ŚCIEPA NA BAZYLA I, 22/05/2010, WARSZAWA
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
ŚCIEPA NA BAZYLA I, 22/05/2010, WARSZAWA
Cześć chłopcy, chcielibyśmy wygrać tę ligę, więc będziemy robić dużo turniejów. Oto pierwsza odsłona.
Jeźdźcy Hardkoru i Stowarzyszenie Bazyliszek zapraszają na turniej:
ŚCIEPA NA BAZYLA I
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? 22.05.2010
Za ile? 15 zeta
Cały brudny zysk z imprezy zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Bazyliszek.
Czym? 2350 BP
Po co? rozdamy dyplomy i wpiszemy punkty do Ligi
Kto?
Zgłoszenia przyjmujemy do 20. maja, wyłącznie pod adresem jezdzcy.hardkoru@gmail.com z rozpiską w formatach html, txt lub wklejoną w treść maila. Zgłoszenia muszą zawierać IMIĘ, NAZWISKO i NR ID. Tylko terminowe i poprawne zgłoszenie gwarantuje wzięcie udziału w turnieju i dodatkowe 5 punktów!
Osoby, które nie zadeklarują wycofania się z turnieju do 20. maja mimo zgłoszenia, automatycznie trafiają na Listę Brudnego Liścia - w czasie kolejnych edycji ŚCIEPY NA BAZYLA trafiają na rezerwową listę zgłoszonych.
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
Rozkład jazdy:
09:00 - 9.30 - zapisy
09:30 - 12:15 - I bitwa
12:30 - 15:15 - II bitwa
15:45 - 18:30 - III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Scenariusze:
I bitwa
Jednostki siejące Fear mają +1 do wyniku walki.
Jednostki siejące Terror mają +2 do wyniku walki.
W tej bitwie nie działa zasada "automatycznego złamania" dzięki Fear&Terror.
II bitwa
Jednostki harcowników oraz piesi bohaterowie mogą zawsze maszerować (nawet jeżeli przeciwnik jest w promieniu 8").
Modele na wierzchowcach z bronią dwuręczną mają +2 do siły.
III bitwa
normalnie
Dziarganie pacyn:
0 punktów - niepomalowane modele, lub koszmarnie pomalowane, jakiekolwiek proxy
3 punktów - armia pomalowana w całości, ale słabo lub niejednolicie
5 punktów - armia weri najs
I'm da biggest, so I'm da boss!
0-199 = 10:10
200-399 = 11:9
400-599 = 12:8
600-799 = 13:7
800-999 = 14:6
1000-1199 = 15:5
1200-1399 = 16:4
1400-1599 = 17:3
1600-1799 = 18:2
1800-1999 = 19:1
2000+ = 20:0
Nie ma obowiązku odnoszenia stołów (HELL YEAH!), ale jeśli jakiś baran będzie pił alkohol lub coś spożywał, jego substancje zostaną skonfiskowane, zaś on sam automatycznie trafia na Listę Brudnego Liścia.
Stoły (my też potrafimy ściągać):
-1-2-3-
-4-5-6-
Lista sponsorów:
1. Jacek Kaczmarski, Vampire Cunts
2. Adam Zielony, Vampire Cunts
3. Maciek Świątkiewicz, High Elves
4. Michał Żywczyk, Lizardmen
5. Michał Miszczak, Empire
6. Marcin Zakrzewski, Tomb Kings
7. Olek Krupski, Empire
8. Michał Szczepaniak, Dark Elves
9. Artur Siemianowski, Orcs&Goblins
10. Jasiu Leszczyński, Warriors of Chaos
11. Piotr Fąfara, Daemons of Chaos
12. Maciek Kawończyk, Dark Elves
13. Macin Sommer, High Elves
14. Paweł Krauze, Dwarfs
15. Adam Staniszewski, Empire
16. Michał Rusinek, Tomb Kings
17. Mikołaj Trześniewski, High Elves
18. Piotr Wald, Empire
19. Adam Lewański, Warriors of Chaos
20. Mariusz Kozieł, Orcs and Goblins
21. Aleksander Jaworowski, Dark Elves
22. Mateusz Pudzianowski, Wood Elves
23. Paweł Gąsiewski, Vampire Cunts
24. Marek Golan, Bretonnia
25. Dominik Koterla, High Elves
26. Bartek Lazurek, Skaven
27. Piotr Nowak, Tomb Kings
28. Łukasz Śmiechowski, Vampire Counts
29. Jakub Kotela, Warriors of Chaos
30. Sebastian Szymczuk, Dwarfs
Lista Brudnego Liścia:
1. Mateusz Dziewanowski
Jeźdźcy Hardkoru i Stowarzyszenie Bazyliszek zapraszają na turniej:
ŚCIEPA NA BAZYLA I
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? 22.05.2010
Za ile? 15 zeta
Cały brudny zysk z imprezy zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Bazyliszek.
Czym? 2350 BP
Po co? rozdamy dyplomy i wpiszemy punkty do Ligi
Kto?
