DE 2300

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Re: DE 2300

Post autor: Jedy Knight »

Rince pisze:Crimson Death nie jest traktowany jako GW... Nie sluchaj Jedy_knighta, bo bzdury wygaduje. Kombo CD + AoD jest zdecydowanie lepszy od whipa i ESa. Masz sile 6, a to zmienia... wszystko.
Naucz się czytać, zanim zaczniesz pisać.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Rince pisze:Crimson Death nie jest traktowany jako GW... Nie sluchaj Jedy_knighta, bo bzdury wygaduje. Kombo CD + AoD jest zdecydowanie lepszy od whipa i ESa. Masz sile 6, a to zmienia... wszystko.
ale JJ właśnie to napisał :wink:

pzdr,
Ż.

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

Nie doczytalem. My bad.
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Tak, teraz to zmienia wszystko cały czas myślałem ze CrimsonDeath to GW i walisz ostatni raz lub dwa ktoś też to samo powiedział bo niby 2reczna :) I tak zostało.

Poprawiłem rozpiskę zmieniłem w szadersach GW na 2x1hand weapons, Lorda poprawiłem ale chyba i tak zostanie z AS 1+, do 15 sztuk zredukowałem BG a do Kuszników wsadziłem czempiona i muzyka którego polecił mi kolega.
Szkoda że nie można dać dla lorda scrolla :P bo bym magowi dał perłę :( dobry itemek często ratował mi skórę jak grałem na mniejsze punkty. :)



Ktoś tam powiedział abym zmienił jednych DR na Kuszników w tej kwestii to akurat sam nie wiem, kuszole jako tako niby są ok zaś DR może o połowę mniej strzałów mają ale są bardzo mobilni mogą obejść szybko unity walczące lub jakieś przeszkody i kąsać coś od tyłu, ostatnio przekonałem się że na słabe unity również mogą zaszarżować wówczas mają siłę 4 no i przerzuty w pierwszej turze, prawie wszystko wchodzi w przeciwnika, potrafią również przytrzymać choć 1 turę mocniejszą kawalerię a czasami i 2 tury oczywiście po wjechaniu w bok :)
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Dokładnie moja rozpa z DMP 2009 :)

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

HeHe :)

Pamiętasz może jak się spisywała ? jakieś rady na starcie :) ?
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Spisywała się dobrze bo zgobyłem nią najwięcej punktów w teamie :)

Gwardia z kotłem jest bardzo dobra. Zresztą, wszystko z kotłem jest dobre :) Nawet DR zadający KB lordowi VC w pierwszej turze hehe :) Ja osobiście lubię smoka puszke i prawie zawsze na takim gram. Rozpy nie da się już zbytnio podociągać bo wszystko tam jest :) Możesz ewentualnie zamienić bolce na hydre, dorzucić kilku BG i liczyć na dobre paringi :) 2 bolce tak czy inaczej są dobrą opcją.

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

hehe :) dokładnie, kiedyś myślałem że gwardia to cienkie bolki bo nie maja tarcz ani armoru i kazdy kto w nich wjedzie to ich zdziesiątkuje ale jak zobaczyłem u Drucziego combo ASF+Bless z kotła to mi szczęka opadła :)

Teraz moje podstawowe jednostki które zawsze biorę na 1350+ to BG+Kocioł+2xBalista :D core to praktycznie cały czas to samo, 1-2xDR 1xKuszole 1-3xHarpie.
Na magi skład trochę inny ale preferuje CC niż magię.

No nic w sobotę turniej na 2350p dodam po sheidsie i bg i zobacze jak sie wszystko sprawuje...
Daemons, X-Wing & Black Tea

ODPOWIEDZ