Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Marcins »

np.
pierwsza tura-odpalasz[np.pierwsza tura przeciwnika]
twoja pierwsza-tura kulasz
następna tura przeciwnika-kulasz
twoja następna tura-kulasz
i tak w kółko :mrgreen:

kszyhu
Chuck Norris
Posty: 378
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

no chyba że się zepsuje, dzięki za odp

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Można wystawiać 2xfurnace i 2x doomwheel?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

No jasne, że tak, a niby dlaczego nie.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Grodzio pisze:Można wystawiać 2xfurnace i 2x doomwheel?
Jeżeli wystawisz jeszcze 2 plague priestów, to tak... :)

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

No to wiadomo ze dwóch Priestów. :mrgreen: A domwheel i abominacja mogą być 2 razy w rozpie, oczywiście nie w tej samej?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

mogą być nawet w tej samej na duże punkty ;) one nie są unikalne/specjalne pod żadnym względem, można je wstawiać jeśli masz punkty/wolne sloty.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Aaa to spoko. Myślałem że są jakieś ograniczenia na ich ilość, jak nie to spoko ;)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Grodzio pisze:Aaa to spoko. Myślałem że są jakieś ograniczenia na ich ilość, jak nie to spoko ;)
A są teraz jakiekolwiek ograniczenia na ilość (nie mówię o BP)? :twisted:

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

A na BP co jest przycięte? bo mam plik ale nic tam nie pisze o tym żeby były jakieś jednostki przycięte.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Poza limitami na magię jaki obowiązuje wszystkie armie w szczurach nie ma żadnych cięć.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
jamakot
Wodzirej
Posty: 688
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jamakot »

Hobbit pisze:Poza limitami na magię jaki obowiązuje wszystkie armie w szczurach nie ma żadnych cięć.
jakie limity na magie? :shock:
]arrrr

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

No te "ogólne" na wszystkie armie, te z max 12 power dice'ami
Obrazek

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Doomwheel ma podstawkę taką samą jak furnace i dzwon? 4cmx6cm?

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

nie, ma rydwanową 50x100.
btw.
Grodzio pisze:taką samą jak furnace i dzwon? 4cmx6cm?
dzwon i furmanka nie mają takiej podstawki :wink:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Dzwon i piecyk mają 60x100 mm , a doomweel jak patrzę po zdjęciach w AB ( pożyczonym ) ma nieco mniejszą, więc zapewne rydwanową 50x100 mm.

Skad ci się to 40x60 wzieło :P ?
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Myślałem że jak US 6 i się mieści do piechoty to taka podstawka :P to bede musiał trochę pozmieniać :P

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Mieliśmy ostatnio ze znajomym taką małą zagwózdkę podczas bitwy, a mianowicie jego lord na gryfie został trafiony z WLC w taki sposób, że oberwał samym promieniem jak i kantem wzornika wybuchy. No i teraz pytanie:

Jak rozwiązać taki strzał? 1) model otrzymuje jedno trafienie (przeszła przez niego błyskawica, losujemy co ucierpiało), 2) model otrzymuje jedno trafienie z templatki (automatyczne zgodnie z zasadmi naszych templatek, obie części modelu na tym cierpią czyli nie ma rozlosowywania co dostało), 3) model otrzymuje jedno trafienie za błyskawicę (rozlosowywane) i po jednym trafieniu w każdą część za template, 4) jakaś inna opcja?

Z góry dzięki za pomoc.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Według mnie hit z błyskawicy na góre albo dół + template góra i dół
Obrazek

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Nie ma żadnych dwóch trafień. Model otrzymuje tylko jedno trafienie, rozlosowywane między gryfa a lorda. Czytajcie opis WLC:
All models touched by the template or in the path of
the Warp Lightening from where it hits the ground to
where it explode suffer a hit at the Strength rolled.
Ponadto, to że templaty skavenów trafiają automatycznie nie znaczy, że trafienie nie jest rozlosowywane między części modelu.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

ODPOWIEDZ