I dobrze, w końcu HElfy też czerpią trochę z Rzymu, antyczna mega cywilizacja, na której byłych prowincjach powstały podwaliny dla innychhey feel a little too Roman imo.
Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak odbije się na nas VIIIed. / Nowe modele HE...
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Popieram, dla mnie rzymskie inspiracje były 1 z argumentów za zbieraniem HE
o tak - nie dość, że kładzie podwaliny innym cywilizacją to jeszcze dysponuje najbardziej zdyscyplinowaną armią i systemem rotacji jednostek stacjonujących w garnizonach - zupełnie jak w rzymie. Może dali by nam w nowej edycji dla spearelfów jakąś formację żółwia czy coś takiego ;D
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
@Ice-T
Ja mam te figurki i tego championa z rogami. Jest śliczny <tylko go jeszcze nie pomalowałem>
No Ja również mam nadzieję że wzmocnią nam core
Ja mam te figurki i tego championa z rogami. Jest śliczny <tylko go jeszcze nie pomalowałem>
No Ja również mam nadzieję że wzmocnią nam core
Myślicie że smok dostanie takie ataki jak np. gigant albo abomka?# Crush attack for larger creatures
Paskudny uśmiech power gamera
Ja zastanawiam się czy będzie jakaś errata do magii rasowej z podręczników - sądzę, że tak. Może nawet w głównym podręczniku umieszczą wszystkie lory podstawowe + rasowe, bo skoro magia ma się tak zmienić to myślę, że głupotom byłoby zostawić lory poszczególnych ras bez zmian. A jeśli by nam coś zmienili to zastanawiam się co - myślę, że nasza magia powinna dostać lekkiego kopa w czarach ofensywnych. Nasze czary wsparcia są dobre - ward na 5+ bądź przerzuty strzelania, ale już na przykłada stubborn mnie nie przekonuje a przy takim zasięgu to zazwyczaj i tak z tego nie korzystam. Ogólnie marzy mi się helficka magia, o której na prawdę można powiedzieć, że jest potężna - tak lora którą każdy bierze...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
marzenia...
też bym tak chciał
ja się tak ostatnio zastanawiałem jaki tu układ Herosów na 2350 wsadzić i doszedłem do takiego wniosku:
mag 2lvl
2x Dps
SW
noble
koni, full zestaw
BSB
BB
noble
konik/orzeł, full zestaw
ES
RB
do tego 2 klocki WL, PG z BoS
magię mamy super
3 wybierane czary przy 2d6+d3+1 kostkach to jednak sporo
BSB jest
drugi noble... no właśnie
z BSB nie mogę zrezygnować a 2 magów i BSB się nie mieści
za to taki zestawik już chyba tak (no nie na orle)
ogólnie to trudno coś wykminić
też bym tak chciał
ja się tak ostatnio zastanawiałem jaki tu układ Herosów na 2350 wsadzić i doszedłem do takiego wniosku:
mag 2lvl
2x Dps
SW
noble
koni, full zestaw
BSB
BB
noble
konik/orzeł, full zestaw
ES
RB
do tego 2 klocki WL, PG z BoS
magię mamy super
3 wybierane czary przy 2d6+d3+1 kostkach to jednak sporo
BSB jest
drugi noble... no właśnie
z BSB nie mogę zrezygnować a 2 magów i BSB się nie mieści
za to taki zestawik już chyba tak (no nie na orle)
ogólnie to trudno coś wykminić
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
a kto powiedział że zabiorą nam ASF?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
* Models with great weapons will always strike last, regardless of ASF. There is supposedly a change to the ASF rule to compensate HE a bit, not sure what yet.
bedą biły ostatnie, niezależnie od ASF, prawdopodobnie nam to jakoś zrekompensują, ale to nie jest jeszcze pewne.
myśle że ASF da nam np, +2 do I, podczas walki, i wszyscy z wyłaczeniem SM i WL będą bić zawsze pierwsi.
bedą biły ostatnie, niezależnie od ASF, prawdopodobnie nam to jakoś zrekompensują, ale to nie jest jeszcze pewne.
myśle że ASF da nam np, +2 do I, podczas walki, i wszyscy z wyłaczeniem SM i WL będą bić zawsze pierwsi.
no to h******
czyżby chcieli zrobić te jednostki nigrywalnymi?
tak czy siak najgorzej ma kawa
nie dość że zrobili losowe szarże to zabrali jej marsz i to że biją pierwsze bo szarża (aczkolwiek DP i tak mieli I6)
i to jeszcze z błędem, wstydziłbyś się.