Zgłoszenia przyjmujemy do 20. maja, wyłącznie pod adresem jezdzcy.hardkoru@gmail.com z rozpiską w formatach html, txt lub wklejoną w treść maila. Zgłoszenia muszą zawierać IMIĘ, NAZWISKO i NR ID. Tylko terminowe i poprawne zgłoszenie gwarantuje wzięcie udziału w turnieju i dodatkowe 5 punktów!
Osoby, które nie zadeklarują wycofania się z turnieju do 20. maja mimo zgłoszenia, automatycznie trafiają na Listę Brudnego Liścia - w czasie kolejnych edycji ŚCIEPY NA BAZYLA trafiają na rezerwową listę zgłoszonych.
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
Rozkład jazdy:
09:00 - 9.30 - zapisy
09:30 - 12:15 - I bitwa
12:30 - 15:15 - II bitwa
15:45 - 18:30 - III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Scenariusze:
I bitwa
Jednostki siejące Fear mają +1 do wyniku walki.
Jednostki siejące Terror mają +2 do wyniku walki.
W tej bitwie nie działa zasada "automatycznego złamania" dzięki Fear&Terror.
II bitwa
Jednostki harcowników oraz piesi bohaterowie mogą zawsze maszerować (nawet jeżeli przeciwnik jest w promieniu 8").
Modele na wierzchowcach z bronią dwuręczną mają +2 do siły.
III bitwa
normalnie
Dziarganie pacyn:
0 punktów - niepomalowane modele, lub koszmarnie pomalowane, jakiekolwiek proxy
3 punktów - armia pomalowana w całości, ale słabo lub niejednolicie
5 punktów - armia weri najs
I'm da biggest, so I'm da boss!
0-199 = 10:10
200-399 = 11:9
400-599 = 12:8
600-799 = 13:7
800-999 = 14:6
1000-1199 = 15:5
1200-1399 = 16:4
1400-1599 = 17:3
1600-1799 = 18:2
1800-1999 = 19:1
2000+ = 20:0
Nie ma obowiązku odnoszenia stołów (HELL YEAH!), ale jeśli jakiś baran będzie pił alkohol lub coś spożywał, jego substancje zostaną skonfiskowane, zaś on sam automatycznie trafia na Listę Brudnego Liścia.
Stoły (my też potrafimy ściągać):
-1-2-3-
-4-5-6-
Lista sponsorów:
1. Jacek Kaczmarski, Vampire Cunts
2. Adam Zielony, Vampire Cunts
3. Maciek Świątkiewicz, High Elves
4. Michał Żywczyk, Lizardmen
5. Michał Miszczak, Empire
6. Marcin Zakrzewski, Tomb Kings
7. Olek Krupski, Empire
8. Michał Szczepaniak, Dark Elves
9. Artur Siemianowski, Orcs&Goblins
10. Jasiu Leszczyński, Warriors of Chaos
11. Piotr Fąfara, Daemons of Chaos
12. Maciek Kawończyk, Dark Elves
13. Macin Sommer, High Elves
14. Paweł Krauze, Dwarfs
15. Adam Staniszewski, Empire
16. Michał Rusinek, Tomb Kings
17. Mikołaj Trześniewski, High Elves
18. Piotr Wald, Empire
19. Adam Lewański, Warriors of Chaos
20. Mariusz Kozieł, Orcs and Goblins
21. Aleksander Jaworowski, Dark Elves
22. Mateusz Pudzianowski, Wood Elves
23. Paweł Gąsiewski, Vampire Cunts
24. Marek Golan, Bretonnia
25. Dominik Koterla, High Elves
26. Bartek Lazurek, Skaven
27. Piotr Nowak, Tomb Kings
28. Łukasz Śmiechowski, Vampire Counts
29. Jakub Kotela, Warriors of Chaos
30. Sebastian Szymczuk, Dwarfs
Lista Brudnego Liścia:
1. Mateusz Dziewanowski
Ostatnio zmieniony 21 maja 2010, o 14:49 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 20 razy.
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
whyswieta_barbara pisze: limit miejsc na tym turnieju wynosi 24 osoby!
zgłoszenie poszło
Lista Brudnego Liścia - pomysł bardzo OK. Sam o tym myślałem, bo to bardzo fajna rzecz, w sobotę z rana pisać/dzwonić do ludzi czy jednak dotrą, bo czekamy z losowaniem i dostać odpowiedź (o ile) "e, jednak nie". Myślałem jeszcze nad podwojeniem wejściówki na kolejnym turnieju na jakim się pojawią.
wtrącę swoje 3 grosze;
Nie powinno być turniei organizowanych z limitem miejsc, oraz z jakąś listą przewinień. Tury powinny być ogólne, dostępne dla wszystkich no chyba ze się stołów nie chce za dużo nosić.
Takie zachowanie może doprowadzić do masy takich imprez na zaproszenie co strasznie wypaczy wyniki ligi.
R.
