Book of secrets
Moderator: JarekK
Book of secrets
Mam takie pytanie: Po co komu na bohaterze book of secrets? Może pytanie wydaje sie głupie, ale naprawdę jakoś nie mogę sie dopatrzeć sensu w tym przedmiocie
Pozdr,
Łosiu
Pozdr,
Łosiu
Nie pamiętam kto : "Jasiu co to jest miscast na 9?"
Jasiuuu: "Twoja stara puszcza się z listonoszem"
Jasiuuu: "Twoja stara puszcza się z listonoszem"
Jedna kość dispella no i mozna wylosowac flaming sworda z fire'a(i tak bym nie ryzykowal bo misscast moze byc), choc nie wiem sam jak to jest z tym czarowaniem u zwyklego lorda. Ja tam bym tego nie brał, ale to tak na moje oko, bo niektórzy grają na to.
Book of secrets naprawdę daje radę - jedna kość dispella jedna powera a jak nie sword to jakiś magic missle z large targeta. No i jaka jest szansa rzucenia na dwóch kościach miscasta? Jakaś jest, ale bardzo mała no i kto nie ryzykuje ten nie żyje O to chodzi przecież, o fun no nie?
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
IMHO przedmiot jest do dupy Jest wiele innych przedmiotów na które warto wydać pkt
jak nie masz pkt na dodatkowych khornikow a chcesz miec 6DD to warto wydac, nie jest do dupyShakin' Dudi pisze:IMHO przedmiot jest do dupy Jest wiele innych przedmiotów na które warto wydać pkt
owszem 40pkt dla 1 DD to duzo.. ale dla mnie 6DD to mus i jestem w stanie sie poswiecic... mam wtedy 6 dicow 2 scrolle, czyli optymalna ochrone anty magiczna
oczywiscie nigdy czarow nim nie rzucam, chyba ze jestem zdesperowany... co by dwoch 1 a potem nastepnych dwoch 1 nie wyrzucic..
zreszta ostatnio zawsze mi starcza na 2gich khorniko wiec wystawiam ekonomicznego lorda
pzdr
u nas na lokalu na np 24 osoby sa 4-5 armii HE na 3-4 magach i chuj wie ilu seerach... + pare razy orki na 4 magach oraz szczury, Pomorze to zaglebie magiczne tutaj bez 6 DD sie z domu nie ma co ruszactrikk pisze:Ja tam jade na 5 i wystarcza na 90% armii
Ja tam smoka wprowadzam w 2 turze do walki, reszte armii też, 1 DD na wiele się nie zda A HE to niech się modlą, żebym ja na magii nie przyjechał, bo jak mam Lorda na smoku+ 2 magów, to chłopaki płynąć zaczynająthurion pisze:u nas na lokalu na np 24 osoby sa 4-5 armii HE na 3-4 magach i chuj wie ilu seerach... + pare razy orki na 4 magach oraz szczury, Pomorze to zaglebie magiczne tutaj bez 6 DD sie z domu nie ma co ruszactrikk pisze:Ja tam jade na 5 i wystarcza na 90% armii
arcy mag ma 20% szansy na Ifke a ostatnio modny z książką 50%
mag channeler ma jakieś 13% szansy na ifke jak zdecyduje się że postoisz smokiem to raczej postoisz
a jak w 2giej turze masz czystą szarże smokiem to znak że twój przeciwnik nie umie grać na smoki albo ma plewną ropse pograj z Lithem kiedyś to zobaczysz o co mi chodzi
mag channeler ma jakieś 13% szansy na ifke jak zdecyduje się że postoisz smokiem to raczej postoisz
a jak w 2giej turze masz czystą szarże smokiem to znak że twój przeciwnik nie umie grać na smoki albo ma plewną ropse pograj z Lithem kiedyś to zobaczysz o co mi chodzi
OK, ale nadal nie rozumiem, jeżeli wszyscy ciskaja IFki, to co mi da 6 kostka...Jasiuuu pisze:arcy mag ma 20% szansy na Ifke a ostatnio modny z książką 50%
mag channeler ma jakieś 13% szansy na ifke jak zdecyduje się że postoisz smokiem to raczej postoisz
a jak w 2giej turze masz czystą szarże smokiem to znak że twój przeciwnik nie umie grać na smoki albo ma plewną ropse pograj z Lithem kiedyś to zobaczysz o co mi chodzi
Btw, sorry, ale w HE NIE ma jednostki, ktora przyjmuje choas smoka...
Trikk ale pamiętasz, że w WE niema jednostki, która kosztuje tyle co Twój ziom na smoku
Magia to wielka niewiadoma - tzn częściej czar wychodzi niż nie ale różnie z tym bywa.
Czasami jest tak, że ktoś rzuca czar na 2 kościach i wali średnio 10-11 a Ty na 3 rzucasz 6-7 . W końcu to element losowy z tym, że ta cholerna magia naprawdę wpienia i trzeba się jakoś zabezpieczyć.
Ja mam w rozpisce na MB 5DD i 2DS z armiami defensywnymi 3-4magów, strzelania kupa i to cała filozofia gry takiej armii mogę mieć problemy. Jednak chroni mnie rada 13stu i mam all w... jadę do przodu a wyjadę drugą stroną
Magia to wielka niewiadoma - tzn częściej czar wychodzi niż nie ale różnie z tym bywa.
Czasami jest tak, że ktoś rzuca czar na 2 kościach i wali średnio 10-11 a Ty na 3 rzucasz 6-7 . W końcu to element losowy z tym, że ta cholerna magia naprawdę wpienia i trzeba się jakoś zabezpieczyć.
Ja mam w rozpisce na MB 5DD i 2DS z armiami defensywnymi 3-4magów, strzelania kupa i to cała filozofia gry takiej armii mogę mieć problemy. Jednak chroni mnie rada 13stu i mam all w... jadę do przodu a wyjadę drugą stroną
tego zazdzorszcze Tobie czy Wojtasowi ja zawsze za duzo mysle i rzadko kiedy jade na pale.. a czesto to sie sprawdzaAro pisze: jadę do przodu a wyjadę drugą stroną
na MB jak zagram z HE na 4 seerach albo z czyms rownie wirtuoezerskim to sproboje sie przelamac