A.
czyżby chcieli zrobić te jednostki nigrywalnymi?
tak czy siak najgorzej ma kawa
nie dość że zrobili losowe szarże to zabrali jej marsz i to że biją pierwsze bo szarża (aczkolwiek DP i tak mieli I6)
i to jeszcze z błędem, wstydziłbyś się.
A.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
prawdopodobnie jako, że ASF ma wcale nie być zamiast niego dadzą nam +5 do inicjatywy i zdejmą ograniczenia w stosunku do GW. Albo na przykład ci co mają zwykłą broń będą mieli +x do inicjatywy, a wszyscy z GW po prostu nie będą walić ostatni. Jeżeli mówią, że ASF takie jak jest nie będzie już istnieć to przecież czymś muszą ją zastąpić.
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
+5 do inicjatywy ?
połowa armii miała by 11 co jest niezgodne z zasadami bo żaden wsp. nie może przekroczyć 10 ;P
a tak na serio to też myślę że to tak rozwiążą
połowa armii miała by 11 co jest niezgodne z zasadami bo żaden wsp. nie może przekroczyć 10 ;P
a tak na serio to też myślę że to tak rozwiążą
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
a może zamiast ASFów czy tam inicjatywy <która i tak mamy wyższą niż wszyscy> to dadzą nam kopa w magii (^.^) / gryfach dla hero czy nawet SunD na hero choć te potwory mogą nie być tak szczęśliwym pomysłem zważywszy na fakt że będą ograniczenia punktowe
Paskudny uśmiech power gamera
ja wolę kopa w magii
na 2250 i tak SD nie wystawię a jak mali magowie będą mogli napierdalać z 6 kości to ta opcja robi się kusząca
z resztą po wakacjach jak już będę miała całą armię zebraną to bym sobie zrobił klimatyczną bitwę, ze slotami Hero z 2k+, grając na 3500
bo już mnie ta dzisiejsza przewaga punktowa w herosach przytłacza i czasem warto by czegoś innego liznąć
na 2250 i tak SD nie wystawię a jak mali magowie będą mogli napierdalać z 6 kości to ta opcja robi się kusząca
z resztą po wakacjach jak już będę miała całą armię zebraną to bym sobie zrobił klimatyczną bitwę, ze slotami Hero z 2k+, grając na 3500
bo już mnie ta dzisiejsza przewaga punktowa w herosach przytłacza i czasem warto by czegoś innego liznąć
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Oi,
Na litosc, nie klnijce tak.
A do tematu wracajac. Podrecznik ma 500 stron, znajdzie sie miejsce na wyjasnienie, co z Always Strike First, Always Strike Last, Strike Last, Strike First, czy Strike Slightly Faster
W ramach plotek pojawilo sie, ze strzelanie z dwoch szeregow zarezerwowane bedzie dla lucznikow. Kusznicy i muszkieterzy tego bonusu maja nie miec. To calkiem dobra wiadomosc, nie?
Na litosc, nie klnijce tak.
A do tematu wracajac. Podrecznik ma 500 stron, znajdzie sie miejsce na wyjasnienie, co z Always Strike First, Always Strike Last, Strike Last, Strike First, czy Strike Slightly Faster
W ramach plotek pojawilo sie, ze strzelanie z dwoch szeregow zarezerwowane bedzie dla lucznikow. Kusznicy i muszkieterzy tego bonusu maja nie miec. To calkiem dobra wiadomosc, nie?
No całkiem w cipkę. Dla Glade Guardów Ja bym się nie obraził za przywrócenie bonusowej ranki do strzelania dla HE w 8 edycji. Apropos : http://grafika.cytadela.pl/pliki/he.pdf - 5 strona, hobby information.
High Elves armed with bows
or longbows may fire in one extra rank, meaning they will fire
normally fire in two ranks and three if they are on a hill
oraz fakt, że czar Courage of Aenarion zapisali jako Hand of Glory
Jeśli dobrze rozumiem, !@#$%^&* z GW mieli w 7 ed zostawić strzelanie z dodatkowej ranki, ale w ostatnim momencie zapis wywalili oO?
High Elves armed with bows
or longbows may fire in one extra rank, meaning they will fire
normally fire in two ranks and three if they are on a hill
oraz fakt, że czar Courage of Aenarion zapisali jako Hand of Glory
Jeśli dobrze rozumiem, !@#$%^&* z GW mieli w 7 ed zostawić strzelanie z dodatkowej ranki, ale w ostatnim momencie zapis wywalili oO?