ 307 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Gate Keeper @ [12] Pts
7 Miners @ 123 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Prospector @ [35] Pts
Steamdrill
14 Troll Slayers @ 206 Pts
2 Giant Slayer @ [52] Pts
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 7
Casting Pool: 2
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2249
Gram w Warhammera od niedawna i się słabo znam, ale wydaje mi się, że brakuje antymagii, thani też jakoś słabi, piechoty, nie licząc slayerów, zdziebko mało(grupki po 7-18 modeli w regimencie). Strzelanie dwoma organkami i dwoma core'ami wydaje mi się zlekka nieskuteczne. Ci minersi i wojacy, jak kula u nogi. W dodatku jakby jakiś skur... wpadł na kowadło to raczej, by nie przetrwało. Patrząc po budowie armii chyba nic, by go nie powstrzymało (dla dryblasów wycięcie w pień czterech lub więcej slayerów nie powinno być trudne, kiedy slayerzy nie mają bohatera).
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
moim zdaniem jak najbardziej można tym pograć. małe oddziały (górnicy, wojownicy)mają swoje zastosowanie chociaż ja bym wolał dać wojownikom dwuraki zamiast tarcz. Bohaterowie nie za mocni ale w sumie też nie słabi, powinni dawać radę dopóki nie staną do walki z jakimiś wymiataczami. Tylko jak wybuchnie Kowadło to faktycznie magia Cię zjada.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem rozpa średnia. brakuje mi w niej tylko jakiegoś cięższego pi...uderzenia,
nie masz w armii nic co ma więcej S niż 5
czołgi, smoki i inne LT'ty a także rydwany boją się jedynie slayerów (których nawet z popychaczką możne spokojnie omijać/ wystrzelać). Reszta całkiem OK.
nie masz w armii nic co ma więcej S niż 5

Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Czyli np... wymienić górników na 2 bolce/katape?
Co do antymagii, to musiałbym mieć drugiego kowala, a co za tym idzie, o jednego thana mniej, a to już jest nie fajne.
Rakso: Właściwie nigdy nie grałem na 10 warriorach z dwurakami. Jak jest z ich wytrzymałością? W sensie, czy nie schodzą zbyt szybko z braku save'a?
No i czy macie jakieś pomysły na lepsze zestawienie run u thanów?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Co do antymagii, to musiałbym mieć drugiego kowala, a co za tym idzie, o jednego thana mniej, a to już jest nie fajne.
Rakso: Właściwie nigdy nie grałem na 10 warriorach z dwurakami. Jak jest z ich wytrzymałością? W sensie, czy nie schodzą zbyt szybko z braku save'a?
No i czy macie jakieś pomysły na lepsze zestawienie run u thanów?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
wyrzuć r. of fury z thana i daj mu dwuraka
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Jedna z moich wersji BSBka:
M. rune of Gromril+rune of resistance+rune of preservation
rune of furnace
burning rune
Odporny na wszystko, bloodzia trzyma całą grę, ogólnie moja ulubiona wersja.
10-12 warriorów z dwurakami to fajny oddział. Trzymasz go obok dużego klocka lub przy strzelcach, odginasz nim szarże, flankujesz (i przy flankowaniu może naprawdę zrobić kuku). Wiadomo, że kloca Grave Guardów z wampirem na klate nie weźmie, bo nie od tego jest, ale już wszelkie fasty i śmiecie mu nie straszne.
M. rune of Gromril+rune of resistance+rune of preservation
rune of furnace
burning rune
Odporny na wszystko, bloodzia trzyma całą grę, ogólnie moja ulubiona wersja.
10-12 warriorów z dwurakami to fajny oddział. Trzymasz go obok dużego klocka lub przy strzelcach, odginasz nim szarże, flankujesz (i przy flankowaniu może naprawdę zrobić kuku). Wiadomo, że kloca Grave Guardów z wampirem na klate nie weźmie, bo nie od tego jest, ale już wszelkie fasty i śmiecie mu nie straszne.
