Rozpiska to:
Generał - Gryf, AoMI, Van Horstman, Holy Relic, lanca, pistolet.
Capitan - pegaz, Aldreds Casket, Enchanted Shield, lanca, pistolet.
2x Battle mage - jeden 2xDS, drugi Rod of Power i Ring of Volans, oboje 2 lvl
20 Swordsmen - 6 Handgunners, 9 Halberdiers
20 Spearman - 5 Archer, 9 Swordsmen
5 KO - muzyk
5 KO - muzyk, Great Weapon
5 Pistoliers - muzyk
Cannon
Mortar
Steam Tank
Gigant
Turoń
Wartość rozpy jak i założenia taktyczne raczej były brane pod to, co mogę wystawić, a nie co bym chciał, rezultaty to 0-20 z DE, 6-14 z VC i 11-9 z WoC.
Z rzeczy które można bardziej opisać, bo błędów swoich nie ma co uwypuklać. Giguś jednak zawodzi. Dwa razy udało się utrzymać smoki, DE i WoC wpadły i nie przebiły się odpowiednio przez Czołg oraz 20 Swordsmen ("czelendż" i przegrałem o 1 pkt, ustałem na 5 bo miał -1do Ld jeszcze dodatkowo). Wracając do Gigusia, to w swojej turze szarżował na smoki, dwa razy Thump with Club i dwa smoki zdały liderkę

Gryf z Pegazem wspólnymi siłami mogą nieźle namieszać, szczególnie jak dobrze się rozegra dostawiania i krzyczenie challengów.
Za mało strzelania z oddziałów, działo dawało radę, moździerz pokosił np. szkiele, niestety w strzały bezpośrednio na smoka WoC i hydrę DE pomimo dobrego wymierzenia w podstawkę, to zniosło pocisk i nic nie robił niestety.
2x KO + Pistoliers + detki w każdej bitwie bardzo ładnie trzymały maszyny i w sumie tylko harpie się do nich dostały po przeleceniu nad wrogiem - ale ogólnie bitwa z DE tak słabo mi poszła, że szkoda rozmawiać..
Piechota również się trzymała, najgorzej znowu z DE ale to była klęska Imperium ogólnie:( Piechota trzymała smoka, dała 2x przewagę gryfowi i czołgowi, osłaniała boki armii, ogólnie sprawdziła się mi jak zawsze

Mam już zamysł i wiem jak pozmieniać tę rozpę.
Ogólnie pierwszy turniej przynajmniej od grudnia 2008 roku, a pewnie i dłużej


Też spostrzeżenie i rada, bo akurat VC grał na masie piechoty, że strzelanie z czołgu to słaby pomysł, chyba że chcemy wyciągnąć kostki od wroga. Waliłem w Szkiele i GG i w 3 turze strzelania missfire i tyle, 2 rany i już czołg tak nie śmigał, potem ryzyk na parę i oczywiście rana - stał już potem do końca w sumie. A to co strzałami zrobił, jakieś 4GG ściągniętych i 4szkiele to się odrobiło w jedną turę :/