Rozpiski Imperialne 2
Moderator: #helion#
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Re: Rozpiski Imperialne 2
zebym mógł 3 lorda zabrać to priesta na koniu zamieniłbym na arcylektora na koniu wlaśnie z macem of hellsturm. Moze Holan dopuści. Wytyram punkty kosztem jednych handgunnersów ale wtedy pożegnam się z drugimi spearmenami w liczbie 25 na które poscinałbym punkty tu i tam.
Pierwsza rozpa 1,5k
mag (2lvl, 2 x scroll) 150
mag (2 lvl ring of volans, rod of power) 150
captain (bsb, barded warhorse, słomka, dawn armour) 139 (czy mogę mu dać pistol albo łuk czy handgun? a tarczę ? ew. lancę?)
10 x hanguners 80
10 x crossbowmen 80
19 x swordsmen (banner,musican) 129
6x knights (FCG, steel standard) 198
5 x pistoliers (musican) 97
cannon 100
mortar 75
ST 300
total:1498
Jakieś opinie ? może wywalić bsb kapitanowi by mieć generalskie ld 8. i zamiast mortara dać działo albo marksmana z hohland long rife?
mag (2lvl, 2 x scroll) 150
mag (2 lvl ring of volans, rod of power) 150
captain (bsb, barded warhorse, słomka, dawn armour) 139 (czy mogę mu dać pistol albo łuk czy handgun? a tarczę ? ew. lancę?)
10 x hanguners 80
10 x crossbowmen 80
19 x swordsmen (banner,musican) 129
6x knights (FCG, steel standard) 198
5 x pistoliers (musican) 97
cannon 100
mortar 75
ST 300
total:1498
Jakieś opinie ? może wywalić bsb kapitanowi by mieć generalskie ld 8. i zamiast mortara dać działo albo marksmana z hohland long rife?
Lubisz magowac. Nie widze jednak sensu istnienia tego klocka swordsmenow i tym bardziej bsb. No chyba , ze chcesz w nim trzymac magow i bsb ale to imo niepolacalne. za duzo waznych rzeczy w 1 miejscu.Poza tym masz taki mix ni to atak nie to defens. imo nie bedzie sie to dobrze sprawdzac.von Kopf pisze:Pierwsza rozpa 1,5k
mag (2lvl, 2 x scroll) 150
mag (2 lvl ring of volans, rod of power) 150
captain (bsb, barded warhorse, słomka, dawn armour) 139 (czy mogę mu dać pistol albo łuk czy handgun? a tarczę ? ew. lancę?)
10 x hanguners 80
10 x crossbowmen 80
19 x swordsmen (banner,musican) 129
6x knights (FCG, steel standard) 198
5 x pistoliers (musican) 97
cannon 100
mortar 75
ST 300
total:1498
Jak juz wywal bsb i daj ksiedza na koniu . kawe na ic zmien. poza tym pozbadz sie mortara i 1 strzelcow a w zamian daj jeszcze jedna armate i dopakuj swordow -> nie skorzystałeś przeciez wogole z detek a jest nasz mocny plus.( 5łucznikow i 9 halabard) swordzi sa narazie za slabi na trzymanie magow.
Masz teraz czołg i mocnych rycerzy z siłą przebicia. 2 aramty beda ci sciągac co gorszych wrgow. a magowie beda w miare bezpieczni.
to na pewno duzo wiecej piechoty. Masz 40 z brygady? to dokup jeszcze z 2 boxy. ( 20 spear + 9 halabard I 20 sword + 9 halabrd)
10 strzelcow . a druga 10 rozbijasz na 2x5 do detek. i teraz kapitan z bsb ma sens a i 2aj magowie nie beda schowani w 1 oddziale.
tank jak zawsze. no 2x5ko jako wsparcie. 2 armaty. i jak wejdze pistolersi zeby cos spowolnic lub zastrzelic.
10 strzelcow . a druga 10 rozbijasz na 2x5 do detek. i teraz kapitan z bsb ma sens a i 2aj magowie nie beda schowani w 1 oddziale.
tank jak zawsze. no 2x5ko jako wsparcie. 2 armaty. i jak wejdze pistolersi zeby cos spowolnic lub zastrzelic.
na pewno cos bys tym ugral.ja tez czasme biore hellblaster , ale na mniejsze punkty.ok 1000. dla mnie wlasnie 1500 to granica dla St chociaz dla niektor czołg ponizej 2000 te herezja : )
Deta spokojnie mzoe byc 5 a 9 dlatego ze ustawiona jest 3x3 -> bardziej manewrowa zachowuje us5 i trudniej ja zdjac.