Zdecydowanie kolo na przetrzymanie - nic mu nie zrobią, niemniej on nic też nie zrobi w zasadzieRakso_The_Slayer pisze:Jedna z moich wersji BSBka:
M. rune of Gromril+rune of resistance+rune of preservation
rune of furnace
burning rune
Odporny na wszystko, bloodzia trzyma całą grę, ogólnie moja ulubiona wersja.


XIII Kohorta Bydgoszcz
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Witam szykuje mi się turniej na 2999pkt z dużą ilością terenu i rzekami co sądzicie o takiej rozpie?
1 Runelord Thorek @ 505 Pts
1 Thane @ 182 Pts
Gromril Armour; shield
Runic Armour [75]
W. r. złośliwości
R. oporu
R. kamienia
Runic Weapon [20]
R. rozłamu
Kamień przysięgi 20
1 runesmith @ 151 Pts
Gromril Armour; Shield, GW
Runic Talisman [75]
3x DS
19 Longbeards @ 288 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Weteran
Runic Banner [40]
R. bitwy
R. sanktuarium
10 Quarrellers @ 110 Pts
Crossbow; Light Armour;
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
20 Warriors @ 200 Pts
Heavy Armour; Shield, weteran
10 Strażników @ 120
Heavy Armour; GW, topory do rzucania
24 * Irons @ 372 Pts
Hand Weapon; Gromril Armour; Shield; Standard; weteran, muzyk
Runic Banner [30]
R. odwagi
20 Miners @ 285 Pts
Great Weapon; Heavy Armour, ładunki, weteran, swider
1 Katapulta @ 150 Pts
inż, pistolety
R. celności
R. penetracji
1 balista @ 120 Pts
inż, pistolety
W. r. przyszpilenia
R. penetracji
1 balista @ 105 Pts
inż, pistolety
R. flaksona
R. penetracji
1 Organki @ 120 Pts
1 Żyrokopter @ 140 Pts
Total Army Cost: 2998
1 Runelord Thorek @ 505 Pts
1 Thane @ 182 Pts
Gromril Armour; shield
Runic Armour [75]
W. r. złośliwości
R. oporu
R. kamienia
Runic Weapon [20]
R. rozłamu
Kamień przysięgi 20
1 runesmith @ 151 Pts
Gromril Armour; Shield, GW
Runic Talisman [75]
3x DS
19 Longbeards @ 288 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Weteran
Runic Banner [40]
R. bitwy
R. sanktuarium
10 Quarrellers @ 110 Pts
Crossbow; Light Armour;
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
20 Warriors @ 200 Pts
Heavy Armour; Shield, weteran
10 Strażników @ 120
Heavy Armour; GW, topory do rzucania
24 * Irons @ 372 Pts
Hand Weapon; Gromril Armour; Shield; Standard; weteran, muzyk
Runic Banner [30]
R. odwagi
20 Miners @ 285 Pts
Great Weapon; Heavy Armour, ładunki, weteran, swider
1 Katapulta @ 150 Pts
inż, pistolety
R. celności
R. penetracji
1 balista @ 120 Pts
inż, pistolety
W. r. przyszpilenia
R. penetracji
1 balista @ 105 Pts
inż, pistolety
R. flaksona
R. penetracji
1 Organki @ 120 Pts
1 Żyrokopter @ 140 Pts
Total Army Cost: 2998
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
thane może brac runy tylko za 75 punktów. Twój ma za 95.
Poza tym rozpa spoko, poza drogimi bolcami, za którymi osobiście nie przepadam (wole wersje ekonomiczne) mi się podoba. Może jeszcze dziadkom bym dał odpornośc na strach i terror, albo przynajmniej podwójny US. żeby w walce z VC czy innymi demonami mieć spokój.
