Krasnale w dzisiejszych czasach... 8 ed.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Re: Krasnale w dzisiejszych czasach należących do...

Post autor: Mac »

JarekK pisze:hahahahahah a my mamy tylko runnicze itemy :D
i mogą nam nadmuchać :D
haha... tylko jak na razie runiczne przedmioty, podlegają wszystkim zasadom magicznym przedmiotów...
Co do destruktywności miscastów, nie tylko dla samego castera czy też jego armii - wątpię by miscasty miały wpływać również na armie przeciwników, poza pojedynczymi efektami, które używałyby templatów. Zachęcałoby to do tworzenia "magów kamikadze", których celem nie byłoby rzucanie czarów i ujarzmianie wiatrów magii by wspomóc w bitwie, lecz lecenie na pałę do przodu, jak najszybciej do przeciwnika i castowanie w taki sposób by mieć 100% szanse na miscasta (skoro już nieosiągnięcie casting value to miscast...) - a chyba nie taką rolę mają spełniać magowie i magia.

EDIT: Kolejna porcja plotek, a z nią duży boost dla krasnoludów:
Virgo pisze:Warmachines: There'll be no guessing anymore. You place the template (or point of impact) where you want the weapon to hit and roll normally for scatter.
Virgo pisze:"Look out, Sir!": Characters that are in the vicinity of a friendly unit may profit from Look out, Sir - so you do not have to join a unit for that rule to apply. Heard something about 3" max. distance away from the unit. The roll won't always be successful on a 2+ - this depends on the size of the charater compared to the friendly unit:
Normal infantry character inside infantry unit: 2+
Character on horseback (boar etc): 4+
Character within 3": something like 5+
I don't know about characters on larger mounts other than horses etc. But clearly, you can know let your characters move about... alone.
Z jeszcze poprzednich plotek wynika, iż mogą pojawić się pełne templaty. Teraz jeszcze to. Snajpowanie bohaterów będzie dziecinnie proste z naszymi runami do przerzutów i z tym jak zmienili "look out sir". Co turę będziemy rzucać plackami destrukcji i będą one trafiały dokładnie tam gdzie chcemy z pełną skutecznością, w obszarze templatki!
Dodatkowo:
Virgo pisze:Units with special rules that let them treat woods as open terrain do not roll on that "cursed" new chart for entering woods (sounds like Foresters making a return)
Może Rangerom wróci zasada Forester, kto wie...
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

Great weapons Always strike last (this overrides any army book rules). Can only be used in the first rank. - Godless
zegnajcie hamki witajcie ironi... bardziej bedzie sie oplacalo tez dac shielda nawet na warkach i longach

chociaz biorac pod uwage losowe szarze:
Infantry M1-M6 = Basic Movement value + 2D6
to moze takie 10 z gw nabiora sensu jesli ktos ma szczescie w kosciach i rzuci duzo na zasieg:>

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

No wiesz... w ogóle jeżeli przeinwestujesz w klocek IB odpowiednio wielki to będziesz miał stabborna, a teraz jeżeli masz oath stone to taki oddział z którejkolwiek strony nie zaatakowany to odpowiada z 2 rang + jest stabborn. Same plusy dla IB.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Virgo pisze:Parry
• The hand weapon & shield combination grants an unmodifiable 6+ Armour Save against everything in combat to the front, except against impact hits and crush them/destroy them attacks. It is not a Ward Save; it is an unmodifiable Armour Save against high strength attacks in combat that would otherwise negate armour entirely. This replaces the +1 to Armour Save gained by fighting with HW & shield.

Note that you will only ever be using this when your armour save from heavy armour etc has been negated entirely by modifiers, this 6+ save is then the only Armour Save. It is not as well as another Armour Save. It does not stack, with anything, ever.

It can be ignored by weapons that ignore armour saves, obviously, including Killing Blow attacks.

Great weapons can be used in 2 ranks.
No to skoro nie ma bezpośredniego bonusu z tarcz, a plotki z great weaponami zostały odrzucone... chyba nie będzie warto brać tarcz w ogóle - 6+ raczej Cię nigdy nie uratuje. Masakra, że tak niwelują wartość AS na której krasie się tak opierają.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

tu raczej chodzi o to, ze bedzie dawal AS cos na podobienstwo weapon+shield tylko, ze nie bedzie sie dodawalo do calego savea. i mam nadzieje, ze bedzie tez dzialalo z magic weaponami.
co wiecej jak przeciwnik zje ci savea, powiedzmy, sila 10 to i tak tego dodge'a na 6 bedziemy mieli czyli imho jest troche lepiej. a +1 za shielda na bank tez bedzie.
a dajac hammererom gromril save bedzie taki sam ;)

