Wady:
- random ruch 2D6" w ustalonym kierunku
- sredni WS3
- slaba Inicjatywa 2
- srednia S4 (chociaz na wiekszosc piechoty majacej T3/T4 styknie)
Zalety:
- random ataki D6+1 (teoretycznie srednio rzucamy 3-4 czyli mamy 4-5 atakow)
- Unbreakable - wiadomo
- Fear - tez wiadomo

- T5/W3 (odpornosc jak pumbagorsow)
- taniosc 55pkt per model (mozna wziac 2 tegeski za 1 rare choice)
Grajac na np 2350pkt wg mnie lepiej wziac 2-3 minosko-herosy , badz tez jakiegos wargora na razorgor rydwanach , anizeli drogie rarki typu cygor/ghorgon (chociaz to zalezy od przeciwnika), dlatego tak mysle ,ze wtedy uzycie 4 chaos spawnow wartych jedyne 220pkt robiacych spore zamieszanie na polu bitwy moze byc ciekawym wyborem , szczegolnie w polaczeniu naprzyklad z 2 oddzialami po 4 swinki , byc moze dodatkowo zaslaniane warhoundami

A co Wy myslicie o chaos spawnach , fajne/niefajne , swa odpowiedz uzasadnij (inaczej niz "bo tak")