Poza tym rozpa spoko, poza drogimi bolcami, za którymi osobiście nie przepadam (wole wersje ekonomiczne) mi się podoba. Może jeszcze dziadkom bym dał odpornośc na strach i terror, albo przynajmniej podwójny US. żeby w walce z VC czy innymi demonami mieć spokój.
ups racja nie zauważyłem tego że dałem za dużo tanowi no i ogólnie mogę trafić na VC bo sa 2 na turnieju a te balisty stąd taki bo w drugim scenariuszu będzie straszna ulewa proch może mi zamoknąć i mogę mieć wiatr w twarz co spowoduje -1 do traf
a może lepiej coś takiego niż to co kilka postów wyżej :
Rune Lord Runic Talisman (Master Rune of Balance, Rune of Spell Breaking x2), shield. Anvil of Doom 423
Dwarf Thane gromril armour (Master Rune of Gromril, Rune of Resistance), Runic Talisman (Master Rune of Chalenge). Oath Stone 160
Dwarf Thane gromril armour (Rune of Stone, Rune of Resistance), Runic Talisman (Master Rune of Spite), GW, shield. Oath Stone, BSB 170
Clan Warriors Core 10 ch GW. 110
Clan Warriors Core 10 ch GW. 110
Warriors Core 20 m, st, ch. shields 205
Warriors Core 20 m, st, ch. shields 205
Longbeards Core 19 m, st, ch. Rune of Stoicism, Determination, shields. 298
Hammerers Special 19 m, st, ch. shields, Rune of Stoicims, Battle. 327
Miners Special 20 m, st, ch. Drill Hammer, Blasting Charges. 300
Miners Special 20 m, st, ch. Drill Hammer, Blasting Charges. 300
Bolt Thrower Special 1 ch Inżynier. 60
Bolt Thrower Special 1 ch Inżynier. 60
Organ Gun Rare 1 - - 120
Gyrocopter Rare 1 - - 140
a może lepiej coś takiego niż to co kilka postów wyżej :
Rune Lord Runic Talisman (Master Rune of Balance, Rune of Spell Breaking x2), shield. Anvil of Doom 423
Dwarf Thane gromril armour (Master Rune of Gromril, Rune of Resistance), Runic Talisman (Master Rune of Chalenge). Oath Stone 160
Dwarf Thane gromril armour (Rune of Stone, Rune of Resistance), Runic Talisman (Master Rune of Spite), GW, shield. Oath Stone, BSB 170
Clan Warriors Core 10 ch GW. 110
Clan Warriors Core 10 ch GW. 110
Warriors Core 20 m, st, ch. shields 205
Warriors Core 20 m, st, ch. shields 205
Longbeards Core 19 m, st, ch. Rune of Stoicism, Determination, shields. 298
Hammerers Special 19 m, st, ch. shields, Rune of Stoicims, Battle. 327
Miners Special 20 m, st, ch. Drill Hammer, Blasting Charges. 300
Miners Special 20 m, st, ch. Drill Hammer, Blasting Charges. 300
Bolt Thrower Special 1 ch Inżynier. 60
Bolt Thrower Special 1 ch Inżynier. 60
Organ Gun Rare 1 - - 120
Gyrocopter Rare 1 - - 140
niedzielna bitewka z demonami (wrona, 2xunit pinków, fiendy slaneesha, 2 unity psów, duży kloc blodków z heraldem, mały mag bsb, 3 unity furii-czy jak te dziadostwo się nazywa, )
u mnie: lord na tarczy( demonslayera odstawiłem na dwie ostatnie bitwy), 2 runiarzy, tan z kamykiem ( standardowo-puszka), 17 hamków, 19 ironów, 19 longów, 2 klopy, 2 organki, 10 warriorów, 10 kuszników, ward na 5+ od shootingu.
Dostałem wklepy 12-8.
