Naucz się czytać, zanim zaczniesz pisać.Rince pisze:Crimson Death nie jest traktowany jako GW... Nie sluchaj Jedy_knighta, bo bzdury wygaduje. Kombo CD + AoD jest zdecydowanie lepszy od whipa i ESa. Masz sile 6, a to zmienia... wszystko.
DE 2300
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Re: DE 2300
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Tak, teraz to zmienia wszystko cały czas myślałem ze CrimsonDeath to GW i walisz ostatni raz lub dwa ktoś też to samo powiedział bo niby 2reczna I tak zostało.
Poprawiłem rozpiskę zmieniłem w szadersach GW na 2x1hand weapons, Lorda poprawiłem ale chyba i tak zostanie z AS 1+, do 15 sztuk zredukowałem BG a do Kuszników wsadziłem czempiona i muzyka którego polecił mi kolega.
Szkoda że nie można dać dla lorda scrolla bo bym magowi dał perłę dobry itemek często ratował mi skórę jak grałem na mniejsze punkty.
Ktoś tam powiedział abym zmienił jednych DR na Kuszników w tej kwestii to akurat sam nie wiem, kuszole jako tako niby są ok zaś DR może o połowę mniej strzałów mają ale są bardzo mobilni mogą obejść szybko unity walczące lub jakieś przeszkody i kąsać coś od tyłu, ostatnio przekonałem się że na słabe unity również mogą zaszarżować wówczas mają siłę 4 no i przerzuty w pierwszej turze, prawie wszystko wchodzi w przeciwnika, potrafią również przytrzymać choć 1 turę mocniejszą kawalerię a czasami i 2 tury oczywiście po wjechaniu w bok
Poprawiłem rozpiskę zmieniłem w szadersach GW na 2x1hand weapons, Lorda poprawiłem ale chyba i tak zostanie z AS 1+, do 15 sztuk zredukowałem BG a do Kuszników wsadziłem czempiona i muzyka którego polecił mi kolega.
Szkoda że nie można dać dla lorda scrolla bo bym magowi dał perłę dobry itemek często ratował mi skórę jak grałem na mniejsze punkty.
Ktoś tam powiedział abym zmienił jednych DR na Kuszników w tej kwestii to akurat sam nie wiem, kuszole jako tako niby są ok zaś DR może o połowę mniej strzałów mają ale są bardzo mobilni mogą obejść szybko unity walczące lub jakieś przeszkody i kąsać coś od tyłu, ostatnio przekonałem się że na słabe unity również mogą zaszarżować wówczas mają siłę 4 no i przerzuty w pierwszej turze, prawie wszystko wchodzi w przeciwnika, potrafią również przytrzymać choć 1 turę mocniejszą kawalerię a czasami i 2 tury oczywiście po wjechaniu w bok
Daemons, X-Wing & Black Tea
Spisywała się dobrze bo zgobyłem nią najwięcej punktów w teamie
Gwardia z kotłem jest bardzo dobra. Zresztą, wszystko z kotłem jest dobre Nawet DR zadający KB lordowi VC w pierwszej turze hehe Ja osobiście lubię smoka puszke i prawie zawsze na takim gram. Rozpy nie da się już zbytnio podociągać bo wszystko tam jest Możesz ewentualnie zamienić bolce na hydre, dorzucić kilku BG i liczyć na dobre paringi 2 bolce tak czy inaczej są dobrą opcją.
Gwardia z kotłem jest bardzo dobra. Zresztą, wszystko z kotłem jest dobre Nawet DR zadający KB lordowi VC w pierwszej turze hehe Ja osobiście lubię smoka puszke i prawie zawsze na takim gram. Rozpy nie da się już zbytnio podociągać bo wszystko tam jest Możesz ewentualnie zamienić bolce na hydre, dorzucić kilku BG i liczyć na dobre paringi 2 bolce tak czy inaczej są dobrą opcją.
hehe dokładnie, kiedyś myślałem że gwardia to cienkie bolki bo nie maja tarcz ani armoru i kazdy kto w nich wjedzie to ich zdziesiątkuje ale jak zobaczyłem u Drucziego combo ASF+Bless z kotła to mi szczęka opadła
Teraz moje podstawowe jednostki które zawsze biorę na 1350+ to BG+Kocioł+2xBalista core to praktycznie cały czas to samo, 1-2xDR 1xKuszole 1-3xHarpie.
Na magi skład trochę inny ale preferuje CC niż magię.
No nic w sobotę turniej na 2350p dodam po sheidsie i bg i zobacze jak sie wszystko sprawuje...
Teraz moje podstawowe jednostki które zawsze biorę na 1350+ to BG+Kocioł+2xBalista core to praktycznie cały czas to samo, 1-2xDR 1xKuszole 1-3xHarpie.
Na magi skład trochę inny ale preferuje CC niż magię.
No nic w sobotę turniej na 2350p dodam po sheidsie i bg i zobacze jak sie wszystko sprawuje...
Daemons, X-Wing & Black Tea