kilka pytań początkującego 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego 2
Zwykły ruch, i jak nie zagoni to pali szarże.
jak dokładnie wygląda sypanie po utracie generała/hierofanty u VC/TK?
i czy w wyniku sypania po przegranym CC jest (kiedykolwiek) możliwość wyłączenia jakiegoś oddziału z walki i jeśli tak to co dalej się dzieje i co może zrobić taka jednostka ?
i czy w wyniku sypania po przegranym CC jest (kiedykolwiek) możliwość wyłączenia jakiegoś oddziału z walki i jeśli tak to co dalej się dzieje i co może zrobić taka jednostka ?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Każda jednostka wykonuje test LD(oprócz wampirów). O ile przerzuci swoje LD, tyle dostaje ran. U VC regenki i wardy normalnie chronią przed tymi ranami. Bohaterowie dają swoje LD oddziałom.
Co do drugiego pytania, jest to dokładnie opisane w uściśleniach.
Co do drugiego pytania, jest to dokładnie opisane w uściśleniach.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Afro pisze: Moje pytanie i taka sytuacja:
..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
walczy z
i
,
styka się tylko z jednym modelem
i wypłaca kilka impaktów, które wchodzą. Czy w związku z tym
wychodzi z walki, oraz czy jeśli zostanie rzucony challenge, a
jest jedynym, który może przyjąć, musi/może przyjąć ten challenge?



Ah to sry
Jesli rydwan stykal sie z championem herosem i impactami sie go nie pozbyl(a zazwyczaj tak jest) to bedzie challange. W pozostalych przypadkach "model must actually be positioned base-to-base againt enemy model" (RB, str. 77, Issuing a challange) czyli nie bedzie.

- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Co się dzieje, gdy nie zdam liderki do szarży na terrorystę ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

uciekasz od terrorystyInfernal Puppet pisze:Co się dzieje, gdy nie zdam liderki do szarży na terrorystę ?
Ja zawsze grałem, że tak i że rzucają swoimi normalnymi kostkami.Wrubel pisze:Chłopaki bo mnie zaćmiło - czy Abomka, Spawn, Pump Wagon gonią/overrunują???? Jak tak to iloma kostkami????
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Mega idiotyczne, ale cóż, moze w 8 ed to się zmieni. Wychodzi na to, zę moja ostatnia gra lekko rozmijała się z zasadamiuciekasz od terrorysty

Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Lidder pisze:Ah to sryJesli rydwan stykal sie z championem herosem i impactami sie go nie pozbyl(a zazwyczaj tak jest) to bedzie challange. W pozostalych przypadkach "model must actually be positioned base-to-base againt enemy model" (RB, str. 77, Issuing a challange) czyli nie bedzie.
NIE !
Jeśli ten







To jak ma sie do tego zapisek z RB i to, ze impacty sa przed challange? wogole to nie ma znaczenia widze...
gupie to
wiem, ze to ta sama walka, ale...


Witam,
Dopiero od niedawna gram w Młotka, lecz już targają mną wątpliwości dotyczące zasad.
Moje pytanie brzmi:
Czy jednostki z zasadą Stupidity dostają do tej zdolności także Odporność na Psychologię, czy stają się Odporne na Psychologię tylko w wypadku nie zdania przez nie testu głupoty?
Za pomoc z góry dziękuję.
Dopiero od niedawna gram w Młotka, lecz już targają mną wątpliwości dotyczące zasad.
Moje pytanie brzmi:
Czy jednostki z zasadą Stupidity dostają do tej zdolności także Odporność na Psychologię, czy stają się Odporne na Psychologię tylko w wypadku nie zdania przez nie testu głupoty?
Za pomoc z góry dziękuję.
Mam swój świat, a w swoim świecie półki z figurkami za wysoko.
... do nastepnego testu i/lub gdy sa w walce.
Sama obecność w walce nie daje tak do końca ItP (wciąż działa fear outnumber), ale faktycznie nie da się wtedy spanikować, nie uciekną od terrorysty 6 cali od nich itd.Lidder pisze:... do nastepnego testu i/lub gdy sa w walce.
Czyli, mówiąc prościej, oddziały w walce nie są ItP, po prostu nigdy nie wykonują testów psychologii.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Tak, dlatego to napisalem. To dosc kluczowy przypadek.
Zgarniasz ile mozesz 

witam panowie, mam pytanie
opisuje sytuacje z głowy, znaczy opis w podręczniku
przy zianiu ogniem np, hydra,
wszystkie modele pod templejtka muszą być widziane przez model który zieje? czy można tak przyłożyć że widzi jednego, i wali tez po magu którego nie widzi?
z tego co pamiętam w podręczniku wzmianka o tym mówi tak:
że monster który zieje musi widzieć wszystkie modele które che atakować
opisuje sytuacje z głowy, znaczy opis w podręczniku
przy zianiu ogniem np, hydra,
wszystkie modele pod templejtka muszą być widziane przez model który zieje? czy można tak przyłożyć że widzi jednego, i wali tez po magu którego nie widzi?
z tego co pamiętam w podręczniku wzmianka o tym mówi tak:
że monster który zieje musi widzieć wszystkie modele które che atakować