Bitwa upłynęła pod znakiem totalnej niemocy mojego strzelania. 4x misfire na organkach i to samo na klopach. nie wiem, u mnie to strzelanie jest przeklęte.
poza tym głupi błąd-trzeba było cisnąć longami i hamkami do walki wręcz z klockiem blodków i pozamiatać to ścierwo.
z ciekawych rzeczy- runiarze w wystawieniu pancernym, czyli, z odpornością na poison,killing blow i ogień, sejw na 1+ - tak trzeba ich wystawiać, bo spokojnie przyjmują pomniejszych herosów na klatę.
klocek ib`ków z kamykiem i herosem-puszką- rewelka. przyjęli na siebie 2x6 piesków. wytłukli do zera jeden klocek kundli, drugi zaczęli nadkruszać. znajdą stałe miejsce w mojej rozpisce ( tylko rozbuduję ich do 23-24).
magic resistance 2 też robi swoje.
wniosek: gonimy jedną klopę, wrzucamy kilku ironów ekstra, może bolec.
myślę też nad wrzuceniem ironom podwojonego unit strength i +1 CR. klocek z 6 statica w starciu z demonami zaczyna wyglądać przyjemnie.
ps. nie bójcie się, demoniarz nie poszedł w zupełną odstawkę. na razie dokupuję dodatkowych slayerów- niedługo będę miał ich łącznie 50
u mnie: lord na tarczy( demonslayera odstawiłem na dwie ostatnie bitwy), 2 runiarzy, tan z kamykiem ( standardowo-puszka), 17 hamków, 19 ironów, 19 longów, 2 klopy, 2 organki, 10 warriorów, 10 kuszników, ward na 5+ od shootingu.
Dostałem wklepy 12-8.
Bitwa upłynęła pod znakiem totalnej niemocy mojego strzelania. 4x misfire na organkach i to samo na klopach. nie wiem, u mnie to strzelanie jest przeklęte.
poza tym głupi błąd-trzeba było cisnąć longami i hamkami do walki wręcz z klockiem blodków i pozamiatać to ścierwo.
z ciekawych rzeczy- runiarze w wystawieniu pancernym, czyli, z odpornością na poison,killing blow i ogień, sejw na 1+ - tak trzeba ich wystawiać, bo spokojnie przyjmują pomniejszych herosów na klatę.
klocek ib`ków z kamykiem i herosem-puszką- rewelka. przyjęli na siebie 2x6 piesków. wytłukli do zera jeden klocek kundli, drugi zaczęli nadkruszać. znajdą stałe miejsce w mojej rozpisce ( tylko rozbuduję ich do 23-24).
magic resistance 2 też robi swoje.
wniosek: gonimy jedną klopę, wrzucamy kilku ironów ekstra, może bolec.
myślę też nad wrzuceniem ironom podwojonego unit strength i +1 CR. klocek z 6 statica w starciu z demonami zaczyna wyglądać przyjemnie.
ps. nie bójcie się, demoniarz nie poszedł w zupełną odstawkę. na razie dokupuję dodatkowych slayerów- niedługo będę miał ich łącznie 50
Ostatnia bitwa na turnieju w Bydgoszczy...z mojej strony 2 kowali, bsb, ds, 2x10 warriorów 2x19 longów, 10 kusz i 10 strzelców, 2 klopy, 2 bolce i armata, 2xorgany...
- Panie zwiad wrócił.
- Wprowadzić.
...
- Mówcie.
- Na skraju zagajnika zauważono oddziały wroga w sile lekkiej jazdy, oddziału piechoty i strzelców. Zgrupowanie ubezpiecza oddział skautów. Obecność wroga odnotowano również w lesie po wschodniej stronie doliny.
- Szczegóły?
- Czarna straż, dwie wyrzutnie bełtów, lekka jazda i hydra.
- Ruchy wroga?
- Brak, niemniej wielka tam praca wre Panie. Wróg ołtarz stawia.
...
- Stanowiska obsadzone?
- Tak Panie.