Speary imo nie sa takie slabe. Jak wolisz swordow to ich wystawiaj , chcialem tylko troche urozmaicic. ; )
Deta spokojnie mzoe byc 5 a 9 dlatego ze ustawiona jest 3x3 -> bardziej manewrowa zachowuje us5 i trudniej ja zdjac.
Speary imo nie sa takie slabe. Jak wolisz swordow to ich wystawiaj , chcialem tylko troche urozmaicic. ; )
Trochę fluffowo ale po myślnikach opisane co jest co, jak widzicie to panowie, oceny mile widziane, chcę pograć katiuszą i zobaczyć na co stać Innerów z dwurakami, z zaznaczeniem że najpewniej zagram tym na TK:
I-sza Dywizja Szybka miasta Middenheim
Marcus von Witsleben - High Priest of Ulryc 320 Pts
General;Van Horstman's Speculum; Sword of Power; Armour of Meteoric Iron; War Altar
Gustav Sperle - Priest of Ulryc 158 Pts
Barding; Heavy Armour; Warhorse
The Orb of Thunder; Biting Blade; Enchanted Shield
Karl Grenze - Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; 2x Dispel Scroll
Greta von Hiazint - Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; Rod of Power; Ring of Volans
2-gi Pancerny Regiment Lupus Weiss - 9x Knights of the Inner Circle 299 Pts
Standard; Musician; Champion
War Banner
Great Weapon
3-ci Pancerny Regiment - 6x Pantery 182 Pts
Standard; Musician;
The Steel Standard
4-ty Ciężki Szwadron Wsparcia - 5x Pantery 115 Pts
5-ty Ciężki Szwadron Wsparcia - 5x Pantery 115 Pts
1-szy Szwadron Strzelców - 5x Outriders 113 Pts
Musician;
2-ga Kompania Ochrony - 10x Crossbowmen 80 Pts
3-cia Kompania Ochrony - 10x Crossbowmen 80 Pts
Gniew Ulricsberg - Steam Tank 300 Pts
3-cia bateria artylerii rakietowej - Helstorm 115 Pts
1-sza bateria ciężkiej artylerii - Great Cannon 100 Pts
3-cia bateria cięzkiej artylerii - Great Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2397
I-sza Dywizja Szybka miasta Middenheim
Marcus von Witsleben - High Priest of Ulryc 320 Pts
General;Van Horstman's Speculum; Sword of Power; Armour of Meteoric Iron; War Altar
Gustav Sperle - Priest of Ulryc 158 Pts
Barding; Heavy Armour; Warhorse
The Orb of Thunder; Biting Blade; Enchanted Shield
Karl Grenze - Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; 2x Dispel Scroll
Greta von Hiazint - Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; Rod of Power; Ring of Volans
2-gi Pancerny Regiment Lupus Weiss - 9x Knights of the Inner Circle 299 Pts
Standard; Musician; Champion
War Banner
Great Weapon
3-ci Pancerny Regiment - 6x Pantery 182 Pts
Standard; Musician;
The Steel Standard
4-ty Ciężki Szwadron Wsparcia - 5x Pantery 115 Pts
5-ty Ciężki Szwadron Wsparcia - 5x Pantery 115 Pts
1-szy Szwadron Strzelców - 5x Outriders 113 Pts
Musician;
2-ga Kompania Ochrony - 10x Crossbowmen 80 Pts
3-cia Kompania Ochrony - 10x Crossbowmen 80 Pts
Gniew Ulricsberg - Steam Tank 300 Pts
3-cia bateria artylerii rakietowej - Helstorm 115 Pts
1-sza bateria ciężkiej artylerii - Great Cannon 100 Pts
3-cia bateria cięzkiej artylerii - Great Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2397
no i gram w końcu jutro z rana z TK, ale mam wątpliwości i zastanawiam się na wystawieniem czegoś takiego, jakieś porady mile widziane, bo przydałoby się rozłożyć na łopatki truposze jutro, a ostatnimi czasy z nimi mi nie idzie, standardu nie będzie, ewentualnie Altanka, a oto wypociny
Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar 252 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Shield of the Gorgon; Van Horstman's Speculum; Sword of Sigismund
1 Warrior Priest of Sigmar 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Icon of Magnus; Armour of Meteoric Iron
1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
2x Dispel Scroll
1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power; Ring of Volans
24 Greatswords 398 Pts
Full Command
8 Detachment Archer
8 Detachment Archer
3 Ironguts 199 Pts
Standard; Musician; War Banner
7 Knights of the Inner Circle 242 Pts
Full Command; The Steel Standard
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2400
Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar 252 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Shield of the Gorgon; Van Horstman's Speculum; Sword of Sigismund
1 Warrior Priest of Sigmar 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Icon of Magnus; Armour of Meteoric Iron
1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
2x Dispel Scroll
