8 Edycja Warhammera (kontynuacja dyskusji) II
Re: 8 Edycja Warhammera
A mi to "parry save" się podoba W końcu to będzie parowanie, coś jak ward save na zwykłe ataki z dużą siłą. Teraz wpadają kroxy w moich Swordmanów i klepią bezlitośnie. Za to jeżeli plota się potwierdzi, to zawsze ta szósteczka może uratować
No i to ściąga tylko i wyłącznie zasadę tarczownika, a nie bonus +1 od tarczy przecież, więc taki Swordman zawsze te 5+ AS ma albo w najgorszym wypadku 6+ AS.
No i Full Plate Armour albo każdy inny co daje 4+ w końcu będzie naprawdę warty
No i to ściąga tylko i wyłącznie zasadę tarczownika, a nie bonus +1 od tarczy przecież, więc taki Swordman zawsze te 5+ AS ma albo w najgorszym wypadku 6+ AS.
No i Full Plate Armour albo każdy inny co daje 4+ w końcu będzie naprawdę warty
To fight Chaos on the battlefields, not to grow rich and fat in the golden halls of the capital, that is the purpose of our Cult! - Boomed Luthor's voice at the Council
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Oszukista
- Posty: 837
system liczenia CR jest ok. jedyna część, którą można poprawić, to outnumber - np. przy przewadze 25% liczebności, ew. 50%. A plot zaczynam mieć już dosyć, bo zaczynają masakrycznie sobie przeczyć. Ale jeżeli wyjdzie ich ostatnia wersja... To czarno widzę ten system.
FUCK IT<.> Tyle można powiedzieć o tym co teraz wyszło z kanałów zmiana o 180% kawaleria marszuje dwuraki bija z 2 szeregów etc..Najbardziej absurdalne wydaje sie jednak losowanie czarów i posiadanie jednego takiego samego na armie. Totalny dziwoląg...ale to chyba w celu by nie było schematu mała kuźnia duża, kuźnia resztę je..e
_________________
Niema losowania wybierasz np. Ten mag 4 poz. ma mała kuźnie która jest czarem 0 i dużą(6) i 2 inne czary i na drugiego maga zostają ci 3 czary bo 0wy czar może być powtarzany
„Jedźcie i walczcie. Szkolcie się i zwyciężajcie! Bracia Krwawego Smoka od dziś misję swoja już znacie, na chwałę Abhorasha, wypełnijcie ją i bądźcie wolni!”- Kirthor Bathed-in-Blood- Rycerz Krwawego Smoka z Mousilion do swych Thrali
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
zasada parry będzie najlepiej kombowac się na licznych, tanich oddziałach z tarcza i niczym więcej (ew. light armourem). klanbracia, maruderzy, imperialni - im najwiecej to da, chaos warriorom i ironbrejkerom to na nic niepotrzebne... i to niegłupie - ta marna biedna piechota dotychczas była średnio użyteczna.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
+1Grolshek pisze:Za to warriorzy w chaosie byli jak dotąd w każdej rozpisce...
Teraz jak się patrzy to zmora battla moga być HE i DE, a oni mają wysoką inicjatywę. Kto wie może to ugrywalni wybrańców, którzy mają 5I, dzięki czemu nie będzie na nich przerzutów w większości przypadkach. W sumie jak tak pomyślałem to będą super kontrą na SM i WL, którzy od teraz atakują zgodnie z inicjatywą więc jak będzie wiadomo jak rozwiążą kolejność ataków to tacy wybrańcy będą idealną jednostką do kontrowania power gamerowych elfów
Wyjdzie w praniu
Paskudny uśmiech power gamera
Choseni są w specjalu a nie będzie za dużo pkt nań... Warriorzy też mają 5I a corów będzie trzeba mieć dużo... Miałem nadzieję iż to będą klocki ślicznych warriorów a nie maruderów...Jab pisze:+1Grolshek pisze:Za to warriorzy w chaosie byli jak dotąd w każdej rozpisce...
Teraz jak się patrzy to zmora battla moga być HE i DE, a oni mają wysoką inicjatywę. Kto wie może to ugrywalni wybrańców, którzy mają 5I, dzięki czemu nie będzie na nich przerzutów w większości przypadkach. W sumie jak tak pomyślałem to będą super kontrą na SM i WL, którzy od teraz atakują zgodnie z inicjatywą więc jak będzie wiadomo jak rozwiążą kolejność ataków to tacy wybrańcy będą idealną jednostką do kontrowania power gamerowych elfów
Wyjdzie w praniu
Warriorzy przegrywają kosztem z maruderami. A co za tym idzie maruderzy w dużych ilościach <z markiem khorna> mają stabborna i wywalają 18 ataków na rundę. Dobra sprawa. Jednak jak to przemyśleć to wojownicy to będzie również mus.