- Marsz spieszony, ubezpieczony z obu flanek. Maszyny w gotowości. Niech Grungnie będzie z Nami
...
"bitwa" kuriozum, najszybsza w mojej 16 letniej historii parania się wfb, "za krótkie nóżki" (tudzież brak kowadła) przy biernej postawie oponenta (nie wyściubił nosa z lasu ba nie zrobił zupełnie nic) nie pozwoliły na odniesienie większego niż 11-9 zwycięstwa nad DE(zablokowanie ćwiartek).
- Panie zwiad wrócił.
- Wprowadzić.
...
- Mówcie.
- Na skraju zagajnika zauważono oddziały wroga w sile lekkiej jazdy, oddziału piechoty i strzelców. Zgrupowanie ubezpiecza oddział skautów. Obecność wroga odnotowano również w lesie po wschodniej stronie doliny.
- Szczegóły?
- Czarna straż, dwie wyrzutnie bełtów, lekka jazda i hydra.
- Ruchy wroga?
- Brak, niemniej wielka tam praca wre Panie. Wróg ołtarz stawia.
...
- Stanowiska obsadzone?
- Tak Panie.
- Marsz spieszony, ubezpieczony z obu flanek. Maszyny w gotowości. Niech Grungnie będzie z Nami
...
"bitwa" kuriozum, najszybsza w mojej 16 letniej historii parania się wfb, "za krótkie nóżki" (tudzież brak kowadła) przy biernej postawie oponenta (nie wyściubił nosa z lasu ba nie zrobił zupełnie nic) nie pozwoliły na odniesienie większego niż 11-9 zwycięstwa nad DE(zablokowanie ćwiartek).
XIII Kohorta Bydgoszcz
Niestety tak bywa gdy przeciwnik szcze w gacie na widok krasnoludzkiej artylerii .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
To moje relacje z turnieju:
Pierwsza bitwa kowadło(mała runa) bum w pierwszej turze w drugiej bitwie(mała runa) w 2 turze pomimo tego wygrana z HE, a w trzeciej bitwie organki w ważnym momencie pierwszy strzał i bum dzięki tym i innym fartownym kosteczkom ostatnie miejsce.
Wypowiedź gracza ostatniej bitwy
3. Długobrodzi Pinga
Nareszcie stół z rzeką..
Niestety ta gra niosła ze sobą niewiele wyzwania. Pingu uparcie postanowił psuć sobie większość ważnych rzutów.
I tak:
- pierwszy strzał organek w moich bloodziów - bum - organiki wybuchają.
- druga tura i wspaniała możliwość wyjścia dwoma oddziałami minersów i szarży na boki mojej konnicy - oba oddziały pomimo przerzutów na wychodzenie postanowiły zostać pod ziemią
To zdecydowało o tym że była to krótka i jednostronna bitwa chociaż jak już minersi wyszli to wpadli w bok bloodziów i cały klocek mi rozsypali
Pierwsza bitwa kowadło(mała runa) bum w pierwszej turze w drugiej bitwie(mała runa) w 2 turze pomimo tego wygrana z HE, a w trzeciej bitwie organki w ważnym momencie pierwszy strzał i bum dzięki tym i innym fartownym kosteczkom ostatnie miejsce.
Wypowiedź gracza ostatniej bitwy
3. Długobrodzi Pinga
Nareszcie stół z rzeką..
Niestety ta gra niosła ze sobą niewiele wyzwania. Pingu uparcie postanowił psuć sobie większość ważnych rzutów.
I tak:
- pierwszy strzał organek w moich bloodziów - bum - organiki wybuchają.
- druga tura i wspaniała możliwość wyjścia dwoma oddziałami minersów i szarży na boki mojej konnicy - oba oddziały pomimo przerzutów na wychodzenie postanowiły zostać pod ziemią
To zdecydowało o tym że była to krótka i jednostronna bitwa chociaż jak już minersi wyszli to wpadli w bok bloodziów i cały klocek mi rozsypali