Nie powinno być turniei organizowanych z limitem miejsc, oraz z jakąś listą przewinień. Tury powinny być ogólne, dostępne dla wszystkich no chyba ze się stołów nie chce za dużo nosić.
Takie zachowanie może doprowadzić do masy takich imprez na zaproszenie co strasznie wypaczy wyniki ligi.
R.
Kacper to się nazywa: "Wzorowanie na najlepszych"
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Limit miejsc jest zawsze (ograniczenie ilości stołów i miejsca) tylko czasami jest dojść spory.RAFIX pisze:wtrącę swoje 3 grosze;
Nie powinno być turniei organizowanych z limitem miejsc, oraz z jakąś listą przewinień. Tury powinny być ogólne, dostępne dla wszystkich no chyba ze się stołów nie chce za dużo nosić.
Takie zachowanie może doprowadzić do masy takich imprez na zaproszenie co strasznie wypaczy wyniki ligi.
R.
Czemu teraz są tylko 24 miejsca?
Zrobi się kilka imprez u Pana H. na 20 osób i się wyprostuje wyniki
skoro mało tlenu będzie przy większej ilości osób proponuje poszukać bardziej przestronnej miejscówki lub organizacje turów pod chmurką
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
powalające argumenty.
24 osoby=>12 stołów - tuzin, symboliczna liczba
24 osoby=>12 stołów - tuzin, symboliczna liczba
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Wlasnie tak - chodzi o symbolike :]
A tak na powazne, to zamierzam zorganizowac caly cykl takich imprez w dwutygodniowych, max miesiecznych odstepach. Poniewaz nie wszyscy maja na to czas, a chce zarobic jeszcze troche kasy, turnieje beda sie odbywac w sali katechetycznej, tzn. na poziomie -1. A tam nie wejdzie wiecej niz 12 blatow - co znowu jest mi na reke, bo turniej chce organizowac w max 4 osoby, zeby przynajmniej te 20 osob zaplacilo haracz za nasza ciezka prace.
Tym niemniej, jesli zainteresowanie bedzie bardzo duze (zdecydowanie powyzej 40 osob - zaczyna mi sie to oplacac dopiero przy 50ciu), znajde dodatkowych czarnuchow do pomocy i zrobimy regularny turniej na 1. pietrze. Choc usmiecha mi sie stestowanie takiej formuly turnieju. I nie, nie bede wprowadzal imprez na zaproszenie. Po prostu chcialbym od graczy troche wiecej odpowiedzialnosci przy zapisach i piciu alkoholu na terenie szkoly, bo roznie zwlaszcza z tym ostatnim bywalo.
Proxy - bardzo delikatne, np silver helms zamiast dragon princes, powazniejsze beda bezlistosnie sciagane ze stolu. Sprawdzimy to - przy takim limicie zgloszen, latwiej sie ogarnac z organizacja.
edit: update list zgloszonych.
A tak na powazne, to zamierzam zorganizowac caly cykl takich imprez w dwutygodniowych, max miesiecznych odstepach. Poniewaz nie wszyscy maja na to czas, a chce zarobic jeszcze troche kasy, turnieje beda sie odbywac w sali katechetycznej, tzn. na poziomie -1. A tam nie wejdzie wiecej niz 12 blatow - co znowu jest mi na reke, bo turniej chce organizowac w max 4 osoby, zeby przynajmniej te 20 osob zaplacilo haracz za nasza ciezka prace.
Tym niemniej, jesli zainteresowanie bedzie bardzo duze (zdecydowanie powyzej 40 osob - zaczyna mi sie to oplacac dopiero przy 50ciu), znajde dodatkowych czarnuchow do pomocy i zrobimy regularny turniej na 1. pietrze. Choc usmiecha mi sie stestowanie takiej formuly turnieju. I nie, nie bede wprowadzal imprez na zaproszenie. Po prostu chcialbym od graczy troche wiecej odpowiedzialnosci przy zapisach i piciu alkoholu na terenie szkoly, bo roznie zwlaszcza z tym ostatnim bywalo.
Proxy - bardzo delikatne, np silver helms zamiast dragon princes, powazniejsze beda bezlistosnie sciagane ze stolu. Sprawdzimy to - przy takim limicie zgloszen, latwiej sie ogarnac z organizacja.
edit: update list zgloszonych.
jasiu czyli nawet przy takiej liczbie nie będziesz miał czym oddychać
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zwlaszcza, ze zamierzam wtloczyc do katechetycznej cyklon b - po Twoim pomysle z zaproszeniami indywidualnymi.
i tak wiadomo było ze niektóre osoby nie maja szansy zagrać na twoim turnieju, wiec nie rozumiem po co go publicznie reklamujesz
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Halo! To nie jest "jego turniej"!RAFIX pisze:i tak wiadomo było ze niektóre osoby nie maja szansy zagrać na twoim turnieju, wiec nie rozumiem po co go publicznie reklamujesz
Zreszta wychodzac z takiego zalozenia, to co byscie zrobili, gdyby na WI zglosilo sie 12000 osob? W dzien przed turniejem?