Po pierwsze wyższa inicjatywa, która pozwoli im na atakowanie elitarnych oddziałów
Po drugie dobry AS, którym maruderzy się pochwalić nie mogą.
Więc sądzę, że kombinacja tych dwóch jednostek będzie bardzo dobrym pomysłem. Tacy wojownicy Khorna z buffem od lore of fire z additonal hand weapon to jest 21 flaming ataków, które kładzie abominację w 1 rundzie, hydrę też.
Mówię Ci, wojownicy się przydadzą, nie bój nic
< tak dawno nawet nie patrzyłem na wojowników, że zapomniałem że mają 5 inicjatywy >
Po pierwsze wyższa inicjatywa, która pozwoli im na atakowanie elitarnych oddziałów
Po drugie dobry AS, którym maruderzy się pochwalić nie mogą.
Więc sądzę, że kombinacja tych dwóch jednostek będzie bardzo dobrym pomysłem. Tacy wojownicy Khorna z buffem od lore of fire z additonal hand weapon to jest 21 flaming ataków, które kładzie abominację w 1 rundzie, hydrę też.
Mówię Ci, wojownicy się przydadzą, nie bój nic
< tak dawno nawet nie patrzyłem na wojowników, że zapomniałem że mają 5 inicjatywy >
Paskudny uśmiech power gamera
dokup 2 tyle maruderów i będzie ok Maruderzy muszą mieć zasadę horde, czyli powyżej tam 40 dostają stabborna.
Staną się więc genialną jednostką do trzymania np. smoków na ubicie których nie masz szans a te potwory nie będą miały jak zabić wybić całego oddziału. Czyli taki smok, który kosztuje np. 600 ptk zarobi całe 300 bo społowi maruderów, bo ich po prostu nie zdąży wybić <przy odrobinie szczęścia to jak dokupisz im flaile to w 1 rundzie może nabiją parę ran>
Staną się więc genialną jednostką do trzymania np. smoków na ubicie których nie masz szans a te potwory nie będą miały jak zabić wybić całego oddziału. Czyli taki smok, który kosztuje np. 600 ptk zarobi całe 300 bo społowi maruderów, bo ich po prostu nie zdąży wybić <przy odrobinie szczęścia to jak dokupisz im flaile to w 1 rundzie może nabiją parę ran>
Paskudny uśmiech power gamera
Jedna z plotek od dawna mówi, że modyfikacja AS będzie od siły 5 w górę dopiero, więc powinno wyjść na to samo w większości przypadków:
Teraz Hammerer z tarczą od S4 ma AS4+ , tak samo będzie w nowej edycji. I tak samo wszystkie inne siły. Różnica pojawia się przy naprawdę dużej sile gdzie teraz nie ma żadnej ochrony, a tak zostaje parowanie. No i przy mniejszej sile jest mniejszy AS, ale tak naprawdę wszystko się wyrównuje.
Podobają mi się plotki z czarami, skończy się spamowanie danego czaru, trzeba będzie wybierać Lore podczas składania rozpiski. Jak dla mnie bardzo dobre zmiany, tak powinno to wyglądać.
Teraz Hammerer z tarczą od S4 ma AS4+ , tak samo będzie w nowej edycji. I tak samo wszystkie inne siły. Różnica pojawia się przy naprawdę dużej sile gdzie teraz nie ma żadnej ochrony, a tak zostaje parowanie. No i przy mniejszej sile jest mniejszy AS, ale tak naprawdę wszystko się wyrównuje.
Podobają mi się plotki z czarami, skończy się spamowanie danego czaru, trzeba będzie wybierać Lore podczas składania rozpiski. Jak dla mnie bardzo dobre zmiany, tak powinno to wyglądać.
No niby ta zasada parry jest fajna dla lekkiej piechoty, ale dla cieżkiej już nie bardzo, tak jak mowią poprzednicy Choseni, Iron breakersi czy krasnoludzcy wojownicy tracą sporo. Może za to Hamki będą walić z dwuraków dużo. Chociaż przy inicjatywie krasnoludów prawie wszystko bedzie mialo przeciw nim przerzut hitow w hth, co jest troche nie teges :/