1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power; Ring of Volans
24 Greatswords 398 Pts
Full Command
8 Detachment Archer
8 Detachment Archer
3 Ironguts 199 Pts
Standard; Musician; War Banner
7 Knights of the Inner Circle 242 Pts
Full Command; The Steel Standard
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
1 Steam Tank 300 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2400
Na Tk słaby build. Wywal tą gwardię, lektora, małego priesta i zamień na dużego maga i małego. Maszyny z takim przeciwnikiem się nie sprawdzają bo w 2 turze wykopują się scorpy a klopy można wskrzeszać. 7 jazdy dałbym banner of valour żeby bezpiecznie w nich magów trzymać. Za pozostałe punkty dajesz do oporu małych odziałów jazdy i ewentualnie drugi czołg
no w tk będą trzy licze i król latający, gwardia, jakieś 20-30 łuczników, katapa lub dwie, no i rydwany w ilości jakoś 3x3, do tego dwa skorpy i swarm najpewniej; standardem nie chcę grać, dwa czołgi, no to cóż, dwa warzywa najpewniej do najdalej 3 tury; chciałem przetestować takie złożenie Lektora, z dwóch powodów, ASF, -1 atak i van horstman, gwardię chcę mieć jako swego rodzaju kontrę dla jego gwardii, inaczej nie mam co marzyć o nabiciu na niej punktów pozostaje kwestia irongutów, czy nie zamienić ich na katiuszę, poza tym lubię mieć visivi a drugiego czołgu nie mam
Przepraszam Helion bo nie rozumiem,dla mnie się to całkowicie mija z celem by flaff oznaczał grę urlykkowcami ze wsparciem czołgu,dział i muszkietami. Po przypomina mi to jedną z setki wcześniej opisanych rosp z tą różnicą,że ty dodałeś ładne nazwy. To jest takie moje oddczucie, może się mylę.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
hehe, masz w sumie rację, fluffowe jest tylko nazewnictwo, no ale co by nie mówić, z gwardii zrezygnowałem, zamiast niej 9 innerów weszło i inne pierdółki, skończyło się wynikiem remisowym czy jakieś 11-9 dla mnie, ciężko stwierdzić bez tabelki, ale udało się zakopać kilka szkieletów z powrotem
Moja rozpa na sparingi z kolegami, ktorzy cwicza przed turniejem:
1 General of the Empire
General; Pistol; Griffon
Sword of Fate [40]
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
1 Battle Wizard
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
10 Archers
10 Handgunners
10 Handgunners
6 Knightly Orders
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
5 Knightly Orders
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon
1 Great Cannon
1 Great Cannon
5 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Steam Tank
1 Steam Tank
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2350
Co o tym myslicie?
1 General of the Empire
General; Pistol; Griffon
Sword of Fate [40]
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
1 Battle Wizard
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
10 Archers
10 Handgunners
10 Handgunners
6 Knightly Orders
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
5 Knightly Orders
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon
1 Great Cannon
1 Great Cannon
5 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Steam Tank
1 Steam Tank
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2350
Co o tym myslicie?
generał to generalnie słaba opcja. Daj lepiej arcykapłana na waraltarze. Ja preferuje raczej dużego maga na pegazie z van horstmanem i wardem. (4+ albo 5+ ,2+ od flameingów){taki kolo ściąga bloodthistery} Jak chcesz dymać z magii wystawiasz jeszcze warriorpriesta i 2 magów. niepotrzebne są ci 3 działa. wywal jedno przerób jednych knightów na ic dopakuj żeby było 9. tam wsadzasz łysola. Jak chcesz grać na arczerach to przeró ich na scoutów albo spróbuj skitrać 5 biedo gołych OK. podsumując
duzy mag jak mowilem
2 malych magow z jakimis boundami i scrollami
warriorpriest konny
2x5 bido gołych OK
9 OK inner circle
2 x10 strzelcy
2 działa
2 ST
pistoliersi
duzy mag jak mowilem
2 malych magow z jakimis boundami i scrollami
warriorpriest konny
2x5 bido gołych OK
9 OK inner circle
2 x10 strzelcy
2 działa
2 ST
pistoliersi
A ja preferuje dużego maga na koniu z Orbem, +1 do disspela/casta i scrollem i dwóch magów pieszych w tym jeden ze Spelculum. Jak gram z demonami to shadow i fruwamy .von Kopf pisze:Ja preferuje raczej dużego maga na pegazie z van horstmanem i wardem. (4+ albo 5+ ,2+ od flameingów){taki kolo ściąga bloodthistery}
Lepszy wg mnie byłby lord z wardem i Sword of Power.