ogrza magia
Moderator: Afro
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Re: ogrza magia
1 oddział = jeden czar
w pierwszej turze dispel na 4+, w kolejnych 7+
w pierwszej turze dispel na 4+, w kolejnych 7+
Niedawno zacząłem grać ta armia i mam pytanko czy jeden rzeźnik moze kilkaktornie rzucać ten sam czar??
np rzucam jelita trola udało się przeciwnik rozproszył czy mogę rzucic jeszcze raz tym samym rzeźnikiem i z jaka trudnością ciągle 3+ czy już 6+
i gdzie to jest ujete w zasadach bo mam tylko polskiego AB a z angielskim u mnie krucho
np rzucam jelita trola udało się przeciwnik rozproszył czy mogę rzucic jeszcze raz tym samym rzeźnikiem i z jaka trudnością ciągle 3+ czy już 6+
i gdzie to jest ujete w zasadach bo mam tylko polskiego AB a z angielskim u mnie krucho
Nie może. Polecam przysiąśc z 10-15 min ze słownikiem i moża bez problemu przetłumaczyć sobie króciutki tekst dotyczący zasad magii.
mimo ze ma pewne zasady specjalne nadal jest zwykłym magiem i nie moze recastować czarów ponieważ nie ma takiej zasady czyli innymi słowy moze próbować rzucić jeden czar TYLKO RAZ podczas jednej tury magii, jednak w nastepnej moze już probować rzucić ten czar ponownie ale nadal tylko jeden raz jak wyjdze to fajnie a jak nie to pech ale niestety recasta nie ma
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Rozumiem, że na turnieju (no dobra lokalu ) był wałkarz jeżeli na jeden oddział rzucił +3 do siły i +2 do tafa (czy jakoś tak)?FIFI (_!_) pisze:1 oddział = jeden czar
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
każdy magic missile wymaga
mam pytanie bo ostatnio grałem z kolegą De vs OK
W BP pisze że czary ogrów są RIP i nie mogę ich dispellowac w swojej turze.
Kolega mi powiedział że Ogry nie myszą podtrzymywać RIPa i mogą dalej czarować bez ograniczeń czyli Najpierw regenka a potem pocisk a regenka i tak nadal siedzi ;/
To prawda czy zostałem zwałowany?
W BP pisze że czary ogrów są RIP i nie mogę ich dispellowac w swojej turze.
Kolega mi powiedział że Ogry nie myszą podtrzymywać RIPa i mogą dalej czarować bez ograniczeń czyli Najpierw regenka a potem pocisk a regenka i tak nadal siedzi ;/
To prawda czy zostałem zwałowany?
Dark Elf Army of Druchii:
Win/Draw/Lose (04.01.2010-xxx)
18/1/4
Prawda i nie jest to wymysł BP, bo zawsze tak było. Co więcej 1 ogrzy mag może trzymać RIPy na wszystkich oddziałach na polu bitwy, a nie tylko jeden, ponadto panikowac i pociskować modele wroga.
w army booku jest napisane ze ogrowe czary nie są RiP tak w sensie zasad ...W BP pisze że czary ogrów są RIP
Zreszta w BP pisze "remains in play" i jest to wzięte w cudzysłów, więc z góry sugeruje pewną przenośnie.
no w BP mogli uzyc jakies inne sformuowanie zeby nie bylo nieporozumien... np. are in play... stay in play lub cokolwiek
Ale logiczne jest ze zostaje to po staremu, bo inaczej to baaardzo osłabiałoby ogrzą magię.
no tak mi chodzilo tylko o sformuowanie zawarte w BP