i nie powiem ale ucieszyla mnie informacja, ze z dwurakami bedzie mozna bic z dwoch szeregow.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Heavy armor plus tarcza plus broń jednoręczna dają normalnego save na 4+, przy czym siła modyfikuje as normalnie max do 6+. Czyli przy walce z większymi potworami od S=5 wzwyż będzie in plus dla nas. Gorzej będzie właściwie tylko przy walce z jednostkami które biją z siłą równą 3 bo był sv na 3+ a teraz będzie na 4+.
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

jeśli dwuraki biją z dwóch szeregów to powracają warriorzy uzbrojeni w GW.
byłoby super.
już nie mówię o longach z dwurakiem i oathstone. oddział walący z siłą 6 z dwóch szeregów w każdym kierunku :D

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Faktycznie w tym świetle to IB znów zaczynają wyglądać niekorzystnie :roll: a szkoda bo myślałem że ugrywalnią tą jednostkę. GW dla krasnoludów to naturalna opcja, w szczególności teraz bo i tak atakują ostatnie z powodu małej inicjatywy.

Głowa do góry :wink: I tak będziecie mieli wszystko-mielące-wypasione-w-kosmos-katapulty, i teraz skoro jest plota że rzut altylerką można modyfikować przez BSa strzelającego to myślę, że krasnoludzkie strzelanie będzie dokładniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Kładzenie templatów na hydrantach, abomkach i smokach to czysta przyjemność :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

@up: może to i fajne, ale ten tego... no cholernie nudne !!! :?

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Krasnoludy są i tak nudne :wink: 8/10 rozpisek jest taka sama, więc co za różnica no i brak magii. Tak to walki przynajmniej będą szybciej szły :wink:
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

ieee tam.
mój flame cannon wreszcie wyjdzie z lamusa.
master inżynier będzie zajebiście grywalny ( tak samo jak zwykły inżynier)
klopy będą sprawiały przeciwnikom mega-analną penterację, slayerzy oddający po wybiciu szeregu będą super-bo mają seryjnie dwuraki :D ...

jeśli mówisz o takich samych rozpiskach, to popatrz na imperium, skavy, parę innych armii a potem puknij się w głowę.

Awatar użytkownika
Jab
Kradziej
Posty: 924
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jab »

Grazbird pisze: jeśli mówisz o takich samych rozpiskach, to popatrz na imperium, skavy, parę innych armii a potem puknij się w głowę.
Rozmawiamy o krasnoludach więc nie zmieniaj tematu :wink:
Pamiętaj że przeciwnik też atakuje z 2 rang, więc wytnie Ci też 2 rangę...
Co się tyczy inżyniera to prawda. Możliwość modyfikacji wyniku o wartość BSa na artylerce + przerzut artlylerki to pewne trafienia.
Paskudny uśmiech power gamera

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

... Jasne czemu coś co ma przestać być nudne, skoro teraz i tak jest nudne.. Dziwna mentalność. Nie obchodzi mnie, że coś będzie super-mega giętę, ja chce sobie fajnie pograć, ciekawą i skuteczną rozpiską..

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

co masz na mysli mowiac:
"(...), skoro teraz i tak jest nudne" ??

btw, mozecie zacytowac plote odnosnie modyfikacji kostki missa o wartosc bs'a?? jakos mi ta umknela.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Ploty nie widzialem ale przypomina mi to 40k gdzie przy strzelaniu np. rakietnica, rzucasz scatterka kierunek a rozrzutu jest 2d6 - BS strzelca (cali oczywiscie)

Joncek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Joncek »

Z tego co czytam o 8ed.
Magic Resistance
This has been changed to improve an existing Ward Save, or to grant a Ward Save to magic.

Magic Resistance 1 = +1 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 6+
Magic Resistance 2 = +2 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 5+
Magic Resistance 3 = +3 Ward Save against Magic. For a unit without a ward save this is 4+
, no oczywiście jeśli nie zmienią nam drastycznie army booka
to runa Sanktuarium i runa odparcia mogą być w 8 edycji całkiem ciekawe.
Lecz co na to mają do powiedzenia generałowie dłuższą brodą ode mnie ? :wink:

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Że to zależy od tego jak destruktywna będzie magia ofensywna.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

wiem, ze lory maja byc zmienione ale na bank nie zrobia tego w jednym momencie, wiec nie wiem czy taki ward cokolwiek zmieni jak wejdzie na oddzial gate z S 11 albo 12, a tak to dodatkowe kosci do rozproszenia mogly temu zapobiec.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

ciekawe jak to się będzie kombinowało z m r of grugni przeciwko magicznemu ostrzałowi ? :D

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

hehe mozna bedzie w takim razie wyciagnac warda na 2+ przeciw magic missile'om

ODPOWIEDZ