PILNE Destrojer TK
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: PILNE Destrojer TK
Z tego co pamiętam, jest to dokładnie opisane w pojedynkach. Ale nie mam przy sobie booka, żeby to sprawdzić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tak w rule booku jest napisane, że pojedynki są rozgrywane na koniec
też nie mam rulebooka, ale pamiętam bo kiedyś się o to z kimś kłóciłem bo mniej więcej z takiego powodu jak ten temat było to istotne.

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
matura za 3 lata Andrzej
czyli obrywają
czyli obrywają
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
tez sie ucz. nie mozeAndrzej pisze:MożeUcz się angielskiego Zwolin, niedługo maturaMarek G pisze:Q. Do characters engaged in a challenge only
count as being in base to base contact with one
another? Or are they considered to still be in base
to base contact with other friendly/enemy models
around them?
A. Characters engaged in a challenge are still in
base to base contact with other friendly/enemy
models. Thus the challenge participants may be
affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).

hehe
nawet doczytać mi się nie chciało
i vice versa
czyli niby dlaczego nie może?
nawet doczytać mi się nie chciało
to oznacza ni mniej ni więcej że items/abilities z poza combat'u mogą oddziaływać do środkamay be affected by magic items/abilities originating from
outside the combat (and vice versa).
i vice versa
czyli niby dlaczego nie może?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
tak jak Shino napisal - nie moze.
wskazuja na to zasady destroyera.
W zasadach destroyera nie ma natomiast nic o waleniu do challenge'a (Raamiel).
Tak wiec do challenge'a moze (faq) a z challenga nie (book).
Wydaje mi sie, ze nie ma nic w rb o tym kiedy rozgrywany jest challenge. Jak jest to poprosze o cytacik.
wskazuja na to zasady destroyera.
W zasadach destroyera nie ma natomiast nic o waleniu do challenge'a (Raamiel).
Tak wiec do challenge'a moze (faq) a z challenga nie (book).
Wydaje mi sie, ze nie ma nic w rb o tym kiedy rozgrywany jest challenge. Jak jest to poprosze o cytacik.
Nie ma.
Jest kiedy są wywoływane.
Można przyjąć że wg woli gracza szarżującego [ lub później ] po inicjatywie.
Jest kiedy są wywoływane.
Można przyjąć że wg woli gracza szarżującego [ lub później ] po inicjatywie.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Str. 77 lewy słupek na samym dole
"Po rozegraniu walki, Postacie będą walczyć ze sobą." - Z tego wynika, że najpierw zwykłą walka, a później pojedynek.
Jest też:
"Żaden inny model nie może atakować żadnej z nich, ani ich wierzchowców, nawet wtedy, gdy styka się z nimi podstawką."
Użycie destrojera to atak , pozatym jest to broń magiczna.
Faq traktuje o oddziałaniu magicznych przedmiotów lub mocy na modele w styku, a nie ich atakowaniu za pomocą broni magicznych.
"Po rozegraniu walki, Postacie będą walczyć ze sobą." - Z tego wynika, że najpierw zwykłą walka, a później pojedynek.
Jest też:
"Żaden inny model nie może atakować żadnej z nich, ani ich wierzchowców, nawet wtedy, gdy styka się z nimi podstawką."
Użycie destrojera to atak , pozatym jest to broń magiczna.
Faq traktuje o oddziałaniu magicznych przedmiotów lub mocy na modele w styku, a nie ich atakowaniu za pomocą broni magicznych.
Nie wiem czy właśnie cytujesz polskiego RB czy stosujesz dowolność interpretacji.
Gdy rozstrzygana jest walka, ta dwójka będzie walczyło ze sobą.
Natomiast na kolejność ataków RB odpowiada bardzo jasno.
Ta sama strona, ta sama kolumna, tyle, że niżej:
Najpierw modele szarżujące (w tym bohater w challengu, zakładam, że jeśli to istotne czy najpierw bohater czy oddział, to należy patrzeć na inicjatywę).
Potem po inicjatywie (w tym drugi bohater w challengu, o ile żyje)
Uwzględniając oczywiście sytuacje jak ASF, oba oddziały szarżujące (z overruna czy coś) itd.
Więc defacto, z perspektywy kolejności, nie wyodrębnia się challengu z całkowitej walki.
Co sobie przetłumaczyłeś jako czas przeszły, tymczasem tłumaczy się to:When combat is worked out, these two will fight together.
Gdy rozstrzygana jest walka, ta dwójka będzie walczyło ze sobą.
Natomiast na kolejność ataków RB odpowiada bardzo jasno.
Ta sama strona, ta sama kolumna, tyle, że niżej:
Więc tak zupełnie na chłopski rozum.Note that striking order is not affected by the challenge - charging models still strike first and so on.
Najpierw modele szarżujące (w tym bohater w challengu, zakładam, że jeśli to istotne czy najpierw bohater czy oddział, to należy patrzeć na inicjatywę).
Potem po inicjatywie (w tym drugi bohater w challengu, o ile żyje)
Uwzględniając oczywiście sytuacje jak ASF, oba oddziały szarżujące (z overruna czy coś) itd.
Więc defacto, z perspektywy kolejności, nie wyodrębnia się challengu z całkowitej walki.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.